Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
BMW i3 - masina electrica
Last Updated: May 22 2018 14:57, Started by
Adm
, Jun 15 2017 18:30
·
0
#19
Posted 15 June 2017 - 19:05
TruculMagic, on 15 iunie 2017 - 19:01, said:
Mai simplu iesi cu o masina pe benzina si motor mic, (vezi 1.0sce de la dacia) + gpl Insa o electrica are avantajul acceleratiei, si dezavantajele autonomiei si incarcarii greoaie. Pe mine m-a lovit doar cand era ploaie si eu cautam un stalp sa o incarc... a fost fun mare sa bag cablul ala urias in mufa pe ploaie... in momentul ala am renuntat la ideea de electrice. Puteam sa imi pun acasa gratis charger, sponsorizat de stat, dar... locuiam la bloc Edited by unbrutus, 15 June 2017 - 19:28. |
#20
Posted 15 June 2017 - 19:11
Hibridele electrice sunt o solutie daca mergi multi km, cu viteza relativ constanta. E de fsapt o alternativa la diesel.
In oras nu merita, sau mai precis in orasul Bucuresti nu merita. i3 are si REX, dar adauga parca 150kg. E un generator, cu un rezervor de parca 9l. Greutatea scade autonomia pur electrica. Pt drumuri in afara orasului am alta masina, de familie. Nissan leaf nu se vinde in Romania, iar fara service, e o aventura de nedorit. Asa optezi pt Tesla. https://www.nissan.ro/gama/modele.html Acasa am 380V si stau la casa, deci pot pune incarcator rapid. Zilele astea o sa incerc si un Lexus NX. |
#21
Posted 15 June 2017 - 19:17
arg, on 15 iunie 2017 - 18:41, said:
Pare o masina de unica folosinta... Pentru Bucuresti si ilfov i-ar trebui niste panouri fitivoltaice care sa alimenteze clima... altfel la primul blocaj in trafic ac-ul o sa termine bateria.... Peter Blood, on 15 iunie 2017 - 18:42, said:
Daca pornesti clima si oleaca de taraf, posibil ca autonomia aia sa scada la jumate. arg, on 15 iunie 2017 - 18:50, said:
@adm Cu bateria noua, fara "aplicatii" instalate.... Din pacate tehnologia la bateri inca nu este suficient de avansata pentru masini. Or sa mai treaca multi ani pana va sa ajungem acolo, pana atunci exista cele hibride, care chiar au consum mic. Mie imi place cum se reped unii sa o contrazica. Fata a zis ca a testat 2 zile masina. Deci cred ca stie ce vorbeste. Bateria aia nu e chiar mica si clima nu consuma atat de mult in comparatie cu marimea bateriei. |
#22
Posted 15 June 2017 - 19:17
Adm, on 15 iunie 2017 - 19:11, said:
Hibridele electrice sunt o solutie daca mergi multi km, cu viteza relativ constanta. E de fsapt o alternativa la diesel. Unele din hibride au autonomie de genul 3-5km... altele ajung si la un pic mai mult, dar tot asa, putin. Si nu merg pe electric decat pana la 30km/h Deci tocmai in bucuresti ar putea fi utile. Sint insa complet inutile pe orice drum in afara oraselor. Dar complet. Consuma cel putin la fel ca una normala, doar ca ai in plus greutatea bateriei si sistemelor de incarcare |
#23
Posted 15 June 2017 - 19:18
#24
Posted 15 June 2017 - 19:19
Adm, on 15 iunie 2017 - 19:11, said:
Nissan leaf nu se vinde in Romania, iar fara service, e o aventura de nedorit. Este o masina extraordinara (comparat cu altele electrice), te asigur. Daca ai ocazia sa testezi una, o sa intelegi. E cea mai vanduta masina electrica in lume, si cea mai logica... spatioasa, ieftina comparat cu Tesla... |
#25
Posted 15 June 2017 - 19:22
Pe bune, cu ce te-ar avantaja masina asta in Bucuresti daca deja ai masina? Daca zici ca se merge greu chiar nu conteaza ca masina "clasica" iti ia 15%. Daca faci 100km intr-o zi poate sa iti ia si 30%, nu se simte asa mult la buzunar. 30 litri pentru o zi de mers mie nu mi se pare mult. 15 litri e nimic.
Mie nu mi se pare nici o economie sa dai peste 30.000 de euro ca sa iti iei inca o masina. Mergi in continuare cu asta de o ai acum si de aia 30.000 consideri ca mergi gratis toata viata. Sa fim seriosi, are consum zero numai daca furi curent. |
#26
Posted 15 June 2017 - 19:24
inuendo0, on 15 iunie 2017 - 19:17, said:
Mie imi place cum se reped unii sa o contrazica. Fata a zis ca a testat 2 zile masina. Deci cred ca stie ce vorbeste. Bateria aia nu e chiar mica si clima nu consuma atat de mult in comparatie cu marimea bateriei. Si e posibil. Mie la Leaf mi-au zis clar ca autonomia e undeva la 60% din ce era in pliantele de marketing. Si asa a fost in circulatia reala. Cu aerul conditionat ON sau incalzire, se ducea spre jumatate autonomia. Friskey, on 15 iunie 2017 - 19:22, said:
Pe bune, cu ce te-ar avantaja masina asta in Bucuresti daca deja ai masina? Daca zici ca se merge greu chiar nu conteaza ca masina "clasica" iti ia 15%. Daca faci 100km intr-o zi poate sa iti ia si 30%, nu se simte asa mult la buzunar. 30 litri pentru o zi de mers mie nu mi se pare mult. 15 litri e nimic. Mie nu mi se pare nici o economie sa dai peste 30.000 de euro ca sa iti iei inca o masina. Mergi in continuare cu asta de o ai acum si de aia 30.000 consideri ca mergi gratis toata viata. Sa fim seriosi, are consum zero numai daca furi curent. - parcare gratis oriunde, inclusiv in londra - access oriunde gratis, inclusinv in congestion zones - access pe banda de bus (mare mare avantaj) - taxe zero etc |
#27
Posted 15 June 2017 - 19:29
1Kw ( electric ) = 0,56 lei nu 0,4 .
Pret de achizitie cam mare , design - de gustibus . Pai nu mai bine iau un golf 4 cu A/C de ex ( la 2-3 k euro ) si de restul de 37 k euro merg 20 de ani la rand in concediu ?! Ar trebui ca aceste masini electrice sa fie MOCA , daca tot vrea " statul " sa mergem eco ... promit solemn ca voi circula doar cu o masina electrica daca si numai daca mi-o da statul moca . Edited by Baxon, 15 June 2017 - 19:30. |
#28
Posted 15 June 2017 - 19:34
Adm, on 15 iunie 2017 - 19:11, said:
Nissan leaf nu se vinde in Romania, iar fara service, e o aventura de nedorit. 12000 euro probabil...poate fi o introducere in lumea electrica |
|
#29
Posted 15 June 2017 - 19:37
Am condus i3 (versiunea initiala) cateva saptamani, era chiar sa cumpar, dar pana la urma am optat pentru serie 5.
Pot spune, dupa condus zeci de BMW-uri, diverse modele si motorizari, ca i3 este de departe cea mai distractiva masina a lor. Este absolut senzationala. Ca masina de oras este absolut ideala. Autonomia este extrem de precisa si numai pareristii isi pot imagina ca daca dai drumul la aer si la muzica scade autonomia la jumatate. Nimic mai fals. Dupa o saptamana de dat cu masina asta prin Bucuresti, iti dai seama de fapt cat de putini km parcurgi de fapt zilnic. Autonomia curenta a lui i3 nu este o problema in orice oras din Romania. |
#30
Posted 15 June 2017 - 19:38
#31
Posted 15 June 2017 - 19:39
Mi se pare cinic sa te plangi de consum si costuri cand conduci un tanc, o masina mica/mini ar fi perfecta in aglomeratie. La capitolul electrice ar trebui sa mai scada preturile ca inca sunt ca ciresele in lunile De extra sezon.
Edited by Karogs, 15 June 2017 - 19:41. |
#33
Posted 15 June 2017 - 19:47
Twizy cica nu se incadreaza la autoturisme electrice ca e cvadriciclu sau ceva de genu' ..
|
|
#34
Posted 15 June 2017 - 19:48
ia uite , are 100km autonomie in ciclu urban
rau nu e deloc Baxon, on 15 iunie 2017 - 19:47, said:
Twizy cica nu se incadreaza la autoturisme electrice ca e cvadriciclu sau ceva de genu' .. https://www.renault....in-romania.html |
#35
Posted 15 June 2017 - 19:48
#36
Posted 15 June 2017 - 19:49
Oricum ar fi am vazut-o in trafic si e penibila rau , doamne fereste de intra unu in tine , te face instant ingeras .
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users