Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sandero vs Logan vs EXPERTII
Ultima postare: iul 12 2010 11:55, Inițiat de
carman
, mar 06 2008 09:05
·
0
#109
Publicat: 09 martie 2008 - 13:07
aleksutzu07, on Mar 9 2008, 10:45, said: Unde poti sa faci buy back? Ma intereseaza si pe mine. Nu poti peste tot? What the hell, Dacia inca n-a intrat in lumea civilizata? Am presupus ca se poate pentru ca, cel putin la dealerul din Craiova, au un lot de masini de ocazie, marcile vandute de ei, respectiv Dacia, Reno si Nissan. |
#110
Publicat: 09 martie 2008 - 13:10
aleksutzu07, on Mar 9 2008, 10:45, said: Vezi ca gasesti Mertzan pana in 10.000 de euro de prin 2000. Iti iei unu d-ala, kilu de tabla la gat si asta e valoarea ta. aveti idee , daca imi iau Sandero sunt ghei? e cam masina de piranda aia .... pe sandero ii p... niste abtibilduri cu tedey si decei si gata am mertan clasa A mancati-as . primul din clasa ... |
#111
Publicat: 09 martie 2008 - 20:26
Quote Dacia Sandero este concepută în spiritul robusteții și fiabilității care au făcut succesul mărcii. Protecția anti-coroziune a făcut obiectul unei atenții deosebite; în acest sens, au fost utilizate diverse dispozitive: • ceară injectată în cavitățile din partea inferioară a caroseriei și în portiere • etanșeizare cu mastic la exterior • utilizarea de ceară suplimentară pentru protecția pieselor mecanice expuse • protecție împotriva criblurii la nivelul părții inferioare a vehiculului și al pasajelor roților. |
#117
Publicat: 10 martie 2008 - 01:12
turbo trabannt, on Mar 9 2008, 13:10, said: ai idee cat costa un parbriz la mertan ? enorm , de aia vreau Dacia. ieftina, buna si babaciunile mor dupa ea ( le aduce aminte de tinerete). aveti idee , daca imi iau Sandero sunt ghei? e cam masina de piranda aia .... pe sandero ii p... niste abtibilduri cu tedey si decei si gata am mertan clasa A mancati-as . primul din clasa ... |
#118
Publicat: 10 martie 2008 - 01:15
xtremdriving, on Mar 8 2008, 18:02, said: o masina in care abia incap 2 persoane in spate. http://www.autospot....tru_tineri.html sunt si 3 clipuri cu teste de spatiu, pret si robustete. evident e doar reclama. cam slabut si previzibila... apropo, uko vezi ce zic unii care isi dau cu parerea despre Sandero din realitate, nu din poze cum faci tu, despre spatiul interior http://www.google.co...%...=en&ie=UTF8 , si care probabil is 0, ca deh.. nu au habar de tehnici evoluate de pilotaj ca inaintarea la viteza lumnii prin reprize 65-90 |
|
#120
Publicat: 10 martie 2008 - 10:21
MoshuXXL, on Mar 7 2008, 12:42, said: Ce zici tu are legatura cu stilul tembel de condus al romanilor si cu faptul ca sunt prea saraci ca sa isi ia masini pe masura egoului lor. Stai linistit ca e mai bine asa, altfel nu cred ca mai ramaneam jumate(dintre soferi) in viata pe strasse asta in mai putin de 1 an . In week-end am facut Buc.-Predeal de 2 ori dus-intors si cred ca am vazut vreo 5-6 accidente serioase. |
#121
Publicat: 10 martie 2008 - 11:06
maximuse, ai pus-o...din linkul tau zice ca bordul nu e unul frumos dar macar are ce ii trebuie...si mai zice ca Sf Dero e UN ATAC LA Ergonomie...
Another attack on ergonomics are the commands of ventilation and air-conditioned, prepared in part of the panel that clears the driver, and control of ogledali, which is exactly under the brake of hand. É muito difícil acioná-lo com o carro em movimento. It is very difficult to trigger it with the car moving. O comando dos vidros e das travas das portas fica no painel também -- melhor seria tê-los na porta, mais à mão do motorista. The command of the glass and the locks of the doors is also on the panel - better to have them at the door, plus the hand of the driver. Velocímetro e conta-giros são grandes e redondos. Speedometer and account-giros are large and round. Si mai zice despre spatiu: And it is very simple to explain: in the Sandero, stepping back a bit to the passenger seat in front can now stretch the legs totally, almost without touching the floor; ago, two people travelling with absolute comfort and a good distance from the front seats (and of one another, if not friends). Evidentemente que três passageiros não devem esperar essa moleza. Obviously that three passengers should not expect that dremavost. auzi tu, are o singura tetiera in spate... asta da economie! au luat un Nissan tiida si un Clio model vechi (lateral spate), le-au dat cu multa ceara si au facut o "masina"... Editat de xtremdriving, 10 martie 2008 - 11:35. |
#124
Publicat: 10 martie 2008 - 11:55
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi