Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Nu se mai poate vorbi cu Vodafone
Last Updated: Nov 13 2021 19:04, Started by
danna995
, Nov 13 2021 10:52
·
0
#1
Posted 13 November 2021 - 10:52
Deci este incrediibil ce se intampla la aceasta companie.
Mai ramane sa ne dea in cap ca sa fie tabloul complet. Am incercat sa intru in legatura cu un operator pentru ca nu mai pot trimite sms-uri si nu se poate nici macar cu cuvantul operator. Te obliga sa vb numai cu robotul care imi zice sa pun nu stiu ce numar la setari la centru de mesaje care defapt nu exista!! Aceasta setare nu mai exista pe telefoanele noi demult. Cum este posibil ca o companie multi miliardara sa nu mai aiba suport tehnic pentru serviciile care le ofera?? Dar de sunat sa te pacaleasca te suna tot la 2 saptamani ma suna un reprezentant ca sa ma treaca pe alt abonament cica mai ieftin dar care in realitate e mai scump cu 3 euro |
#2
Posted 13 November 2021 - 12:06
Ultima data când am încercat sa intru în legătură cu un consultant Vodafone, și mie mi s-a părut munca de Sisif. Era dead end orice ramura accesam. Și aveam la vremea respectiva ceva Red Infinity 17 care dacă nu mă înșel, promitea parca prioritate la vremea respectiva.
|
#3
Posted 13 November 2021 - 12:09
#4
Posted 13 November 2021 - 12:11
danna995, on 13 noiembrie 2021 - 10:52, said:
setari la centru de mesaje care defapt nu exista!! Aceasta setare nu mai exista pe telefoanele noi demult. Pe Android există setarea. https://www.vodafone...esaje/index.htm |
#5
Posted 13 November 2021 - 12:12
#7
Posted 13 November 2021 - 12:16
#8
Posted 13 November 2021 - 12:24
ii zici lu' Andreea "reziliere" si te transfera la operator.. cel mai simplu
|
#9
Posted 13 November 2021 - 12:25
reducerea drastica a costurilor a facut ca Serviciul de relatii cu clientii la Vodafone sa fie jalnic.
se merge pe ideea ca nu pleaca nimeni din retea doar pentru ca Robotul Andreea este prost. Edited by strongsss, 13 November 2021 - 12:25. |
#10
Posted 13 November 2021 - 12:29
Mi-a zis unu angajat de la astia ca cei care au abonamente ieftine au dreptul sa mai vorbeasca doar cu robotul ...
|
|
#11
Posted 13 November 2021 - 12:34
Suportul costa, ia suna la numarul taxabil pe banii tai sa vezi ca merge asa. Oricum centrul de mesaje e salvat pe SIM, nu in telefon.
|
#12
Posted 13 November 2021 - 12:41
Stiu ca aveau un numar taxabil ca sa intri direct cu un operator; il foloseam pe acela cand eram la Vodafone.
|
#13
Posted 13 November 2021 - 12:43
Nus la ce call center trebuie să vorbești cu Ioana sau Andreea.
Dacă răspunzi NU, după 3 răspunsuri îți face legătura cu o persoana și vorbești cu ea, nu cu robotul. |
#14
Posted 13 November 2021 - 12:44
#15
Posted 13 November 2021 - 13:07
Eu încă nu am văzut telefon fără setare centru de mesaje. Robotul are dreptate.
|
|
#17
Posted 13 November 2021 - 13:40
Verifica cu codul *#*#4636#*#* si tasta de apel daca ai ceva la SMSC. Acolo e numarul centrului de mesaje setat in telefonul android.
|
#18
Posted 13 November 2021 - 14:13
Nici maica-mea nu poate sa TRIMITA mesaje SMS dar de primit poate.
Am schimbat si telefonul, am configurat manual trecand acel numar in SMSC. dar nu merge, de vreo 3 luni e problema asta. Am verificat pe telefonul meu dupa "numarul" de mai sus si nu apare nimic la SMSC dar pot trimite si primi mesaje SMS. La setari retea mobila este trecut numarul centrului de mesaje. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users