Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Schimbul oringurilor de la injectoare cu probleme
Last Updated: Sep 22 2018 20:26, Started by
Z32
, Sep 20 2018 10:03
·
0
#1
Posted 20 September 2018 - 10:03
Bună ziua. Tocmai ce am schimbat oringurile de la injectoare și la prima pornire a scos enorm de mult fum și nu se mai treaza mai mult de 2 mii și mi-a apărut în bord martorul acela în forma de spirala. Mecanicul zice ca s-a înfundat filtrul de particule, dar pe net am văzut ca acel martor este de la bujiile incandescente și nu știu ce sa mai fac. Precizez ca martorul a început sa licare, apoi s-a stins. Ce ar putea fi? Mulțumesc anticipat!
|
#3
Posted 20 September 2018 - 10:11
Globul meu de cristal zice ca trebuie mers la un service serios si verificata masina, pusa pe tester sa vezi unde e eroarea.
Totusi, globul meu de cristal inca are probleme in a depista marca/modelul masinii tale, motorizarea si alte detalii neimportante |
#7
Posted 20 September 2018 - 10:33
Verifica etanseitatea furtunului care vine la turbo , inainte si mai ales dupa turbo. Daca este crapat, spart il schimbi. La pierdere mare pe evacuare turbo scoate fum si trage slab . Oricum nu te scuteste de un test , pot fi "n" cauze , se poate ajunge pana la reconditionare turbo dar asta numai dupa un verdict avizat.
|
#8
Posted 20 September 2018 - 10:43
#9
Posted 20 September 2018 - 10:47
Scotea fum și pornea greu și când le-am schimbat am constatat ca cele care erau acolo erau mai subțiri decât originalele și probabil nu etansau bine
|
#10
Posted 20 September 2018 - 10:51
Z32, on 20 septembrie 2018 - 10:47, said:
Scotea fum și pornea greu și când le-am schimbat am constatat ca cele care erau acolo erau mai subțiri decât originalele și probabil nu etansau bine |
|
#11
Posted 20 September 2018 - 11:01
Nu, fac referire la cele doua inele de cauciuc de pe injector, injectoarele astea nu au avut șaibe de cupru, probabil doar cele mai vechi au
Dude_2nd, on 20 septembrie 2018 - 10:51, said: cand zici "oringuri pt injectoare", faci referire de fapt la saibele acelea de cupru care etanseaza varful injectorului in chiulasa? |
#12
Posted 20 September 2018 - 11:29
#13
Posted 20 September 2018 - 11:32
#14
Posted 20 September 2018 - 11:46
Pe tester ce eroare ai ? DPF cum e ? Este posibil ca dupa ce au fost puse la loc injectoarele cand s-a facut pornirea sa fi scos mult fum si sa fi infundat DPF. DPF-ul il vezi pe tester in ce stare e.
|
#15
Posted 20 September 2018 - 11:57
TruculMagic, on 20 septembrie 2018 - 11:46, said:
Pe tester ce eroare ai ? DPF cum e ? Este posibil ca dupa ce au fost puse la loc injectoarele cand s-a facut pornirea sa fi scos mult fum si sa fi infundat DPF. DPF-ul il vezi pe tester in ce stare e. |
|
#16
Posted 20 September 2018 - 12:20
#17
Posted 20 September 2018 - 12:22
#18
Posted 20 September 2018 - 19:57
Z32, on 20 septembrie 2018 - 12:22, said:
Nu, doar oringurile, injectoarele funcționează bine Dude_2nd, on 20 septembrie 2018 - 10:51, said:
cand zici "oringuri pt injectoare", faci referire de fapt la saibele acelea de cupru care etanseaza varful injectorului in chiulasa? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users