Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 

Schimbul oringurilor de la injectoare cu probleme

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
Z32

Z32

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 28.11.2016
Bună ziua. Tocmai ce am schimbat oringurile de la injectoare și la prima pornire a scos enorm de mult fum și nu se mai treaza mai mult de 2 mii și mi-a apărut în bord martorul acela în forma de spirala. Mecanicul zice ca s-a înfundat filtrul de particule, dar pe net am văzut ca acel martor este de la bujiile incandescente și nu știu ce sa mai fac. Precizez ca martorul a început sa licare, apoi s-a stins. Ce ar putea fi? Mulțumesc anticipat!

#2
richi_e

richi_e

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,941
  • Înscris: 02.02.2007
la a 2-a pornire cum a fost?

#3
johnsmith07

johnsmith07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 24.10.2014
Globul meu de cristal zice ca trebuie mers la un service serios si verificata masina, pusa pe tester sa vezi unde e eroarea.
Totusi, globul meu de cristal inca are probleme in a depista marca/modelul masinii tale, motorizarea si alte detalii neimportante

#4
Z32

Z32

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 28.11.2016
A scos mai puțin fum, dar tot nu se treaza mai mult de 2 mii

E un Audi a4 b7 din 2008, motor de 2l 170 cai

#5
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
O bagi pe tester. Acolo spune tot.

#6
Z32

Z32

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 28.11.2016
Știe cineva un service bun în Tg Jiu?

#7
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,588
  • Înscris: 08.03.2017
Verifica etanseitatea furtunului care vine la turbo , inainte si mai ales dupa turbo. Daca este crapat, spart il schimbi. La pierdere mare pe evacuare turbo scoate fum si trage slab . Oricum nu te scuteste de un test , pot fi "n" cauze , se poate ajunge pana la reconditionare turbo dar asta numai dupa un verdict avizat.

#8
Dude_2nd

Dude_2nd

    Tehnocrat nihilist cronofag feral mogofan irecuperabil mem

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 37,715
  • Înscris: 04.01.2011

 Z32, on 20 septembrie 2018 - 10:03, said:

Bună ziua. Tocmai ce am schimbat oringurile de la injectoare
care a fost cauza pentru care le-ai inlocuit?

#9
Z32

Z32

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 28.11.2016
Scotea fum și pornea greu și când le-am schimbat am constatat ca cele care erau acolo erau mai subțiri decât originalele și probabil nu etansau bine

#10
Dude_2nd

Dude_2nd

    Tehnocrat nihilist cronofag feral mogofan irecuperabil mem

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 37,715
  • Înscris: 04.01.2011

 Z32, on 20 septembrie 2018 - 10:47, said:

Scotea fum și pornea greu și când le-am schimbat am constatat ca cele care erau acolo erau mai subțiri decât originalele și probabil nu etansau bine
cand zici "oringuri pt injectoare", faci referire de fapt la saibele acelea de cupru care etanseaza varful injectorului in chiulasa?

#11
Z32

Z32

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 28.11.2016
Nu, fac referire la cele doua inele de cauciuc de pe injector, injectoarele astea nu au avut șaibe de cupru, probabil doar cele mai vechi au

 Dude_2nd, on 20 septembrie 2018 - 10:51, said:


cand zici "oringuri pt injectoare", faci referire de fapt la saibele acelea de cupru care etanseaza varful injectorului in chiulasa?


#12
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,678
  • Înscris: 24.11.2015
BRD-urile alea de 170cp de pe B7 nici la programul rabla nu le primeste nimeni Posted Image

 Z32, on 20 septembrie 2018 - 10:47, said:

Scotea fum și pornea greu și când le-am schimbat am constatat ca cele care erau acolo erau mai subțiri decât originalele și probabil nu etansau bine

Ai rezolvat ?

#13
Z32

Z32

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 28.11.2016
Nu am rezolvat

 TruculMagic, on 20 septembrie 2018 - 11:29, said:

BRD-urile alea de 170cp de pe B7 nici la programul rabla nu le primeste nimeni Posted Image



Ai rezolvat ?

Edited by Z32, 20 September 2018 - 11:32.


#14
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,678
  • Înscris: 24.11.2015
Pe tester ce eroare ai ? DPF cum e ? Este posibil ca dupa ce au fost puse la loc injectoarele cand s-a facut pornirea sa fi scos mult fum si sa fi infundat DPF. DPF-ul il vezi pe tester in ce stare e.

#15
Z32

Z32

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 28.11.2016

 TruculMagic, on 20 septembrie 2018 - 11:46, said:

Pe tester ce eroare ai ? DPF cum e ? Este posibil ca dupa ce au fost puse la loc injectoarele cand s-a facut pornirea sa fi scos mult fum si sa fi infundat DPF. DPF-ul il vezi pe tester in ce stare e.
Încă nu l-am pus pe tester, dar aceeași părere o are și mecanicul... Va anunț ce o sa apară pe tester sâmbăta, când sunt programat

#16
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,161
  • Înscris: 19.09.2005

 Z32, on 20 septembrie 2018 - 10:47, said:

Scotea fum și pornea greu și când le-am schimbat am constatat ca cele care erau acolo erau mai subțiri decât originalele și probabil nu etansau bine
deci ai schimbat si injectoarele?

#17
Z32

Z32

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 28.11.2016

 arg, on 20 septembrie 2018 - 12:20, said:


deci ai schimbat si injectoarele?
Nu, doar oringurile, injectoarele funcționează bine



#18
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,298
  • Înscris: 24.06.2006

 Z32, on 20 septembrie 2018 - 12:22, said:

Nu, doar oringurile, injectoarele funcționează bine
s-a reglat bine jocul

 Dude_2nd, on 20 septembrie 2018 - 10:51, said:

cand zici "oringuri pt injectoare", faci referire de fapt la saibele acelea de cupru care etanseaza varful injectorului in chiulasa?
nu exista asa ceva la motorul asta

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate