Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Mi-au disparut punctele de loialitate !? (Abonament)
Last Updated: Apr 21 2019 10:25, Started by
alin---
, Oct 28 2018 05:33
·
0
#1
Posted 28 October 2018 - 05:33
@Vodafone : m-am logat acum in contul de My Vodafone si am vazut ca am 0 puncte de loialitate...in mod normal trebuia sa am puncte in valoare de 144 Euro!
Ce s-a intamplat??? |
#3
Posted 28 October 2018 - 06:07
Ma indoiesc ca raspunde cineva la ora asta...
P.S. cica pe aici obisnuia sa treaca un helper de la Vodafone... |
#4
Posted 28 October 2018 - 06:09
pai exista userul vodafone care-i responsabil cu stie tot si-i da indicatii mai precise, probabil la fel de precise precum a pus el intrebarea.
si eu, in loc sa ma duc la doctor sa ma consulte, il sun si-i spun ca ma doare, iar el stie instant unde si in ce fel, doar vazindu-mi scrisul. Edited by r_murphy, 28 October 2018 - 06:10. |
#5
Posted 28 October 2018 - 06:12
Mi-am luat eu un telefon de 144 euro cu punctele tale.
|
#7
Posted 28 October 2018 - 06:15
#8
Posted 28 October 2018 - 06:17
#9
Posted 28 October 2018 - 06:24
Pai te-au anunțat când ai întrat în program ca expira după 36 luni. Oricum, nu trebuiau sa expire toate odată, ca bănuiesc ca nu le-ai primit toate odată, deci o fi o eroare.
|
#10
Posted 28 October 2018 - 07:34
Am verificat Miercuri si erau toate punctele...azi dimineata cand am vrut sa le folosesc pentru o achizitionare,ia punctele de unde nu-s.
|
|
#11
Posted 28 October 2018 - 07:48
Normal...din cauza trecerii la ora de iarna
ON: La vodafone,dupa 2 ani (parca),incep sa taie din punctele acumulate si...ca in capitalism,taie mai mult decat iti dau in fiecare luna,asa ca suma lor scade de la o luna la alta. Probabil ca la tine e alta situatie,dar...na minunez cum ai reusit sa aduni 144 euro din puncte!? PS: acum m-am uitat pe ultima factura si am vazut ca mi-au dat 8 puncte (client "Gold") si mi-au taiat 15 ...am 234 si scad mereu...eu le ignor.Cand vor ajunge la 0,probabil ca suma va fi in crestere Edited by danpet, 28 October 2018 - 07:57. |
#14
Posted 28 October 2018 - 08:15
Si la Orange expira, nu numai la Vodafone... si eu le-am tot lasat acolo sa se stranga sa imi iau ceva de ele si la un moment dat PUF! au disparut
|
#15
Posted 28 October 2018 - 08:46
|
#16
Posted 28 October 2018 - 08:52
S-ar mai pune o intrebare, ce facturi are omul, astfel incat sa se genereze atat de multe puncte?
|
#17
Posted 28 October 2018 - 09:23
Client "Diamant"...facturi lunare de ~ 2000 RON...7 abonamente...5 de voce + 2 de date.
|
#18
Posted 28 October 2018 - 09:42
Factura lunara de 2.000 lei si te uiti la 140€?
Las-o asa. De clienti ca tine are nevoie V ca sa mearga bine. 2.000 lei lunar pt 7 abonamente. E bun asa. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users