Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 

BMW i3 - masina electrica

- - - - -
  • Please log in to reply
94 replies to this topic

#37
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,784
  • Înscris: 27.01.2009
uite-l si pe ZOE dar mai scump , pe la 31.000 dar si cu autonomie de 400km
https://www.renault....ctrice/zoe.html

#38
danzi23

danzi23

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,072
  • Înscris: 14.08.2013
Aia 400 km nu sunt reali si e pentru modelul cel mai scump. Pentru modelul de 31k euro nu am gasit nimic legat de autonomie

#39
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Ca o idee despre consumul electronicii de pe masinile electrice:
Tesla Model S, despre care am cele mai multe date consuma:
- electronica de bord: max 0,247kw (este cam "gurmanda" fata de alte  electrice)
- volanul incalzit: max 0,1kw
- scaunele incalzite: max 0,05kw/bucata
- aerul conditionat: max 1kw
- incalzirea: max
- preconditionarea bateriei: nu stiu, dar foloseste acelasi circuit de racire al motorului electric, deci iarna cand e nevoie sa o incalzeasca, recupereaza ceva caldura de la motor.

Asadar consumurile nu sunt de speriat, cand bateria de pe i3 are 33.4kwh

Edited by inuendo0, 15 June 2017 - 19:58.


#40
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postinuendo0, on 15 iunie 2017 - 19:57, said:

Ca o idee despre consumul electronicii de pe masinile electrice:
Tesla Model S, despre care am cele mai multe date consuma:
- electronica de bord: max 0,247kw (este cam "gurmanda" fata de alte  electrice)
- volanul incalzit: max 0,1kw
- scaunele incalzite: max 0,05kw/bucata
- aerul conditionat: max 1kw
- incalzirea: max
- preconditionarea bateriei: nu stiu, dar foloseste acelasi circuit de racire al motorului electric, deci iarna cand e nevoie sa o incalzeasca, recupereaza ceva caldura de la motor.

Asadar consumurile nu sunt de speriat, cand bateria de pe i3 are 33.4kwh
La Tesla s-au raportat baterii care se descarca si cand masina sta in garaj.

Oricum, e vorba de datele reale, nu cele comunicate de producator. Si oricum Tesla iese din discutie din cauza preturilor uriase.

Am postat un Nissan Leaf cu 12.000 euro pe autovit, Tesla sint vreo 2 la 130.000 euro

#41
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,784
  • Înscris: 27.01.2009

View Postdanzi23, on 15 iunie 2017 - 19:55, said:

Aia 400 km nu sunt reali si e pentru modelul cel mai scump. Pentru modelul de 31k euro nu am gasit nimic legat de autonomie
cred ca la toate autonomia e la fel , diferenta de pret iese din acareturi inutile
160 km autonomie oricum are indiferent ce ii faci

#42
danzi23

danzi23

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,072
  • Înscris: 14.08.2013
@unbrutus
Pe bune ? Posted Image Compari un Leaf cu 115 000 km la bord, cu un Tesla Model X cu 10 km la bord? Posted Image

Gasesti si un Model S, 39k km, la 36k euro https://www.autovit....html#7236081ef7

Edited by danzi23, 15 June 2017 - 20:07.


#43
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,784
  • Înscris: 27.01.2009
31.000 costa fierul
hai sa zicem ca scoti 1.000 discount + 10.000 de la dragnea , tot e ceva 20.000 fata de sa zicem ca ai scoate un BMW cel mai ieftin dupa discounturi+dragnea la 30.000
raman 10.000
pai cu 10.000 iei si un twizy dala bengos la un discount calumea ca iei doua electrice si iti mai raman vreo 4.000 ca sa sarbatoresti evenimentul 15 zile in borakay - 3.000 haleala si hotel si avion 2 persoane un pic mai mult de 1000 cu quatar ca tocmay au mai scazut preturile pe manila acum doua zile
asa ca .....doua bucati si cu o portie de soare si ....boierie

Edited by petre69, 15 June 2017 - 20:11.


#44
adycoke2

adycoke2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 945
  • Înscris: 03.08.2011

View PostAdm, on 15 iunie 2017 - 18:49, said:

Sa nu exageram. Eu conduc zilnic Bucurestiul de la un cap la altul.
Am testat masina in aceste conditii si nu am ajuns nici macar la jumatatea bateriei.

Sansele sa ramai in pana prostului, fara baterie, sunt infime in "metropola" Bucuresti.

O parchez la Decathlon si pana fac cumapraturile la Mega am deja Juma de baterie gata (supercharger).

Am facut un mic calcul la masina mea actuala si m-am enervat:

RCA - 700 lei
Consum cca 10l/100Km, cu cca 60Km/zi (6l), dar probabil voi atinge 100 Km/zi in oras.
6l motorina = 6x4.7lei = 28 lei/zi => ~ 600-700 lei/luna (22 zile lucratoare)
Revizia anuala cca 800 lei

Rotunjit, mie imi da cca 10 000 lei/an, daca nu apar surprize service.
Asta e o cheltuiala mica vs devalorizarea masinii!

i3 consuma 12,9 kWh / 100 km, iar in Romania, am inteles ca 1 kW costa cca 0.4 lei => mergi 100km cu  cca 5.2 lei, vs 50 lei o masina ce consuma 10l/100km in oras.

Buuun,sa zicem ca e naspa sa platesti 10 000 lei /an si daca treci pe I3 scad mult cheltuielile anuale,dar diferenta de pret dintre o masina "normala" care este in jur de 15k eur si pana la asta care face 50k iepuroi ,in cati ani poti sa spui ca o recuperezi?Nu mai fac calculul,probabil never,pana recuperezi tu ce ai bagat ,apar OZN-urile ca si mijloace de transport.

Edited by adycoke2, 15 June 2017 - 20:10.


#45
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,784
  • Înscris: 27.01.2009
lasati mai nene teslele second si alte minuni , ceva nou si ieftin in garantie ca nu tuseste in jegul asta de bucuresti cu trafic nerevolutionat de nascatoarea firea

#46
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,120
  • Înscris: 22.05.2003

View Postadycoke2, on 15 iunie 2017 - 20:08, said:

Buuun,sa zicem ca e naspa sa platesti 10 000 lei /an si daca treci pe I3 scad mult cheltuielile anuale,dar diferenta de pret dintre o masina "normala" care este in jur de 15k eur si pana la asta care face 50k iepuroi ,in cati ani poti sa spui ca o recuperezi?Nu mai fac calculul,probabil never,pana recuperezi tu ce ai bagat ,apar OZN-urile ca si mijloace de transport.

Discutabil, pt ca la o masina greu putem vorbe de amortizare in viata de zi cu zi, mai ales la una premium.
Si daca sta pe loc, devalorizarea te rupe. Ideea nu e sa recuperezi, ideea este sa consumi cat mai putin pt o anumita cerinta, fara a fi afectat comfortul.

Eu am facut o configuratie destul de cheala, pt ca nu am nevoie de SF-uri in oras si aducea pe la 45 000 eur, adica 35 000 eur cu bonusul.

#47
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017
Cel mai rapid te deplasezi cu bicicleta prin București, și nici nu plătești o avere pe ea, nici pe combustibil. Dacă totuși ți-e lene să pedalezi, există biciclete electrice. Problem solved! :)

#48
danzi23

danzi23

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,072
  • Înscris: 14.08.2013
@Adm

Unde am putea face un topic general sa discutam despre mijloace de transport electrice (masini, biciclete, motociclete) ? :)

#49
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006
de 43.000 ioro(că am dat 2000 pe cutiuţă) iau motorină de mă îngroapă cu polo'ul meu...
iarna la noi ţine cam 10 luni(de la încălzirea globală...de ex azi au fost 17 grade). are încălzire?
cu ea pornită ce autonomie mai are?
fenta cu electricele ţine doar la transportul în comun şi să fie gratis... altfel discutăm vorbe!
momentan hibridele merită....dar consumă tot cît cutiuţa mea...

PîS
mai ai nevoie şi de o troacă pentru concediu la munte... sau vii la noi şi nu mai ajungi...din peco în peco la superciarger.

Edited by sarac.lipit, 15 June 2017 - 21:10.


#50
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

View PostAdm, on 15 iunie 2017 - 18:30, said:

cred ca vorbim in acest moment doar de BMW i3 94Ah
Cred ca mai exista doua variante: Volkswagen e-Golf si e-Up.
https://www.volkswag...obile-electrice

Edited by kolfleading, 15 June 2017 - 21:05.


#51
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,120
  • Înscris: 22.05.2003
E si Golf Gte :)

#52
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Intai de toate, ar fi bine sa intrebati la vanzatori daca mai au masini electrice si daca le pot aduce in 120 de zile (conditie rabla plus) . (am reintrat pe forum doar pentru acest subiect, intamplator mi-am luat un e-up care vine la sfarsitul lui august, sper)

Edited by MembruAnonim, 15 June 2017 - 21:12.


#53
tester11

tester11

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 09.10.2013

View Postdanzi23, on 15 iunie 2017 - 20:07, said:

@unbrutus
Pe bune ? Posted Image Compari un Leaf cu 115 000 km la bord, cu un Tesla Model X cu 10 km la bord? Posted Image

Gasesti si un Model S, 39k km, la 36k euro https://www.autovit....html#7236081ef7
da 36k , "AVANS 36.000 EURO + 30 X 1000 EURO PE LUNA"
e si modelul 85 ,adica fara pachetul premiu,2 motoare si ludicrous

Edited by tester11, 15 June 2017 - 21:23.


#54
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,638
  • Înscris: 07.10.2005

View Postglumetu, on 15 iunie 2017 - 19:37, said:

Am condus i3 (versiunea initiala) cateva saptamani, era chiar sa cumpar, dar pana la urma am optat pentru serie 5.

Pot spune, dupa condus zeci de BMW-uri, diverse modele si motorizari, ca i3 este de departe cea mai distractiva masina a lor. Este absolut senzationala.

Ca masina de oras este absolut ideala. Autonomia este extrem de precisa si numai pareristii isi pot imagina ca daca dai drumul la aer si la muzica scade autonomia la jumatate. Nimic mai fals.

Dupa o saptamana de dat cu masina asta prin Bucuresti, iti dai seama de fapt cat de putini km parcurgi de fapt zilnic. Autonomia curenta a lui i3 nu este o problema in orice oras din Romania.
Am condus si eu i3 si sustin intru totul opinia ta. Nu-i inteleg pe cei care comenteaza fara ca macar sa se fi urcat intr-un i3 sau alta masina full electrica. Comparatia cu Twizzy este fara rost.

Masina se conduce foarte bine, autonomia este de ajuns tinand cont ca este o masina de oras, exista si varianta cu baterie de capacitate mai mare/autonomie crescuta. Demarajul este superb pentru o masina mica, este liniste in masina iar faptul ca imediat ce iei talpa de pe pedala de acceleratie franeaza mult chiar pana la oprire ajuta sa anticipezi traficul si sa nu mai stai cu piciorul pe pedala de frana asa de des. Am condus foarte multe masini dar asta m-a impresionat cu adevarat.

Varianta cu REX nu este considerata full electrica si intra la taxare ca hibridele. Mie nu-mi place varianta cu REX pentru ca face un zgomot infernal in timpul functionarii, se duce dracu toata linistea.

Masina este un BMW, este full electrica, cat vreti sa coste, 10.000 de euro?

Edited by Mr. Incredible, 15 June 2017 - 21:27.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate