Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Firma de webdesign
Last Updated: May 23 2006 10:06, Started by
antidote
, Apr 01 2006 17:07
·
0
#20
Posted 03 April 2006 - 07:18
De acord cu tot ce s-a spus, cu o singura exceptie, nu inteleg de ce "specia asta" va disparea, de ce draq trebuie firma cat mai mare, de ce 3-4 layout-uri nu pot fi prezentate prin teleconferinta, trebuie musai secretara cu picioare kilometrice, cafele, birouri cat mai masive, fotolii de piele, samd. Am trait multi ani in franta si principalul contribuabil la PIB este artizanatul, asa numesc ei firmele cu asociat unic, incepand cu taximetristi, mici carciumi, cismari, servitoare, prostituate si terminand cu arhitecti, avocati, graficieni, webdesigneri, etc...eu lucrez numai in week-end ca pfa cu client unic o agentie din franta, si scot cam 800-1000euro/luna fara sa dau in branci, am si birou, si server, si licente, de ce trebuie o echipa, secretara, etc....cand am nevoie mai iau colaboratori.
oricum nu-mi pun problema de a lua proiecte de la guvern, armata, primarie, etc...aceste lucrari sunt deja luate si destinate spalarii de bani, firmele capusa sunt deja pe felie nu trebuie decat sa ne uitam putin pe GAF, ca sa vedem asa zise firme "no name" cu 2-3 asociati care au cifra de afaceri de multe zeci de mii euro anual, si pe primele locuri sunt tot romanii. daca esti credibil, si prezinti un portfoliu serios poti lua proiectede pe developreneurs.com, unde sunt proiecte de la 500-10000$, oricum buget pt un site mai mare de 200000$, respectiv : http://lexus.teamone...ndex/index.html, nu am auzit, si oricum e exagerat Edited by cornelyu, 03 April 2006 - 07:37. |
#21
Posted 04 April 2006 - 17:24
#22
Posted 04 April 2006 - 17:45
si kevin are o firma in domeniu...si crede-ma ca e destul de cunoscuta...;)
|
#23
Posted 04 April 2006 - 18:17
i like it....concurenta asta.
Btw: cat cost sa ma autorizez ca PFA, ce avantaje am si ce dezavantaje? |
#24
Posted 04 April 2006 - 19:20
gcm, on Apr 4 2006, 18:45, said: si kevin are o firma in domeniu...si crede-ma ca e destul de cunoscuta...;) bravo lui, sa-i traiasca si sa-i creasca. [off] cunosc si eu exemple de succes, cunoscute si cu sedii fictive prin alte tari numa`asa de luat ochii la aia de pun botu`, dar nu asta voiam sa zic, ca n-am nici un interes sa dezvolt un flame, asa ca, ca sa nu fie probleme ii cer scuze de p-acum lui kevin.... [/off] totusi un stil mai teaching si nu din-ala de luat din balon ar fi de preferat totusi! |
#25
Posted 04 April 2006 - 19:36
Clayman, on Apr 4 2006, 19:20, said: totusi un stil mai teaching si nu din-ala de luat din balon ar fi de preferat totusi! Scuze daca am parut "grandoman". Mi s-a parut insa total paralela cu discutia treaba cu 5 licente de flash, dar cine stie, daca targetul cuiva sunt clientii care vor super-interactivitate e posibil sa ai nevoie de atatea. Totusi, realist vorbind, nu poti avea un asemenea target daca abia intri pe piata - decat in conditii exceptionale (de ex., daca tocmai ai plecat dintr-o firma mare si ai luat cu tine echipa de creatie). |
#26
Posted 05 April 2006 - 14:09
Quote cat cost sa ma autorizez ca PFA, ce avantaje am si ce dezavantaje? |
#27
Posted 05 April 2006 - 14:22
Te costa spre 2 milioane aproximativ, cauta pe la Money-Business avantaje si dezavantaje ca s-a discutat.
Ca PFA nu poti avea angajati, tu esti singurul care lucreaza oficial. Contabilitatea e mai simpla ca cea pentru firma.. |
#28
Posted 05 April 2006 - 14:41
Vezi ca exista topic pentru intrebarea ta
Pe scurt. Ceva sute de mii pentru hargoratie gen Copie CF si alte rahaturi, depui dosar la premarie (taxa 40 RON....sau 50? am uitat) ridici autorizatia, te inscrii la camera de comert (54 RON), dupa aia la finante (nu stiu cat, asta urmeaza sa fac), stampila (60-80RON), facturier (ceva RONi buni, dar cred ca sub un meleon). |
|
#29
Posted 05 April 2006 - 14:55
@aolex... da un pas inapoi si priveste. nu prea ai idee cum sta treaba. DECI:
avantaje: - castigi clientii care au nevoie sa-si deconteze cheltuiala - poti scoate capul sa te bagi in proiecte oficiale - eventual licitatii - poti prinde proircte mai mari (nici o firma mare nu da 1000 E unei PF pt un serviciu) - poti sa inviti un client "la birou" - well.. esti LEGAL - poti sa-ti iei secretara :P dezavantaje: - automat pretul serviciului creste pt ca cresc fd mult cheltuielile (cand spun f mult e FOARTE MULT) - ai sa pierzi clienti mici din cauza pretului - pt fiecare angajat mai platesti lunar cateva milioane la stat pt saraii (ianfara de ce-i dai lui) - 19% TVA + eventualul impozit pe profit se duc iar la stat. - platesti contabil nu te lua dupa aia care cred ca in firma cheltuielile se rezuma la facturier si stampila. sfat: vorbeste cu un contabil, sa te puna in tema cu ce presupune miscarea, e un pas important. Inclin sa cred ca cheltuielile se dubleaza cel putin (depinde acum de marimea firmei).... bafta. |
#30
Posted 05 April 2006 - 17:14
@antidote
calculul e simplu: firma te costa cam 5-7 milioane la infiintare contabilul te costa cam 1-2 milioane pe luna mai ai de cheltuit cu licentele (deh, esti firma... tre sa ai ceva oficial, adica cu factura) mai ai de cheltuit, lunar, cu salariile (depinde citi angajati ai) mai ai de cheltuit, lunar, cu spatiul (daca esti la casa, e mai simplu ca la bloc) in rest, contracte sa ai... bafta |
#31
Posted 05 April 2006 - 18:54
Simplu cu firma.
Poate gasesti un binevoitor sa-ti enumere toate cheltuielile lunare. Sa iti faci o idee cam cat costa un SRL legal in Romania. S-ar putea sa fugi. Ideea este ca daca ai clienti mici sa lucrezi cum poti iar daca ai clienti mari si seriosi sa treci la SRL. Si sa te mai interesezi de pragul de rentabilitate. Vezi ce este si gandeste-te daca il poti atinge. Si nu uita nici de cheltuieli neprevazute. Succes ! |
#32
Posted 05 April 2006 - 20:31
Are cineva dintre cei care au firma de webdesign un contract de administrare pagina de internet? Trebuie sa facem cu un client si as castiga mult timp daca m-ar ajuta cineva.
|
#33
Posted 08 April 2006 - 12:20
nu prea se dau :) din motiv ca tu platesti un avocat sa ti-l faca, dar poate ai noroc si gasesti un binevoitor.
|
|
#34
Posted 12 April 2006 - 23:13
antidote, on Apr 1 2006, 18:07, said: Sa tai chitante, sa fie totul in ordine din punct de vedere legal. Ce avantaje ai? Ce dezavantaje? Cam cat costa sa faci o astfel de firma? De ce acte ai nevoie si pe unde trebuie sa umbli? Depinde...daca esti student cu 6mil te-ai scos acte,chitante,facturi si ce-ti mai trebuie....daca nu vreo 15mil + chitante,fact...(in ambele am inclus capitalul minim de 2mil lei)! Daca nu ai bani/habar nu se merita! Eu unul am wd in acte dar fac doar adv. ca echipa de wd s-a tirant:))...cand pleci doar cu idei si fara bani e greu si fffff. greu :nonobad: asta este...iti urez bafta daca faci pasul! In + sa te mai sperii...o sa ai sute de cheltuieli...+ bilantz de facut..+ comisioane bancare, + o sa te lovesti de lege peste tot..iar in + daca nu ai un asociat nu te poti angaja...deci scoti bani doar dupa 25 dec. :)) melbo, on Apr 5 2006, 21:31, said: Are cineva dintre cei care au firma de webdesign un contract de administrare pagina de internet? Trebuie sa facem cu un client si as castiga mult timp daca m-ar ajuta cineva. Cred ca unul standard de prestari servicii merge..use google! assault, on Apr 1 2006, 18:50, said: pai nu ai nevoie sa umbli in multe locuri :). pur si simplu te duci la camera de comert inregistrezi firma platesti taxa( 10 mil ) si gata. apoi dupa ce ti-ai infiintat firma te duci tot acolo sa-ti iei chitantieru etc .. :lol: Tu vb ca sa vb sau??? Chitantierul ? Ala se face nenea...il platesti la firme specializate nu la reg. :)) Moa...voi chiar credeti ca e atat de simplu..uite daca n-o sa ma ce face si ma gasiti pe ymess(darkthunder_maryus) va spun eu prin ce am trecut in 2 luni de cand am srl-ul!!!!! In primul rand nu e asha simplu...te plimba cu nishte acte de la un ghiseu la altul de ti se ia...iti cer sa aduci proprietarii ap sa semneze in fatza lor pe contractele de inchiriere/comodat...etc...iti trebuiesc cateva adevrintze...in 60 de zile un angajat...etc...mai multe dar mi-e somn si n-am timp acum! Edited by DarkThunder, 12 April 2006 - 23:20. |
#35
Posted 17 May 2006 - 20:22
Daca umbli tu o sapt pt asta firma te costa 8 mil din care 2 iti raman in cont. Am facut una luna trecuta. Pt pf iti trebuie aprox 2 mil si umbalt tot cam atat. La firma tre sa ai contabila cu minim 2 ore cam 700 000 daca o sa vrea sal minim. Si fiecare angajat cam 3 200 000 sal minim + cam 1 600 000 pt fiecare partea catre stat. Un cont bancar costa cam 1000 000 pe luna daca ai ceva trafic de bani pe el. despre preturi la licente da o privire aici
win xp prof oem cam 5.5mil minim un antivirus necesar minim 1 mil pentru cele de specialitate uita-te aici cred ca sunt din cele mai mici preturi Preturi programe specialitate Scuze pt dezordine daca vrei te mai pot informa. |
#36
Posted 23 May 2006 - 10:06
ar fi nice sa va ganditi si la investitia pe care o faceti in licente ( programe ) ....dupa care , daca ati cumparat un spatiu unde vreti sa faceti sediu social , interesati-va inainte sa nu fi fost facuta inainte o firma care are datori la stat , ca daca da ....sa terminat treaba, alergi cinspe mi de ani pe la registrul comertului care nici nu sunt capabili sa te indrume catre un organ abilitat al statului romana sa se rezolve treaba , in rest ....investitia nu este fff mare , dar nici 500 poate doar actele + licente + tehnica + un scaun doua birouri ....... si foarte multe cheltuieli care sunt mici dara se aduna cred ca 10000 euro de inceput ca sa ai o garantie ca poti sa mai bei un suc din cand in cand ....si oricum mi se pare foarte putin pentru ca banii se duc repede daca nu ai comenzi ferme :)... nu lucrez in domeniu , dar credetima ca stiu ce inseamna sa faci o firma si sa te convingi ca parca era mai ok fara factura ...
sfatul meu este ...vrei firma ?...ok ... dai drumul si pe parcurs vei vedea ce avantaje are si ce dezavantaje ....investitie - tre sa ai bani ,,, si un om care sa se priceapa enorma de bine la vanzari , care stie sa vorbeasca ( sa vrajeasca ) ..... |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users