Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Jurnal de bord Hyundai I20

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
673 replies to this topic

#19
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008
Din ce-mi dau seama astea par sa fie preturi cu rabla si TVA?

Din moment ce pari sa fii genul care se uita la bani nu inteleg de ce ai exclus Dacia din ecuatie. N-ai cum sa bati Dacia la fiabilitate si costuri in bugetul asta.

#20
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Hyundai ca fiabilitate si garantie.

#21
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Consumul mixt este mai mare în România atât datorită infrastructurii, cât şi a aglomeraţiei; sunt puţine porţiunile unde poţi conduce economic. Un exemplu: porţiunile lungi şi drepte dintre localităţile de pe drumul Bucureşti-Giurgiu.
Deci, un consum urban de 6-7% se traduce în unul real de 9-13%, în funcţie de mărimea oraşului şi de gradul de aglomerare; un consum extraurban de 5-6% se traduce în unul de 6-8%, în funcţie de tipul de drum şi de regimul de mers.
Şi eu tot Hyundai recomand, dacă nu se încadrează/nu s-a luat în calcul nicio japoneză.

Edited by PSC, 18 August 2017 - 13:02.


#22
4foto

4foto

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 459
  • Înscris: 16.07.2007

 devlin2427, on 18 august 2017 - 12:58, said:

Din ce-mi dau seama astea par sa fie preturi cu rabla si TVA?

Din moment ce pari sa fii genul care se uita la bani nu inteleg de ce ai exclus Dacia din ecuatie. N-ai cum sa bati Dacia la fiabilitate si costuri in bugetul asta.
Chiar ma uit la bani...si plang. Posted Image
Dacia nu e fiabila, motoare slabe, caroserie si plastice ieftine cu probleme, design urat... Nu inteleg cum Dacia e fiabila.

 PSC, on 18 august 2017 - 13:00, said:

Consumul mixt este mai mare în România atât datorită infrastructurii, cât şi a aglomeraţiei; sunt puţine porţiunile unde poţi conduce economic. Un exemplu: porţiunile lungi şi drepte dintre localităţile de pe drumul Bucureşti-Giurgiu.
Deci, un consum urban de 6-7% se traduce în unul real de 9-13%, în funcţie de mărimea oraşului şi de gradul de aglomerare; un consum extraurban de 5-6% se traduce în unul de 6-8%, în funcţie de tipul de drum şi de regimul de mers.
Şi eu tot Hyundai recomand, dacă nu se încadrează/nu s-a luat în calcul nicio japoneză.

Oricum se pastreaza proportiile, in principiu.
Cel care declara un consum teoretic de 4 e mai ok decat cel ce declara 5....teoretic. Oricum mare diferenta nu e intre ele la capitolul asta, poate Clio sa consume ceva mai mult in rest...
Sti ceva de pretul pieselor la Hyundai?

Edited by 4foto, 18 August 2017 - 13:11.


#23
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008
De asta e o prostie sa ceri sfaturi cand ai idei preconcepute.

Daca acelasi motor echipeaza si Dacia si Renault, cum e posibil sa fie mai slab pe Dacia? Eu iti doresc sa ajungi pe la 200.000km cu o masina noua si la final sa fi bagat mai putini bani in ea decat ai fi bagat intr-o Dacie.

Generatia actuala de Sandero/Logan a facut progrese mari si la interior si la exterior.

PS: Sa nu se inteleaga ca sunt vreun admirator Dacia dar in anumite conditii Dacia e o alternativa foarte ok.

#24
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005
La bugetul asta, clar un sandero/logan e cea mai buna alegere.

Sandero, configurat putin cu strictul din anno domini 2017, la 10660 euro din care scazi rabla... mai pui 1k de euro prin credit/leasing si ai ceva mai ok decat variantele tale

Edited by jericho, 18 August 2017 - 13:23.


#25
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 4foto, on 18 august 2017 - 11:37, said:

Salutare!
Am nevoie de ajutorul vostru pentru a lua cea mai buna decizie la achizitia unuia dintre modelele de mai jos:
Va rog sa-mi spuneti parerile voastre despre ele si as dori sa va rog sa facem in top 3 cele mai bune variante din toate punctele de vedere: pret, fiabilitate, consum, intretinere, spatiu, putere (sa duca bagaze si AC, altceva nu ma intereseaza).

...
La Skoda Fabia, te-ai uitat? Are porCbagajul cel mai mare (exceptind noua Ibiza) dintre ale mici. Iar pretul e tot pe acolo... O am de vreo 5 luni, uite jurnal: https://forum.softpe...-amazoana-alba/

#26
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

 jericho, on 18 august 2017 - 13:15, said:

mai pui 1k de euro prin credit/leasing si ai ceva mai ok decat variantele tale

Problema e ca din ce zice initiatorul, deja is 5000 euro pe credit. Eu zic sa te intinzi cat ti-e plapuma si sa iei ceva la maxim 4-5000 euro la mana a doua: un Focus / Megane pe benzina ceva , sau de ce nu o Fiesta daca tii musai la clasa mai mica, motor minim 1.4, cu care iti faci treaba mai mult decat decent. Eventual faci un credit mai mic de nevoi personale, in care iti bugetezi eventual si o suma pt reparatii / revizii si ii tii deoparte.
O sa-mi multumesti mai tarziu cand vezi ca tot platesti la o masina pt care senzatia ' de nou ' ti-a trecut destul de repede, pe care esti obligat sa o duci la revizii in reprezentante pt garantie la tarife de masina premium intr-un service normal, la care iti trebuie cauciucuri de iarna si diverse accesorii, care nu vine fara cheltuieli asa cum se asteapta foarte multi cand zic ca iau masina noua. Plus ca daca iei leasing / credit auto esti obligat si la Casco.
Atata timp cat masina nu produce bani in mod activ cat sa-si acopere binisor existenta si sa aduca si profit, un credit pt una nu are nici un sens dpdv economic. Macar daca ar fi ceva rasarit si nu genul de care te rogi de ea si folosesti pedala de acceleratie on/off si care dupa vreo 3 ani de convietuire mai mult te va frustra decat sa te bucure. Iar ratele alea vor aparea in continuare pe extras..

Edited by Mihai_mb, 18 August 2017 - 13:41.


#27
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 devlin2427, on 18 august 2017 - 13:12, said:

Daca acelasi motor echipeaza si Dacia si Renault, cum e posibil sa fie mai slab pe Dacia?
Este aceeaşi cutie de viteze? Este aceeaşi masă a maşinii? Sunt aceleaşi anvelope? Este aceeaşi gardă la sol? Unităţile AC sunt identice? Volumul habitaclului este acelaşi?
Crezi că numai produsele alimentare destinate României sunt mai slabe calitativ?
Eu am un Nissan Primera şi, în 2010, am vorbit cu un grec, posesor al aceluiaşi model. Fiind, totuşi, acelaşi model, echiparea maşinii lui era mai bună: trapă electrică pe plafon, suport pentru bagaje, senzor de ploaie la ştergătoarele de parbriz, proiectoare de ceaţă pe faţă, cameră video pentru mers înapoi. Eu n-aveam nimic din toate astea, dar amândoi am plătit la fel pentru maşini identice... teoretic.

#28
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005

 PSC, on 18 august 2017 - 13:54, said:

Este aceeaşi cutie de viteze? Este aceeaşi masă a maşinii? Sunt aceleaşi anvelope? Este aceeaşi gardă la sol? Unităţile AC sunt identice? Volumul habitaclului este acelaşi?


Ai dreptate. Dacia e chiar mai fiabila decat Renault.

#29
4foto

4foto

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 459
  • Înscris: 16.07.2007

 _R_A_D_U, on 18 august 2017 - 13:28, said:

La Skoda Fabia, te-ai uitat? Are porCbagajul cel mai mare (exceptind noua Ibiza) dintre ale mici. Iar pretul e tot pe acolo... O am de vreo 5 luni, uite jurnal: https://forum.softpe...-amazoana-alba/
fabia are 1.0 la 60 CP mi se pare lenesa tare, sau nu e?
Multumesc mult pentru informatii

Edited by 4foto, 18 August 2017 - 14:35.


#30
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

 4foto, on 18 august 2017 - 13:10, said:

Chiar ma uit la bani...si plang. Posted Image
Dacia nu e fiabila, motoare slabe, caroserie si plastice ieftine cu probleme, design urat... Nu inteleg cum Dacia e fiabila.

Corsa listat acolo face 16s pe 0-100 Posted Image Si nici celelalte nu sunt departe. Un Sandero 0.9TCE face 11s, semnificativ mai rapid decat orice dintre cele listate de catre tine.

In alta ordine de idei, Jericho are dreptate. Sandero sau Logan e de departe cea mai buna alegere. Sau mai pui ceva si upgradezi cu un motor mai puternic, ideal cu turbo, una dintre variantele listate de catre tine. Cu motorizarile alese de tine o sa te chinui rau.

Edited by tatalor51, 18 August 2017 - 14:55.


#31
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Daca te uiti tare la banii si plangi , nu te arunca la mai mult decat poti duce , indiferent de afirmatiile celor de pe forum ca tu vei plati ratele nu ei . Dar asa cum s-a spus informeaza-te ce inseamna Dacia adica nu face analogie cu dacia 1300 si 1410 cu imbunatatiri sau Logan 1 ca gresesti foarte mult . Du-te , testeaza , uita-te pe jurnalele de bord ale colegilor care au Dacia si apoi ia o decizie . Daca nu esti snob iti spun din start ca Dacia este ceea ce cauti de fapt .

#32
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005
Pai o Dacia cu 0.9Tce e racheta pe langa masinile enumerate de initiator.

#33
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

 jericho, on 18 august 2017 - 15:15, said:

Pai o Dacia cu 0.9Tce e racheta pe langa masinile enumerate de initiator.
Exact. E amuzant ca isi inchipuie ca Dacia are motoare lenese comparat cu a listat acolo :)

#34
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011

 jericho, on 18 august 2017 - 15:15, said:

Pai o Dacia cu 0.9Tce e racheta pe langa masinile enumerate de initiator.

 tatalor51, on 18 august 2017 - 15:28, said:

Exact. E amuzant ca isi inchipuie ca Dacia are motoare lenese comparat cu a listat acolo Posted Image

da dar este si vorba despre un motor turbo in comparatie cu aspirate. Plus cei 90 de cai in comparatie cu restul.

#35
4foto

4foto

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 459
  • Înscris: 16.07.2007

 Baxon, on 18 august 2017 - 15:08, said:

Daca te uiti tare la banii si plangi , nu te arunca la mai mult decat poti duce , indiferent de afirmatiile celor de pe forum ca tu vei plati ratele nu ei . Dar asa cum s-a spus informeaza-te ce inseamna Dacia adica nu face analogie cu dacia 1300 si 1410 cu imbunatatiri sau Logan 1 ca gresesti foarte mult . Du-te , testeaza , uita-te pe jurnalele de bord ale colegilor care au Dacia si apoi ia o decizie . Daca nu esti snob iti spun din start ca Dacia este ceea ce cauti de fapt .
Da. Nu stiu altii cum sunt, insa am salariu normal,+ rata casa, + copil mic, si chiar nu-mi permit mai mult. Nu am mosii de vandut, nu am parinti care sa-mi zica: ia mama 7000 euro mai pune to 3 si ia-ti o masina ca lumea"
Multumesc. Voi analiza si Dacia.
Stiu cum e cu parerile:  sunt multe, diverse si subiective. Dar pot face o medie lor ca sa ma pot orienta.
Nu sunt snob, doar ca imi e teama sa nu dau gres. Vreau sa iau cea mai buna masina in banii astia.

#36
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,200
  • Înscris: 13.07.2005
La banii astia, singura cu care nu dai gres e Dacia !
Fara gluma !

Sunt masini corecte, ce-ti ofera exact cat ai platit.
Si, la acelasi pret, intre un Sandero 0.9 Tce si o Fabia 1.0 MPI ( sau orice alta masina din clasa mica, cu motorizarea cea mai mica) as merge fara probleme pe Sandero !
Altfel, dupa ce trece euforia masinii noi, la fiecare drum mai lung, inevitabil o sa apara frustrarile ...

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate