Păreri Citroen C5 2008
Last Updated: Oct 16 2021 15:40, Started by
SeNNNZaTIoN
, Oct 11 2021 10:27
·
0
#1
Posted 11 October 2021 - 10:27
Salut, am văzut recent mașina menționata in titlu pe autovit și ma bate gândul sa o cumpăr. Are motorul de 2.0 benzina cu GPL.
Ceva păreri despre ea ? Edited by SeNNNZaTIoN, 11 October 2021 - 10:27. |
#2
Posted 11 October 2021 - 10:34
Un articol care iti poate oferi niste informatii de inceput.
Doi la mana: foarte important cum a fost ingrijita si utilizata masina. Degeaba are km putini, daca revizia a fost facuta la 5 ani distana si atunci e bucatele. Alt aspect important e cum a fost calibrata instalatia GPL. Conteaza foarte mult si aspectul asta (din cate stiu, Peugeut nu ofera instalatie pe masini, cum ofera Renault/Dacia sau Fiat). |
#3
Posted 11 October 2021 - 12:15
#4
Posted 11 October 2021 - 13:52
Pololica, on 11 octombrie 2021 - 10:34, said:
Un articol care iti poate oferi niste informatii de inceput. "Ca si noutate, suspensia hidropneumatica de pe Citroen nu mai este standard pentru toate modelele. Cei de la Citroen au realizat dupa 50 de ani ca o asemenea tehnologie e intradevar impresionata, dar si scumpa de produs si de intretinut. Asa ca modelele standard vin cu o suspensie standard pe arcuri, ca sa aiba o intretinere mai civilizata ca si costuri." https://www.olx.ro/p...sie-citroen-c5/ |
#5
Posted 11 October 2021 - 15:23
E una dintre cele mai confortabile masini ever, evident daca are hydractive. Ofera un confort peste multe masini cu pedigree mult mai impresionant.
Edited by KiloW, 11 October 2021 - 15:24. |
#6
Posted 12 October 2021 - 10:57
Deține cineva de pe acest forum mașina asta ? As vrea sa știu părerea direct.
|
#7
Posted 12 October 2021 - 19:44
Am avut Citroen BX, cu aceeași tip de suspensie, hidropneumatică, ca C5(dacă C5-ul pe care l-ai văzut, are așa ceva!
Diferența e că BX-ul are 5 sfere cu azot, iar C5 are 12. Suspensia ține mașina în curbe strânse , dreaptă, fără ruliu.! Parcată cu două roți pe trotuar, mașina rămâne ca și cum ar sta pe 4 roți! Într-adevăr, suspensia de tipul ăsta e foarte mișto! În portbagaj, dacă bagi 200 de kg, nu se va cunoaște. Sferele se mai strică, dar rar, pe mine mă țineau cam 5-6 ani, cele pe față fiind mai solicitate. În caz de pană, se poate merge în 3 roți, cea cu până putând fi ridicată (ca la tractor). Un link.. https://buhnici.ro/v...age-5/#comments - un posesor de C5 povestește despre mașina lui Edited by albucatalin, 12 October 2021 - 19:45. |
#8
Posted 12 October 2021 - 20:01
La C5 sunt mult mai rezistente. E drept ca si masina are deja o vechime.
Din pacate, chestia cu statul pe 3 rori nu merge la C5. In schimb poti sa o ridici la maxim sa bagi capra sub masina iar dupa aia sa o lasi pe capra si sa ridici roata. Ce pot sa mai spun e ca nu vei avea grija ruginii mult timp de acum inainte. Tabla e foarte buna desi nu foarte groasa. Vopseaua si ea decenta pt anii aia cand deja unii descriperisera micronul si au zis sa-l aplice stratului de vopsea. Idem sticla, destul de calitativa. Nu se zgarie sau sparge din orice. Legat de motorul 2.0i PSA, e fiabil dar nu te astepta la consum mic. Cu atat mai mult nu pe C5. Una din masini e un C4 luat nou in 2008. In linii mari, atuurile C5ului ar fi suspensia (daca o iei pt asta), fiabilitatea mecanicii si tabla. Edited by underb, 12 October 2021 - 19:59. |
#9
Posted 16 October 2021 - 15:40
Nu prea merita un c5 din 2008 dacă te gândești la economie. Acel motor consuma mult pentru ca mașina e grea. Iar suspensia e complicata, chiar și varianta cu arcuri. Pe fata ai dublu brat plus pivoți inferiori și superiori, iar pe spate câte 4 brate pe fiecare roata. Am varianta cu suspensie clasica, dar motor diesel 2.0. Consum 6-7%, chiar sub 6 la drum lung și mers normal.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users