Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Iesirea din coproprietate

Mouse wireless ergonomic cu bater...

Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!
 Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 

Păreri Citroen C5 2008

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
SeNNNZaTIoN

SeNNNZaTIoN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 245
  • Înscris: 14.12.2014
Salut, am văzut recent mașina menționata in titlu pe autovit și ma bate gândul sa o cumpăr. Are motorul de 2.0 benzina cu GPL.
Ceva păreri despre ea ?

Edited by SeNNNZaTIoN, 11 October 2021 - 10:27.


#2
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Un articol care iti poate oferi niste informatii de inceput.

Doi la mana: foarte important cum a fost ingrijita si utilizata masina. Degeaba are km putini, daca revizia a fost facuta la 5 ani distana si atunci e bucatele.

Alt aspect important e cum a fost calibrata instalatia GPL. Conteaza foarte mult si aspectul asta (din cate stiu, Peugeut nu ofera instalatie pe masini, cum ofera Renault/Dacia sau Fiat).

#3
razor01

razor01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,071
  • Înscris: 01.03.2016

 SeNNNZaTIoN, on 11 octombrie 2021 - 10:27, said:

Are motorul de 2.0 benzina cu GPL.

Daca era 1.6 TDi iti spuneam din start s-o iei dar asa...

#4
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,091
  • Înscris: 02.09.2016

 Pololica, on 11 octombrie 2021 - 10:34, said:

Un articol care iti poate oferi niste informatii de inceput.
In articol ai esenta acestei masini:
"Ca si noutate, suspensia hidropneumatica de pe Citroen nu mai este standard pentru toate modelele. Cei de la Citroen au realizat dupa 50 de ani ca o asemenea tehnologie e intradevar impresionata, dar si scumpa de produs si de intretinut. Asa ca modelele standard vin cu o suspensie standard pe arcuri, ca sa aiba o intretinere mai civilizata ca si costuri."
https://www.olx.ro/p...sie-citroen-c5/

#5
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,294
  • Înscris: 08.01.2021
E una dintre cele mai confortabile masini ever, evident daca are hydractive. Ofera un confort peste multe masini cu pedigree mult mai impresionant.

Edited by KiloW, 11 October 2021 - 15:24.


#6
SeNNNZaTIoN

SeNNNZaTIoN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 245
  • Înscris: 14.12.2014
Deține cineva de pe acest forum mașina asta ? As vrea sa știu părerea direct.

#7
albucatalin

albucatalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 574
  • Înscris: 19.11.2009
Am avut Citroen BX, cu aceeași tip de suspensie, hidropneumatică, ca C5(dacă C5-ul pe care l-ai văzut, are așa ceva!
Diferența e că BX-ul are 5 sfere cu azot, iar C5 are 12. Suspensia ține mașina în curbe strânse , dreaptă, fără ruliu.! Parcată cu două roți pe trotuar, mașina rămâne ca și cum ar sta pe 4 roți!
Într-adevăr, suspensia de tipul ăsta e foarte mișto! În portbagaj, dacă bagi 200 de kg, nu se va cunoaște.
Sferele se mai strică, dar rar, pe mine mă țineau cam 5-6 ani, cele pe față fiind mai solicitate. În caz de pană, se poate merge în 3 roți, cea cu până putând fi ridicată (ca la tractor). Un link.. https://buhnici.ro/v...age-5/#comments - un posesor de C5 povestește despre mașina lui

Edited by albucatalin, 12 October 2021 - 19:45.


#8
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
La C5 sunt mult mai rezistente. E drept ca si masina are deja o vechime.
Din pacate, chestia cu statul pe 3 rori nu merge la C5.
In schimb poti sa o ridici la maxim sa bagi capra sub masina iar dupa aia sa o lasi pe capra si sa ridici roata.

Ce pot sa mai spun e ca nu vei avea grija ruginii mult timp de acum inainte. Tabla e foarte buna desi nu foarte groasa. Vopseaua si ea decenta pt anii aia cand deja unii descriperisera micronul si au zis sa-l aplice stratului de vopsea.
Idem sticla, destul de calitativa. Nu se zgarie sau sparge din orice.
Legat de motorul 2.0i PSA, e fiabil dar nu te astepta la consum mic. Cu atat mai mult nu pe C5.

Una din masini e un C4 luat nou in 2008.

In linii mari, atuurile C5ului ar fi suspensia (daca o iei pt asta), fiabilitatea mecanicii si tabla.

Edited by underb, 12 October 2021 - 19:59.


#9
tepan

tepan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 287
  • Înscris: 31.01.2011
Nu prea merita un c5 din 2008 dacă te gândești la economie. Acel motor consuma mult pentru ca mașina e grea. Iar suspensia e complicata, chiar și varianta cu arcuri. Pe fata ai dublu brat plus pivoți inferiori și superiori, iar pe spate câte 4 brate pe fiecare roata. Am varianta cu suspensie clasica, dar motor diesel 2.0. Consum 6-7%, chiar sub 6 la drum lung și mers normal.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate