Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
VW Passat 2018 Advance 1.4 TSI 125 CP
Last Updated: May 05 2020 08:29, Started by
Mike666
, May 13 2018 14:11
·
0
#37
Posted 13 May 2018 - 21:53
cris26, on 13 mai 2018 - 21:48, said:
Exagerezi putin, deocamdata in Paris is interzise alea inmatriculate inainte de 2001 ... cu un diesel de 15 ani inca te plimbi pe Champs Elysees Pai euro 4 si euro 5 vor circula inca minim 10 15 ani de acum incolo, dar na, pe forum se canta prohodul diesel de catre toti expertii. |
#38
Posted 13 May 2018 - 22:13
Felicitari si de la mine!
Nu forta motorul in rodaj, fa-l ca la carte, cum recomanda in manual, ca sa scapi de "drobul de sare" = consumul de ulei. Stiu ca e greu cand vezi cum fuge masina, dar rupe-ti de la gura 1500-2000 km sa te poti bucura dupa aia. Altfel, o sa stau cu ochiu pe aici, chiar daca nu postez, ca sunt curios tare ... |
#39
Posted 14 May 2018 - 07:16
Salutare. Revin si incerc sa raspund la cateva din intrebarile de pe topic, nu neaparat intr-o ordine anume:
- cat a costat CASCO? CASCO platesc 800 euro pe an - In legatura cu devalorizarea masinii, nu sunt de acord; mi se pare ca sunt niste expresii care sunt repetate asa de mult, incat lumea ajunge sa le creada dar nu sunt adevarate in 100% din cazuri; multi zic ca "ai cumparat masina noua, o vinzi peste 5 minute, pierzi X % din valoarea ei ... " unde X e intre 10 si 25 % !!!! Oameni buni, cautati unde vreti voi un Passat B8, cu dotari similare, sa fie din 2015 incoace si sa aiba sub 75000 km si sa vedem; Plus ca, sa zicem ca gasesti la 15000-16000 una din 2015-2016 cu 60 000 km si cu dotari un pic mai putine; pai atunci nu merita sa te intinzi pana la 18700 (masina mea), stii ca ai o masina din 2018, cu garantie 4 ani, cu 0 km cand o iei (a mea a avut 12 de fapt ) si cu dotari exact-exact asa cum ti le doresti? eu zic ca merita - Diesel vs Benzina nu vreau sa agit nici eu pe nimeni, doar atat am de spus - Benzina a fost mai potrivita pt nevoile mele (nu fac f f multi km pe an) - Multumesc si de sfaturile cu rodajul; si da, asa e; orice ar spune lumea (ca motorul vine cu rodajul facut etc.) totusi conteaza primii 1500-2000 km si deocamdata 140 km /h nu am depasit, si de obicei merg cu 120-130 chiar si pe autostrada (cu tempomatul ) ... plus incerc mai mult de 3000-4000 rpm sa nu trec (redline-ul incepe la 6000) O sa revin cu raspunsuri si la intrebari ce nu am raspuns acum, plus o sa mai pun poze cu ea (inclusiv din interior). O zi buna tuturor! |
#40
Posted 14 May 2018 - 07:22
Friend310, on 13 mai 2018 - 20:30, said: Teoretic, in 2-3 ani, cu diesel nu o sa ai acces in multe dintre orasele europene. |
#41
Posted 14 May 2018 - 07:36
#42
Posted 14 May 2018 - 08:02
Cu mila de rigoare pentru tfmercedez care se vede ca sufera, ii sangereaza sufletul, felicitari pentru achizitie, ai luat o masina performanta, dotata, economica la un pret foarte corect, chiar mic. In vestul europei nu te atingi de Passat cu dotarile astea la banii astia. Eu am dat 25.000 de euro pe Octavia 3 Estate (Break), dotata cam la fel, dar motorizare diesel si cutie DSG7 in Belgia.
Apropo de devalorizare, la 3,5 ani distanta de la achizitie, masina mea valoreaza in jur de 13.000 de euro pe piata sh. Deci s-a devalorizat cam 50%. Si nu, nu exista legislatie care sa impiedice vanzarea masinilor din fabrica, exista doar procedurile interne ale fiecarui dealer. Reprezentantele se ocupa de vanzari, comenzi, clienti, fabrica se ocupa de fabricare. Punct. Politica de preturi o face cartierul general al marcii, dealerul din fiecare tara are foarte putin spatiu de manevra si trebuie sa se alinieze cu concurenta. Edited by izometric, 14 May 2018 - 08:06. |
#43
Posted 14 May 2018 - 08:07
@Mike666 a venit echipata cu rotile de iarna sau direct cu cele de vara (cu jante de aliaj), cele de iarna au si capace sau sunt doar jantele de tabla?
|
#44
Posted 14 May 2018 - 08:38
Banuiesc ca orice dealer sanatos la cap livreraza masini in Mai cu roti de vara. In poze de vede ca sunt jante de aliaj cu anvelope de vara pe masina. Iar din experienta mea si a cunoscutilor care au mai cumparat masini noi, absolut toate au fost livrate cu anvelope de vara indiferent de anotimp. Achiizitia anvelopelor de iarna este sarcina clientului sau doar daca ofera dealerul vreun bonus. Si mi se pare corect, fabrica nu trebuie sa faca stocuri de tipuri diferite de anvelope si sa isi bata capul cu depozitarea si inversarea lor. Plus ca nu stii cat sta masina pe stoc si cam fiecare tara are legislatie specifica si climat specific.
Nu contest ca e posibil ca in Norvegia sau Suedia sa vina dotate cu anvelope de iarna, doar ca eu nu am auzit sau nu am cunostinta despre asta. |
#45
Posted 14 May 2018 - 09:05
JohnSmith, on 14 mai 2018 - 07:36, said:
Nu, LEDurile alea dajtepte fac toti banii. Astea-s tira. In rest, cu devalorizarea n-ai problem' ca ai luat-o aproape pe degeaba, casco-i rezonabil, deci s-o folosesti cu placere! Chiar si LED-urile astea (LED Basic) mi se pare foarte faine. Asa cum a explicat cineva care a condus mult mai multe masini, a zis ca LED High sunt mai bune decat Xenon, iar LED Basic sunt cam echivalente, doar ca teoretic au o viata mult mai lunga. Eu sunt incantat de ele. Oricum LED High nu puteam sa pun pe Passat Advance. cipylyca, on 14 mai 2018 - 08:07, said:
@Mike666 a venit echipata cu rotile de iarna sau direct cu cele de vara (cu jante de aliaj), cele de iarna au si capace sau sunt doar jantele de tabla? A venit cu roti de vara, voi primi si roti de iarna cadou (nu le aveau pe stoc in reprezentanta vineri) - cele de iarna sunt tot cu jante de aliaj. izometric, on 14 mai 2018 - 08:02, said:
Cu mila de rigoare pentru tfmercedez care se vede ca sufera, ii sangereaza sufletul, felicitari pentru achizitie, ai luat o masina performanta, dotata, economica la un pret foarte corect, chiar mic. In vestul europei nu te atingi de Passat cu dotarile astea la banii astia. Eu am dat 25.000 de euro pe Octavia 3 Estate (Break), dotata cam la fel, dar motorizare diesel si cutie DSG7 in Belgia. Apropo de devalorizare, la 3,5 ani distanta de la achizitie, masina mea valoreaza in jur de 13.000 de euro pe piata sh. Deci s-a devalorizat cam 50%. Si nu, nu exista legislatie care sa impiedice vanzarea masinilor din fabrica, exista doar procedurile interne ale fiecarui dealer. Reprezentantele se ocupa de vanzari, comenzi, clienti, fabrica se ocupa de fabricare. Punct. Politica de preturi o face cartierul general al marcii, dealerul din fiecare tara are foarte putin spatiu de manevra si trebuie sa se alinieze cu concurenta. De acord cu idea ce tot s-a mai repetat pe aici prin thread si pe celalalt thread... pretul e bun, dar nu cred ca dealer-ul / producatorul iese vreodata in pierdere; important e - eu pentru nevoile mele am gasit varianta optima d.p.d.v. pret / dotari-performanta. Deocamdata chiar nu am ce sa-i reprosez masinii cum spuneam Edited by Mike666, 14 May 2018 - 09:05. |
#46
Posted 14 May 2018 - 12:41
Am facut azi un drum Arad-Timisoara. De la mine acasa pana la locul de munca (stau in Arad dar lucrez in TM) am facut 1:01 ore, 62km si consum mixt pe tot traseul 5.8 (am fost pe autostrada, nu pe drumul national) cu clima pornita pe 21, cruise control pe 120 km / h si cu unele portiuni de 130-140. Prin orase nu am prins trafic foarte mare, am fost dimineata devreme...
|
|
#47
Posted 14 May 2018 - 14:18
A plecat si a mea de la fabrica, saptamana asta ar trebui sa ajunga la Curtici iar saptamana viitoare sa o pot ridica
|
#48
Posted 14 May 2018 - 15:26
Felicitari! La mine a durat vreo 2-3 saptamani intre fabrica si Curtici (nu am inteles exact de ce).
|
#49
Posted 15 May 2018 - 03:45
izometric, on 14 mai 2018 - 08:02, said:
Apropo de devalorizare, la 3,5 ani distanta de la achizitie, masina mea valoreaza in jur de 13.000 de euro pe piata sh. Deci s-a devalorizat cam 50%. cam toate marcile se devalorizeaza asa dar dupa 3 ani devalorizarea incetineste brusc.dau un exemplu, masina noua cumparata in 2010 cu 18,5 mii + 3 tichete de 600 ron , am vandut-o anul trecut cu 7500 in familie(130 mii km in bord). legat de preturi la masini noi , in RO is mai mici din cauza ca nu avem taxe precum alte tari. si eu am cumparat masina noua in RO mai ieftina cu 25 % fata de majoritatea tarilor vestice(insignia B 2T). |
#50
Posted 15 May 2018 - 11:41
Foarte frumoasa masina la pretul platit. Nu sunt fan VW, dar nici hater, asa ca trebuie sa recunosc, un Passat nou la 18700 Euro e afacere clar.
Minusul evident, fie ca iti place sau nu, este motorul micut. Initial te va incanta, apoi te va multumi, apoi te vei obisnui cu el dar vei incepe sa constientizezi ca e cam lent si intr-un final iti vei dori sa fi ales ceva mai puternic si urmatoarea masina o vei lua mai nervoasa. In rest, felicitari pentru alegere! Multi kilometri fara probleme si cu zambetul pe buze! |
#51
Posted 15 May 2018 - 12:17
FlorinMihai, on 15 mai 2018 - 11:41, said:
Foarte frumoasa masina la pretul platit. Nu sunt fan VW, dar nici hater, asa ca trebuie sa recunosc, un Passat nou la 18700 Euro e afacere clar. Minusul evident, fie ca iti place sau nu, este motorul micut. Initial te va incanta, apoi te va multumi, apoi te vei obisnui cu el dar vei incepe sa constientizezi ca e cam lent si intr-un final iti vei dori sa fi ales ceva mai puternic si urmatoarea masina o vei lua mai nervoasa. In rest, felicitari pentru alegere! Multi kilometri fara probleme si cu zambetul pe buze! Nu se poate si motor puternic si cutie automata si dotari si pret mic. Oricum pentru nevoile lui a si zis ca este perfecta deci asta este tot ceea ce conteaza. Eu cred ca se misca decent masina chiar si cu motorul ala mic, mai ales daca omul nu e vitezoman. Pana la urma cred ca exista si 1.6 tdi pe Passat, care e aceeasi branza si totusi se vinde la greu pe flote. |
|
#52
Posted 15 May 2018 - 13:39
#53
Posted 15 May 2018 - 14:45
FlorinMihai, on 15 mai 2018 - 11:41, said: Minusul evident, fie ca iti place sau nu, este motorul micut. Initial te va incanta, apoi te va multumi, apoi te vei obisnui cu el dar vei incepe sa constientizezi ca e cam lent si intr-un final iti vei dori sa fi ales ceva mai puternic si urmatoarea masina o vei lua mai nervoasa. In rest, felicitari pentru alegere! In nicio tara civilizata nu ai ce sa faci cu mai mult de 110 cai. Adica 10-11 secunde suta e decent pentru absolut oricine. In Romania da, cand se merge in coloana cu 10-20kmph peste viteza maxima legala, iti trebuie motor puternic sa depasesti din scurt coloana de fraieri. Edited by izometric, 15 May 2018 - 14:46. |
#54
Posted 15 May 2018 - 15:25
FlorinMihai, on 15 mai 2018 - 11:41, said:
Foarte frumoasa masina la pretul platit. Nu sunt fan VW, dar nici hater, asa ca trebuie sa recunosc, un Passat nou la 18700 Euro e afacere clar. Minusul evident, fie ca iti place sau nu, este motorul micut. Initial te va incanta, apoi te va multumi, apoi te vei obisnui cu el dar vei incepe sa constientizezi ca e cam lent si intr-un final iti vei dori sa fi ales ceva mai puternic si urmatoarea masina o vei lua mai nervoasa. In rest, felicitari pentru alegere! Multi kilometri fara probleme si cu zambetul pe buze! Vorba colegului cavaliere, si ieftin si cu motor mare si super dotat nu prea exista. Cu toate astea, pentru drumurile noastre din RO mi s-ar parea suficienta masina, ca teoretic cu mai mult de 130 km / h nu ai voie sa circuli ... Ca unii aleg sa mearga cu 170 sau mai mult, pe riscul lor, e altceva... izometric, on 15 mai 2018 - 14:45, said:
In nicio tara civilizata nu ai ce sa faci cu mai mult de 110 cai. Adica 10-11 secunde suta e decent pentru absolut oricine. In Romania da, cand se merge in coloana cu 10-20kmph peste viteza maxima legala, iti trebuie motor puternic sa depasesti din scurt coloana de fraieri. Foarte bine zis. Cunosc foarte multi care au masini cu motoare de 1.0, 1.2, 1.4 s.a.m.d de 75-90 cp maxim 100 care fac suta in 11, 12, 13 secunde si care se descurca cu masinile. Daca vreau senzatie de viteza, imi iau un motor (dar trebuie sa-mi dau A-ul prima data ... ). Acum fiecare isi cunoaste cel mai bine nevoile, dar pentru mine a fost mult mai important confortul si siguranta decat sa faca 0-100 in 8,7 fata de 9,7 secunde. Plus ca, sunt convins ca marea majoritate a oamenilor, daca ar urca la volan sa o conduca fara sa stie ce putere are motorul, nu cred ca si-ar da seama ca e doar de 1.4 ... mie in nici un caz nu mi se pare submotorizata masina. Dar nu incerc sa conving pe nimeni, nu am de ce - doar mi se par ca inca exista pe la noi prin RO mai ales multe idei preconcepute despre motoarele mici - poate unele din ideile respectiva erau adevarate intr-o oarecare masura in trecut, dar acum nu prea. Ca exemplu, timpul pt 0-100 pt Passat B8 cu motor de 1.4 TSI 125 CP: 9,7 secunde. Timp pt 0-100 pt Passat B7, motor de 2.0 TDI cu 140 CP: 9,8 secunde . Bun, cuplu e clar ca e mult mai bun la diesel - asta e o specificatie caracteristica lor; dar nici cuplul de 200 Nm de pe motorul de 1.4 nu mi se pare ca dezamageste. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users