Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul impozit auto-proiect! Cresc impozitele pentru masinile cu motoare mici
Ultima postare: apr 30 2018 19:10, Inițiat de
arab
, dec 06 2017 12:25
·
0
#289
Publicat: 29 aprilie 2018 - 12:20
Masinile cu motor mic de drujba sunt pentru oras clar. Daca pleci in concediu cu 4 pasageri si bagaje motorul 1.2 gafaie in rampa chiar daca are turbo pe el. Chiar si alea de 1.4 gafaie cand sunt fully loaded. Nu mai incercati sa le gasiti plusuri ca motoarele cu capacitate cilindrica mica nu au plusuri. Sunt masini si motoare facute exclusiv pentru mersul in oras si amintesc de anii in care era problema cu procurarea benzinei.
Editat de -koss-, 29 aprilie 2018 - 12:22. |
#290
Publicat: 29 aprilie 2018 - 12:25
-koss-, on 29 aprilie 2018 - 09:50, said:
Am un vecin cu un Opel 1.2 de 75 de cai. A facut transfagarasan/ transalpina si i-a consumat 1 litru si ceva de ulei ragacea. Asa cum am zis in topicul ala dedicat pt soferii incapabili sa conduca un auto daca nu au peste 150 CP , sunt soferi si soferi ; unii se descurca lejer si cu 50 CP pe orice rampa , altii se pierd la volan ... -koss-, on 29 aprilie 2018 - 12:20, said:
Masinile cu motor mic de drujba sunt pentru oras clar. Daca pleci in concediu cu 4 pasageri si bagaje motorul 1.2 gafaie in rampa chiar daca are turbo pe el. Chiar si alea de 1.4 gafaie cand sunt fully loaded. Nu mai incercati sa le gasiti plusuri ca motoarele cu capacitate cilindrica mica nu au plusuri. Sunt masini si motoare facute exclusiv pentru mersul in oras si amintesc de anii in care era problema cu procurarea benzinei. Pana una alta cei cu motoare peste 2000 cmc platesc impozite serioase , noroc cu acestia ca aduc bani la buget . Ce ma bucur ca exista , sincer , oameni dispusi sa scoata bani in plus din buzunar si sa-i faca cadou la stat ! E clar ca au prea multi ... Editat de Baxon, 29 aprilie 2018 - 12:28. |
#292
Publicat: 29 aprilie 2018 - 19:42
Eu nu am nici o problema cu cei cu motoare mari. Dimpotrivă, în felul în care se face acum impozitarea mi se pare ca sunt nedreptățiți pe un sistem comunist. Ăla are, deci trebuie sa îl stoarcem pana îl aducem la nivel cu ceilalți.
Și deși am 3 mașini toate sunt sub 2 litri. Și asta doar din cauza impozitului. Altfel probabil aveam una de 2.2 sau 2.4. Și nu e vorba de fițe. Pur și simplu am o familie destul de numeroasa Am nevoie de o dubă cu 9 locuri și sunt limitat la Ford transit fabricat înainte de 2006. Așa ca în loc sa iau una de prin 2008 2009 caut una de prin 2003-2006 . Dacă tu ai un VW de 20.000 de euro cu motor de 2 litri se considera ca ești necăjit și ești impozitat puțin. Dacă eu am un Ford transit de 4000 de euro cu motor de 2.4 se considera ca sunt bogat ca îmi permit motor mare sunt taxat. Deci impozitul nu are nici o legătură cu ceea ce îți permiți. Editat de PoeOvidiu, 29 aprilie 2018 - 19:46. |
#293
Publicat: 29 aprilie 2018 - 20:05
Impozitele auto din Ro au legatura doar cu nesimtirea si foamea de bani a guvernantilor. O masina cu motor de 3L ocupa tot un loc de parcare ca una cu motor de 1L. Daca tot vrei sa faci o diferentiere pe baza capacitatii cilindrice, fa impozit la cea se 3L 3*impozitul celei de 1L...nu de 200 de ori mai mare...
|
#294
Publicat: 29 aprilie 2018 - 20:37
-koss-, on 29 aprilie 2018 - 12:20, said:
Masinile cu motor mic de drujba sunt pentru oras clar. Daca pleci in concediu cu 4 pasageri si bagaje motorul 1.2 gafaie in rampa chiar daca are turbo pe el. Chiar si alea de 1.4 gafaie cand sunt fully loaded. Nu mai incercati sa le gasiti plusuri ca motoarele cu capacitate cilindrica mica nu au plusuri. Sunt masini si motoare facute exclusiv pentru mersul in oras si amintesc de anii in care era problema cu procurarea benzinei. Pesemne nu ai vazut/incercat cum pleaca un polizor de 1.0 -1.2 d-asta cu turbo din rampa, iti spun ca fara acceleratie pleaca mai bine ca un TDI vestit (le am pe ambele ) Nu lasa sa moara motorul, plus ca ai (in serie la majoritatea) asistenta la plecarea din rampa. Plus de asta, cum vorbesti 100% nu ai condus un polizor turbo de 1-1.2-1.4 . Ai ramas la polizoarele aspirate 1.2 care nu au nici o legatura cu astea actuale (si crede-ma ca nici alea nu mor daca stii sa le gestionezi ) |
#296
Publicat: 30 aprilie 2018 - 19:10
-koss-, on 29 aprilie 2018 - 12:20, said:
Nu mai incercati sa le gasiti plusuri ca motoarele cu capacitate cilindrica mica nu au plusuri. Na ca-ti stric distractia de 1 mai si gasesc un plus la ascutitori =evident impozitul mic. Ia uitate sa vezi ca astia cu ascutitorile maninca un mic si o bere in plus fata de noi care cotizam la buget. Macar le dau la mumu cu motorina,ca de 20 de ani nu prea mai alimentez in Ro,pot sa circul si cu motorina la 3 lei |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi