Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Aplicatie medicala / asistent med...

Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 

BMW i3 - masina electrica

- - - - -
  • Please log in to reply
94 replies to this topic

#19
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostTruculMagic, on 15 iunie 2017 - 19:01, said:

Mai simplu iesi cu o masina pe benzina si motor mic, (vezi 1.0sce de la dacia) + gpl
Adevarul este ca GPLul scade costurile destul de mult, si calculat strict la pret, nu merita sa dai diferenta de pret de la hibride/electrice
Insa o electrica are avantajul acceleratiei, si dezavantajele autonomiei si incarcarii greoaie.
Pe mine m-a lovit doar cand era ploaie si eu cautam un stalp sa o incarc... a fost fun mare sa bag cablul ala urias in mufa pe ploaie... in momentul ala am renuntat la ideea de electrice.

Puteam sa imi pun acasa gratis charger, sponsorizat de stat, dar... locuiam la bloc Posted Image

Edited by unbrutus, 15 June 2017 - 19:28.


#20
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,120
  • Înscris: 22.05.2003
Hibridele electrice sunt o solutie daca mergi multi km, cu viteza relativ constanta. E de fsapt o alternativa la diesel.
In oras nu merita, sau mai precis in orasul Bucuresti nu merita.

i3 are si REX, dar adauga parca 150kg. E un generator, cu un rezervor de parca 9l.
Greutatea scade autonomia pur electrica. Pt drumuri in afara orasului am alta masina, de familie.

Nissan leaf nu se vinde in Romania, iar fara service, e o aventura de nedorit.

Asa optezi pt Tesla.
https://www.nissan.ro/gama/modele.html

Acasa am 380V si stau la casa, deci pot pune incarcator rapid.

Zilele astea o sa incerc si un Lexus NX.

#21
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Postarg, on 15 iunie 2017 - 18:41, said:

Pare o masina de unica folosinta...
Pentru Bucuresti si ilfov i-ar trebui niste panouri fitivoltaice care sa alimenteze clima... altfel la primul blocaj in trafic ac-ul o sa termine bateria....

View PostPeter Blood, on 15 iunie 2017 - 18:42, said:

Daca pornesti clima si oleaca de taraf, posibil ca autonomia aia sa scada la jumate.

View Postarg, on 15 iunie 2017 - 18:50, said:

@adm
Cu bateria noua, fara "aplicatii" instalate....
Din pacate tehnologia la bateri inca nu este suficient de avansata pentru masini. Or sa mai treaca multi ani pana va sa ajungem acolo, pana atunci exista cele hibride, care chiar au consum mic.

Mie imi place cum se reped unii sa o contrazica. Fata a zis ca a testat 2 zile masina. Deci cred ca stie ce vorbeste.
Bateria aia nu e chiar mica si clima nu consuma atat de mult in comparatie cu marimea bateriei.

#22
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostAdm, on 15 iunie 2017 - 19:11, said:

Hibridele electrice sunt o solutie daca mergi multi km, cu viteza relativ constanta. E de fsapt o alternativa la diesel.
Tocmai, sint o solutie numai daca mergi putin, si de fapt mai mult stai in ambuteiaje.
Unele din hibride au autonomie de genul 3-5km... altele ajung si la un pic mai mult, dar tot asa, putin.
Si nu merg pe electric decat pana la 30km/h

Deci tocmai in bucuresti ar putea fi utile. Sint insa complet inutile pe orice drum in afara oraselor. Dar complet. Consuma cel putin la fel ca una normala, doar ca ai in plus greutatea bateriei si sistemelor de incarcare

#23
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

View PostAdm, on 15 iunie 2017 - 18:30, said:

Pe hartie suna excelent, problema este ca e urata ca porcul, iar la interior da impresia de material reciclat.

Nu, problema e ca are pretul cit o masinuta mica "normala" + banii de combustibil pentru ceva sute de mii de km.

#24
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostAdm, on 15 iunie 2017 - 19:11, said:

Nissan leaf nu se vinde in Romania, iar fara service, e o aventura de nedorit.
Asta e f trist, de ce oare nu se vinde??

Este o masina extraordinara (comparat cu altele electrice), te asigur. Daca ai ocazia sa testezi una, o sa intelegi.

E cea mai vanduta masina electrica in lume, si cea mai logica... spatioasa, ieftina comparat cu Tesla...

#25
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Pe bune, cu ce te-ar avantaja masina asta in Bucuresti daca deja ai masina? Daca zici ca se merge greu chiar nu conteaza ca masina "clasica" iti ia 15%. Daca faci 100km intr-o zi poate sa iti ia si 30%, nu se simte asa mult la buzunar. 30 litri pentru o zi de mers mie nu mi se pare mult. 15 litri e nimic.
Mie nu mi se pare nici o economie sa dai peste 30.000 de euro ca sa iti iei inca o masina. Mergi in continuare cu asta de o ai acum si de aia 30.000 consideri ca mergi gratis toata viata.
Sa fim seriosi, are consum zero numai daca furi curent.

#26
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postinuendo0, on 15 iunie 2017 - 19:17, said:

Mie imi place cum se reped unii sa o contrazica. Fata a zis ca a testat 2 zile masina. Deci cred ca stie ce vorbeste.
Bateria aia nu e chiar mica si clima nu consuma atat de mult in comparatie cu marimea bateriei.
Totusi, arg a zis "e posibil" sa scada la jumatate, nu a dat in cap la nimeni.
Si e posibil. Mie la Leaf mi-au zis clar ca autonomia e undeva la 60% din ce era in pliantele de marketing. Si asa a fost in circulatia reala.

Cu aerul conditionat ON sau incalzire, se ducea spre jumatate autonomia.

View PostFriskey, on 15 iunie 2017 - 19:22, said:

Pe bune, cu ce te-ar avantaja masina asta in Bucuresti daca deja ai masina? Daca zici ca se merge greu chiar nu conteaza ca masina "clasica" iti ia 15%. Daca faci 100km intr-o zi poate sa iti ia si 30%, nu se simte asa mult la buzunar. 30 litri pentru o zi de mers mie nu mi se pare mult. 15 litri e nimic.
Mie nu mi se pare nici o economie sa dai peste 30.000 de euro ca sa iti iei inca o masina. Mergi in continuare cu asta de o ai acum si de aia 30.000 consideri ca mergi gratis toata viata.
Sa fim seriosi, are consum zero numai daca furi curent.
In unele tari (alea unde ne-am dori si noi sa fim) masinile electrice au facilitati de genul:
- parcare gratis oriunde, inclusiv in londra
- access oriunde gratis, inclusinv in congestion zones
- access pe banda de bus (mare mare avantaj)
- taxe zero
etc

#27
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
1Kw ( electric ) = 0,56 lei nu 0,4 .
Pret de achizitie cam mare , design - de gustibus .
Pai nu mai bine iau un golf 4 cu A/C de ex ( la 2-3 k euro ) si de restul de 37 k euro merg 20 de ani la rand in concediu ?!
Ar trebui ca aceste masini electrice sa fie MOCA  , daca tot vrea " statul " sa mergem eco ... promit solemn ca voi circula  doar cu o masina electrica daca si numai daca mi-o da statul moca .

Edited by Baxon, 15 June 2017 - 19:30.


#28
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostAdm, on 15 iunie 2017 - 19:11, said:

Nissan leaf nu se vinde in Romania, iar fara service, e o aventura de nedorit.
Uite nu e frumos, dar daca vrei sa drive test una, poti incerca aici, e din Buc: https://www.autovit....n-ID7GkMyh.html

12000 euro probabil...poate fi o introducere in lumea electrica

#29
glumetu

glumetu

    Jedi sora-mea!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,958
  • Înscris: 27.04.2005
Am condus i3 (versiunea initiala) cateva saptamani, era chiar sa cumpar, dar pana la urma am optat pentru serie 5.

Pot spune, dupa condus zeci de BMW-uri, diverse modele si motorizari, ca i3 este de departe cea mai distractiva masina a lor. Este absolut senzationala.

Ca masina de oras este absolut ideala. Autonomia este extrem de precisa si numai pareristii isi pot imagina ca daca dai drumul la aer si la muzica scade autonomia la jumatate. Nimic mai fals.

Dupa o saptamana de dat cu masina asta prin Bucuresti, iti dai seama de fapt cat de putini km parcurgi de fapt zilnic. Autonomia curenta a lui i3 nu este o problema in orice oras din Romania.

#30
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postglumetu, on 15 iunie 2017 - 19:37, said:

Am condus i3 (versiunea initiala) cateva saptamani, era chiar sa cumpar, dar pana la urma am optat pentru serie 5.
Ce motor ai ales la serie 5? Oricum e diferenta uriasa de spatiu intre i3 si 5

#31
Karogs

Karogs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 877
  • Înscris: 22.06.2006
Mi se pare cinic sa te plangi de consum si costuri cand conduci un tanc, o masina mica/mini ar fi perfecta in aglomeratie. La capitolul electrice ar trebui sa mai scada preturile ca inca sunt ca ciresele in lunile De extra sezon.

Edited by Karogs, 15 June 2017 - 19:41.


#32
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,784
  • Înscris: 27.01.2009
dar daca circuli singura , de ce nu incerci o chichineata deaia de le Renault ?
aia parca e pana in 10.000 euro

twizy

#33
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Twizy cica nu se incadreaza la autoturisme electrice ca e cvadriciclu sau ceva de genu' ..

#34
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,784
  • Înscris: 27.01.2009
ia uite , are 100km autonomie in ciclu urban
rau nu e deloc

View PostBaxon, on 15 iunie 2017 - 19:47, said:

Twizy cica nu se incadreaza la autoturisme electrice ca e cvadriciclu sau ceva de genu' ..
acum am vazut si eu , dar dal drequ daca are 4 roti ce conteaza cum ii zic aia

https://www.renault....in-romania.html

#35
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

View Postpetre69, on 15 iunie 2017 - 19:48, said:

ia uite , are 100km autonomie in ciclu urban
rau nu e deloc
acum am vazut si eu , dar dal drequ daca are 4 roti ce conteaza cum ii zic aia
Cu bateria full in conditii optime....

#36
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Oricum ar fi am vazut-o in trafic si e penibila rau , doamne fereste de intra unu in tine , te face instant ingeras .

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate