Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Jurnal de bord Hyundai I20
#37
Posted 18 August 2017 - 17:12
4foto, on 18 august 2017 - 14:34, said:
fabia are 1.0 la 60 CP mi se pare lenesa tare, sau nu e? Multumesc mult pentru informatii Uite aici: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/pEu2iTU4I-s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#38
Posted 18 August 2017 - 18:14
Puterea este ok la masinile astea, la asa pret, ca banuiesc ca stii ca nu ai cum merge prea repede cu ea. Si duc toate cu AC+bagaj, poate mai cu atentie si rabdare, dar merg.
Cand vine vorba de spatiu in interior, campioni sunt 301/C-Elysee si Logan. La siguranta, datorita greutatilor similare si a clasei din care fac parte, stelele nu le departajeaza prea bine, pentru ca in caz de coliziune cu ceva compact/mediu/suv iesi aproape la fel de rau din toate. Oricum mult mai bine decat din actuala Corsa 2002, care e periculoasa si comparata cu Logan 1. Eu m-as uita numai la astea 3: 301, C-Elysee, Logan. Restul, la ce necesitati spui ca ai, nu se califica din cauza spatiului. Skoda Rapid / Seat Toledo e deja prea scumpa (Fabia + portbagaj). Edited by radu_vasile59, 18 August 2017 - 18:21. |
#39
Posted 18 August 2017 - 20:14
I20 are portbagajul mare si cele mai multe dotari la 8000, si 5 ani garantie. Designul interior exterior e cel mai reusit. E si usor de manevrat in oras plus ca e hatchback si de aici alte avantaje comparativ cu sedan.
Edited by Dan_, 18 August 2017 - 20:15. |
#40
Posted 18 August 2017 - 20:39
Hmmmm..masini cu motor de polizor. Am avut si eu. Noua. Opel corsa D 1.2, 80 de magari. Am rezistat 1 an jumate.
Nu poti bai nene.. In oras ok. Cum ai iesit din oras...mergi cu primul TIR intalnit pana la destinatie. Cu AC ON e distractie la deal. Si consum de 2.0 benzina. Initiator, ia ceva SH ( gen 2-3 ani ) de banii aia. Ceva cu macar 110-120 de cai. Le gasesti aproape noi alea pe benzina. |
#41
Posted 18 August 2017 - 21:35
Set placute fata Hyundai OE - 233 lei
Set placute fata Citroen OE - 215 lei Sa luam in considerare si dimensiunile lor, cred ca ar conta totusi, cam 5cm in plus la latime pe i20. Cam asta e cu diferenta de preturi, nu sunt mai scumpe, rar vor fi piesel mai scumpe la masini din aceeasi clasa. Eu votez i20, doar am unul, as fi ipocrit sa nu. Motorul de 75cai e acelasi cu cel de 84cai, tot 122Nm are, si asta conteaza, doar viteza maxima e mai mica. ACul se simte doar daca vrei, eu n-am reusit sa-l simt decat dupa 1 an cand deja stiu altfel masina. Diferenta e minuscula cu sau fara. In mod evident va trage mai bine decat motorul de 68 cai si 95Nm de pe Citroen, si asta se vede si in acceleratia pana la 100km/h, 13s la i20 si 16s la C3. Fiabilitatea? Pai 5 ani garantie la i20 fara limita de kilometri, din bara in bara. Sau 4 ani in limita a 100.000km la Citroen. Daca ai intrebari, shoot! Raspunsuri probabil mai sunt si pe cele 2 jurnale de i20 de aici, al meu si al unui coleg tot din Iasi. Edited by lula_canci, 18 August 2017 - 21:39. |
#42
Posted 18 August 2017 - 22:10
Dar le-ai condus? Dacã ar fi dupã mine cea mai mișto ținutã de drum o are Citroen C3 din tot ce s-a enumerat. Numai cã eu am mers cu motorul de 1.2 de 82 cp și chiar mi-a plãcut cum se mișcã, nu știu cum este varianta mai slabã. La Clio clar îi trebuie ceva mai puternic dar nici acela nu este rãu. Hyundai nu a reușit sã scape total de amotizarea aia seacã dar per ansamblu se mișcã binișor. Fabia are și ea o ținutã de drum bunã însã am mers cu 1.2 tsi de 110 cp. Opel Corsa nu am mers însã chiar nu îmi place cum arata. Sandero nu este rãu dar pentru cei care îl lauda as vrea sã îi întreb dacã au mers cu unul care are 50000 km parcurși. Dupã aceea mai vorbim.
Succes în alegere! |
#43
Posted 18 August 2017 - 23:53
lula_canci, on 18 august 2017 - 21:35, said:
Set placute fata Hyundai OE - 233 lei Set placute fata Citroen OE - 215 lei Sa luam in considerare si dimensiunile lor, cred ca ar conta totusi, cam 5cm in plus la latime pe i20. Cam asta e cu diferenta de preturi, nu sunt mai scumpe, rar vor fi piesel mai scumpe la masini din aceeasi clasa. Eu votez i20, doar am unul, as fi ipocrit sa nu. Motorul de 75cai e acelasi cu cel de 84cai, tot 122Nm are, si asta conteaza, doar viteza maxima e mai mica. ACul se simte doar daca vrei, eu n-am reusit sa-l simt decat dupa 1 an cand deja stiu altfel masina. Diferenta e minuscula cu sau fara. In mod evident va trage mai bine decat motorul de 68 cai si 95Nm de pe Citroen, si asta se vede si in acceleratia pana la 100km/h, 13s la i20 si 16s la C3. Fiabilitatea? Pai 5 ani garantie la i20 fara limita de kilometri, din bara in bara. Sau 4 ani in limita a 100.000km la Citroen. Daca ai intrebari, shoot! Raspunsuri probabil mai sunt si pe cele 2 jurnale de i20 de aici, al meu si al unui coleg tot din Iasi. |
#44
Posted 19 August 2017 - 16:10
underb, on 18 august 2017 - 23:53, said:
Ambele au in jur de 14s desi C3 are cuplul mai mic (nu chiar 95 cum zici tu). De unde 13 si 16s? Autoevolution.com, siteul cu care ne macina Softpedia in fiecare topic si post, zice de 95Nm si 16s. Am cautat pe site la Citroen si am gasit specificatii mai exacte, ca cei de la Autoevolution mai si dezinformeaza. Asadar, i20 are 121Nm si 13.6s. C3 are 106Nm 14.0/14.2 in functie de pneuri. Masa la gol 1050kg la i20 si 1051 la C3. Si daca taiem 5cm din i20 si un cilindru... i20 are in plus asa: oglinzi electrice si incalzite, plafoniera cu lumini de citit, o priza 12V in plus, hill start assist, martori centuri pasageri spate, tetiere fata reglabile si pe orizontala, oglinzi exterioare si manere usi in vopseaua masinii, faruri cu follow me home, torpedou refrigerat, alarma, frana pe disc si pe spate, scut motor C3 are in plus asa: alerta depasire involuntara banda de rulare, bluetooth, inca 2 boxe (4 in total), regulator si limitator de viteza Foarte probabil mai sunt si de o parte si de alta, dar nu apar, ca sunt multe mici detalii de genul asta care pot conta in alegere. Edited by lula_canci, 19 August 2017 - 16:19. |
#45
Posted 19 August 2017 - 17:12
Cei care recomandati Dacia, aveti sau ati avut in posesie? Cati km ati facut cu ele?
@initiator unde merge suta merge si mia, mai strangi din buci vreo 700 de euro si iei un motor mai potent la celelalte marci, crede-ma, odata posesor de dacie by Renault, never again nu vei repeta experienta, si asta spune suficient! Legat de fiabilitate, da is fiabile daciile, sau nu, depinde de cine le utilizeaza. Daca eu am schimbat discurile de frana la 174mii km inseamna ce? Ca au fost bune sau ca am un anume stil de condus? Si exemplele pot continua! Sfatul meu, uita de dacii, 80cp is suficienti pentru o masina din categoria asta ! Trebuie totusi sa constientizezi categoria! Altii isi ia masini de 1,2-1,3 tone si 100cp si is rachete cica, dar una de 82cp si 900kg e puturoasa! C'mon! |
#46
Posted 19 August 2017 - 17:18
Limita minima pentru ca o masina sa se miste ok este undeva in jurul valorii de 100cp/t. Cu cit mai mult, cu atit mai bine.
|
|
#47
Posted 19 August 2017 - 17:34
Adica vreo 10cp la suta de kg? Pai majoritatea compactelor de pe piata nu ating valoarea asta, adica ffocus, octavia,megane, etc. Sau la alea e ok? La astea mici nu mai e acelasi rationament! Is curios la dacii cat iese, de is asa rachete!
Edited by farausername, 19 August 2017 - 17:35. |
#48
Posted 19 August 2017 - 18:27
Azi de la c-lung la v. dornei, sa vezi cum stateau putorile dupa tiruri, e jale pe serpentine, stai cu 80-90 cai pana iti vine rau, de-asta ma felicit cu tweety a mea cu 150 caluti. Eu chiar stau si ma gandesc cum conduc cei care zic de i20 c3 cu 80 cai... Logan 1.2? Wtf fratilor...
Cel mai bine si corect e sa incerci sa imprumuti masina, cauta firme care inchiriaza, dai o tura la munte, la mare si vezi daca te coafeaza, parerea mea e sa nu dai banii pe asa ceva ca ai sa regreti, sincer cred ca in vreo luna, doua iti trece euforia de lucru nou si incepi sa vezi neajunsurile. |
#49
Posted 19 August 2017 - 18:36
Conditiile din ro sint atipice. In tarile civilizate, unde se produc masinile alea, ai regim de oras, si autostrazi. Unde nu conteaza cite secunde faci pina la 130, ca odata ajuns acolo mergi relativ constant. DN-urile noastre sint altceva, cu toate capcanele lor, tiruri, carute, tractoare, etc.
|
#50
Posted 20 August 2017 - 07:31
dan78rom, on 19 august 2017 - 18:36, said:
Conditiile din ro sint atipice. In tarile civilizate, unde se produc masinile alea, ai regim de oras, si autostrazi. Unde nu conteaza cite secunde faci pina la 130, ca odata ajuns acolo mergi relativ constant. DN-urile noastre sint altceva, cu toate capcanele lor, tiruri, carute, tractoare, etc. Capcana principala e civilizatia soferilor care populeaza drumurile. |
#51
Posted 20 August 2017 - 08:25
pielea, on 19 august 2017 - 18:27, said:
Azi de la c-lung la v. dornei, sa vezi cum stateau putorile dupa tiruri, e jale pe serpentine, stai cu 80-90 cai pana iti vine rau, de-asta ma felicit cu tweety a mea cu 150 caluti. Eu chiar stau si ma gandesc cum conduc cei care zic de i20 c3 cu 80 cai... Logan 1.2? Wtf fratilor... ... Revenind cu picioarele pe pamint, omul "se poate inhama" la vreo 8000 si doreste masina noua. Nu stiu ce "monstru" cu cai multi va gasi in acei bani... dan78rom, on 19 august 2017 - 18:36, said:
Conditiile din ro sint atipice. In tarile civilizate, unde se produc masinile alea, ai regim de oras, si autostrazi. Unde nu conteaza cite secunde faci pina la 130, ca odata ajuns acolo mergi relativ constant. DN-urile noastre sint altceva, cu toate capcanele lor, tiruri, carute, tractoare, etc. Edited by _R_A_D_U, 20 August 2017 - 08:26. |
|
#52
Posted 20 August 2017 - 08:29
90 Cp din 1.5dci pe Logan cam imping de la spate multe Passat tedei de la noi (de alea ca noi, de 10 ani si doar 176.234 km, iesite din rodaj). Am vazut ceva umilinte de astea pe drumurile patriei.
90 cp din 0.9 nu fac ravagii dar merg mai mult decat ok la 160 km/h pe autostrada. Probat de mine, cu masina plina. Si nu m-am rugat deloc la depasiri. Si masina era mai grea si mai lenta cu 1 sec decat Logan, si era si Renault. SI zic bine colegii: vrei Renault fiabil si simplu => Dacia. Cam asa-i pe afara, de aia rupe Sandero la vanzari, ca-i un Clio fara gablonturi sila pret de bun simt. E asa cum zic colegii: trebuie sa ai si treapta 3 la cutie. Stiu eu ca o ai.... Edited by radu_vasile59, 20 August 2017 - 08:30. |
#53
Posted 20 August 2017 - 08:37
radu_vasile59, on 20 august 2017 - 08:29, said:
"tedei" de 10 ani si 180000Km? Hai bre, fii serios, ce dracu! Asa ceva NU EXISTA! Kilometrii aia se fac in 3-4 ani. De multe ori, chiar in mai putini ani. Sincer, ii compatimesc pe astia de-si cumpara asa ceva, sehas. Astia sunt aia care vin si arunca cu noroi in VW. Au cumparat masina "aproape noua" si li s-a defectat. |
#54
Posted 20 August 2017 - 08:50
Era un pamflet. Exista pe bune asa ceva, dar nu la noi. Unii isi iau diesel pentru senzatie si ca a doua masina pentru drum lung. Dar masinile astea se vand cam la 8-10 ani de catre primul proprietar, nu de al 2-3 lea. Alea au km "realizati" din pix sau defecte sacaitoare.
VW are un motor bun, anume 2.0 TDI, dar e scump si nu ajunge tanar si ok la noi, ca il dovedesc "ofertele" samsaresti. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users