Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
100 km/h nema aer rece
#2
Posted 19 August 2018 - 22:10
Pentru ca nu mai ai freon, sau cum ii zice
Edited by ericmario, 19 August 2018 - 22:11. |
#3
Posted 19 August 2018 - 22:12
cornelius2011, on 19 august 2018 - 22:03, said:
Salutare, am un Ford mondeo mk3 2005 si am observat un lucru ciudat, zic eu. Daca merg cu viteza mai mare de 100 km/h nu mai am aer conditionat, nu mai baga aer rece ci doar recirculare aer. De ce taie aerul la peste 100 km/h? Multumec anticipat. |
#4
Posted 19 August 2018 - 22:14
Stiu ca pe unele masini de la o anumita turatie se opreste compresorul. Ma rog, compresorul are un ambreiaj la fulie si peste anumite turatii se invarte in gol. In felul asta motorul nu mai e strangulat de cativa cai pe care ii iroseste cu AC-ul.
Am vazut la un Punto diesel si la un Polo benzina chestia asta. Acum nu stiu ce sa zic. Daca mergi cu o viteza mai mica dar cu turatie mai mare nu e la fel? Pe la 70-80 km/h in viteza a treia de exemplu? Asta daca nu mergi ca bosorogii si schimbi la 1300 de ture.... Sau poate e un feature al masinii. Se gandeste ca daca ai viteza supersonica aerul e deja rece de ce sa il mai raceasca el... Schimba fulia de la compresor... Edited by IpsilanteCucuruz, 19 August 2018 - 22:15. |
#5
Posted 19 August 2018 - 22:21
IpsilanteCucuruz, on 19 august 2018 - 22:14, said:
Stiu ca pe unele masini de la o anumita turatie se opreste compresorul. Ma rog, compresorul are un ambreiaj la fulie si peste anumite turatii se invarte in gol. In felul asta motorul nu mai e strangulat de cativa cai pe care ii iroseste cu AC-ul. |
#6
Posted 19 August 2018 - 22:28
andreic, on 19 august 2018 - 22:21, said:
Asa este, IpsilanteCucuruz, on 19 august 2018 - 22:14, said:
Am vazut la un Punto diesel si la un Polo benzina chestia asta. |
#7
Posted 19 August 2018 - 22:34
adrian_r5, on 19 august 2018 - 22:28, said:
Tie ti se pare ca la o acceleratie brusca e acelasi lucru cu de la o anumita turatie ? O acceleratie brusca te duce la turatii mari, unde se taie aerul conditionat. Sistem gandit ca sa iti dea putere cand depasesti, sau urci la deal. Edited by Wotan, 19 August 2018 - 22:35. |
#8
Posted 19 August 2018 - 22:34
adrian_r5, on 19 august 2018 - 22:28, said:
Tie ti se pare ca la o acceleratie brusca e acelasi lucru cu de la o anumita turatie ? Nu stiu daca masinile mai noi / mai puternice mai fac chestia asta, ca nu m-a interesat, dar eu am avut Renault Laguna I si stiu sigur ca decupla AC-ul la peste o anumita turatie (nu-mi mai amintesc, 3500-4000, ceva de genul ala). Edited by AstroNut98, 19 August 2018 - 22:35. |
#9
Posted 19 August 2018 - 22:37
adica cand ii dai o talpa pe autostrada o sa crapi de cald.
am incercat eu pe golf 5 si la 4000ture aerul merge fara probleme. tind sa cred ca nu mai aveati suficient freon, sau compresorul e compromis. Edited by arg, 19 August 2018 - 22:38. |
#10
Posted 19 August 2018 - 22:50
Prima verificare ar fi existanta freonului in cantitatea recomandata de producator si dupa aia verificat mai departe daca asta e in regula. Si Fiesta 1.4tdci 2006 taia ac-ul ptr perioade f scurte cand ceream multa putere de la motor in vreo depasire, dar f rar facea asta
|
|
#11
Posted 19 August 2018 - 23:17
#12
Posted 19 August 2018 - 23:29
arg, on 19 august 2018 - 22:37, said:
adica cand ii dai o talpa pe autostrada o sa crapi de cald. am incercat eu pe golf 5 si la 4000ture aerul merge fara probleme. tind sa cred ca nu mai aveati suficient freon, sau compresorul e compromis. Un unchi are un Mondeo diesel din 2002 si astazi la relanti avea niste variatii ciudate de turatie, ziceam ce face, AC-ul tau cupleaza si decupleaza periodic? Recent si-a pus freon, in primii 2 ani iesea transpirat leoarca de acolo. |
#13
Posted 19 August 2018 - 23:36
Daca taie 4secunde nu-i simti lipsa.
Ce am observat e ca atunci cand cuplez ac-ul ralatiul urca de la 800 peste 900. Iar consumul ceste de la 0.8l/h la peste 1.1l/h. Edited by arg, 19 August 2018 - 23:38. |
#14
Posted 19 August 2018 - 23:40
Diesel?
Ralantiul are o turatie mai mare dupa pornirea motorului pe o perioada mai lunga iarna si mai scurta vara. |
#15
Posted 19 August 2018 - 23:40
Benzina 1.6 aspirat
Ac-ul incarcat in primavara, prima data, si masina are 9ani. Edited by arg, 19 August 2018 - 23:41. |
|
#16
Posted 19 August 2018 - 23:41
#17
Posted 19 August 2018 - 23:43
Ideea sa taie conpresorul cand o calci violent e buna, ca-ti mai da un plus.
La fel si la supraturatie pentru ca nu rezista compresorul la turatia aia. |
#18
Posted 19 August 2018 - 23:50
Iarna pe ger nu vrea sa se tureze mai sus de 3.000 pana se incalzeste bine motorul.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users