Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Invertor auto 12v/220v

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
Trollol

Trollol

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 22.08.2016
Am folosit cablul cu care il incarc si la priza. Si la priza se incarca ok

#20
Rubin1977

Rubin1977

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,147
  • Înscris: 15.07.2017
Adică tu vrei să urci 12V la 230V și apoi să-i cobori la 5V?
Nu-i mai simplu de la 12V direct la 5V?

Attached Files


Edited by Rubin1977, 06 September 2017 - 14:32.


#21
Power211

Power211

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 20.10.2011
Am atasat o schema cu tot cu pcb a unui invertor de 100w .

Cu niste modificari se poate ajunge si la puteri mai mari .

Sper sa iti fie de folos , schema e simpla , si are putine componente . Traful este usor de bobinat . Si eu  mi-am comandat chiar alaltaieri mosfetii , si sg3525 - ul . Restul pieselor le am din recuperari . Traful il lau dintr-o sursa atx sau pot incerca cu unul dintr-un tv sau monitor , am de unde face rost de cateva tv uri si monitoare stricate . de fapt ma duc la om si le scot de pe placa sa nu ma car cu toate acasa .

Daca esti interesat am sa scot cablajul in format pdf , cred ca ar fi mai usor pentru cine vrea sa il realizeze .

Atentie , nu are protectie la scurt circuit pe iesirea de 220 .

Attached Files


Edited by Power211, 07 September 2017 - 02:44.


#22
Power211

Power211

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 20.10.2011
Din pacate nu am avut cand sa editez , prea tarziu am descoperit cum functionezaza programul asta ...Layout , plus ca a trebuit sa scarpin ceva internetul dupa el in versiunea full .

Atasez in aceasta postare , fisierele la gata , numai bune pentru printat .  

Totusi , daca cineva se incumeta sa il faca asa ...  e ok , eu vreau sa refac cablajul cu paduri mai mari , si traseele cum imi plac mie . Am oroare cand trebuie sa lipesc pe paduri atat de mici , mai ales cand ... esti nevoit sa mai si dezlipesti , si se exfoliaza cablajul ....

Asadar , cum am spus in urmatoarea perioada am sa refac cablajul in pcb express .

Aveti mai jos fisierele cu asezarea pieselor , schema , si cablajul in formate comune respectiv pdf si poza .

Spor la construit .

Attached Files



#23
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
Credeți că piesele, munca, timpul pierdut vă face să construiți ceva mai bun ca  ACEST INVERTOR  ???

#24
Rubin1977

Rubin1977

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,147
  • Înscris: 15.07.2017

View PostPower211, on 07 septembrie 2017 - 03:36, said:

Aveti mai jos fisierele cu asezarea pieselor , schema , si cablajul
Schema ta nu-i bună ptr. cerințele inițiatorului în postul #15:

Quote

„Ma gandesc ca nu strica bateria masinii daca incarc 2-4 telefoane pe rand pe un drum de 300km”
El vrea 230V alternativ.

Edited by Rubin1977, 07 September 2017 - 09:56.


#25
Power211

Power211

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 20.10.2011
Scuzati , la ora aia eram cu capul in alta parte ...

Daca e vorba de bateria masinii care sa incace un telefon , la ce doamne iarta-ma sa urc tensiunea la 230 v alternativ , ca sa o cobor iarasi la 5 V curent continuu ?

Daca vrei sa faci ceva de mana ta faci o sursa liniara , care sa stablizeze din 14,5 v cat are bateria cu motorul pornit , in 5 v , cu 6 amperi si incarci 3 telefoane cu cate 2 amperi fiecare curent de incarcare .  Nu e mai simplu ?

Edited by Power211, 09 September 2017 - 07:09.


#26
t-daniel

t-daniel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 217
  • Înscris: 28.10.2007
Si sa vezi ce simplu e sa disipi cei 60W fara sa dai foc la masina....., dar vine iarna tot raul spre bine.

#27
istratei

istratei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,802
  • Înscris: 25.11.2004
Cu pwm este simplu.

#28
t-daniel

t-daniel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 217
  • Înscris: 28.10.2007

View PostPower211, on 09 septembrie 2017 - 07:08, said:

Daca vrei sa faci ceva de mana ta faci o sursa liniara , care sa stablizeze din 14,5 v cat are bateria cu motorul pornit , in 5 v , cu 6 amperi si incarci 3 telefoane cu cate 2 amperi fiecare curent de incarcare .  Nu e mai simplu ?

Eu la asta m-am referit.
Cu PWM numai daca gasesc montajul sub forma de kit, asa de dragul vremurilor trecute.

Edited by t-daniel, 10 September 2017 - 21:54.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate