Huawei P20
Ultima postare: sep 21 2022 09:48, Inițiat de
nick5roo
, apr 26 2018 12:59
·
0
#1606
Publicat: 10 aprilie 2021 - 08:10
ecologistul, on 10 aprilie 2021 - 08:05, said:
Aveți o recomandare de service pentru schimbat bateria (București) și un preț? Recomand service Huawei. Piesele originale si "lucratura" perfecta. Am schimbat la p20 pro al sotiei ecranu si bateria in garantie. Zici ca telefonul e nou nout, ne se vede nici o urma de interventie. |
#1607
Publicat: 18 aprilie 2021 - 18:25
aris86, on 01 aprilie 2021 - 23:03, said:
De când l-am cumpărat nu i-am dat niciun reset. În câteva zile mă duc să schimb bateria, fac un back-up înainte și mai trag de el. In aceeasi situatie sunt si eu, in toamna face 3 ani telefonul, si nu l-am resetat to defaults niciodata. Il resetez doar cand il vand, dureaza mult pana il aranjez cum vreau eu, nu sunt adeptul resetului de buna voie. Ai schimbat bateria, a fost nevoie de reset? As schimba-o si eu dar nu stiu daca trebuie reset dupa sau nu. Multumesc! |
#1608
Publicat: 19 aprilie 2021 - 15:10
Am schimbat eu bateria acum o luna la service-ul de pe Magheru. Au si luna aceasta "Huawei service day" 21, 22 si 23 aprilie (manopera gratuita pentru reparatiile in afara garantiei). Am platit aproape 50 lei pentru baterie. Nu e necesar niciun factory reset. Telefonul functioneaza perfect.
|
#1612
Publicat: 25 august 2021 - 14:42
Am schimbat si eu bateria recent la ESD service (trimis/primit prin curier), a costat 150 cu piesa transport incluse, dar a meritat. Vreau sa mai folosesc acest telefon cat mai mult, sunt foarte multumit de el.
Cat a fost in service am folosit telefonul de la job un Samsung A51 si in scop personal, si a fost cam greu. M-am bucurat ca un copil cand a revenit Huawei-ul din service. Ca fapt divers inainte sa-l trimit la ESD, m-am interesat de preturi, un service GSM oarecare din Cluj, destul de laudat, mi-a dat scorul de 250 de RON pentru schimbare de baterie. Asa ca am mers pe oferta de la ESD, care au fost foarte prompti de altfel, telefonul a stat mai mult la Fan Curier (meh) decat la ei. |
|
#1613
Publicat: 25 august 2021 - 14:50
katti, on 25 august 2021 - 14:42, said:
Am schimbat si eu bateria recent la ESD service (trimis/primit prin curier), a costat 150 cu piesa transport incluse, dar a meritat. Vreau sa mai folosesc acest telefon cat mai mult, sunt foarte multumit de el. Cat a fost in service am folosit telefonul de la job un Samsung A51 si in scop personal, si a fost cam greu. M-am bucurat ca un copil cand a revenit Huawei-ul din service. Ca fapt divers inainte sa-l trimit la ESD, m-am interesat de preturi, un service GSM oarecare din Cluj, destul de laudat, mi-a dat scorul de 250 de RON pentru schimbare de baterie. Asa ca am mers pe oferta de la ESD, care au fost foarte prompti de altfel, telefonul a stat mai mult la Fan Curier (meh) decat la ei. Felicitari!!! Chiar e un telefon bun. Am unul in familie si isi face treaba cu brio. L-am folosit si eu o perioada si nu m-a dezamagit. Singurul regret e ca nu se mai fac modele noi cu android cu tot pachetul google... |
#1617
Publicat: 13 octombrie 2021 - 08:24
sov, on 10 iunie 2021 - 14:21, said:
Cum fac sa pot realiza print screen-uri cand sint in aplicatia BTransilvania, e vreo setare pe undeva? Pe iphone merge sa fac PS, iar pe android nu? Cand apas volume down si power, imi da asta: Ati avut probleme cu aplicatia BT Pay? Mie imi da o eroare de securitate si nu mai pot folosi aplicatia. Am aplicatia de vreun an si nu am avut probleme. Am sunat la banca si mi-au zis ca pe ID-ul telefonului (pe care l-am transmis), e nevoie de un Reset Factory defaults. Cum ca o aplicatie instalata pe telefon, routeaza prin el nu stiu ce ...... Nu am de gand sa resetez telefonul, am sa ma lipsesc de aplicatie. Ati avut ceva probleme? Atasez un PS din aplicatie. Fișiere atașate |
|
#1619
Publicat: 13 octombrie 2021 - 13:37
badmania98, on 13 octombrie 2021 - 11:18, said:
Reinstalează aplicația. E root-at? Am reinstalat-o. Nici o modificare. Telefonul e asa cum l-am luat, nu e rootat. Se pare ca cei de la banca stiau de problema, pentru ca operatorul m-a si intrebat ce ID am la telefon, ca sa poata verifica cei de la tehnic. Oricum in afara ca vedeam instant ce cheltuieli am facut, alt avantaj nu aveam, nu plateam cu telefonul asa ca...... stau fara aplicatie. Editat de bluebilly, 13 octombrie 2021 - 13:40. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi