BMW i3 - masina electrica
#37
Publicat: 15 iunie 2017 - 19:54
uite-l si pe ZOE dar mai scump , pe la 31.000 dar si cu autonomie de 400km
https://www.renault....ctrice/zoe.html |
#39
Publicat: 15 iunie 2017 - 19:57
Ca o idee despre consumul electronicii de pe masinile electrice:
Tesla Model S, despre care am cele mai multe date consuma: - electronica de bord: max 0,247kw (este cam "gurmanda" fata de alte electrice) - volanul incalzit: max 0,1kw - scaunele incalzite: max 0,05kw/bucata - aerul conditionat: max 1kw - incalzirea: max - preconditionarea bateriei: nu stiu, dar foloseste acelasi circuit de racire al motorului electric, deci iarna cand e nevoie sa o incalzeasca, recupereaza ceva caldura de la motor. Asadar consumurile nu sunt de speriat, cand bateria de pe i3 are 33.4kwh Editat de inuendo0, 15 iunie 2017 - 19:58. |
#40
Publicat: 15 iunie 2017 - 20:01
inuendo0, on 15 iunie 2017 - 19:57, said:
Ca o idee despre consumul electronicii de pe masinile electrice: Tesla Model S, despre care am cele mai multe date consuma: - electronica de bord: max 0,247kw (este cam "gurmanda" fata de alte electrice) - volanul incalzit: max 0,1kw - scaunele incalzite: max 0,05kw/bucata - aerul conditionat: max 1kw - incalzirea: max - preconditionarea bateriei: nu stiu, dar foloseste acelasi circuit de racire al motorului electric, deci iarna cand e nevoie sa o incalzeasca, recupereaza ceva caldura de la motor. Asadar consumurile nu sunt de speriat, cand bateria de pe i3 are 33.4kwh Oricum, e vorba de datele reale, nu cele comunicate de producator. Si oricum Tesla iese din discutie din cauza preturilor uriase. Am postat un Nissan Leaf cu 12.000 euro pe autovit, Tesla sint vreo 2 la 130.000 euro |
#41
Publicat: 15 iunie 2017 - 20:05
#42
Publicat: 15 iunie 2017 - 20:07
@unbrutus
Pe bune ? Compari un Leaf cu 115 000 km la bord, cu un Tesla Model X cu 10 km la bord? Gasesti si un Model S, 39k km, la 36k euro https://www.autovit....html#7236081ef7 Editat de danzi23, 15 iunie 2017 - 20:07. |
#43
Publicat: 15 iunie 2017 - 20:07
31.000 costa fierul
hai sa zicem ca scoti 1.000 discount + 10.000 de la dragnea , tot e ceva 20.000 fata de sa zicem ca ai scoate un BMW cel mai ieftin dupa discounturi+dragnea la 30.000 raman 10.000 pai cu 10.000 iei si un twizy dala bengos la un discount calumea ca iei doua electrice si iti mai raman vreo 4.000 ca sa sarbatoresti evenimentul 15 zile in borakay - 3.000 haleala si hotel si avion 2 persoane un pic mai mult de 1000 cu quatar ca tocmay au mai scazut preturile pe manila acum doua zile asa ca .....doua bucati si cu o portie de soare si ....boierie Editat de petre69, 15 iunie 2017 - 20:11. |
#44
Publicat: 15 iunie 2017 - 20:08
Adm, on 15 iunie 2017 - 18:49, said:
Sa nu exageram. Eu conduc zilnic Bucurestiul de la un cap la altul. Am testat masina in aceste conditii si nu am ajuns nici macar la jumatatea bateriei. Sansele sa ramai in pana prostului, fara baterie, sunt infime in "metropola" Bucuresti. O parchez la Decathlon si pana fac cumapraturile la Mega am deja Juma de baterie gata (supercharger). Am facut un mic calcul la masina mea actuala si m-am enervat: RCA - 700 lei Consum cca 10l/100Km, cu cca 60Km/zi (6l), dar probabil voi atinge 100 Km/zi in oras. 6l motorina = 6x4.7lei = 28 lei/zi => ~ 600-700 lei/luna (22 zile lucratoare) Revizia anuala cca 800 lei Rotunjit, mie imi da cca 10 000 lei/an, daca nu apar surprize service. Asta e o cheltuiala mica vs devalorizarea masinii! i3 consuma 12,9 kWh / 100 km, iar in Romania, am inteles ca 1 kW costa cca 0.4 lei => mergi 100km cu cca 5.2 lei, vs 50 lei o masina ce consuma 10l/100km in oras. Buuun,sa zicem ca e naspa sa platesti 10 000 lei /an si daca treci pe I3 scad mult cheltuielile anuale,dar diferenta de pret dintre o masina "normala" care este in jur de 15k eur si pana la asta care face 50k iepuroi ,in cati ani poti sa spui ca o recuperezi?Nu mai fac calculul,probabil never,pana recuperezi tu ce ai bagat ,apar OZN-urile ca si mijloace de transport. Editat de adycoke2, 15 iunie 2017 - 20:10. |
#46
Publicat: 15 iunie 2017 - 20:36
adycoke2, on 15 iunie 2017 - 20:08, said:
Buuun,sa zicem ca e naspa sa platesti 10 000 lei /an si daca treci pe I3 scad mult cheltuielile anuale,dar diferenta de pret dintre o masina "normala" care este in jur de 15k eur si pana la asta care face 50k iepuroi ,in cati ani poti sa spui ca o recuperezi?Nu mai fac calculul,probabil never,pana recuperezi tu ce ai bagat ,apar OZN-urile ca si mijloace de transport. Discutabil, pt ca la o masina greu putem vorbe de amortizare in viata de zi cu zi, mai ales la una premium. Si daca sta pe loc, devalorizarea te rupe. Ideea nu e sa recuperezi, ideea este sa consumi cat mai putin pt o anumita cerinta, fara a fi afectat comfortul. Eu am facut o configuratie destul de cheala, pt ca nu am nevoie de SF-uri in oras si aducea pe la 45 000 eur, adica 35 000 eur cu bonusul. |
|
#49
Publicat: 15 iunie 2017 - 21:00
de 43.000 ioro(că am dat 2000 pe cutiuţă) iau motorină de mă îngroapă cu polo'ul meu...
iarna la noi ţine cam 10 luni(de la încălzirea globală...de ex azi au fost 17 grade). are încălzire? cu ea pornită ce autonomie mai are? fenta cu electricele ţine doar la transportul în comun şi să fie gratis... altfel discutăm vorbe! momentan hibridele merită....dar consumă tot cît cutiuţa mea... PîS mai ai nevoie şi de o troacă pentru concediu la munte... sau vii la noi şi nu mai ajungi...din peco în peco la superciarger. Editat de sarac.lipit, 15 iunie 2017 - 21:10. |
#50
Publicat: 15 iunie 2017 - 21:04
Adm, on 15 iunie 2017 - 18:30, said:
cred ca vorbim in acest moment doar de BMW i3 94Ah https://www.volkswag...obile-electrice Editat de kolfleading, 15 iunie 2017 - 21:05. |
#52
Publicat: 15 iunie 2017 - 21:10
Intai de toate, ar fi bine sa intrebati la vanzatori daca mai au masini electrice si daca le pot aduce in 120 de zile (conditie rabla plus) . (am reintrat pe forum doar pentru acest subiect, intamplator mi-am luat un e-up care vine la sfarsitul lui august, sper)
Editat de MembruAnonim, 15 iunie 2017 - 21:12. |
#53
Publicat: 15 iunie 2017 - 21:15
danzi23, on 15 iunie 2017 - 20:07, said:
@unbrutus Pe bune ? Compari un Leaf cu 115 000 km la bord, cu un Tesla Model X cu 10 km la bord? Gasesti si un Model S, 39k km, la 36k euro https://www.autovit....html#7236081ef7 e si modelul 85 ,adica fara pachetul premiu,2 motoare si ludicrous Editat de tester11, 15 iunie 2017 - 21:23. |
#54
Publicat: 15 iunie 2017 - 21:18
glumetu, on 15 iunie 2017 - 19:37, said:
Am condus i3 (versiunea initiala) cateva saptamani, era chiar sa cumpar, dar pana la urma am optat pentru serie 5. Pot spune, dupa condus zeci de BMW-uri, diverse modele si motorizari, ca i3 este de departe cea mai distractiva masina a lor. Este absolut senzationala. Ca masina de oras este absolut ideala. Autonomia este extrem de precisa si numai pareristii isi pot imagina ca daca dai drumul la aer si la muzica scade autonomia la jumatate. Nimic mai fals. Dupa o saptamana de dat cu masina asta prin Bucuresti, iti dai seama de fapt cat de putini km parcurgi de fapt zilnic. Autonomia curenta a lui i3 nu este o problema in orice oras din Romania. Masina se conduce foarte bine, autonomia este de ajuns tinand cont ca este o masina de oras, exista si varianta cu baterie de capacitate mai mare/autonomie crescuta. Demarajul este superb pentru o masina mica, este liniste in masina iar faptul ca imediat ce iei talpa de pe pedala de acceleratie franeaza mult chiar pana la oprire ajuta sa anticipezi traficul si sa nu mai stai cu piciorul pe pedala de frana asa de des. Am condus foarte multe masini dar asta m-a impresionat cu adevarat. Varianta cu REX nu este considerata full electrica si intra la taxare ca hibridele. Mie nu-mi place varianta cu REX pentru ca face un zgomot infernal in timpul functionarii, se duce dracu toata linistea. Masina este un BMW, este full electrica, cat vreti sa coste, 10.000 de euro? Editat de Mr. Incredible, 15 iunie 2017 - 21:27. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi