Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
#10765
Publicat: 26 ianuarie 2023 - 20:04
Sinmbad, pe 26 ianuarie 2023 - 19:58, a scris:
Ce economie de curent mai e si asta sa trebuiasca sa intri 10 saptamani la rand online , pentru cate o factura, cand se puteau plati si mai multe deodata ? Editat de andreic, 26 ianuarie 2023 - 20:06. |
#10766
Publicat: 26 ianuarie 2023 - 20:34
Sosind cate una pe saptamana trebuie pierdut mult mai mult timp, sa te loghezi cu CNP de 10 ori in loc sa o fi facut o singura data si sa ai in fata ochilor 10 facturi , cu scadente diferite, toata povestea asta inmultit cu nr de pierzatori de timp care - fiecare - repeta procedura : inseamna timp si kW irositi aiurea.
Cat de greu era sa emita 10 facturi din urma cu diverse scadente, cine le platea pe toate, le platea, altii, le esalonau, dar faceau o singura cerere de esalonare pentru toate, acum esalonatorii trebuie sa stea dupa fiecare factura - ca trebuie trecuta seria fiecareia in cererea de esalonare. In fapt, ei au blocat esalonarea asa deoarece devine prima factura scadenta pana sa ai in fata ochilor si restul facturilor, in 45 de zile impartit la 7 tot nu ajung toate facturile. Oricum, declaratii de rahat, ba vin calupurile, ba nu mai vin calupurile, pana si o fata mare e mai limpede mental cand se grabeste la maritat fata de desteptii precitati. Editat de Sinmbad, 26 ianuarie 2023 - 20:37. |
#10767
Publicat: 26 ianuarie 2023 - 20:44
Ești fericitul care ai primit facturile să înțeleg?
Eu încă nu le am primit.... Dar am verificat pe POSF și îmi apare prelungit contractul, cu încă un an, si deși suntem în ianuarie, apare data prelungirii din februarie 2023 când "am semnat" prelungirea, până februarie 2024.... |
#10769
Publicat: 26 ianuarie 2023 - 21:32
Sinmbad, pe 26 ianuarie 2023 - 20:34, a scris:
Sosind cate una pe saptamana trebuie pierdut mult mai mult timp, sa te loghezi cu CNP de 10 ori in loc sa o fi facut o singura data si sa ai in fata ochilor 10 facturi , cu scadente diferite andreic, pe 26 ianuarie 2023 - 19:43, a scris:
Deci pana la urma ratiunea invinge, au realizat ca toata lumea va esalona oricum si le scot cat de cat "normal" dar la un interval mai redus ca si cum ar fi esalonate. Si-au permis sa intarzie 6+ luni cu emiterea facturilor; cred ca pot intarzia inca 3 luni cu incasarea lor. |
#10770
Publicat: 26 ianuarie 2023 - 21:57
Sinmbad, pe 26 ianuarie 2023 - 20:34, a scris:
Sosind cate una pe saptamana trebuie pierdut mult mai mult timp, sa te loghezi cu CNP de 10 ori in loc sa o fi facut o singura data si sa ai in fata ochilor 10 facturi ti. Editat de andreic, 26 ianuarie 2023 - 21:58. |
#10771
Publicat: 26 ianuarie 2023 - 22:25
andreic, pe 26 ianuarie 2023 - 21:57, a scris: Nu, nu trebuie... faci ca miine direct debit si nu te mai uiti nicaieri, se plaetsc la termen (+ una sau doua zile depinde cat de buna e noua platforma). Se plătesc și greșite așa. Trebuie verificate, asta e cursul firesc. Se verifică înainte de plată. Cu Hidro nu e de joaca la corectat facturi. Cetățeanul cu factura de 73000 lei daca avea direct debit rămânea în fundul gol. Și ținea motanul in frig că nu mai avea bani și pt gaze. Graa, pe 26 ianuarie 2023 - 21:01, a scris:
Eu cred ca voi astepta si voi plăti câte 2-3 facturi odată. Corect ! Asta e răspunsul la mutarea lor. Platit la 45 de zile o data. Editat de Sinmbad, 26 ianuarie 2023 - 22:26. |
#10772
Publicat: 26 ianuarie 2023 - 23:03
Tot furnizorii clasici o sa fie baza, mai ales pt cei avand consumuri de pana in 255 kwh lunar. Diferenta de pret intre 0,70 lei la 0,80 lei kilowatt ul plafonat e frectie la piciorul de lemn. Mare economie de bani nu e, macar la aia clasici totul merge snur: aplicatie, facturi, plati. Hidroelectrica e deja un mastodont de stat cu picioare de mamaliga, dupa 1 an de zile m-am convins ca mutarea de la Enel a fost o mare greseala.
Eu la Bucuresti nici macar factura pe iunie nu am primit-o. Probabil prin martie-iunie 2023 asa… cu putin noroc… Le mai dau o perioada de gratie pana pe 28 februarie, poate or trimite macar factura pentru consumul din iunie 2022, dupa care le spun pa, ma intorc la privatii italieni. Prea multa bataie de joc cu incurca-lume astia bugetari. |
#10773
Publicat: 27 ianuarie 2023 - 05:54
dincadan78, pe 26 ianuarie 2023 - 23:03, a scris:
Tot furnizorii clasici o sa fie baza, mai ales pt cei avand consumuri de pana in 255 kwh lunar. Diferenta de pret intre 0,70 lei la 0,80 lei kilowatt ul plafonat e frectie la piciorul de lemn. Mare economie de bani nu e, macar la aia clasici totul merge snur: aplicatie, facturi, plati. Hidroelectrica e deja un mastodont de stat cu picioare de mamaliga, dupa 1 an de zile m-am convins ca mutarea de la Enel a fost o mare greseala. Eu la Bucuresti nici macar factura pe iunie nu am primit-o. Probabil prin martie-iunie 2023 asa… cu putin noroc… Le mai dau o perioada de gratie pana pe 28 februarie, poate or trimite macar factura pentru consumul din iunie 2022, dupa care le spun pa, ma intorc la privatii italieni. Prea multa bataie de joc cu incurca-lume astia bugetari. Și plafonarea , cine o plătește domnilor italieni ? .....noi toți , să-ți fie ție bine , cu facturi la timp....(asta nu înseamnă că dau de înțeles că este în regulă facturarea la Hidroelectrica !) |
#10774
Publicat: 27 ianuarie 2023 - 06:32
|
#10776
Publicat: 27 ianuarie 2023 - 07:57
unu999, pe 26 ianuarie 2023 - 21:32, a scris:
Pana acum (februarie - iunie 2022) facturile mi-au venit (si) atasate la email. Deci nu trebuie neaparat sa intri in cont pentru a vedea factura. Presupunand ca e posibil dpdv legal, cred ca mai ok ar fi fost sa le trimita pe toate simultan, dar cu termenul de plata prelungit la 90 zile (fata de 45) pentru clientii persoane fizice. Practic sa aplice o mini-esalonare pentru toti, scutind atat clientii cat si angajatii de bataile de cap cu formularele de esalonare. Si-au permis sa intarzie 6+ luni cu emiterea facturilor; cred ca pot intarzia inca 3 luni cu incasarea lor. Salutare voua! Eu am intrat la HE in Apr anul trecut, sunt prosumator, si, evident nici o factura. Intelegerea mea este ca ele vin pe mail, iar autocitirea o da automat distribuitorul E-Distributie BANAT, care a dat-o si pana in Aprilie cat am fost la ENEL. Citire la distanta automat in fiecare ultima zi a lunii. Cand am vb cu dna de la HE, mi-a confirmat ca indecsii ii primesc de la distribuitor. Dar tot vad aici ca va logati in nu stiu ce portal ca sa vedeti facturi, etc. Eu nu am vazut nici o aplicatie HE in App store/G play si nici pe net nu am gasit asa ceva... inteleg ca e nefunctionala, insa nu exista niciunde in www.hidroelectrica.ro o sectiune prin meniu unde sa te loghe-zi cu cont de client care apropos, de unde il iau?! |
#10778
Publicat: 27 ianuarie 2023 - 08:27
loed1002, pe 27 ianuarie 2023 - 07:57, a scris:
Salutare voua! Eu am intrat la HE in Apr anul trecut, sunt prosumator, si, evident nici o factura. Intelegerea mea este ca ele vin pe mail, iar autocitirea o da automat distribuitorul E-Distributie BANAT, care a dat-o si pana in Aprilie cat am fost la ENEL. Citire la distanta automat in fiecare ultima zi a lunii. Cand am vb cu dna de la HE, mi-a confirmat ca indecsii ii primesc de la distribuitor. Dar tot vad aici ca va logati in nu stiu ce portal ca sa vedeti facturi, etc. Eu nu am vazut nici o aplicatie HE in App store/G play si nici pe net nu am gasit asa ceva... inteleg ca e nefunctionala, insa nu exista niciunde in www.hidroelectrica.ro o sectiune prin meniu unde sa te loghe-zi cu cont de client care apropos, de unde il iau?! Nu exista deocamdata o aplicatie gen MyEnel. Au anuntat ca o sa fie, dar n-au inaintat un termen pentru asta. Nu stiu exact cum vizualizau cei mai vechi factura, dar deocamdata nu merge nici acea modalitate din cate inteleg. Oricum, din ce am mai citit pe aici inteleg ca factura venea si pe mail, ca atasament. Deci daca n-ai primit nici un mail de la ei cu factura ca atasament, banuiesc ca nu ai nici ce vizualiza in vreo sectiune, care oricum e nefunctionala deocamdata. Insa daca esti la E-distributie iti poti face cont acolo, si ai rubrica de "istoric citiri", unde apar atat cele auto, date de tine, cat si cele reale, citite de ei...insa banuiesc ca daca e citire de la distanta si contor inteligent, o sa gasesti doar citiri reale. Editat de Jumong, 27 ianuarie 2023 - 08:29. |
#10779
Publicat: 27 ianuarie 2023 - 08:48
Venea pe mail, mi se pare suficient.
Cui ii trebuie aplicatie? sa stau sa mai bag o parola etc. Iar plata o faceam din aplicatia bancii, in 2 minute. Dar, mergeti la intermediarii de la Enel care ptr o branza de aplicatie iau de 3 ori pretul curentului. Statul e de porc, care produce curentul, o data si apoi suporta plafonarea pretului nesimtit al enelului... Editat de danigoleman, 27 ianuarie 2023 - 08:49. |
|
#10780
Publicat: 27 ianuarie 2023 - 09:01
Printdivision, pe 27 ianuarie 2023 - 05:54, a scris:
Românul clasic......������ Și plafonarea , cine o plătește domnilor italieni ? .....noi toți , să-ți fie ție bine , cu facturi la timp....(asta nu înseamnă că dau de înțeles că este în regulă facturarea la Hidroelectrica !) loed1002, pe 27 ianuarie 2023 - 07:57, a scris:
Salutare voua! Eu am intrat la HE in Apr anul trecut, sunt prosumator, si, evident nici o factura. Intelegerea mea este ca ele vin pe mail, iar autocitirea o da automat distribuitorul E-Distributie BANAT, care a dat-o si pana in Aprilie cat am fost la ENEL. Citire la distanta automat in fiecare ultima zi a lunii. Cand am vb cu dna de la HE, mi-a confirmat ca indecsii ii primesc de la distribuitor. Dar tot vad aici ca va logati in nu stiu ce portal ca sa vedeti facturi, etc. Eu nu am vazut nici o aplicatie HE in App store/G play si nici pe net nu am gasit asa ceva... inteleg ca e nefunctionala, insa nu exista niciunde in www.hidroelectrica.ro o sectiune prin meniu unde sa te loghe-zi cu cont de client care apropos, de unde il iau?! https://client.hidro...rica.ro/facturi Este nefuncțională de câteva luni după ce s-au apucat de înbunătățit sistemul... Editat de tavitu, 27 ianuarie 2023 - 09:02. |
#10781
Publicat: 27 ianuarie 2023 - 09:09
Jumong, pe 27 ianuarie 2023 - 08:27, a scris:
Nope. Nu exista deocamdata o aplicatie gen MyEnel. Au anuntat ca o sa fie, dar n-au inaintat un termen pentru asta. Nu stiu exact cum vizualizau cei mai vechi factura, dar deocamdata nu merge nici acea modalitate din cate inteleg. Oricum, din ce am mai citit pe aici inteleg ca factura venea si pe mail, ca atasament. Deci daca n-ai primit nici un mail de la ei cu factura ca atasament, banuiesc ca nu ai nici ce vizualiza in vreo sectiune, care oricum e nefunctionala deocamdata. Insa daca esti la E-distributie iti poti face cont acolo, si ai rubrica de "istoric citiri", unde apar atat cele auto, date de tine, cat si cele reale, citite de ei...insa banuiesc ca daca e citire de la distanta si contor inteligent, o sa gasesti doar citiri reale. merci de info. am cont pe E-Distributie si am vizualizat de curios citirile lor si sunt 100% corecte cu ce imi arata contorul. De 2 ani nu am mai trimis nici un indecs pt curent. |
#10782
Publicat: 27 ianuarie 2023 - 09:23
A mai observat cineva ca de ceva timp au aparut niste "cetateni" care propavaduiesc cu mare sarg "furnizorii clasici"?
Si nu doar aici pe forum, sunt si pe Facebook, TikTok. Unii mai agresivi altii mai voalat. Oare furnizorii astia clasici platesc la postare sau cum? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 4
2 membri, 1 vizitatori, 1 utilizatori anonimi
petrepescarul, iogamac