Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Achizitie masina de familie
#1
Publicat: 13 august 2018 - 17:37
Salut.
Familia se mareste cu un al doilea copil, portbagajul actualei masini nu este destul de incapator pentru ceea ce va urma sa intre in el, deci se impune achizitionarea unui autovehicul nou. Acum conduc un Renault Fluence 1.6 16v pe GPL si sunt foarte multumit. De 150.000 km de cand o am nu am avut probleme cu ea. In cea mai mare parte a timpului circul in oras, fac aproximativ 10.000 km/an. Locul de munca este aproape de casa, 5-10 minute de mers cu masina, de aceea as dori sa iau automata, pe benzina (motorul diesel nu este recomandat pe distante scurte, pana ce motorul nu se incalzeste un pic) si totodata i-as pune si instalatie GPL. Bugetul meu este de 15.000 euro. Din cautarile mele mi-a placut A4 avant cu motor de 1.8 sau 2.0 tfsi, dar dupa multe pagini citite pe forumuri am aflat ca are un consum foarte mare de ulei, lucru ce m-a facut sa mai caut. Imi plac de asemenea si VW Golf/Pasat, Skoda Octavia sau Seat Leon, dar au aceleasi motoare de VAG, nu stiu daca au si acestea aceeasi problema cu consumul de ulei. Aveti idee? Ce alte recomandari aveti de masina spatioasa, portbagaj mare, motor pe benzina, pana in 15.000 euro, sa nu fie mai veche de 2014? Mi-ar placea sa fie o masina dotata (navigatie, eventual mirrorlink sau Android Auto, faruri led/xenon, bluetooth, senzori lumina/ploaie, faruri automate). |
#2
Publicat: 13 august 2018 - 17:50
la 15k euro eu as lua o masina noua nu m-as riska la cu SH; orice ai lua la km care ii faci te tine 10 ani fara sa-i faci ceva special in afara de mentenanta
La km aia nu mnerita sa-i pui gpl, iti recuperezi banii mult prea tarziu Editat de Octavian_SK, 13 august 2018 - 17:51. |
#3
Publicat: 13 august 2018 - 18:05
GabrielAK, on 13 august 2018 - 17:37, said:
Salut. Familia se mareste cu un al doilea copil, portbagajul actualei masini nu este destul de incapator pentru ceea ce va urma sa intre in el, deci se impune achizitionarea unui autovehicul nou. Acum conduc un Renault Fluence 1.6 16v pe GPL si sunt foarte multumit. De 150.000 km de cand o am nu am avut probleme cu ea. In cea mai mare parte a timpului circul in oras, fac aproximativ 10.000 km/an. Locul de munca este aproape de casa, 5-10 minute de mers cu masina, de aceea as dori sa iau automata, pe benzina (motorul diesel nu este recomandat pe distante scurte, pana ce motorul nu se incalzeste un pic) si totodata i-as pune si instalatie GPL. Bugetul meu este de 15.000 euro. Din cautarile mele mi-a placut A4 avant cu motor de 1.8 sau 2.0 tfsi, dar dupa multe pagini citite pe forumuri am aflat ca are un consum foarte mare de ulei, lucru ce m-a facut sa mai caut. Imi plac de asemenea si VW Golf/Pasat, Skoda Octavia sau Seat Leon, dar au aceleasi motoare de VAG, nu stiu daca au si acestea aceeasi problema cu consumul de ulei. Aveti idee? Ce alte recomandari aveti de masina spatioasa, portbagaj mare, motor pe benzina, pana in 15.000 euro, sa nu fie mai veche de 2014? Mi-ar placea sa fie o masina dotata (navigatie, eventual mirrorlink sau Android Auto, faruri led/xenon, bluetooth, senzori lumina/ploaie, faruri automate). La bugetul tau eu nu m-as uita la sehas. Ai bani de masina noua... Se cind cu smartlink, cine mai foloseste navigatia masinii? Waze "rupe". Mergi la un dealer vag, poate mai prinzi oferta "Porsche 20 ani" ...au dat discount substantial. Exemplu: Passat luat la 16200 euro. |
#4
Publicat: 13 august 2018 - 18:17
Multumesc de raspuns.
Masinile noi, in banii mei, cu dotarile si spatiul interior ce mi le-as dori, imi depasesc bugetul, de aceea ma uitam la un SH(2015,2016,2017). Este adevarat ca nu am nevoie de navigatie, ma refeream la display(inca este nevoie de el pentru smartlink). Incepand cu ce an s-au rezolvat problemele de la motor / ulei? Vreau sa tin masina 10 ani de zile, la 10.000 km pe an scot banii de instalatia de gpl in 2 ani de zile, ceea ce este ok. Pretul instalatiei de pe actuala masina l-am scos in 6 luni de zile dupa un drum prin italia. Editat de GabrielAK, 13 august 2018 - 18:29. |
#5
Publicat: 13 august 2018 - 18:30
S-a rezolvat problema la motoarele de dupa 2014. Problema la motoarele astea la masina sehas e cum s-a mers in rodaj de ala de-a luat-o noua. Daca l-a mancat talpa si i-a dat in gura de cum a iesit de pe parta fabricii... Oricum, iti recomand un test de compresie inainte de a da banii.
Referitor la display, orice masina ce are smartlink activat, are display generos. |
#6
Publicat: 13 august 2018 - 18:34
Strict pentru nevoile tale o Skoda Octavia, raspunde la toate criteriile legate de spatiu si comfort. Cand vine vorba de motorizare, mi se pare aiurea optica, la 10 mii km pe an cu gpl pe masina....
Ai variante putine pe benzina aspirata, depinde ce tip de caroserie vrei , sunt si cateva suv-uri din care poti alege! Sh cu km putini nu e usor sa gasesti ! Bafta ! Editat de M0sGerila, 13 august 2018 - 18:35. |
#7
Publicat: 13 august 2018 - 18:41
M0sGerila, on 13 august 2018 - 18:34, said:
Strict pentru nevoile tale o Skoda Octavia, raspunde la toate criteriile legate de spatiu si comfort. Cand vine vorba de motorizare, mi se pare aiurea optica, la 10 mii km pe an cu gpl pe masina.... Ai variante putine pe benzina aspirata, depinde ce tip de caroserie vrei , sunt si cateva suv-uri din care poti alege! Sh cu km putini nu e usor sa gasesti ! Bafta ! |
#8
Publicat: 13 august 2018 - 18:44
ok, voi tine cont sa fie dupa 2014
M-am uitat la Skoda Octavia si rapid. Hai sa iti explic cum este treaba cu GPL ) Vine weekendul, si vreau sa dau o fuga la mare, dar bugetul nu imi permite pentru ca ma costa 400 lei benzina dus-intors. Pe GPL ma costa drumul 160-200 lei. Ma pot duce in fiecare weekend. Simplu... |
#10
Publicat: 13 august 2018 - 18:49
mihalexmihalex, on 13 august 2018 - 18:47, said:
Octavia din 2016 iti iei lejer in bugetul tau. Vezi ca Rapidul il iei nou in banii aia... El seamana cu Octavia insa Octavia joaca-n alta liga. Multumesc de ajutor. Mi-am facut acum cont pe VW forum sa vad ce mai este pe acolo. LE: ce fel de infotainment are pe acea scoda din linkul tau? Editat de GabrielAK, 13 august 2018 - 18:53. |
|
#11
Publicat: 13 august 2018 - 18:54
mihalexmihalex, on 13 august 2018 - 18:41, said: Ba gasesti, da sunt scumpe ca dracu. Uite un exemplu, pe VW forum vinde un cetatea un Superb Style 1.8 TSI din noiembrie 2017 ca vrea un Kodiaq/Karoq insa nu stiu pretul. https://vwforum.ro/t...erb-style-2017/ GabrielAK, on 13 august 2018 - 18:44, said:
ok, voi tine cont sa fie dupa 2014 M-am uitat la Skoda Octavia si rapid. Hai sa iti explic cum este treaba cu GPL ) Vine weekendul, si vreau sa dau o fuga la mare, dar bugetul nu imi permite pentru ca ma costa 400 lei benzina dus-intors. Pe GPL ma costa drumul 160-200 lei. Ma pot duce in fiecare weekend. Simplu... Legat de logica...concluzia e ca nu iti permiti sa mergi la mare, aia e o falsa impresie ca platind mai putin combustibilul iti permiti ! Apropo, tu faci peste 500 de km ca sa stai un weekend la mare ? Pai asta e chin , nu relaxare sau distractie ! Bine, accentueaza prima impresie.... Editat de M0sGerila, 13 august 2018 - 18:58. |
#12
Publicat: 13 august 2018 - 18:56
M0sGerila, on 13 august 2018 - 18:54, said:
Omul vrea GPL, la turbo e mai complicat ! Maibputin de 22 mii nu cred ca cere, e totusi superb... Iti trebuie un motor aspirat pe benzina pentru gpl ! Bine, sunt si instalatii pentru benzina turbo...pe la 3000 de euro bucata ! Nu ma pricep la mecanica/motoare. Cele de pe skoda sunt aspirate sau turbo? Banuiesc ca tot ce are TFSI sau TSI are turbo...Acel T vine de la asta, nu? Bordul acelui super este de genul acestuia din cate vad . Ce stie sa faca? LE: Am gasit aici. Nu imi place fara display Editat de GabrielAK, 13 august 2018 - 19:00. |
#13
Publicat: 13 august 2018 - 18:59
Ce sa faca, ai clima si radio cd...e totusi versiune style, nici macar smart !
T-ul si F-ul da, sunt turbo si instalatiile sunt mult mai scumpe si cred ca si mai complexe ! Asta cu gpl-ul e la fel ca dieselul, merita in anumite conditii, exclus in cazul de fata. Editat de M0sGerila, 13 august 2018 - 19:01. |
#14
Publicat: 13 august 2018 - 19:06
Un calcul simplu:
GPL: 3 Ron/L Benzina 5.6 Ron/L Consum mediu 50% urban 50% extraurban intr-un oras aglomerat (Benzina 9%; GPL 12%) - cei care ziceti ca pe GPL consuma cat pe benzina sa se abtina. Cost pe 1000KM: Benzina: 90L x 5.6 Ron = 504 Ron GPL: 120L x 3 Ron = 360 Ron Castig 144 Ron/1000 km. Instalatie GPL decenta 5000 Ron. Recuperare investitie: 5000/144 = 34.72 => iti recuperezi investitia dupa 35.000 km. Nu am luat in calcul pretul reviziei anuale a instalatiei GPL. |
#16
Publicat: 13 august 2018 - 19:15
mirel3003, on 13 august 2018 - 19:06, said:
Un calcul simplu: GPL: 3 Ron/L Benzina 5.6 Ron/L Consum mediu 50% urban 50% extraurban intr-un oras aglomerat (Benzina 9%; GPL 12%) - cei care ziceti ca pe GPL consuma cat pe benzina sa se abtina. Cost pe 1000KM: Benzina: 90L x 5.6 Ron = 504 Ron GPL: 120L x 3 Ron = 360 Ron Castig 144 Ron/1000 km. Instalatie GPL decenta 5000 Ron. Recuperare investitie: 5000/144 = 34.72 => iti recuperezi investitia dupa 35.000 km. Nu am luat in calcul pretul reviziei anuale a instalatiei GPL. Il ajustez eu acum cu preturile din Brasov. GPL: 120L x 2.25 Ron = 270 Ron, ceea ce rezulta 22 de luni. pretul unei revizii este de 180 lei la 12 luni. Pentru o masina ce am de gand sa o tin 10 ani de zile, eu zic ca merita. Cine este contra inseamna ca nu are montata o astfel de instalatie si nu stie despre ce este vorba sau il dau banii afara din casa ) Eu o am si sunt multumit. Sa lasam aceste calcule deoparte, ca la montarea GPL nu renunt. |
#17
Publicat: 13 august 2018 - 19:18
GabrielAK, on 13 august 2018 - 18:56, said:
Stiu ca instalatiile pentru injectie directa costa mai mult. Tatal meu a montat pe o Kia Sportage cu 9000 lei. Nu ma pricep la mecanica/motoare. Cele de pe skoda sunt aspirate sau turbo? Banuiesc ca tot ce are TFSI sau TSI are turbo...Acel T vine de la asta, nu? Bordul acelui super este de genul acestuia din cate vad . Ce stie sa faca? LE: Am gasit aici. Nu imi place fara display Referitor la motoare: aspirate: mpi si fsi; turbo: TSI si TFSI |
#18
Publicat: 13 august 2018 - 19:20
mihalexmihalex, on 13 august 2018 - 19:18, said:
Vezi ca alea fara display sunt alea vechi. Noi vorbim de gama noua. Referitor la motoare: aspirate: mpi si fsi; turbo: TSI si TFSI Deci, toate sfaturile au mers in directia grupului VAG? Concurenta nu face nimic demn deluat in calcul? Ma uitam la Toyota Auris Touring Hybrid. Ce parere aveti? Dar despre Kia Ceed Break? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi