Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Display cu culori neuniforme

Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel

Windows 11 si boxa portabila - de...
 Angajarea unei persoane de 18 ani...

Depunere declaratie unica PFA - i...

Situatie mostenire

Inlocuit/upgrade placa video Nvid...
 Google tv si open vpn

Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...
 Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...
 

Noul impozit auto-proiect! Cresc impozitele pentru masinile cu motoare mici

* * * * * 1 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
295 răspunsuri în acest subiect

#289
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.329
  • Înscris: 29.11.2017
Masinile cu motor mic de drujba sunt pentru oras clar. Daca pleci in concediu cu 4 pasageri si bagaje motorul 1.2 gafaie in rampa chiar daca are turbo pe el. Chiar si alea de 1.4 gafaie cand sunt fully loaded. Nu mai incercati sa le gasiti plusuri ca motoarele cu capacitate cilindrica mica nu au plusuri. Sunt masini si motoare facute exclusiv pentru mersul in oras si amintesc de anii in care era problema cu procurarea  benzinei.

Editat de -koss-, 29 aprilie 2018 - 12:22.


#290
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 14.720
  • Înscris: 01.03.2017

View Post-koss-, on 29 aprilie 2018 - 09:50, said:

Am un vecin cu un Opel 1.2 de 75 de cai. A facut transfagarasan/ transalpina si i-a consumat 1 litru si ceva de ulei ragacea. Evident ca masinile cu motor mic mor pe traseele astea.

Si masina era din 94 si avea vreo 300k km in bord ...
Asa cum am zis in topicul ala dedicat pt soferii incapabili sa conduca un auto daca nu au peste 150 CP , sunt soferi si soferi ; unii se descurca lejer si cu 50 CP pe orice rampa , altii se pierd la volan ...

View Post-koss-, on 29 aprilie 2018 - 12:20, said:

Masinile cu motor mic de drujba sunt pentru oras clar. Daca pleci in concediu cu 4 pasageri si bagaje motorul 1.2 gafaie in rampa chiar daca are turbo pe el. Chiar si alea de 1.4 gafaie cand sunt fully loaded. Nu mai incercati sa le gasiti plusuri ca motoarele cu capacitate cilindrica mica nu au plusuri. Sunt masini si motoare facute exclusiv pentru mersul in oras si amintesc de anii in care era problema cu procurarea  benzinei.
Gafaie pe naiba daca mergi relaxat ca doar mergi in concediu . Gafaie orice motor cand il duci la limite ca te crezi schumacher pe circuit cand conduci pe soasea !
Pana una alta cei cu motoare peste 2000 cmc platesc impozite serioase , noroc cu acestia ca aduc bani la buget Posted Image . Ce ma bucur ca exista , sincer , oameni dispusi sa scoata bani in plus din buzunar si sa-i faca cadou la stat ! E clar ca au prea multi ...

Editat de Baxon, 29 aprilie 2018 - 12:28.


#291
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.329
  • Înscris: 29.11.2017
Ia nu ma mai baga ma tu pe mine in seama. Ai block ca m-am saturat de ineptiile tale.

#292
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.571
  • Înscris: 07.12.2014
Eu nu am nici o problema cu cei cu motoare mari.  Dimpotrivă,  în felul în care se face acum impozitarea mi se pare ca sunt nedreptățiți pe un sistem comunist. Ăla are, deci trebuie sa îl stoarcem pana îl aducem la nivel cu ceilalți.
Și deși am 3 mașini toate sunt sub 2 litri. Și asta doar din cauza impozitului. Altfel probabil aveam una de 2.2 sau 2.4.
Și nu e vorba de fițe. Pur și simplu am o familie destul de numeroasa  Am nevoie de o dubă cu 9 locuri  și sunt limitat la Ford transit fabricat înainte de 2006. Așa ca în loc sa iau una de prin 2008 2009 caut una de prin 2003-2006 .
Dacă tu ai un VW de 20.000  de euro cu motor de 2 litri se considera ca ești necăjit și ești impozitat puțin.  Dacă eu am un Ford transit de 4000 de euro cu motor de 2.4 se considera ca sunt bogat ca îmi permit motor mare sunt taxat.
Deci impozitul nu are nici o legătură cu ceea ce îți permiți.

Editat de PoeOvidiu, 29 aprilie 2018 - 19:46.


#293
eireman

eireman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.741
  • Înscris: 11.10.2016
Impozitele auto din Ro au legatura doar cu nesimtirea si foamea de bani a guvernantilor. O masina cu motor de 3L ocupa tot un loc de parcare ca una cu motor de 1L. Daca tot vrei sa faci o diferentiere pe baza capacitatii cilindrice, fa impozit la cea se 3L 3*impozitul celei de 1L...nu de 200 de ori mai mare...

#294
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.008
  • Înscris: 06.04.2007

View Post-koss-, on 29 aprilie 2018 - 12:20, said:

Masinile cu motor mic de drujba sunt pentru oras clar. Daca pleci in concediu cu 4 pasageri si bagaje motorul 1.2 gafaie in rampa chiar daca are turbo pe el. Chiar si alea de 1.4 gafaie cand sunt fully loaded. Nu mai incercati sa le gasiti plusuri ca motoarele cu capacitate cilindrica mica nu au plusuri. Sunt masini si motoare facute exclusiv pentru mersul in oras si amintesc de anii in care era problema cu procurarea  benzinei.
Vorbesti prostii.
Pesemne nu ai vazut/incercat cum pleaca un polizor de 1.0 -1.2 d-asta cu turbo din rampa, iti spun ca fara acceleratie pleaca mai bine ca un TDI vestit (le am pe ambele )
Nu lasa sa moara motorul, plus ca ai (in serie la majoritatea) asistenta la plecarea din rampa.

Plus de asta, cum vorbesti 100% nu ai  condus un polizor turbo de 1-1.2-1.4 .
Ai ramas la polizoarele aspirate 1.2 care nu au nici o legatura cu astea actuale (si crede-ma ca nici alea nu mor daca stii sa le gestionezi )

#295
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.329
  • Înscris: 29.11.2017
Du-te ba si lasa-ma si tu. Block si tu. O sa-mi umplu lista pe softpedia de blocati ca nu se mai poate asa ceva. Imi scade IQ daca mai citesc multe posturi aiurea.

#296
misulica70

misulica70

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 612
  • Înscris: 24.07.2007

View Post-koss-, on 29 aprilie 2018 - 12:20, said:

Nu mai incercati sa le gasiti plusuri ca motoarele cu capacitate cilindrica mica nu au plusuri.

Na ca-ti stric distractia de 1 mai si gasesc un plus la ascutitori =evident impozitul mic.Posted Image
Ia uitate sa vezi ca astia cu ascutitorile maninca un mic si o bere in plus fata de noi care cotizam la buget.
Macar le dau la mumu cu motorina,ca de 20 de ani nu prea  mai alimentez in Ro,pot sa circul si cu motorina la 3 leiPosted Image

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate