Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Document de supraveghere prealabilă la nivelul UE 2016/670
Last Updated: Jan 29 2019 15:27, Started by
aiulianctin
, Jan 29 2019 12:06
·
0
#1
Posted 29 January 2019 - 12:06
Salutări,
Lucrez într-o societate care face importuri din UE dar și din afara UE (China, Turcia, Bosnia, plus altele). Undeva prin 2016 am aflat că trebuie să declarăm importurile de aluminiu mai mari de 2500kg, venite din afara UE, altfel avem probleme la vamă. Ne-am conformat. Există o cerere de document de supraveghere care se completează cu câteva informații, care trebuie depusă în București, PERSONAL, de către un reprezentant al societății. Noi suntem societate cu sediul în Covasna, dar cu un punct de lucru în Ilfov. La fiecare import trebuie să merg personal să depun acest document doar în zilele de marți și joi între 10-14, iar după o săptămână se eliberează documentul de supraveghere. Deci două drumuri. Înțeleg că fără acest document de supraveghere prealabilă nu pot face importul, marfa rămâne blocată în vamă. Citez de pe site-ul Departamentului de Comerț Exterior: http://www.dce.gov.ro/start.html "Nota: Depunerea cererii, precum și preluarea documentelor de supraveghere se vor efectua doar personal la biroul DPC, parter, sediul MMACA, de către reprezentantul firmei (nu se acceptă depunerea și preluarea documentelor prin firme de curierat sau prin e-mail)" Adică ăștia sunt idioți. Dacă nu aveam punct de lucru în Ilfov trebuia să vin din Covasna de două ori pentru fiecare import în București. În sezon săptămânal fac importuri. Dar alții care fac asemenea importuri și au sediul în Oradea, Satu Mare ori Baia Mare ce fac? Satu Mare - București - Satu Mare sunt 1300km care se parcurg în 18 ore de condus fără oprire. Pentru o treabă care se poate rezolva în câteva minute. |
#2
Posted 29 January 2019 - 12:09
Angajezi un reprezentant.
Suntem inca in secolul XIX, asa merg lucrurile. Edited by pasilla, 29 January 2019 - 12:11. |
#3
Posted 29 January 2019 - 12:13
aiulianctin, on 29 ianuarie 2019 - 12:06, said:
Există o cerere de document de supraveghere care se completează cu câteva informații, care trebuie depusă ĂŽn București, PERSONAL, de către un reprezentant al societății. Angajati un avocat în Bucuresti doar pentru asta, ii trimiteti prin curier actele, iar el le depune si respectiv ridică programul de supraveghere. Edited by Kaffir2018, 29 January 2019 - 12:14. |
#4
Posted 29 January 2019 - 12:16
aiulianctin, on 29 ianuarie 2019 - 12:06, said: Adică ăștia sunt idioți. Dacă nu aveam punct de lucru în Ilfov trebuia să vin din Covasna de două ori pentru fiecare import în București. În sezon săptămânal fac importuri. Dar alții care fac asemenea importuri și au sediul în Oradea, Satu Mare ori Baia Mare ce fac? Satu Mare - București - Satu Mare sunt 1300km care se parcurg în 18 ore de condus fără oprire. Pentru o treabă care se poate rezolva în câteva minute. Delegi un avocat sau un contabil din Bucuresti... Scoti banul, ca despre asta e vorba. Poate te costa mai putin decat drumul. |
#5
Posted 29 January 2019 - 12:21
#6
Posted 29 January 2019 - 12:21
aiulianctin, on 29 ianuarie 2019 - 12:06, said:
.... care trebuie depusă în București, PERSONAL, de către un reprezentant al societății. "Nota: Depunerea cererii, precum şi preluarea documentelor de supraveghere se vor efectua doar personal la biroul DPC, parter, sediul MMACA, de către reprezentantul firmei (nu se acceptă depunerea şi preluarea documentelor prin firme de curierat sau prin e-mail)" Pentru asta s-au inventat reprezentantii Acum mult timp am lucrat la ROMTRANS Firma nu mai exista dar eram reprezentanti pentru nu stiu cat firme - fara numar, fara numar, fara numar ... Daca nu va pricepeti la afaceri angajati un consultant |
#7
Posted 29 January 2019 - 12:38
Citesc răspunsurile și îmi dau seama că a fost o greșeală să deschid atest topic. Am uitat că în România sunt legi proaste pentru proști. Că deștepți nu prea suntem.
Tot societatea comercială e de vină că face importuri, că are zeci de angajați plătiți mai mult decât corect, că varsă bani la buget, că nu angajează terți să facă o treabă pe care statul român nu e în stare să o facă bine. E nevoie de o aplicație online, ori să permită trimiterea de mailuri, ori prin curier. Ori, ori, ori. Răspunsuri ca la ghișeele de lucrul cu publicul la instituțiile statului. |
#8
Posted 29 January 2019 - 12:53
Naijax, on 29 ianuarie 2019 - 12:21, said:
Firma nu mai exista dar eram reprezentanti pentru nu stiu cat firme - fara numar, fara numar, fara numar ... Daca nu va pricepeti la afaceri angajati un consultant Lucrurile s-au complicat fata de acum ceva ani cand exista inca Romtrans |
#9
Posted 29 January 2019 - 12:54
aiulianctin, on 29 ianuarie 2019 - 12:38, said:
E nevoie de o aplicație online, ori să permită trimiterea de mailuri, ori prin curier. Ori, ori, ori. In Romania ANAFu e Alfa si Omega... fara ANAF esti mort. Declaratiile online se depun la etajul 2. Eu iti inteleg frustrarea dar chiar n-ai alta solutie decat sa mandatezi pe cineva. Iar data viitoare nu mai vota cu pesede (voteaza restul cu ei). |
#10
Posted 29 January 2019 - 13:31
Tipic romanesc! Hai sa mai cerem o hartie si 3 stampile ca sa dam de lucru unora si sa le mai luam banii la fraieri.Oamenii de afaceri romani daca ar vedea ce simplu si eficient se procedeaza in lumea civilizata,si-ar mobiliza angajatii pentru a iesi la demonstratii de strada pentru autonomie locala adevarata.Tot ce tine de centru e pagubos!
|
|
#11
Posted 29 January 2019 - 15:27
aiulianctin, on 29 ianuarie 2019 - 12:38, said:
Răspunsuri ca la ghișeele de lucrul cu publicul la instituțiile statului. Încearcă să vorbești cu ăia din spatele ghișeului. Mi se pare absurd. Restul documentelor, CMR, anexe, circulă în copie, nu le cere nimeni în original. Totuși, eu îți spun cum lucrează altă firmă, într-un domeniu similar. Ei unde au punct de lucru, la vreo 150 km de București, au un reprezentant care cam face drum la București odată la două zile, cu diverse hârtii. Ăla se duce, depune, ridică, tot ce trebuie, de la diverse instituții, precum și la persoane de pe raza mun. București. Au și un reprezentan în București, care se ocupă doar cu treaba de vamă. Ăla e într-un birou, îi vine ăsta de la Călărași cu hârțogăraia, interacționează cu vama, cu tot ce înseamnă documentele de transport. Bine, ăștia au multe, probabil să nu fie cazul de genul ăsta de structură la voi. Dar dacă vă dezvoltați, începeți să aveți mai multe importuri, cam așa o să vă organizați și voi. Nu trebuie să te duci tu personal, ci un reprezentant al societății. Acum, presupun că nu rulați doar alea câteva tone de aluminiu, să nu aveți mai mulți angajați pe-acolo. Desemnați un om care să se obișnuiască cu plimbarea asta, de preferat de la Covasna la București, să fie în temă oarecum cu procedurile, să știe ce să depună, unde și cum. Și-ți depună ăla tot. N-are altă treabă, doar frecușul ăsta. De preferat să fie o persoană sociabilă. Să se ducă pe la instituții, să facă cunoștință cu persoanele cu care interacționează, schimb de telefon, se va înțelege altfel cu ei. De-asta am zis să vorbești cu ăia din spatele ghișeului. Ăia care se ocupă efectiv de hârțoage, ăia sunt mai pregătiți, mai deschiși. Cei de la registratură fac doar ce li se spune și nimic altceva. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users