Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 

Păreri Citroen C5 2008

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
SeNNNZaTIoN

SeNNNZaTIoN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 245
  • Înscris: 14.12.2014
Salut, am văzut recent mașina menționata in titlu pe autovit și ma bate gândul sa o cumpăr. Are motorul de 2.0 benzina cu GPL.
Ceva păreri despre ea ?

Edited by SeNNNZaTIoN, 11 October 2021 - 10:27.


#2
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Un articol care iti poate oferi niste informatii de inceput.

Doi la mana: foarte important cum a fost ingrijita si utilizata masina. Degeaba are km putini, daca revizia a fost facuta la 5 ani distana si atunci e bucatele.

Alt aspect important e cum a fost calibrata instalatia GPL. Conteaza foarte mult si aspectul asta (din cate stiu, Peugeut nu ofera instalatie pe masini, cum ofera Renault/Dacia sau Fiat).

#3
razor01

razor01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,071
  • Înscris: 01.03.2016

 SeNNNZaTIoN, on 11 octombrie 2021 - 10:27, said:

Are motorul de 2.0 benzina cu GPL.

Daca era 1.6 TDi iti spuneam din start s-o iei dar asa...

#4
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 02.09.2016

 Pololica, on 11 octombrie 2021 - 10:34, said:

Un articol care iti poate oferi niste informatii de inceput.
In articol ai esenta acestei masini:
"Ca si noutate, suspensia hidropneumatica de pe Citroen nu mai este standard pentru toate modelele. Cei de la Citroen au realizat dupa 50 de ani ca o asemenea tehnologie e intradevar impresionata, dar si scumpa de produs si de intretinut. Asa ca modelele standard vin cu o suspensie standard pe arcuri, ca sa aiba o intretinere mai civilizata ca si costuri."
https://www.olx.ro/p...sie-citroen-c5/

#5
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,216
  • Înscris: 08.01.2021
E una dintre cele mai confortabile masini ever, evident daca are hydractive. Ofera un confort peste multe masini cu pedigree mult mai impresionant.

Edited by KiloW, 11 October 2021 - 15:24.


#6
SeNNNZaTIoN

SeNNNZaTIoN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 245
  • Înscris: 14.12.2014
Deține cineva de pe acest forum mașina asta ? As vrea sa știu părerea direct.

#7
albucatalin

albucatalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 574
  • Înscris: 19.11.2009
Am avut Citroen BX, cu aceeași tip de suspensie, hidropneumatică, ca C5(dacă C5-ul pe care l-ai văzut, are așa ceva!
Diferența e că BX-ul are 5 sfere cu azot, iar C5 are 12. Suspensia ține mașina în curbe strânse , dreaptă, fără ruliu.! Parcată cu două roți pe trotuar, mașina rămâne ca și cum ar sta pe 4 roți!
Într-adevăr, suspensia de tipul ăsta e foarte mișto! În portbagaj, dacă bagi 200 de kg, nu se va cunoaște.
Sferele se mai strică, dar rar, pe mine mă țineau cam 5-6 ani, cele pe față fiind mai solicitate. În caz de pană, se poate merge în 3 roți, cea cu până putând fi ridicată (ca la tractor). Un link.. https://buhnici.ro/v...age-5/#comments - un posesor de C5 povestește despre mașina lui

Edited by albucatalin, 12 October 2021 - 19:45.


#8
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
La C5 sunt mult mai rezistente. E drept ca si masina are deja o vechime.
Din pacate, chestia cu statul pe 3 rori nu merge la C5.
In schimb poti sa o ridici la maxim sa bagi capra sub masina iar dupa aia sa o lasi pe capra si sa ridici roata.

Ce pot sa mai spun e ca nu vei avea grija ruginii mult timp de acum inainte. Tabla e foarte buna desi nu foarte groasa. Vopseaua si ea decenta pt anii aia cand deja unii descriperisera micronul si au zis sa-l aplice stratului de vopsea.
Idem sticla, destul de calitativa. Nu se zgarie sau sparge din orice.
Legat de motorul 2.0i PSA, e fiabil dar nu te astepta la consum mic. Cu atat mai mult nu pe C5.

Una din masini e un C4 luat nou in 2008.

In linii mari, atuurile C5ului ar fi suspensia (daca o iei pt asta), fiabilitatea mecanicii si tabla.

Edited by underb, 12 October 2021 - 19:59.


#9
tepan

tepan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 287
  • Înscris: 31.01.2011
Nu prea merita un c5 din 2008 dacă te gândești la economie. Acel motor consuma mult pentru ca mașina e grea. Iar suspensia e complicata, chiar și varianta cu arcuri. Pe fata ai dublu brat plus pivoți inferiori și superiori, iar pe spate câte 4 brate pe fiecare roata. Am varianta cu suspensie clasica, dar motor diesel 2.0. Consum 6-7%, chiar sub 6 la drum lung și mers normal.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate