Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Se poate imbunatati o poza sa se ...

Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...

smart switch fara neutru
 Ierbicid pentru parul porcului.

Smecher de talie grea

PH apa plata

Manere clasice mobila sau push to...
 Contact pe piele cu sangele altei...

metoda constantelor de scurtcircuit

video file info

Nu pot raspunde: Huawei P10
 Cod cursor website

Cum se iese la pensie la munca di...

Inlocuire Tranzistor 4410 BA622T ...

CASS pe veniturile din DOBANZI
 

EASA a suspendat toate zborurile 737 MAX 8 si MAX 9 in EU

* * * * * 2 votes
  • This topic is locked This topic is locked
367 replies to this topic

#289
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019
Si in accidentul de la Balotesti a fost la fel - eroare de hard/soft a avionului (reducere brusca de tractiune a unui motor) dublata de incapacitatea pilotului de a reactiona corect la comportamentul aberant al avionului in viraj.

Dupa care, in cadrul anchetei, eroarea de avion a fost reglata din pix si a ramas doar eroarea de pilotaj - pilotul nu a reactionat cum trebuie la semnalele transmise de aeronava.

#290
EMotanuIO

EMotanuIO

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,497
  • Înscris: 05.07.2018

View PostKres, on 29 martie 2019 - 02:41, said:

Si in accidentul de la Balotesti a fost la fel - eroare de hard/soft a avionului (reducere brusca de tractiune a unui motor) dublata de incapacitatea pilotului de a reactiona corect la comportamentul aberant al avionului in viraj.

Dupa care, in cadrul anchetei, eroarea de avion a fost reglata din pix si a ramas doar eroarea de pilotaj - pilotul nu a reactionat cum trebuie la semnalele transmise de aeronava.
Nu cred ca la modelul ala era vorba de o eroare de soft. Din ce-mi aduc aminte avionul ala mai avusese problema respectiva care fusese deja semnalata de un echipaj precedent.

#291
sorin40

sorin40

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,585
  • Înscris: 11.01.2008
A fost o defecțiune la sistemul automat de reglaj al puterii motoarelor. Adică e vorba tot de programarea calculatorului de bord al avionului, dar pentru că avionul este franțuzesc, nu se folosește cuvântul „soft”...

#292
EMotanuIO

EMotanuIO

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,497
  • Înscris: 05.07.2018
Nu mai tineam minte detaliul asta, multumesc!

#293
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019

View PostEMotanuIO, on 29 martie 2019 - 09:17, said:


Nu cred ca la modelul ala era vorba de o eroare de soft. Din ce-mi aduc aminte avionul ala mai avusese problema respectiva care fusese deja semnalata de un echipaj precedent.

Pai tocmai...si la MAXuri e la fel, o problema comuna conduce la accident.
Daca nu ma insel, dupa Balotesti, Airbus a umblat la soft, pe tacute, si a scos pilotul vinovat.

View Postsorin40, on 30 martie 2019 - 21:57, said:

A fost o defecțiune la sistemul automat de reglaj al puterii motoarelor. Adică e vorba tot de programarea calculatorului de bord al avionului, dar pentru că avionul este franțuzesc, nu se folosește cuvântul „soft”...

Se foloseste "ordinateur".
Exact, softul nu ar fi trebuit sub nicio forma sa lase un motor sa piarda din turatie, imediat dupa decolare.

#294
EMotanuIO

EMotanuIO

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,497
  • Înscris: 05.07.2018

View PostKres, on 31 martie 2019 - 17:51, said:

Pai tocmai...si la MAXuri e la fel, o problema comuna conduce la accident.
Daca nu ma insel, dupa Balotesti, Airbus a umblat la soft, pe tacute, si a scos pilotul vinovat.



Se foloseste "ordinateur".
Exact, softul nu ar fi trebuit sub nicio forma sa lase un motor sa piarda din turatie, imediat dupa decolare.
Daca gasesti o sursa care sa afirme asta, ar fi super. Acuma din cate stiu nu prea mai sunt multe A310 in circulatie.

#295
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,420
  • Înscris: 24.09.2017
https://www.yahoo.co...il&uh_test=1_06

boeing sad day.

#296
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019
Iata ca a aparut si un update care confirma ce era mai rau - in cazul prabusirii avionului "Ethiopian Airlines" pilotii au incercat in toate felurile sa redreseze aeronava si n-au reusit, defectiunea pornind de fapt de la senzorii care indica sistemului MCAS pozitia aeronavei in timpul ascensiunii.. Senzori defecti - pozitie raportata eronat - MCAS cu imput eronat.. nici dupa dezactivarea MCAS aeronava nu a mai putut fi controlata.

https://www.digi24.r...aviatic-1108479
https://www.bbc.com/...siness-47812225

Edited by Kres, 04 April 2019 - 12:54.


#297
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019
Ia uite ...

Boeing a descoperit o nouă problemă la avioanele 737 MAX:
Problema de software descoperită recent afectează flapsurile avioanelor și alte componente hardware cu rol de stabilizare a aeronavelor, însă Boeing a precizat că informațiile suplimentare sunt clasificate, întrucât este vorba de un subiect critic pentru siguranța zborului.

https://www.digi24.r...e-aflam-1109089

Edited by Kres, 05 April 2019 - 15:14.


#298
sorin40

sorin40

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,585
  • Înscris: 11.01.2008

View PostKres, on 05 aprilie 2019 - 15:14, said:

[...] întrucât este vorba de un subiect critic pentru siguranța zborului.
[...]

Care zbor? că parcă erau consemnate la sol toate aeronavele.

#299
EMotanuIO

EMotanuIO

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,497
  • Înscris: 05.07.2018

View Postsorin40, on 05 aprilie 2019 - 16:13, said:


Care zbor? că parcă erau consemnate la sol toate aeronavele.
exista zboruri de deplasare a avioanelor dintr-un loc in altul

#300
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019

View Postsorin40, on 05 aprilie 2019 - 16:13, said:


Care zbor? că parcă erau consemnate la sol toate aeronavele.

Pui si tu niste intrebari... Pentru "siguranta zborului" cu avionul in general.. Daca afla lumea ca e o problema comuna care ar putea afecta si alte aeronave, nu mai zboara nici drku cu avionul in veci..
De asta e secret... O vor remedia in tacere, cum au mai remediat si altele...

#301
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,699
  • Înscris: 30.08.2017
Un articol foarte detaliat despre MCAS, implementarea din 737 max si de ce s-a ajuns aici.

https://spectrum.iee...UKVcCjPgcV1N9xw

#302
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019

Boeing admite că simulatoarele pentru 737 MAX nu reproduceau condiții precum cele care au dus la cele două tragedii


https://m.digi24.ro/...ragedii-1133821

Edited by Kres, 19 May 2019 - 17:08.


#303
Stef_Stef

Stef_Stef

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,008
  • Înscris: 17.08.2016
Angajatii Boeing isi exprima neincrederea in avioanele 737 MAX: "Acest avion este proiectat de clovni"; "Ti-ai urca familia intr-un avion MAX? Eu nu"
Daca nu era firma americana (si contracte cu armata) falimentul ii manca...

#304
Epdm

Epdm

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,795
  • Înscris: 15.01.2017
Nu neaparat, 737 MAX reprezintă o mică parte din produse, restul sunt excelente, mult peste concurenta.

#305
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019
Acest caz e studiu de caz in corupția corporațiilor capitaliste de dragul profiturilor.

#306
Alecsandru010

Alecsandru010

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,227
  • Înscris: 29.06.2011
Avioane proiectate de clovni, verificate de maimuțe

Mdea.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate