Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Problema in C++

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
MicutaDianet

MicutaDianet

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 25.02.2019
Buna  tuturor! As avea si eu o intrebare:
Se poate in Codeblocks sa introduci variabila timp? Adica, am spre exemplu variabilele a, b si c care primesc niste valori, spre exemplu 1, 2, 3. Se poate cumva ca dupa un intreval de 60 de secunde, valorile sa creasca cu 1 (a sa devina 2, b sa devina 3, c sa devina 4)? Daca nu, s-ar putea afisa cumva un mesaj de genul a trecut o ora, iar acest mesaj sa determine cresterea variabilelor cu 1? Si daca da, pot introduce o noua valoare dupa afisarea mesajelor? Adica sa nu se incheie programul, ci sa se poata introduce niste valori noi, si in functie de acele valori noi sa se schimbe si valorile initiale si sa continue asa la nesfarsit.
De asemenea, se pot stoca cumva valorile astea undeva? Adica, daca a devine a1, se poate cumva sa se scada din a, b si c pentru ca a sa devina a1? Iar apoi, daca revii la joc dupa cateva ore, sa fie a2, b5, c7 si sa nu trebuiasca sa o iau de la inceput cu a, b si c.
Deci? :D
Multumeeesc

#2
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,630
  • Înscris: 30.07.2003
Totul e posibil.

#3
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Cred ca orice limbaj de programare are instructiuni pentru lucrul cu timpul (data, ora.... etc.)
Apoi, C++ e limbajul, Code::Blocks e IDE, deci.... n-are treaba una cu alta, in problema ta.
In C++ ai #include <time.h> .... si mai departe te descurci tu cumva.

#4
kabanIbucii

kabanIbucii

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 05.02.2019
+1

#5
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
+1 CE ?!

View PostkabanIbucii, on 25 februarie 2019 - 21:39, said:

+1


#6
parabellum

parabellum

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,454
  • Înscris: 06.01.2010
Daca tot e C++, nu strica o privire aici: https://en.cpprefere...om/w/cpp/chrono

#7
MihaiProg

MihaiProg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 08.02.2016

Quote

Se poate cumva ca dupa un intreval de 60 de secunde, valorile sa creasca cu 1
Ceea ce cauti tu se numeste timer:
https://www.fluentcp...2/28/timer-cpp/

static void CALLBACK TimerProc(UINT uiID, UINT uiMsg, DWORD
  dwUser, DWORD dw1, DWORD dw2)
{
// apelata dupa ce perioda de timp a trecut; aici incrementează a, b, c sau fa altceva
}

MMRESULT mRes = timeSetEvent(1000, 0, &TimerProc, 0, TIME_PERIODIC);
// timeSetEvent va pornii timerul: la inceput

if (mRes!=0) mRes = timeKillEvent(mRes);
// omoara timerul - la sfarsit

timeSetEvent function:
https://docs.microso...757634(v=vs.85)

timeSetEvent specifică timpul în milisecunde: a mia parte dintr-o secundă.

60 de secunde = 60000 Milliseconds
https://www.calculat...o-milliseconds/

La inceput de program trebuie sa incluzi time.h si libraria Winmm.lib:
#include <windows.h>
#include <time.h>

#pragma comment(lib, "Winmm.lib")



Ce reprezintă/păstrează variabilele a, b şi c?

#8
parabellum

parabellum

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,454
  • Înscris: 06.01.2010
Pe wingoz e simplu, dar poate vrea sa faca mai general, sa mearga si pe linux (sau pe altceva).
Se poate cu thread si wait/sleep_for (adica doar std) fara sa folosesti ceva api.

Edited by parabellum, 27 February 2019 - 19:37.


#9
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006

View PostMicutaDianet, on 25 februarie 2019 - 19:47, said:

Iar apoi, daca revii la joc dupa cateva ore, sa fie a2, b5, c7 si sa nu trebuiasca sa o iau de la inceput cu a, b si c.
Daca "revii" inseamna ca anterior ai inchis programul, atunci pentru a restaura valorile, la iesire din program salvezi acele valori in fisiere pe disk.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate