Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
RTC coboara spre pragul psihologic de 3 mil. clienti
Ultima postare: sep 15 2008 08:27, Inițiat de
onlyone
, dec 01 2007 18:44
·
0
#37
Publicat: 14 decembrie 2007 - 15:30
#38
Publicat: 14 decembrie 2007 - 16:26
nu mi se pare ok sa li se repete celor de la RTC continuu greselile. Eu vad ca au invatat din ele. Din cate am citit pe forum lumea e multumita de serviciul lor cu clientii momentan. Plus ca in trecut cred ca mult dintre userii de aici nici nu plateau facturile pentru ca locuiau cu parintii si ei trebuiau sa le plateasca. Asa ca mi se pare mai ok sa vb pe ceva concret, pe prezent. La dolce lumea e multumita ca vin instalatorii mai repede ca in alte parti, iar la 930 doar greu de cap sa fii ca sa nu te lamureasca femeile alea. Nu cred ca isi mai permite cineva sa trateze in scarba clientii pt ca exista sanctiuni. Sunt sigur ca la fel ca si in alte companii sunt inegistrate convorbirile cu clientii pentru a se vedea atitudinea angajatilor. Romtelecom recupereaza si asta se vede. Vor exista mereu oameni nemultumiti dar asta e peste tot.
|
#39
Publicat: 14 decembrie 2007 - 19:05
pe undeva ai dreptate, dar greselile sunt ale ote-romtelecom si raman ale lor. nu vorbesc de posta-romana de pe vremuri ci de comportamentul de acum 2-3 ani.
in ceea ce priveste dolce, jos palaria, mie mi se pare cea mai buna oferta. aici nu cred ca poate zice nimeni nimic. problema lor este ca s-au purtat sub orice critica cu clientii atunci cand aveau puterea (monopolul). in severin - si cred ca in mai multe orase - oamenii au trecut in bloc la rds, ca lemingii (la mine in bloc au ramas doar doua familii pe rtc). nu din cauza serviciilor superioare ale rds ci din cauza ca voiau sa scape de rtc. aici romtelecomul si-a facut-o cu mana lui. cei care au ramas, probabil ca au simtit imbunatatirile pe care le aduce o concurenta reala, dar, asa cum am spus mai sus, clientul pierdut se recastiga foarte greu. |
#41
Publicat: 16 decembrie 2007 - 12:07
Sincer eu unul as plati mai mult numai ca sa am suport in caz ca apar probleme si nu neaparat Romtelecomului ci oricarei firme care vinde un serviciu dar asigura un suport de calitate. Romtelecomul a fost una din firmele cele mai hulite de mine din cauza tarifelor nesimtite pe care le practicau pe vremea monopolului, insa acum cand lucrurile s-au mai schimbat n-as dori nimanui sa ajunga la incompetenta suportului tehnic oferit de UPC si RDS. De exemplu parte a servicilor de relatii cu clientii de la UPC au fost externalizate la Easycall, adica un call center care face suport pe n produse, deci in care oamenii angajati nici nu stiu ce e ala modem dar apoi sa te mai ajute pe tine. Nu e vina lor, caci sunt tot felul de studenti fara pregatire care pur si simplu s-au nimerit sa fie repartizati la UPC, puteau la fel de bine sa raspunda la telefon pentu Orange sau Vodafone, dar ma intreb cand nu va merge netul n-ati prefera pe cineva care stie ce e ala router si modem? La Rtlc in nici un caz nu o sa gasesti asemenea grad de incompetenta la serviciile de suport, si cel putin pentru mine asta conteaza mai mult decat 5E care ii economisesc daca ma bag la RDS sau UPC.
Editat de filipxxx, 16 decembrie 2007 - 12:08. |
#43
Publicat: 16 decembrie 2007 - 12:13
#46
Publicat: 18 decembrie 2007 - 13:12
bun, vad ca alexandranyd e oricum de partea romtelecom. foarte bine, fiecare cu alegerile lui... eu nu-i suport si am explicat mai sus de ce. daca intradevar ti s-au parut foarte bune serviciile rtc, bravo, ramai la ei, n-are rost sa pleci (cum fac eu cu orange, indiferent de injuraturile pe care si le ia). daca ai alte avantaje... (de dragul forumului softpedia, sa credem inca in neutralitate si respectarea regulamentului).
am cerut si niste argumente solide care sa ma faca sa schimb providerul de net (repet, internet, nu telefonie fixa, pentru mine e ceva secundar). n-au venit, ba chiar s-a lasat si cu... semijigniri, ca sa spun asa (posturile au fost sterse - mai bine poate). sa lasam situatia asa cum e... hai sa recunostem toti ceva: romtelecom n-ar avea serviciile astea daca n-ar fi rds/rcs si upc. si nici astia din urma n-ar avea tarifele actuale si nici agresivitatea asta in extindere. concurenta scade preturile si creste calitatea serviciilor. de care nu beneficiaza doar saracii (alexandranyd, stii despre ce vorbesc). Editat de bodi, 18 decembrie 2007 - 13:18. |
|
#47
Publicat: 19 decembrie 2007 - 15:48
bodi, on Dec 18 2007, 13:12, said: hai sa recunostem toti ceva: romtelecom n-ar avea serviciile astea daca n-ar fi rds/rcs si upc. si nici astia din urma n-ar avea tarifele actuale si nici agresivitatea asta in extindere. concurenta scade preturile si creste calitatea serviciilor. de care nu beneficiaza doar saracii (alexandranyd, stii despre ce vorbesc). bai, da, competitia e sufletul pietei… daca nu te adaptezi pici, insa adaptarea nu e meritul competitiei, ci chiar al Romtelecomului. Mie unul mi se pare uluitoare transformarea prin care a trecut RTC-ul. Sigur, mai au multe de schimbat, dar sunt pe drumul cel bun. |
#51
Publicat: 22 decembrie 2007 - 18:20
george8261, on Dec 14 2007, 11:55, said: CEO Romtelecom: Am inversat trendul de scadere pe telefonia fixa Romtelecom, una dintre cele mai mari companii de pe piata locala, a inregistrat pentru prima oara in ultimii trei ani o crestere neta a numarului de clienti pe telefonia fixa, operatorul urmand sa incheie anul cu peste trei milioane de clienti, in timp ce planurile realizate la inceputul anului prevedeau o scadere a bazei de clienti sub 2,7 milioane de utilizatori. "Rezultatele pentru acest an sunt peste asteptari fata de tintele stabilite initial. Am pastrat baza de clienti pe telefonia fixa la peste trei milioane, in timp ce tinta initiala bugetata era mult mai jos. Proiectia din business plan era ca vom ajunge la mai putin de 2,7 milioane de clienti", a declarat pentru ZF Yorgos Ioannidis, CEO Romtelecom. Ultima crestere a Romtelecom pe telefonia fixa a fost inregistrata in decembrie 2004, iar de atunci compania a pierdut trimestru dupa trimestru utilizatori pe principalul sau segment de business, in total peste 1,3 milioane in ultimii trei ani. Dupa una dintre cele mai severe scaderi ale numarului de clienti, peste 230.000 in decembrie 2006, grupul elen OTE, actionarul majoritar al Romtelecom si Cosmote, l-a numit in functia de CEO al Romtelecom pe Ioannidis, schimbandu-l pe americanul James Hubley inainte de expirarea contractului. In conditiile in care 2007 a fost anul celei mai dure competitii de pe telefonia fixa, cu scaderi in valuri ale tarifelor de lista, Ioannidis a fost nevoit sa inlocuiasca aproape complet si top managementul companiei. Imediat dupa numirea lui Ioannidis in functie, cinci oameni cheie din conducerea operatorului au demisionat. Romtelecom a redus puternic scaderea numarului de clienti dupa ce a lansat la finele lunii mai campanii agresive de promovare, care au inclus si reduceri de 50% ale tarifelor. "Aproape am triplat numarul de clienti care se aboneaza la telefonia fixa Romtelecom. Daca in februarie numarul clientilor noi era de aproximativ 11.000 pe luna, acum cifra a urcat la aproape 30.000", a spus Ioannidis. http://www.zf.ro/art...fonia_fixa.html |
|
#54
Publicat: 22 decembrie 2007 - 20:13
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi