Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Schimbul oringurilor de la injectoare cu probleme
Last Updated: Sep 22 2018 20:26, Started by
Z32
, Sep 20 2018 10:03
·
0
#1
Posted 20 September 2018 - 10:03
Bună ziua. Tocmai ce am schimbat oringurile de la injectoare și la prima pornire a scos enorm de mult fum și nu se mai treaza mai mult de 2 mii și mi-a apărut în bord martorul acela în forma de spirala. Mecanicul zice ca s-a înfundat filtrul de particule, dar pe net am văzut ca acel martor este de la bujiile incandescente și nu știu ce sa mai fac. Precizez ca martorul a început sa licare, apoi s-a stins. Ce ar putea fi? Mulțumesc anticipat!
|
#3
Posted 20 September 2018 - 10:11
Globul meu de cristal zice ca trebuie mers la un service serios si verificata masina, pusa pe tester sa vezi unde e eroarea.
Totusi, globul meu de cristal inca are probleme in a depista marca/modelul masinii tale, motorizarea si alte detalii neimportante |
#7
Posted 20 September 2018 - 10:33
Verifica etanseitatea furtunului care vine la turbo , inainte si mai ales dupa turbo. Daca este crapat, spart il schimbi. La pierdere mare pe evacuare turbo scoate fum si trage slab . Oricum nu te scuteste de un test , pot fi "n" cauze , se poate ajunge pana la reconditionare turbo dar asta numai dupa un verdict avizat.
|
#8
Posted 20 September 2018 - 10:43
#9
Posted 20 September 2018 - 10:47
Scotea fum și pornea greu și când le-am schimbat am constatat ca cele care erau acolo erau mai subțiri decât originalele și probabil nu etansau bine
|
#10
Posted 20 September 2018 - 10:51
Z32, on 20 septembrie 2018 - 10:47, said:
Scotea fum și pornea greu și când le-am schimbat am constatat ca cele care erau acolo erau mai subțiri decât originalele și probabil nu etansau bine |
|
#11
Posted 20 September 2018 - 11:01
Nu, fac referire la cele doua inele de cauciuc de pe injector, injectoarele astea nu au avut șaibe de cupru, probabil doar cele mai vechi au
Dude_2nd, on 20 septembrie 2018 - 10:51, said: cand zici "oringuri pt injectoare", faci referire de fapt la saibele acelea de cupru care etanseaza varful injectorului in chiulasa? |
#12
Posted 20 September 2018 - 11:29
#13
Posted 20 September 2018 - 11:32
#14
Posted 20 September 2018 - 11:46
Pe tester ce eroare ai ? DPF cum e ? Este posibil ca dupa ce au fost puse la loc injectoarele cand s-a facut pornirea sa fi scos mult fum si sa fi infundat DPF. DPF-ul il vezi pe tester in ce stare e.
|
#15
Posted 20 September 2018 - 11:57
TruculMagic, on 20 septembrie 2018 - 11:46, said:
Pe tester ce eroare ai ? DPF cum e ? Este posibil ca dupa ce au fost puse la loc injectoarele cand s-a facut pornirea sa fi scos mult fum si sa fi infundat DPF. DPF-ul il vezi pe tester in ce stare e. |
|
#16
Posted 20 September 2018 - 12:20
#17
Posted 20 September 2018 - 12:22
#18
Posted 20 September 2018 - 19:57
Z32, on 20 septembrie 2018 - 12:22, said:
Nu, doar oringurile, injectoarele funcționează bine Dude_2nd, on 20 septembrie 2018 - 10:51, said:
cand zici "oringuri pt injectoare", faci referire de fapt la saibele acelea de cupru care etanseaza varful injectorului in chiulasa? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users