Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Montare stație încărcare EV la bloc
Ultima postare: mar 16 2024 20:13, Inițiat de
Courage
, sep 02 2021 20:00
·
10
#38
Publicat: 03 septembrie 2021 - 08:32
GlCA_Contras, on 03 septembrie 2021 - 08:16, said:
Faci cerere la hautoritati si se rezolva la Sf. Asteapta! Pana nu-i obliga UE sa faca x statii de incarcare la un bloc, nu o sa vedeti asa ceva... Acele parkinguri sunt cu abonament pentru blocurile din imediata vecinatate si sunt facute fara "obligatie" Editat de andreyvsjoker, 03 septembrie 2021 - 08:35. |
#39
Publicat: 03 septembrie 2021 - 09:58
andreyvsjoker, on 03 septembrie 2021 - 08:07, said:
E nevoie de CU si AC pe proprietate privata cand construiesti de la 0 si faci primul bransament. Oricum in acel moment, in care faci bloc, casa... vei avea nevoie de CU si AC atat pentru curent cat si apa si gaz si canal....In acele conditii trebuie sa vii cu utilitatile din vecinatate. Exemplul din pozele puse de tine sunt cu parcari amenajate tip constructie dedicata la care ar fi absurd sa se solicite ulterior CU/AC. La locurile de parcare la sol, fie ca sunt publice ale primariei si inchiriate, fie sunt proprietate privata, daca nu au avut prevazuta instalatia electrica din start e ceva mai dificil de facut ulterior, nu e ca si cum ai trage pur si simplu o sarma mai lunga de undeva (cum spuneau unii eventual de la stalpul de iluminat). P.S. De curiozitate, cat costa aproximativ un astfel de loc de parcare din exemplul tau? Editat de Hansolo, 03 septembrie 2021 - 10:00. |
#40
Publicat: 03 septembrie 2021 - 10:13
Un loc de parcare pentru rezidenti costa:
Abonamente pentru persoane fizice – riverani – 110 lei/an Abonamente pentru persoane juridice – riverani – 840 lei/an Abonamente persoane fizice – terasă – 65 lei/an Abonamente persoane juridice – terasă – 225 lei/an Sunt si intre 20 si 41 de locuri pentru vizitatori cu taxare orara. 3 lei pe ora dar tariful scade in functie de timp. Este si tarif de noapte 19:00-7:00 - 5.5 lei, daca sa zicem vrei sa lasi masina la un slow charge full peste noapte. Locurile pentru EV nu sunt alocate nimanui. Pot fi utilizate atat de riverani cat si de vizitatori. Dar ca riveranii nu mai platesc nimic deoarece intra pe baza de abonament. Editat de andreyvsjoker, 03 septembrie 2021 - 10:14. |
#41
Publicat: 03 septembrie 2021 - 10:16
Va fi fun sa vedem cum va rezista reteaua la sute de mii de masini electrice + toata incalzirea pe electric (planul UE e sa se renunte la toate centralele pe gaz). Si astea doua se vor suprapune superb in noptile de iarna. Noaptea ai nevoie de incalzire mai mult, ca e mai frig. Masinile electrice consuma mai mult cand e frig si toti si le vor incarca noaptea.
Si nu vorbim doar de distributie, dar si de producerea energiei. Parcurile fotovoltaice dau mai putina energie iarna, spre deloc. Daca vremea e nasoala, nici eolienele nu baga curent. Termocentrale pe carbuni nu mai avem voie.. Centralele nucleare se fac in 15-20 de ani.. Viitorul e clar pe transport public, cu doar putine masini personale, sub 5% din ce e acum. In oras mai bagi si o bicicleta/trotineta/pe jos. In afara, tren.. Si toate cele mai sus, se refera la tarile dezvoltate din UE, nu la Romania.. Editat de AndreicuKapp, 03 septembrie 2021 - 10:16. |
#43
Publicat: 03 septembrie 2021 - 11:02
Raspunsul este Da.
22KW se refera la puterea de incarcare iar ideal, daca nu ar exista pierderi intr-o ora vei avea in 22KWh in bacteria masinii. Capacitatea bateriei difera de la model la model. de la 27KWh in cazul Spring la 125kWH in cazul Nevera, de ex. |
#44
Publicat: 03 septembrie 2021 - 11:03
AndreicuKapp, on 03 septembrie 2021 - 10:16, said:
Va fi fun sa vedem cum va rezista reteaua la sute de mii de masini electrice + toata incalzirea pe electric (planul UE e sa se renunte la toate centralele pe gaz). Si astea doua se vor suprapune superb in noptile de iarna. Noaptea ai nevoie de incalzire mai mult, ca e mai frig. Masinile electrice consuma mai mult cand e frig si toti si le vor incarca noaptea. Si nu vorbim doar de distributie, dar si de producerea energiei. Parcurile fotovoltaice dau mai putina energie iarna, spre deloc. Daca vremea e nasoala, nici eolienele nu baga curent. Termocentrale pe carbuni nu mai avem voie.. Centralele nucleare se fac in 15-20 de ani.. Viitorul e clar pe transport public, cu doar putine masini personale, sub 5% din ce e acum. In oras mai bagi si o bicicleta/trotineta/pe jos. In afara, tren.. Si toate cele mai sus, se refera la tarile dezvoltate din UE, nu la Romania.. Incet incet ne intoarcem la carute, caii nu au nevoie decat de un adapost si un pic de fan, poate sa le mai dam un supliment de ovaz, cand sunt cuminti, cam asta va fi dezvoltarea civilizatiei umane, probabil am atins maximul, si acum o luam la vale usurel si cu gratie, batalia pe resurse abia incepe, Romania si politicienii ei sunt preocupati doar de propriul buzunar, in rest dupa ei potopul |
#46
Publicat: 03 septembrie 2021 - 12:06
Swerige, on 03 septembrie 2021 - 11:38, said:
La bloc daca s-ar trage circuit dedicat pentru incarcare masina electrica ce putere maxima (priza) s-ar putea asigura? Bransamanetul la care este conectat blocul (cablurile groase) ce putere permite? Mai știu și blocuri noi legate de la alte blocuri,care încă au organizare de șantier. Dar e bine sa visezi... |
|
#47
Publicat: 03 septembrie 2021 - 12:15
Mariane, alea sunt exceptii, nu e regula. In plus, statiile nu se branseaza la bloc ci la punctul de transformare local, daca e vorba de staii "in strada". Pentru statii montat ein parcarile subterane alea cladirii, cerinta de baza este ca bransamentul cladirii sa suporte extra-sarcina, altfel nu se da aprobare.
|
#48
Publicat: 03 septembrie 2021 - 12:34
Am mai spus si pe alt topic. Nu trebuie putere mare la statia de incarcare de la domiciliu.
La puterea minima prevazuta in standardele de incarcare, 1.4 kW (230 V x 6A), incarci pentru 50 - 70 Km autonomie in 8 ore. Puterea de incarcare necesara nu depinde de capacitatea bateriei ci de cat timp sta masina la incarcat si cat ai nevoie sa circuli pana la urmatoarea posibilitate de incarcare. Editat de kolfleading, 03 septembrie 2021 - 12:35. |
#49
Publicat: 03 septembrie 2021 - 12:40
Marian3590, on 03 septembrie 2021 - 12:06, said:
Eu știu cazuri care stau la bloc vechi și nu pot porni în același timp plita electrica, mașina de spalat și aerul condiționat, dar dacă voi spuneți ca se poate... Mai știu și blocuri noi legate de la alte blocuri,care încă au organizare de șantier. Dar e bine sa visezi... Faci si tu o combinata mai jmekera si te legi la distribuitorul liftului, ca ala e trifazic si duce destul 'corent'. Editat de End-L-user, 03 septembrie 2021 - 12:41. |
#52
Publicat: 03 septembrie 2021 - 20:15
Soluția este, dacă stai la parter sau la etajul 1 să îți pui stația în balcon.
Dacă ai loc de parcare numerotat, schimbi cu un vecin Dacă nu ai loc propriu de parcare, concesionezi unul, dacă se poate. Eu așa aș face. E drept, o soluție ce ar merge într-o minoritate de cazuri. Pe de altă parte, e absurd să se ofere subvenții pentru mașini de 9500 de euro și pentru stații ioc. Dacă pentru o stație publică s-ar da fără discuții 9500 de euro, ar deveni fezabil ca stații mici pe AC să se instaleze la stâlp. Apropo de infrastructură, în general torsadatele se înlocuiesc la 10 ani de zile, transformatoare de medie se schimbă constant, altfel nu ar putea să branșeze coloși numiți mall sau supermarket care consumă cât o mini uzină. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi