Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 24 2024 11:22, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
294
#10729
Posted 25 January 2023 - 09:14
Salut,
Am trimis azi autocitirea pe site-ul Hidroelectrica si din greseala am adaugat un 0 in plus la sfarsit la index. Dupa vreun minut am observat greseala si am trimis din nou indexul corect. Am primit de fiecare data emailul de confirmare. Oare la a doua introducere s-a sters prima inregistrare ? Ca altfel ma trezesc cu o suma enorma de plata. In pagina unde introduci indexul, la Indecsi inregistrati mi-au aparut amandoi indecsii si cel gresit si cel corect. Am incercat sa sun si la Call Center la numerele afisate pe site 021 9834, 021 9861 dar nu merge apelul la nici unul dintre ele, pare ca nu mai sunt valabile. Mai stiti si alte numere de contact la Call Center ? Edited by laurcj, 25 January 2023 - 09:16. |
#10730
Posted 25 January 2023 - 09:23
In mod normal ar trebui să ia indexul nou, dar vorbim de Hidroelectrica, de la ăștia te poți aștepta la orice.
|
#10731
Posted 25 January 2023 - 09:31
laurcj, on 25 ianuarie 2023 - 09:14, said:
Salut, Am trimis azi autocitirea pe site-ul Hidroelectrica si din greseala am adaugat un 0 in plus la sfarsit la index. Dupa vreun minut am observat greseala si am trimis din nou indexul corect. Am primit de fiecare data emailul de confirmare. Oare la a doua introducere s-a sters prima inregistrare ? Ca altfel ma trezesc cu o suma enorma de plata. In pagina unde introduci indexul, la Indecsi inregistrati mi-au aparut amandoi indecsii si cel gresit si cel corect. Am incercat sa sun si la Call Center la numerele afisate pe site 021 9834, 021 9861 dar nu merge apelul la nici unul dintre ele, pare ca nu mai sunt valabile. Mai stiti si alte numere de contact la Call Center ? Alte numere nu exista, la alea trebuie sa stai zeci de minute ca sa prinzi un operator liber. Eventual incearca sa-l dai pana pe 28, de inca doua-trei ori, ar trebui sa-l ia pe ultimul, de pe 28, si sa vada si consumul zilnic. L.E. Daca ai CLC-ul, incearca sa-l dai si telefonic. Edited by Jumong, 25 January 2023 - 09:37. |
#10732
Posted 25 January 2023 - 09:35
Brainie, on 24 ianuarie 2023 - 18:28, said:
Dintre cei care au contract din decembrie 2022, a putut cineva da indexul ptin internet, adică și-a regăsit POD-ul și seria contorului în sistem ? Eu nu. Regăsesc un singur loc de consum, pentru care am contract mai vechi. Merge fara probleme ptr 6 contracte incheiate in dec 2022. La fiecare POD imi apare nr contor, trebuie doar trecut consumul. |
#10733
Posted 25 January 2023 - 09:43
laurcj, on 25 ianuarie 2023 - 09:14, said:
Salut, Am trimis azi autocitirea pe site-ul Hidroelectrica si din greseala am adaugat un 0 in plus la sfarsit la index. Dupa vreun minut am observat greseala si am trimis din nou indexul corect. Am primit de fiecare data emailul de confirmare. Oare la a doua introducere s-a sters prima inregistrare ? Ca altfel ma trezesc cu o suma enorma de plata. In pagina unde introduci indexul, la Indecsi inregistrati mi-au aparut amandoi indecsii si cel gresit si cel corect. Am incercat sa sun si la Call Center la numerele afisate pe site 021 9834, 021 9861 dar nu merge apelul la nici unul dintre ele, pare ca nu mai sunt valabile. Mai stiti si alte numere de contact la Call Center ? Brainie, on 24 ianuarie 2023 - 18:28, said:
Dintre cei care au contract din decembrie 2022, a putut cineva da indexul ptin internet, adică și-a regăsit POD-ul și seria contorului în sistem ? Eu nu. Regăsesc un singur loc de consum, pentru care am contract mai vechi. Edited by Cr1spy, 25 January 2023 - 09:41. |
#10734
Posted 25 January 2023 - 11:52
Am trimis si eu astazi indexul pe doua locatii,de pe mozilla, foarte simplu. Contracte semnate pe 27 decembrie.
|
#10736
Posted 25 January 2023 - 12:08
laurcj, on 25 ianuarie 2023 - 09:14, said:
Salut, Am trimis azi autocitirea pe site-ul Hidroelectrica si din greseala am adaugat un 0 in plus la sfarsit la index. Dupa vreun minut am observat greseala si am trimis din nou indexul corect. Am primit de fiecare data emailul de confirmare. Oare la a doua introducere s-a sters prima inregistrare ? Ca altfel ma trezesc cu o suma enorma de plata. In pagina unde introduci indexul, la Indecsi inregistrati mi-au aparut amandoi indecsii si cel gresit si cel corect. |
#10737
Posted 25 January 2023 - 12:22
laurcj, on 25 ianuarie 2023 - 09:14, said:
Salut, Am trimis azi autocitirea pe site-ul Hidroelectrica si din greseala am adaugat un 0 in plus la sfarsit la index. Dupa vreun minut am observat greseala si am trimis din nou indexul corect. Am primit de fiecare data emailul de confirmare. Oare la a doua introducere s-a sters prima inregistrare ? Ca altfel ma trezesc cu o suma enorma de plata. In pagina unde introduci indexul, la Indecsi inregistrati mi-au aparut amandoi indecsii si cel gresit si cel corect. Am incercat sa sun si la Call Center la numerele afisate pe site 021 9834, 021 9861 dar nu merge apelul la nici unul dintre ele, pare ca nu mai sunt valabile. Mai stiti si alte numere de contact la Call Center ? Attached Files |
#10738
Posted 25 January 2023 - 12:52
Contract facut in septembrie 2022 si nu am avut pana acum probleme cu index-ul online. Folosesc chrome, bag mereu index-ul in data de 24, primesc aproape instant email de confirmare. Si bineinteles nu am facturi primite.
Edited by cipri2006, 25 January 2023 - 12:53. |
|
#10739
Posted 25 January 2023 - 12:55
Am transmis si eu index azi, fara probleme... insa nu au seria noua de contor deci baza de date nu prea se actualizeaza
|
#10740
Posted 25 January 2023 - 13:25
Eu am încercat sa bag seria de contor, și nu îmi accepta.
Când am făcut contractul, am uitat sa introduc seria de contor, și am doar POD. Dar am estimarea făcută. E cu vreo 50 kw mai mult la estimare decât ce este acum. Asta nu e o problema. Eu aștept factura din octombrie. Cred ca undeva la 600 de lei. |
#10741
Posted 25 January 2023 - 13:27
Transmis de pe EDGE astazi, am primit confirmare, contract din 30.11.2022, intrat in vigoare pe 03.12.2022.
Luna trecuta nu mi-a mers online, doar telefonic. Cu o saptamana in urma a venit si distribuitorul sa citeasca. Edited by Jumong, 25 January 2023 - 13:28. |
#10742
Posted 25 January 2023 - 14:39
Și eu trimit de obicei pe 25 dar azi am uitat să citesc și numai seara ajung acasă...
Dacă nu uit din nou pun seara, altfel dimineața |
#10743
Posted 25 January 2023 - 15:10
laurcj, on 25 ianuarie 2023 - 09:14, said:
Salut, Am trimis azi autocitirea pe site-ul Hidroelectrica si din greseala am adaugat un 0 in plus la sfarsit la index. Dupa vreun minut am observat greseala si am trimis din nou indexul corect. Am primit de fiecare data emailul de confirmare. Oare la a doua introducere s-a sters prima inregistrare ? Ca altfel ma trezesc cu o suma enorma de plata. In pagina unde introduci indexul, la Indecsi inregistrati mi-au aparut amandoi indecsii si cel gresit si cel corect. Am incercat sa sun si la Call Center la numerele afisate pe site 021 9834, 021 9861 dar nu merge apelul la nici unul dintre ele, pare ca nu mai sunt valabile. Mai stiti si alte numere de contact la Call Center ? Da, o sa ia în considerare al doilea index, am dat eu mai mult odată și după 2 zile am ajuns și citit indexul în locație și era mai mic și a fost înregistrat. |
|
Anunturi
▶ 5 user(s) are reading this topic
1 members, 3 guests, 1 anonymous users
Sterone