Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...
 RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...
 

Booking.com

- - - - -
  • Please log in to reply
1177 replies to this topic

#541
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,597
  • Înscris: 17.08.2007
Mai surprinzător mi s-a părut când am rezervat fără să ceară un card dar condiČ›ia de anulare să fie strictă adică fără posibilitate de anulare cu 7 zile să zicem înainte de începerea sejurului.
Cum mă penalizau în această situaČ›ie dacă nu aČ™ fi respectat înČ›elegerea ?

Edited by atupi, 19 July 2015 - 13:38.


#542
MediaMaxRO

MediaMaxRO

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 140
  • Înscris: 26.12.2014

 OvidiuNS, on 18 iulie 2015 - 23:37, said:


De ce să anuleze rezervarea ? Dacă ţi-ar fi cerut datele de pe card şi erau probleme la preautorizarea lui, atunci se punea problema anulării rezervării, dar primeai un mail de atenţionare înainte (ceva de genul "CC invalid"), adică puteai interveni să vedeţi ce-i cu cardul înainte de a se anula rezervarea.




Poţi să te uiţi pe rezervare să vezi politica hotelului (scrie clar pe mailul de confirmare, în partea de jos).
Am văzut că în ultima vreme booking.com practică destul de des rezervarea fără card de credit, însă stai liniştit, vei fi contactat de către hotel destul de curând şi va trebui ori să preautorizezi un card, ori să le trimiţi un avans.
Oricum, totul va fi ok dacă eşti om serios.


Sănătate şi toate cele bune !

Ideea este urmatoarea: in momentul in care am efectuat rezervarea, era mentionat pe booking.com ca plata se va face la fata locului, fara sa-mi ceara vreo data de pe card sau vreun avans. Acum am verificat tot e-mailul de confirmare (recunosc ca nu l-am citit pe tot) de la booking, iar acolo scrie ca trebuie sa fie achitat avansul de 30% cu 14 zile inainte (lucru cu care sunt de acord) dar mai jos, in acelasi e-mail scrie ca proprietarul nu accepta card de credit... si nu prea am cum sa fac plata in conditiile astea, evident.

#543
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,597
  • Înscris: 17.08.2007
Eu aș contacta hotelul\pensiunea ptr lămuriri.

#544
OvidiuNS

OvidiuNS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,865
  • Înscris: 04.07.2010

 MediaMaxRO, on 19 iulie 2015 - 13:29, said:

... trebuie sa fie achitat avansul de 30% cu 14 zile inainte ...

E clar, trebuie să le trimiţi avansul cumva. Cum zice şi atupi, vorbeşte cu hotelul şi te lămureşti. Probabil îţi vor da un cont în care să le virezi banii.


Sănătate şi tcb !

Edited by OvidiuNS, 20 July 2015 - 02:21.


#545
gry2000

gry2000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,090
  • Înscris: 16.02.2008

 MediaMaxRO, on 18 iulie 2015 - 15:05, said:


plus ca unitatea unde ma voi caza are o nota foarte mare pe booking,


Am avut si eu incredere in notele astea dar anul acesta am observat ca sunt oprite de la publicare comentariile care scad nota.
Acest lucru numai la unele unitati, probabil cele care fac un comision bun site-ului.

O nota proasta de tot pentru ei !!!

Chiar ma intrebam la un moment dat, de ce asa de putine comentarii la anumite unitati...

Dar "politica" aceasta e practicata (tot din experienta va spun) si de turistinfo de la noi, probabil si de altii.
Deci nu va bazati pe nota lor, cu atat mai putin pe categorie.

#546
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008
am facut o rezervare la un hotel via booking.com
a doua zi sunt contactat de catre cei de la hotel sa-mi comunice ca nu au camera disponibila. fiind deja plecat pe drum (minivacanta de 4 zile in diverse zone ale tarii) iau legatura cu cei de la booking si le explic situatia.
au luat legatura cu hotelul respectiv, nu au reusit in nici un fel sa rezolve acolo de cazare si nici cei de la hotel nu au oferit o alternativa in conditii asemanatoare. dupa toata aceasta tevatura care a durat 2 zile cei de la booking imi propun un alt hotel in aceeasi zona, lucru pe care l-am acceptat.
in mail-ul primit de la booking se spunea ca:
Deși noua rezervare la ......... va fi mai scumpă decât rezervarea originală, vă vom rambursa diferența de preț. Tot ce trebuie să faceți este să ne trimiteți chitanța după ce vă veți petrece sejurul, iar noi vom aranja rambursarea cât mai curând posibil.
Dacă veți suporta costuri suplimentare ca rezultat al acestei situații, vă rugăm să ne trimiteți chitanțele, iar noi vom face tot posibilul să vă oferim o compensare adecvată.
Ne pare rău pentru inconvenientele create și vă stăm la dispoziție non-stop pentru a vă răspunde la întrebări.
Cu stimă,

.......
rezervarea initiala costa 40 euro iar cea oferita de booking a fost 72 euro. am factura si chitanta.

ramburseaza cei de la booking diferenta sau e doar o poveste frumoasa?

#547
George2210

George2210

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 385
  • Înscris: 02.04.2010

 gabriel_gavrila, on 20 iulie 2015 - 10:35, said:


ramburseaza cei de la booking diferenta sau e doar o poveste frumoasa?
Da, mie mi-au rambursat. Dupa cateva saptamani si mai multe mailuri in care sa le reamintesc.

#548
hoops07

hoops07

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 25.07.2015
Salut tuturor! Am si eu o problema si sper sa poata sa mi dea cineva un raspuns. Azi m am decis si eu sa mi caut niste oferte all inclusive in Nisipurile de aur. Am gasit un hotel cu o oferta buna, pt 3 persoane cate eram, fara posibilitatea de anulare,  am apasat rezervati, am completat numele, adresa de e-mail iar inainte de a pune si datele cardului am primit un telefon ca mai vrea o persoana sa mearga cu noi. Acum am inceput sa caut 2 camere duble sau un apartament pt toti 4 dar hotelul nu avea nimic valabil. (pt all inclusive). Asa ca mi am gasit la alt hotel, am dat si datele de pe card, totul si am rezervat. Acum, problema este ca am primit confirmarea rezervarii si de la primul hotel, care nu l mai voiam ( ca nu avea nimic pt toti 4). Intrebarea mea, este posibil sa mi se opreasca bani de la 1 hotel daca nu am introdus datele contului bancar??? Pe confirmarea rezervarii imi scrie ca mi se vor opri banii daca nu mai voi prezenta si nici nu l pot anula. Este posibil sa afle hotelul contul meu bancar doar ca am dat detaliile pt o alta rezervare la un alt hotel, tot de pe booking?

Edited by hoops07, 25 July 2015 - 19:31.


#549
stedan

stedan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 764
  • Înscris: 01.09.2009
Cum adica ai primit confirmarea de la un hotel la care practic n-ai facut rezervare (pentru ca fix cand voiai sa apesi butonul, ai fost intrerupt)?
Mai incearca sa povestesti o data, poate-ti iese fix cum s-a intamplat.
P.s. Nu, daca nu ai garantat cu un card bancar, nu au de unde sa-ti opreasca.
Dar poate "lumea" de pe aici are o alta opinie.

#550
phidias

phidias

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 767
  • Înscris: 13.07.2005
Buna ziua, am o mica problema ... un hotel din Paris. Am facut o rezevare acum doua saptamani pe un pret si acum am vazut pe booking ca au afisat un pret mai mic. Oferta nu avea conditii speciale de anulare sau plata in avans. Doar anulare cu doua zile inainte. Pot anula rezervarea si face alta ? Aceeasi perioada.  Este permis ? Merci mult !

#551
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008
DA, este permis. doar ca incearca sa faci rezervarea noua si dupa sa o anulezi pe cea initiala. booking foloseste coochies si s-ar putea sa ai surprize.

#552
phidias

phidias

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 767
  • Înscris: 13.07.2005
Multumesc pentru raspuns.

#553
andra03

andra03

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 29.07.2015
Am rezervat 2 camere la mare in Ro prin booking saptamana trecuta, tocmai pentru a avea certitudinea rezervarii. In maxim jumatate de ora de la rezervare am primit mail de la “hotel” in care mi se cere avans 50% din suma in contul lor direct in urmatoarele 24 de ore sau imi anuleaza rezervarea. “Doamna” m-a si sunat sa ma informeze de politica lor, am ascultat, nu i-am confirmat si nici infirmat nimic. Apoi am trimis frumos mesaj la serviciu clienti pentru a-i anunta. Am mai facut rezervari pe booking si tot timpul am platit fie inaine, prin ei, fie la fata locului. Se pare ca e destul de comun pentru romanasi sa ceara avans inainte. Le-am scris celor de la pensiune dupa weekend sa ii intreb daca pot face transferul si daca mai sunt camerele libere. Raspuns nu am primit, dar e bine de stiut faptul ca sunt obligati sa-ti asigure alternativa. La ei nu mai vrem sa stam, dar nici nu vreau sa ii las sa faca in continuare asa, deci nu voi anula eu din proprie initiativa rezervarea. Sper sa se rezolve ok..

#554
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,530
  • Înscris: 05.06.2009

 phidias, on 27 iulie 2015 - 18:26, said:

Buna ziua, am o mica problema ... un hotel din Paris. Am facut o rezevare acum doua saptamani pe un pret si acum am vazut pe booking ca au afisat un pret mai mic. Oferta nu avea conditii speciale de anulare sau plata in avans. Doar anulare cu doua zile inainte. Pot anula rezervarea si face alta ? Aceeasi perioada.  Este permis ? Merci mult !

poti modifica rezervarea deja facuta. anulezi camera rezervata initial si adaugi (alegi) camera cu pretul mai mic.

#555
zuv

zuv

    Erectile member :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,198
  • Înscris: 05.01.2008

 gabriel_gavrila, on 27 iulie 2015 - 18:30, said:

booking foloseste coochies si s-ar putea sa ai surprize.
Chiar ca da!Posted Image  Posted Image

Edited by zuv, 29 July 2015 - 20:59.


#556
Bob493

Bob493

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,318
  • Înscris: 12.07.2010

 pascaru_val, on 13 iulie 2015 - 14:26, said:

Am facut rezervare pentru concediu in BG pe booking, am ales o oferta non refundable pentru ca era mai ieftin Posted Image
Hotelul mi-a retras deja tot sejurul de pe card.
Plecand pt prima data cu copilul (sub 1 an ) am ales camera 2+1; ulterior mi-am dat seama ca am gresit ai tb sa aleg camera normala dubla si sa platesc (asa e politica hotelului) 3 euro/noapte patut de sugar.
Am sunat la booking si am cerut sa imi "converteasca" camera 2+1 in camera dubla si sa includa pretul patuztului de sugar (potrivit calculului iesea fix pe fix).
Dupa cateva e-mailuri cu hotelul a ramas ca " in functie de disponibilitatea hotelului la momentul cazarii va fi "inclus" patutzul sau platesc in plus pt el; am lasat-o deocamdata asa neclar- o bila neagra zic eu pt booking ca nu au fost in stare sa rezolve o greseala de a mea.
Acum ma uit pe booking si vad ca nota hotelului este in continua scadere respectiv intr-o luna a scazut de la ~8.5 la 7.5. si ca s-a schimbat managerul, lucru destul de rau pt mine pt ca cazusem la o intelegere cu el pt patut.
Imi este neclar un lucru: daca exista patut liber mi-l da moca, daca nu exista patut, mi-l da cu 3 euro/noapte.
Am sunat la booking si i-am intrebat ce fac daca eu am x nopti de cazare  si cand ajung acolo sau dupa prima noapte  o sa vad ca nu e cum ma asteptam sa fie, respectiv mancare f proasta sau apa rece in piscina, etc. In mod normal as pleca. Primesc raspuns de la un operator booking.com ca sa ii sun atunci si vedem ce putem face pt tine... pai ce ar putea face daca mancarea e ... veche rece sau mai stiu si eu. ; as fi vrut sa stiu daca pot primi banii inapoi si sa rezerv loco la alt hotel, din nou raspunsul operatorului a fost ceva in genul in functie de politica hotelului- ca la taxi "ne intelegem noi"

Deci ai facut rezervare 'pe non-refundable, ca era mai ieftin', dupa care ai vrut sa o modifici, dupa care ai vrut sa o anulezi si sa primesti banii inapoi. Prietene, care parte din non-refundable nu o intelegi? Macar ai citit termenii, sau ai crezut ca e ca la promotia la surubelnite la Praktiker - sari repede pe ele pana nu le iau altii?

 gry2000, on 20 iulie 2015 - 07:32, said:


Am avut si eu incredere in notele astea dar anul acesta am observat ca sunt oprite de la publicare comentariile care scad nota.
Acest lucru numai la unele unitati, probabil cele care fac un comision bun site-ului.

O nota proasta de tot pentru ei !!!

Chiar ma intrebam la un moment dat, de ce asa de putine comentarii la anumite unitati...

Dar "politica" aceasta e practicata (tot din experienta va spun) si de turistinfo de la noi, probabil si de altii.
Deci nu va bazati pe nota lor, cu atat mai putin pe categorie.

Hai, serios? Si cum anume ai 'observat' tu treaba asta? Comparatia turistinfo/booking e foarte isteata. Ceva de genul Oltcit/Porsche.

#557
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008
dupa mai bine de o luna de zile nu mi-au rambursat banii. acum 3 zile am primit un mail de la ei in care imi spuneau ca mi-au aprobat rambursarea si ca urmeaza sa primesc un alt mail cu un link unde sa-mi dau datele de card pt rambursare. pana acum nimic...

#558
lauricablondy

lauricablondy

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 25.02.2016
Buna ziua, eu am avut o experienta neplacuta cu booking deoarece am optat pt o rezervare la care in reclama spuneau ca poti renunta fara taxe, din pacate a trebuit sa o anulez si bineinteles am fost taxata; Am incercat sa recuperez suma retinuta si booking nu se fac raspunzatopri nici de reclama falsa nici de banii mei disparuti; Concluzia nu este o firma serioasa si nici de calitate

eu am avut probleme , au reclame false si nu isi asuma nici o raspundere in caz de greseli.
.

Edited by lauricablondy, 25 February 2016 - 10:05.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate