Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Mar 29 2024 08:41, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
292
#10748
Posted 25 January 2023 - 18:50
Eu nu trebuie sa dau indexul ca am contor cu telecitire dar o fac asa de palmares cand vad cate probleme aveti majoritatea dintre dvs.
Attached FilesEdited by victord36, 25 January 2023 - 18:50. |
#10749
Posted 25 January 2023 - 19:34
Link unde se pot vizualiza facturile? Cel vechi are doar un mesaj inutil...
|
#10750
Posted 25 January 2023 - 20:12
#10751
Posted 25 January 2023 - 20:12
Cand va fi functional link-ul vechi, vei introduce CNP-ul si vei primi pe email un link catre facturi...
|
#10752
Posted 25 January 2023 - 21:04
Client Hidroelectrica din martie 2022 ... am adaugat un nou loc de consum, folosind site-ul Hidroelectrica, in 10 ianuarie 2023 dar ... desi totul apare ca fiind in buna regula ( inclusiv pe site-ul distribuitorului ) la incercarea de a transmite indexul pt noul loc de consum, acesta nu "se vede" dupa logarea cu e-mail si CNP. Nici la telefon nu puteam transmite index-ul deoarece fiind un nou contract bineinteles ca nu am nici o factura ca sa vad codul Hidroelectrica al locului de consum. Asadar sun la unul dintre cele doua numere scurte si dupa 85 de minute raspunde un operator ce declara ca nu vad noul loc de consum deoarece au trecut doar doua saptamani de la schimbarea de furnizor, dar o sa-l vad luna viitoare cand va fi perioada de transmitere index. Mai sustine ca oricum degeaba transmit index-ul in prima luna fiindca oricum nu se emite nici o factura asa de repede. Imi cere totusi CNP-ul si ne salutam reciproc. Dupa 10 minute apare pe site-ul Hidroelectrica si noul loc de consum aferent CNP-ului meu. Probabil ca daca nu sunam ... cine stie daca sau cand aparea noua locatie.
|
#10753
Posted 25 January 2023 - 21:45
Brainie, on 24 ianuarie 2023 - 18:28, said:
Dintre cei care au contract din decembrie 2022, a putut cineva da indexul ptin internet, adică și-a regăsit POD-ul și seria contorului în sistem ? Eu nu. Regăsesc un singur loc de consum, pentru care am contract mai vechi. Edited by Brainie, 25 January 2023 - 21:55. |
#10754
Posted 25 January 2023 - 22:08
Va faceti griji prea mari...indiferent de ce index dati sau daca il dati, facturile vor veni tot cand vor ei.....sunteti ca pensionarii aia : a venit factura?
|
#10755
Posted 25 January 2023 - 23:05
wolfydRg, on 24 ianuarie 2023 - 11:11, said: Si la mine, nema serie, incercam mai tarziu. Nu are treaba browser-ul, am încercat cu Firefox, Chrome. Fiind diferite ar fi trebuit sa meargă cel putin unu. Cu Chrome n a mers, cu Brave a mers danif, on 25 ianuarie 2023 - 21:04, said:
Client Hidroelectrica din martie 2022 ... am adaugat un nou loc de consum, folosind site-ul Hidroelectrica, in 10 ianuarie 2023 dar ... desi totul apare ca fiind in buna regula ( inclusiv pe site-ul distribuitorului ) la incercarea de a transmite indexul pt noul loc de consum, acesta nu "se vede" dupa logarea cu e-mail si CNP. Nici la telefon nu puteam transmite index-ul deoarece fiind un nou contract bineinteles ca nu am nici o factura ca sa vad codul Hidroelectrica al locului de consum. Asadar sun la unul dintre cele doua numere scurte si dupa 85 de minute raspunde un operator ce declara ca nu vad noul loc de consum deoarece au trecut doar doua saptamani de la schimbarea de furnizor, dar o sa-l vad luna viitoare cand va fi perioada de transmitere index. Mai sustine ca oricum degeaba transmit index-ul in prima luna fiindca oricum nu se emite nici o factura asa de repede. Imi cere totusi CNP-ul si ne salutam reciproc. Dupa 10 minute apare pe site-ul Hidroelectrica si noul loc de consum aferent CNP-ului meu. Probabil ca daca nu sunam ... cine stie daca sau cand aparea noua locatie. 85 de minute ? Ai ai ai ai cum zice grecul av_myjob, on 25 ianuarie 2023 - 20:12, said:
Cand va fi functional link-ul vechi, vei introduce CNP-ul si vei primi pe email un link catre facturi... Iar nu le mai trimit pe mail ? Sau își șterge lumea mailul intenționat ? La 2 facturi cat a emis Hidro n ar fi greu de găsit cu search. |
#10756
Posted 26 January 2023 - 06:55
danif, on 25 ianuarie 2023 - 21:04, said:
Client Hidroelectrica din martie 2022 ... am adaugat un nou loc de consum, folosind site-ul Hidroelectrica, in 10 ianuarie 2023 dar ... desi totul apare ca fiind in buna regula ( inclusiv pe site-ul distribuitorului ) la incercarea de a transmite indexul pt noul loc de consum, acesta nu "se vede" dupa logarea cu e-mail si CNP. Nici la telefon nu puteam transmite index-ul deoarece fiind un nou contract bineinteles ca nu am nici o factura ca sa vad codul Hidroelectrica al locului de consum. Asadar sun la unul dintre cele doua numere scurte si dupa 85 de minute raspunde un operator ce declara ca nu vad noul loc de consum deoarece au trecut doar doua saptamani de la schimbarea de furnizor, dar o sa-l vad luna viitoare cand va fi perioada de transmitere index. Mai sustine ca oricum degeaba transmit index-ul in prima luna fiindca oricum nu se emite nici o factura asa de repede. Imi cere totusi CNP-ul si ne salutam reciproc. Dupa 10 minute apare pe site-ul Hidroelectrica si noul loc de consum aferent CNP-ului meu. Probabil ca daca nu sunam ... cine stie daca sau cand aparea noua locatie. In cazul meu, contract incheiat pe 30.11, cu intrare in vigoare pe 03.12, n-am putut da indexul online pe 28.12, desi erau mai mult de doua saptamani (verifica CNP-ul, stia POD-ul si seria de contor, dar refuza sa inregistreze indexul), ci doar telefonic. Dupa cateva zile am verificat la distribuitor si era inregistrat, deci l-au luat. Dar nu stiu daca o sa-l factureze separat, sau prima factura o sa fie aferenta perioadei 03.12-sfarsitul lui ianuarie. Banii sunt aceeasi insa. Luna asta a mers sa dau online indexul. |
|
#10757
Posted 26 January 2023 - 08:37
E doar o loterie, la ei nu exista proceduri clare. Primul contract l+am făcut în aprilie 2022. Pe 23 aprilie se făcuseră cele 21 de zile (atât dura atunci schimbarea furnizorului) și pe 24, o zi distanta, am putut da indexul fara probleme.
Celalat contract a intrat în vigoare în 31.12.2022 și nu apare sa dau indexul. L-am putut da telefonic |
#10758
Posted 26 January 2023 - 09:28
Am întrebat ChatGPT: factura Hidroelectrica
"Factura Hidroelectrica este o factură emisă de societatea Hidroelectrica, care este una dintre cele mai mari companii de energie din România. Aceasta produce energie electrică în principal prin intermediul hidrocentralelor, dar și prin intermediul altor surse de energie regenerabilă. Factura Hidroelectrica conține informații despre consumul de energie electrică, tarifele aplicate și suma totală de plată. De asemenea, poate include informații despre serviciile suplimentare, cum ar fi serviciile de întreținere sau taxele de conectare. Este important să verificați factura pentru a vă asigura că sunteți facturați corect și pentru a identifica orice probleme sau nereguli. Dacă aveți întrebări sau probleme cu factura, puteți contacta compania Hidroelectrica pentru a obține mai multe informații sau pentru a face o plângere." |
#10759
Posted 26 January 2023 - 09:33
Eu am dat indexul aseara, fara probleme. Ba chiar deja imi aparea sa aleg sa trimit indexul pentru un contract facut sambata. Nu am trimis indexul si la noua locatie, nu stiu daca ar fi dat eroare la trimitere.
|
#10760
Posted 26 January 2023 - 12:03
#10762
Posted 26 January 2023 - 18:22
Ăhă, până ajung la iulie unde am rămas eu, mai durează. Numai bine îmi ajunge la scadență un depozit. Mulțumesc, Hidroelectrica, pentru dobândă.
|
#10763
Posted 26 January 2023 - 19:43
#10764
Posted 26 January 2023 - 19:58
Ce economie de curent mai e si asta sa trebuiasca sa intri 10 saptamani la rand online , pentru cate o factura, cand se puteau plati si mai multe deodata ?
"Facem asta pentru a încerca să diminuăm numărul de solicitări de eșalonare pe care le pot face clienții în cazul în care nu pot plăti contravaloarea facturilor." - pai cine nu poate plati oricum va face cate o cerere de esalonare , saptamanal, doar ca asa trebuie sa faca 9 cereri in 9 momente diferite in loc sa fi facut una singura, o data. Astia judeca cu piciorul de lemn... Edited by Sinmbad, 26 January 2023 - 20:00. |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
1 members, 1 guests, 0 anonymous users
nicu131