Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sygic GPS Software
Ultima postare: apr 29 2024 13:48, Inițiat de
paulgsm
, oct 02 2007 15:34
·
4
#2127
Publicat: 25 mai 2018 - 20:06
#2129
Publicat: 05 iunie 2018 - 15:13
LeopardSurd, on 26 martie 2018 - 15:05, said:
Puncte intermediare poate și Sygic doar că e mai aiurea meniul când neapărat îți trebuie asta. TheUglyOne, on 26 martie 2018 - 16:38, said:
Nu e greu deloc la Sygic sa adaugi puncte intermediare. In timpul navigarii apesi pe butonul din dreapta jos (cel cu 3 puncte verticale), dupa care iti apare sus casuta de search in care ii scrii adresa punctului intermediar si pe urma ai optiunea de add as waypoint. Apropos de speedcam, creati in folderul Maps un folder import si in el varsati continutul arhivei speedcam (Europe). La pornire le va importa dupa care le va afisa pe harta. Camerele sunt in versiune 2018.03 sygic.zip 1,49MB 18 download-uri |
#2132
Publicat: 05 iunie 2018 - 16:57
Meltdown, on 05 iunie 2018 - 15:27, said:
@marcopolo80 De ce este nevoie sa introduci camerele de viteza? Eu am Sygic platit si m le zice dinainte. La fel si waze. Screenshot_2018-06-04-18-40-41.png 189,6K 52 download-uri BOGDANLIVIU1980, on 05 iunie 2018 - 16:39, said:
Ce varianta de sygic ai? Am achizitionat varianta minima 12 euro. Nu se vad camerele. Cum fac sa le vad? Multumesc. Editat de marcopolo80, 05 iunie 2018 - 17:02. |
#2134
Publicat: 05 iunie 2018 - 19:48
Inseamna ca nu ai inteles rolul unui soft care este practic un copilot virtual. Si waze-ul il poti tine deschis doar sa te anunte de politie/pericole/accidente & shit. Ti-ar fi de folos daca nu ar face asta decat in modul navigatie? Navigatia (modul turn by turn) o folosesti in general acolo unde nu cunosti drumul/zona. Altfel il folosesti pt info trafic/camere/etc. Le poti folosi sau nu. Poti avea ceva in plus, sau nu.
|
|
#2135
Publicat: 06 iunie 2018 - 18:10
Mă bag și eu în ciorbă.
Am cumpărat recent Sygic, Europa+Trafic. Până acum am folosit 3 ani doar Here WeGo, și am fost foarte mulțumit de calitatea hărților, și în țară, și în Europa, și întotdeauna m-a dus fix în poarta adresei căutate și nu m-a băgat prin bălării, forestiere sau altele (cum am pățit cu un Focus 3 anul trecut în Franța, care folosește tot hărțile Here, cu care m-am trezit pe forestier în mijlocul unei păduri pentru că nu are în soft opțiunea de a evita drumurile neasfaltate. Culmea!). Revenind: ce m-a făcut să cumpăr Sygic: - interfața mult mai ergonomică - puncte intermediare pe traseu (inclusiv în timpul navigării) - aparent mai multe POIuri - afișarea în avans a limitelor de viteză - avertizare în avans a trecerilor la nivel (mai ales în România, unde poți merge cu 100 pe European în afara localității și te trezești cu o trecere la nivel în care îți lași roțile amanet) - cel mai important: voce și notificări prin BT, simulând un apel telefonic, inclusiv cu setare de delay. Acum pot să ascult orice (radio, USB, etc... nu doar BT Media) și să aud instrucțiunile și notificările tot în difuzoarele mașinii. E drept, are micul dezavantaj că taie complet sunetul din radio cât timp zice ce are de zis, față de o navigație prin BT Media care doar dă mai încet celelalte sunete. Dar asta e limitarea tehnologică, și mă mulțumesc cu ea. De ce nu sunt încă convins: - calitatea hărților, cam cel mai important lucru practic. La limitele de viteză are destule neajunsuri, plus greșeli de hartă (în spatele blocului am inclusiv un drum care nu există, iar în alte părți ale orașului lipsesc zone întregi - vorbesc de Iași). Sper să nu mă dezamăgească grav când chiar o să am nevoie. Oricum păstrez Here ca variantă de rezervă. - mai crapă uneori, rar, dar se întâmplă. Dar e ușor de trecut cu vederea, pentru că aplicația se deschide foarte rapid și te întreabă dacă revii la traseul precedent, fără să mai configurezi nimic. - interfața de noapte parcă nu e complet pe gustul meu. Parcă e prea luminoasă și colorată cu bleu-ul ăla. Preferam o schemă de culori bazată pe negru/gri închis. - uneori estimările de timp sunt complet anapoda. Pe un drum de 3 ore, mers legal, el estimează peste 4. Iași-Vaslui, 67 km, el estimează 2 ore. Și exemplele pot continua. Culmea, uneori estimează chiar foarte bine, dar uneori o dă în bălării grav. Editat de alexcrist, 06 iunie 2018 - 18:12. |
#2136
Publicat: 06 iunie 2018 - 19:12
Hartile la Sygic sunt TomTom, cu plusuri si minusuri. Limitele de viteze sunt (teoretic) comunicate de administratorul drumului. Eu acolo as suspecta "inadvertente". Stiind-ui pe romani cate de "constiinciosi' sunt in asi face treaba.
Mai exista posibilitate de a pune harti Here pe el (sunt hartile folosite de Sygic Truck - nu ti-as putea spune de ce). La un moment dat era o aplicatie ce schimba hartile ca la IGO (practic mai faci un folder cu hartile Here si doar il redenumesti pe unul sau pe altul ca sa ramana cu numele Maps doar unul dintre ele). Schimbarea o poti face usor cu orice file manager de pe telefon. Hartile le poti downloada direct de pe net cu o aplicatie "dedicata". Estimarea cea mai corecta (din practica) o are doar TomTom Go (care la noi nu are trafic) deci info trafic ar putea fi motivul pt timpi mai mari. Si IGO face cam la fel (cred ca folosesc aceleasi servere de TMC sau macar sursa de informatii e aceeasi). TomTom e foarte precis si afara, chiar si cu info trafic. Nu mi-am batut niciodata capul cu asta, in general stiu cam cat fac pana la destinatie. Sygic a evoluat mult si destul de bine, mucalitii spun ca versiunea veche (13) ramane cea mai smechera (coincidenta sau nu Sygic Taxi si Sygic Truck folosesc versiunea 13 si harti Here), consum mai mic de resurse, interfata usor clasica si parca mai aerisita. Pt amatorii de teste se poate pune oricand versiunea 13 ("resursele" sunt pe net), hartile disponibile cred ca-s 2017.12 sau in cel mai rau caz 2017.09. Pe mine in schimb ma deranjeaza oarecum faptul ca varianta platita beneficiaza de hartile la zi mai tarziu decat la "baietii destepti". Chiar, ai putea verifica ce versiune de harti ai acum, ar trebui sa fie deja 2018.03 TA. Avamd in vedere retragerea oficiala a Navigonului (un mare soft de navigatie) mai raman practic Sygic, TomTom si IGO cu toate clonele (primo/avic/nextgen/becker, etc). Pe Garmin nu-i mai pun la socoteala ca mi se pare impardonabil ca un navigator sa dea eroare de resurse (sa nu poata calcula un traseu de 1000 sau - 2000km). Editat de marcopolo80, 06 iunie 2018 - 19:13. |
#2137
Publicat: 07 iunie 2018 - 15:52
marcopolo80, on 05 iunie 2018 - 19:48, said:
Inseamna ca nu ai inteles rolul unui soft care este practic un copilot virtual. Si waze-ul il poti tine deschis doar sa te anunte de politie/pericole/accidente & shit. Ti-ar fi de folos daca nu ar face asta decat in modul navigatie? Navigatia (modul turn by turn) o folosesti in general acolo unde nu cunosti drumul/zona. Altfel il folosesti pt info trafic/camere/etc. Le poti folosi sau nu. Poti avea ceva in plus, sau nu. ok. am inteles. multam de info. |
#2138
Publicat: 11 iunie 2018 - 19:52
Ca și interfață eu prefer TomTom, nu mă mulțumește însă ghidarea vocală în română sau germană care sună ca pe vremea lui Pasvante, cu întreruperi, foarte robotic. Hai, aș înțelege că e română dar pe germană în halul ăsta?! Pe Sygic cu Vocaliser totul merge strună, pot pune să-mi zică exact că în față am o cale ferată nu doar să redea o alarmă generică.
|
#2139
Publicat: 12 iunie 2018 - 10:31
alexcrist, on 06 iunie 2018 - 18:10, said:
- avertizare în avans a trecerilor la nivel (mai ales în România, unde poți merge cu 100 pe European în afara localității și te trezești cu o trecere la nivel în care îți lași roțile amanet) Nu te trezesti cu asa ceva cum zici tu. Ai limitare de viteza si indicatoare de presemnalizare specifice (care incep de la 150m, suficient pt reducerea vitezei). Ca lumea a inceput sa se uite mai mult de Navi/telefon decat la indicatoarele rutiere .... asta este alta discutie. |
|
#2141
Publicat: 15 iunie 2018 - 20:49
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi