Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Booking.com

- - - - -
  • Please log in to reply
1177 replies to this topic

#559
Cosmina22

Cosmina22

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 12.04.2016
Buna, am facut si eu o rezervare pe booking luna aceasta pentru iulie, clasic spune ca oricand dupa rezervare se poate incasa suma totala a rezervarii. Am luat legatura cu cei de la hotel si mi-au spus ca pana la sfarsitul lui aprilie sa pun banii. Le-am spus ca pun jumatate la sfarsitul lunii si restul in mai, mi-au raspuns ca este ok si sa ii informez cand am pus o parte din suma. Asta inseamna ca isi vor retrage banii singuri si ca nu voi plati cu cardul direct acolo? Mentionez ca este prima oara cand fac o rezervare pe booking si nu stiu cum sta treaba cu efectuarea platii.

Edited by Cosmina22, 12 April 2016 - 23:38.


#560
aissa

aissa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 11.06.2007
Depinde de hotel si de ce ai bifat tu cand ai facut rezervarea: plata cu cardul sau cash la locatie. Eu unde am ales ca platesc cu cardul, mi i-au luat din card cu cateva zile inainte. Alte hoteluri vor sa valideze cardul si pun un blocaj de cateva zile pe o anumita suma. Anul asta in februarie am facut o rezervare pt octombrie si desi ar tb sa platesc in mom calatoriei, am primit mail ca vor sa pre-autorizeze cardul iar cardul pe care il aveam eu setat era si gol si expira si in iulie Posted Image. Dupa ce am discutat cu ei le-am dat datele altui card, unde au blocat 1 euro Posted Image pt 2-3 zile, doar sa vada ca am un card activ.... Sunt ok, stai fara grija

Edited by aissa, 16 April 2016 - 13:38.


#561
Cosmina22

Cosmina22

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 12.04.2016
Multumesc mult pentru raspuns. Am ales sa platesc cu cardul . Din ce mi-ai spus tu , am inteles ca vor bloca suma
si vor retrage banii aproape de sejurul meu .

View Postaissa, on 16 aprilie 2016 - 13:37, said:

Depinde de hotel si de ce ai bifat tu cand ai facut rezervarea: plata cu cardul sau cash la locatie. Eu unde am ales ca platesc cu cardul, mi i-au luat din card cu cateva zile inainte. Alte hoteluri vor sa valideze cardul si pun un blocaj de cateva zile pe o anumita suma. Anul asta in februarie am facut o rezervare pt octombrie si desi ar tb sa platesc in mom calatoriei, am primit mail ca vor sa pre-autorizeze cardul iar cardul pe care il aveam eu setat era si gol si expira si in iulie Posted Image. Dupa ce am discutat cu ei le-am dat datele altui card, unde au blocat 1 euro Posted Image pt 2-3 zile, doar sa vada ca am un card activ.... Sunt ok, stai fara grija


#562
ganezumada

ganezumada

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 24.04.2016

View Posthorinet, on 14 iulie 2013 - 18:48, said:

Cum ai rezolvat pana la urma? Am facut si eu ceva similar: am anulat o rezervare la cateva ore de la rezervare (din cauza unor neintelegeri si incurcaturi) si sunt anuntat ca am de plata o anumita suma.
Bineinteles ca nu vreau s-o platesc, e absurd,ar fi tot bugetul meu de concediu.
Am contactat telefonic booking.com si au zis ca vor lua legatura cu hotelul, dar in speranta asta....
Sa va povestesc.Am facut o rezervare non refundable pentru un hotel din Bulgaria fara sa citesc conditiile speciale de plata a 50 % din suma totala a sejurului.Am anulat o pentru ca m am razgandit, dupa care m am impacientat  :))! Pana la urma am rascolit tot internetul si am zis sa trimit un mail la hotel si sa  povestesc  ce vreau sa fac.Acolo o domnita mi a spus ca daca am facut rezervarea prin booking mi a spus ca pot sa o anulez fara a plati vreun comision.Am rugat o sa mi spuna cum sa fac asta si ea mi a anulat rezervarea personal spunandu mi ca doar ea se ocupa cu cardurile si doar ea poate opri suma aceea,si n o va opri.Asa ca, daca ati patit o asemanator cel mai bine este sa apelati la hotelul cu pricina!

#563
acristofan

acristofan

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 28.10.2015
Buna ziua,am si eu o nedumerire. Am facut destule rezervari pe booking,unele cu anulare gratuita,altele nerambursabile,dar niciodata nu mi-au blocat cotravaloarea cazarii...pana anul acesta. Am o rezervare la Florenta pentru luna octombrie(nerambursabila),   am primit mail-ul de confirmare si mi-au blocat banii in secunda unu. As vrea sa stiu daca pot considera cazarea achitata sau trebuie sa am banii la mine la ceck-in? Multumesc pentru ajutor. Mentionez ca aceeasi intrebare am pus-o intr-un mail catre booking ,dar nu am primit niciun raspuns.

#564
ganezumada

ganezumada

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 24.04.2016

View Postacristofan, on 02 august 2016 - 15:15, said:

Buna ziua,am si eu o nedumerire. Am facut destule rezervari pe booking,unele cu anulare gratuita,altele nerambursabile,dar niciodata nu mi-au blocat cotravaloarea cazarii...pana anul acesta. Am o rezervare la Florenta pentru luna octombrie(nerambursabila),   am primit mail-ul de confirmare si mi-au blocat banii in secunda unu. As vrea sa stiu daca pot considera cazarea achitata sau trebuie sa am banii la mine la ceck-in? Multumesc pentru ajutor. Mentionez ca aceeasi intrebare am pus-o intr-un mail catre booking ,dar nu am primit niciun raspuns.

Salut! Uita te pe biletul ăla pe care l ai primit în momentul în care aI făcut rezervarea și vezi bune care sunt condițiile! Dacă nu găseșți,  încearcă sa suni la hotelul respectiv.De obicei ei blochează o suma ca sa aibă o garanție ca tu te vei duce acolo.acum nu știu cât prima noaptea sau toată perioada.

#565
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,550
  • Înscris: 14.04.2008
nerambursabil presupune ca oricand dupa efectuarea rezervarii poate fi incasat pretul total. adica rezervarea e platita, nu vei mai plati acolo.
poti suna si la booking, daca asta te linisteste. raspund si la mail-uri, insa mai greu (in 24/48 h?)

#566
OvidiuNS

OvidiuNS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,857
  • Înscris: 04.07.2010
Scrie pe rezervare dacă ai plătit sau nu.
Cel mai bine e să suni la hotel, nu la booking. Aşa te lămureşti cel mai sigur.


Sănătate şi toate cele bune !

#567
kimi_ro

kimi_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 819
  • Înscris: 14.04.2007

View Postlauricablondy, on 25 februarie 2016 - 10:07, said:

Buna ziua, eu am avut o experienta neplacuta cu booking deoarece am optat pt o rezervare la care in reclama spuneau ca poti renunta fara taxe, din pacate a trebuit sa o anulez si bineinteles am fost taxata; Am incercat sa recuperez suma retinuta si booking nu se fac raspunzatopri nici de reclama falsa nici de banii mei disparuti; Concluzia nu este o firma serioasa si nici de calitate

eu am avut probleme , au reclame false si nu isi asuma nici o raspundere in caz de greseli.
.

Buna ziua,

Cu siguranta nu aveti dreptate. Conditiile de rezervare sunt foarte clar mentionate pe pagina locatiei alese. Aveti in vedere faptul ca nu sunt aceleasi conditii pentru toate locatiile de cazare. Cei de la Booking.com au predefinite mai multe seturi de conditii. Fiecare proprietar alege setul de conditii pe care il considera util pentru proprietatea sa.

Asadar, la momentul cand faceti o rezervare, cititi cu atentie conditiile. Nu e vinovat proprietatul pentru ca un client nu citeste ceea ce scrie.

Daca mai aveti confirmarea primita pe mail, va rog sa o postati aici pentru a vedea conditiile de rezervare. Evident, puteti sa "ascundeti" datele personale (nume, telefon, adresa etc.). Altfel, e doar neatentie.

#568
cincicinci

cincicinci

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 373
  • Înscris: 20.02.2013
Astia n-au nici birouri in Bucuresyinu stiu cum functioneaza am cautat sa contactez pe cineva. Nicio adresa nimic.

#569
Bob493

Bob493

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,305
  • Înscris: 12.07.2010

View Postcincicinci, on 02 septembrie 2016 - 14:56, said:

Astia n-au nici birouri in Bucuresyinu stiu cum functioneaza am cautat sa contactez pe cineva. Nicio adresa nimic.

România România Booking.com (Romania) Srl.: Birouri  Serviciul Clienţi
Bucureşti
Euro Tower Building
11 Dinu Vintila Street
District 2, Bucureşti
România
Telefon: +40 31224 0200 (ore de birou)

A durat 30 de secunde ca sa gasesc asta pe site-ul booking. Dar pentru ce ai nevoie de adresa lor?

#570
aysmen

aysmen

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 534
  • Înscris: 02.08.2007
Bună seara, Am făcut și eu o rezervare pe booking și am o nelămurire în legătură cu plata.
Am rezervat aseară o camera iar astăzi am primit un e-mail "card de credit refuzat" asa ca am fost azi și am alimentat sa am suficienți bani cu toate ca pe site scrie ca banii vor fi luați cu 14 zile înainte.
Nelămurirea este în e-mailul primit
1.Sus la plata în avans scrie ca, cu 14 zile în avans banii vor fi luați 100%.
2. Jos la PLATA scrie ca banii vor fi luați la sediul hotelului când ajung.
Eu când plătesc?îmi vor lua banii în avans cu 14 zile sau platesc când ajung.Sa anulez rezervarea?
Este vb de Bed&Peppets din Roma....

Attached Files



#571
mccrya

mccrya

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 05.03.2005
tu "scapi" de banii de pe card cu 14 zile inainte de a merge la acel hotel. E destul de probabil ca mai intai sa-ti blocheze toata suma de bani, iar atunci cand ajungi la hotel sa se faca si tranzactia.

Sper ca ai pus la socoteala si taxele de tva/turistice specifice fiecarui stat . Ele sunt afisate cu caractere mai mici pe booking

Edited by mccrya, 07 September 2016 - 22:27.


#572
aysmen

aysmen

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 534
  • Înscris: 02.08.2007
Dar atunci nu înțeleg de ce îmi spun ca voi plăti cu 14 zile înainte iar apoi ca voi platii la hotel când ajung.
E prima oara când rezerv cu booking și de aceea sunt stresat.
Despre ce bani vorbești?TVA și taxa turistica?cred ca sunt incluși în cei 78 euro...iar eu am pus pe card vreo 80 euro.

Attached Files



#573
mufa

mufa

    Porc misogin

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 40,789
  • Înscris: 13.01.2005

View Postaysmen, on 07 septembrie 2016 - 19:42, said:

Nelămurirea este în e-mailul primit

Citește cu atenție al doilea alineat de la secțiunea Plată.

#574
OvidiuNS

OvidiuNS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,857
  • Înscris: 04.07.2010
Cel mai bine este să suni acum la hotel, mai ales că ţi-au refuzat cardul. Îi anunţi că ai pus bani pe el şi te şi lămureşti cum e cu plata.


Sănătate şi toate cele bune !

#575
mccrya

mccrya

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 05.03.2005

View Postaysmen, on 07 septembrie 2016 - 22:44, said:

Despre ce bani vorbești?TVA și taxa turistica?cred ca sunt incluși în cei 78 euro...iar eu am pus pe card vreo 80 euro.


uite un screen ca sa-ti dai seama despre  ce taxe este vorba. Exemplul meu este facut pe alt hotel din Roma pentru ca nu am gasit hotelul la  care ai facut tu rezervare

Aici ai avantajul ca tva este inclus deja in pret, deci mai ai de platit acea taxa de oras in valoare de 3.5euro/persoana/noapte. La alte hoteluri din alte locatii o sa ai toate taxele exclusive...adica in plus fata de pretul initial

Attached Files


Edited by mccrya, 08 September 2016 - 10:46.


#576
florinbad

florinbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,273
  • Înscris: 14.11.2006

View Postmccrya, on 08 septembrie 2016 - 10:35, said:

nu am gasit hotelul la  care ai facut tu rezervare
Cred ca este vorba de Bed&Puppets

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate