Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2
 Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 

Invertor auto 12v/220v

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
Trollol

Trollol

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 22.08.2016
Am folosit cablul cu care il incarc si la priza. Si la priza se incarca ok

#20
Rubin1977

Rubin1977

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,150
  • Înscris: 15.07.2017
Adică tu vrei să urci 12V la 230V și apoi să-i cobori la 5V?
Nu-i mai simplu de la 12V direct la 5V?

Attached Files


Edited by Rubin1977, 06 September 2017 - 14:32.


#21
Power211

Power211

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 20.10.2011
Am atasat o schema cu tot cu pcb a unui invertor de 100w .

Cu niste modificari se poate ajunge si la puteri mai mari .

Sper sa iti fie de folos , schema e simpla , si are putine componente . Traful este usor de bobinat . Si eu  mi-am comandat chiar alaltaieri mosfetii , si sg3525 - ul . Restul pieselor le am din recuperari . Traful il lau dintr-o sursa atx sau pot incerca cu unul dintr-un tv sau monitor , am de unde face rost de cateva tv uri si monitoare stricate . de fapt ma duc la om si le scot de pe placa sa nu ma car cu toate acasa .

Daca esti interesat am sa scot cablajul in format pdf , cred ca ar fi mai usor pentru cine vrea sa il realizeze .

Atentie , nu are protectie la scurt circuit pe iesirea de 220 .

Attached Files


Edited by Power211, 07 September 2017 - 02:44.


#22
Power211

Power211

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 20.10.2011
Din pacate nu am avut cand sa editez , prea tarziu am descoperit cum functionezaza programul asta ...Layout , plus ca a trebuit sa scarpin ceva internetul dupa el in versiunea full .

Atasez in aceasta postare , fisierele la gata , numai bune pentru printat .  

Totusi , daca cineva se incumeta sa il faca asa ...  e ok , eu vreau sa refac cablajul cu paduri mai mari , si traseele cum imi plac mie . Am oroare cand trebuie sa lipesc pe paduri atat de mici , mai ales cand ... esti nevoit sa mai si dezlipesti , si se exfoliaza cablajul ....

Asadar , cum am spus in urmatoarea perioada am sa refac cablajul in pcb express .

Aveti mai jos fisierele cu asezarea pieselor , schema , si cablajul in formate comune respectiv pdf si poza .

Spor la construit .

Attached Files



#23
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
Credeți că piesele, munca, timpul pierdut vă face să construiți ceva mai bun ca  ACEST INVERTOR  ???

#24
Rubin1977

Rubin1977

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,150
  • Înscris: 15.07.2017

View PostPower211, on 07 septembrie 2017 - 03:36, said:

Aveti mai jos fisierele cu asezarea pieselor , schema , si cablajul
Schema ta nu-i bună ptr. cerințele inițiatorului în postul #15:

Quote

„Ma gandesc ca nu strica bateria masinii daca incarc 2-4 telefoane pe rand pe un drum de 300km”
El vrea 230V alternativ.

Edited by Rubin1977, 07 September 2017 - 09:56.


#25
Power211

Power211

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 20.10.2011
Scuzati , la ora aia eram cu capul in alta parte ...

Daca e vorba de bateria masinii care sa incace un telefon , la ce doamne iarta-ma sa urc tensiunea la 230 v alternativ , ca sa o cobor iarasi la 5 V curent continuu ?

Daca vrei sa faci ceva de mana ta faci o sursa liniara , care sa stablizeze din 14,5 v cat are bateria cu motorul pornit , in 5 v , cu 6 amperi si incarci 3 telefoane cu cate 2 amperi fiecare curent de incarcare .  Nu e mai simplu ?

Edited by Power211, 09 September 2017 - 07:09.


#26
t-daniel

t-daniel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 217
  • Înscris: 28.10.2007
Si sa vezi ce simplu e sa disipi cei 60W fara sa dai foc la masina....., dar vine iarna tot raul spre bine.

#27
istratei

istratei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,802
  • Înscris: 25.11.2004
Cu pwm este simplu.

#28
t-daniel

t-daniel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 217
  • Înscris: 28.10.2007

View PostPower211, on 09 septembrie 2017 - 07:08, said:

Daca vrei sa faci ceva de mana ta faci o sursa liniara , care sa stablizeze din 14,5 v cat are bateria cu motorul pornit , in 5 v , cu 6 amperi si incarci 3 telefoane cu cate 2 amperi fiecare curent de incarcare .  Nu e mai simplu ?

Eu la asta m-am referit.
Cu PWM numai daca gasesc montajul sub forma de kit, asa de dragul vremurilor trecute.

Edited by t-daniel, 10 September 2017 - 21:54.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate