Problema in C++
Last Updated: Feb 28 2019 20:59, Started by
MicutaDianet
, Feb 25 2019 19:47
·
0
#1
Posted 25 February 2019 - 19:47
Buna tuturor! As avea si eu o intrebare:
Se poate in Codeblocks sa introduci variabila timp? Adica, am spre exemplu variabilele a, b si c care primesc niste valori, spre exemplu 1, 2, 3. Se poate cumva ca dupa un intreval de 60 de secunde, valorile sa creasca cu 1 (a sa devina 2, b sa devina 3, c sa devina 4)? Daca nu, s-ar putea afisa cumva un mesaj de genul a trecut o ora, iar acest mesaj sa determine cresterea variabilelor cu 1? Si daca da, pot introduce o noua valoare dupa afisarea mesajelor? Adica sa nu se incheie programul, ci sa se poata introduce niste valori noi, si in functie de acele valori noi sa se schimbe si valorile initiale si sa continue asa la nesfarsit. De asemenea, se pot stoca cumva valorile astea undeva? Adica, daca a devine a1, se poate cumva sa se scada din a, b si c pentru ca a sa devina a1? Iar apoi, daca revii la joc dupa cateva ore, sa fie a2, b5, c7 si sa nu trebuiasca sa o iau de la inceput cu a, b si c. Deci? Multumeeesc |
#3
Posted 25 February 2019 - 20:35
Cred ca orice limbaj de programare are instructiuni pentru lucrul cu timpul (data, ora.... etc.)
Apoi, C++ e limbajul, Code::Blocks e IDE, deci.... n-are treaba una cu alta, in problema ta. In C++ ai #include <time.h> .... si mai departe te descurci tu cumva. |
#5
Posted 25 February 2019 - 21:55
#6
Posted 26 February 2019 - 11:48
Daca tot e C++, nu strica o privire aici: https://en.cpprefere...om/w/cpp/chrono
|
#7
Posted 26 February 2019 - 19:26
Quote Se poate cumva ca dupa un intreval de 60 de secunde, valorile sa creasca cu 1 https://www.fluentcp...2/28/timer-cpp/ static void CALLBACK TimerProc(UINT uiID, UINT uiMsg, DWORD dwUser, DWORD dw1, DWORD dw2) { // apelata dupa ce perioda de timp a trecut; aici incrementează a, b, c sau fa altceva } MMRESULT mRes = timeSetEvent(1000, 0, &TimerProc, 0, TIME_PERIODIC); // timeSetEvent va pornii timerul: la inceput if (mRes!=0) mRes = timeKillEvent(mRes); // omoara timerul - la sfarsit timeSetEvent function: https://docs.microso...757634(v=vs.85) timeSetEvent specifică timpul în milisecunde: a mia parte dintr-o secundă. 60 de secunde = 60000 Milliseconds https://www.calculat...o-milliseconds/ La inceput de program trebuie sa incluzi time.h si libraria Winmm.lib: #include <windows.h> #include <time.h> #pragma comment(lib, "Winmm.lib") Ce reprezintă/păstrează variabilele a, b şi c? |
#8
Posted 27 February 2019 - 19:35
Pe wingoz e simplu, dar poate vrea sa faca mai general, sa mearga si pe linux (sau pe altceva).
Se poate cu thread si wait/sleep_for (adica doar std) fara sa folosesti ceva api. Edited by parabellum, 27 February 2019 - 19:37. |
#9
Posted 28 February 2019 - 20:59
MicutaDianet, on 25 februarie 2019 - 19:47, said: Iar apoi, daca revii la joc dupa cateva ore, sa fie a2, b5, c7 si sa nu trebuiasca sa o iau de la inceput cu a, b si c. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users