Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...
 Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...
 Descifrare reteta

Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea
 Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota

Sfat achiziție laptop ~4500 ...
 

Noul Megane Estate ZEN 1.5dci

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
336 răspunsuri în acest subiect

#1
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.116
  • Înscris: 27.04.2006
Dupa o cautare destul de lunga, un topic pe SP care tinea cont de nevoile mele din toamna (benzina - hatch sau sedan), a avut loc o mica schimbare in ceea ce cautam, asa ca m-am reorientat spre un break diesel; initial eram hotarat sa astept noul Logan MCV Stepway, dar am primit o oferta foarte buna de la Renault si am mers pe Megane Estate ZEN, 1.5dci 90CP.

Masina e fabricatie 2016, pe stoc Renault Romania, actiune speciala destocare. Pe 28.04 am primit oferta, m-am hotarat, pe 29 am platit 5% avans pentru rezervare. Saptamana trecuta s-a aprobat dosarul de leasing si s-a platit diferenta pana la 50% avans. Leasing financiar in lei, persoana juridica, 24 rate lunare cu dobanda 0, fara valoare reziduala. Am facut CASCO la Groupama, 4.5% din valoarea asigurata, adica 3.050lei / an.

Ma astepta de dimineata de la 10, sub o prelata rosie, acompaniata de zambetul domnisoarei de la dealer - foarte profi de altfel. Am ajuns, am platit 75 lei numerele rosii si alte maruntisuri, si gata.

Date tehnice: 1.5 dci 90CP, Euro 6, 220nm, cutie manuala 6+1 - as fi vrut poate un 110CP, dar nu era in oferta, asa ca am facut un compromis, si momentan e ok. M-a interesat portbagajul, e 521l, valoare ok pt clasa compacta si pentru formele sexy ale masinii.

Nivelul de echipare ZEN, cel de mijloc la Renault, are ca dotari principale:

- 6 airbag
- climatronic dual
- cruise control cu comenzi pe volan
- media player cu USB + AUX-IN (fara CD), ecran 4.2", bluetooth, comezi vocale si comenzi pe volan
- volan + schimbator piele Nappa
- senzori de ploaie + senzori lumina
- lumini de zi fata / spate Full LED 3D Edge Design - asa le cheama Posted Image)
- 4 geamuri electrice cu impuls
- scaun sofer cu reglaj inaltime + lombar
- cotiera centrala + aeratoare spate si priza 12V spate
- priza 12V portbagaj

Primit mocca de la dealer pachetul fumatori + tavita protectie portabagaj.

Ce mi-ar fi placut ar fi fost afisajul central touch de 8.7", dar, din nou, am renuntat la el pentru oferta de pret; probabil ca se poate pune ulterior, direct la ei, asa ca peste vreo 2-3 ani cand ma plictisesc o sa il schimb. Cam la fel si cu motorul, prin remapare se poate duce lejer la 110CP daca o sa simt nevoia de asa ceva peste 3 ani, cand iese din garantie. Momentan sunt multumit, reprizele sunt ok, consumul bun. Am plecat cu 6km de la dealer, consum 20.7 si autonomie 0, am facut plinul si 75km azi. Vreo 25 in oras si 50 afara, mers normal, de rodaj, consumul a scazut la 5.1. Tinand cont ca motorul e nou, probabil ca se va stabiliza in jur de 5 mixt (voi merge cam 50% oras - 50% afara).

Pretul de lista al masinii e 17.850e, am luat-o cu 14.800e (12.400 + TVA), fara Rabla.

Fișiere atașate


Editat de chris_t, 10 mai 2017 - 20:39.


#2
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.744
  • Înscris: 04.10.2006
Foarte frumoasa!
Drumuri bune sa ai!
Ar fi mers niste roti mai mari dar nu la drumurile noastre...

#3
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Mesaje: 24.210
  • Înscris: 22.05.2003
Ca design Megane a stat bine cam intotdeauna :)
Personal urasc motorul de 1.5 dCI si 90 CP pt ca l-am avut pe prima mea masina (tot Megane).
In oras treapta I e placebo, rapid treci in a II-a, iar cand sa schimbi in a III-a, deja pui frana.

Nu inteleg de ce Renault doreste sa isi chinuiasca clientii.
Parca dadeau zile din viata daca plecau cu 110-130 CP :)

In rezumat, masina frumoasa, stapila, dar extrem de puturoasa, mai ales daca ii pui in valoare portbagajul imens.

#4
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.116
  • Înscris: 27.04.2006
Merci! De acord, ar fi mers in 17", dar masina va fi folosita si ca si cal de povara, carat una-alta pentru firma, majoritar pe drumuri nationale si prin oras. Erau frumoase, dar ma rupeau. Si si eu pe ele Posted Image

A, am uitat, portabagajul e modular, gandit bine; are doua chestii care se pot pune mai sus sau jos, facandu-l mai adanc sau standar, iar in plus, unul dintre elementele alea se ridica si vine transversal, impartind practic portbagajul in doua, ca sa nu-ti zboare chestiile prin el daca e prea gol. Dar prefer sa tin tavita aia de protectie peste mocheta, e mai utila pentru nevoile mele.

Editat de chris_t, 10 mai 2017 - 21:01.


#5
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 30.871
  • Înscris: 26.02.2010
Sa o stapanesti sanatos, oricum e alta clasa fata de MCV Stepway. Poti sa-i faci remapare si in garantie, ca nu te gaseste, habar n-au in reprezentante sa se uite prin soft.

#6
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.980
  • Înscris: 06.01.2006
Arata bine, mai ales la exterior, la interior consola centrala nuprea se potriveste.
90 de cai la 14 mii de euro e cam mult, la programul rabla gaseai 130 de cai la 12 mii euro.
Concurenta ofera minim 110 cai acum si 105 cai acum 10 ani la clasa compacta. Ma refer la cel mai slab motor.

Editat de Kroghy, 10 mai 2017 - 21:00.


#7
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.116
  • Înscris: 27.04.2006
@Adm: da, am avut si un M3 cu 110Cp inainte, asta se aseamna ca si comportament cu 1.6 105CP de l-am avut pe Passat B7, dar, din nou, oferta de pret si utilizarea masinii, preponderent ca si cal de povara, au contat mai mult :)

 Kroghy, on 10 mai 2017 - 20:57, said:

Arata bine, mai ales la exterior, la interior consola centrala nuprea se potriveste.
90 de cai la 14 mii de euro e cam mult, la programul rabla gaseai 130 de cai la 12 mii euro.

 Kroghy, on 10 mai 2017 - 20:57, said:

Arata bine, mai ales la exterior, la interior consola centrala nuprea se potriveste.
90 de cai la 14 mii de euro e cam mult, la programul rabla gaseai 130 de cai la 12 mii euro.

Da, dar nu diesel si nu break ;)

@aris86 deocamdata mi-e suficient 90CP :)

#8
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.980
  • Înscris: 06.01.2006

 chris_t, on 10 mai 2017 - 20:59, said:

Da, dar nu diesel si nu break
Asa este. Eu ma uitam la berlina cu 130 de cai pe benzina. Eu prefer diesel la putere egala insa intre 130 de cai benzina si 90 de cai diesel aleg motorul pe benzina. Iar intre berlina si break e egal pt. mine, sedanul e mai elegant dar break e mai practic.

#9
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.116
  • Înscris: 27.04.2006
La nivel de echipare asemenator si la 12.400e + TVA, fara rabla, nicio sansa sa iei altceva. Atat e un Logan Break diesel nivel maxim de echipare. Restul toate sar bine de 15.000 + TVA.

#10
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.980
  • Înscris: 06.01.2006
Pai de ce fara rabla? Programul e disponibil pt. toata lumea.
MEGANE Sedan Life TCe 130CP 12.150 € (TVA inclus)
https://www.renault....gane-sedan.html
Clasa compacta, masina noua cu 130 de cai la 12 mii euro. Eu sunt fan de VW dar asta mi se pare o oferta super buna. 90 de cai e prea putin pt. clasa compacta, poate la pret de clasa mica ar fi idee dar tot varianta cu 130 de cai mi se pare cea mai buna varianta.

Editat de Kroghy, 10 mai 2017 - 21:12.


#11
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.116
  • Înscris: 27.04.2006
Fara Rabla ca n-am mai avut chef sa astept dupa Logan MCV si ca nu prindeam nimic apropiat, nici macar cu Rabla inclusa. Oferta la Sedan e f ok, dar Life e nivelul de baza (fara clima, fara alte cateva chestii), benzina nu ma ajuta din considerente financiare speciale, sedan nici atat (nu poti baga nimic in portbagaj).

Edit: Megane break diesel 1.5dci 90CP, echipare de baza Life, 14.100 cu TVA si Rabla inclus: https://www.renault....ane-estate.html
Eu am dat pe a mea 14.800, fara rabla si nivelul urmator de echipare ;)

Alte oferte la masini stoc fara rabla:

Octavia Break Smart 1.6 TDI 115Cp: 17.586e
Golf Break Comfortline 1.6 TDI: 20.200e
Kia Ceed Break, 1.4DSL 90CP: 14.800e, nivel de echipare Best (adica standard)
Focus/Astra samd, tot la pret de Octavia +/- 500-1000e.

#12
silviannetw

silviannetw

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 810
  • Înscris: 31.05.2015
In luna aprilie m-am documentat destul de detaliat referitor la posibila achizitie a unei berline cu peste 140Cp, pana in 1,5t, dotarile standarde europene, navigatie, climatronic, pana in 13.000 euro! Am facut drive test la Honda, Renault, Dacia, Opel, SKODA, Peugeot, Toyota si Ford. Concluzie cel mai bun raport pret calitate OPEL ASTRA SEDAN!

#13
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.116
  • Înscris: 27.04.2006
Astra Sports Tourer, nivel de echipare mediu (Enjoy), 1.6 diesel, 110Cp, pret de lista 20.120e. Chiar si cu 20% discount, ajunge la 17.000e. Pana la 14.8 mai este mult.
Civic Sedan foarte buna oferta la 1.8 benzina, dar din nou, nu ma ajuta. Auris break diesel sare de 20, 308SW sau Focus SW diesel, iarasi, 17-18k.

#14
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 39.921
  • Înscris: 14.12.2007
Motorul il poti remapa usor pana in 110cp, cu o remapare mai agresiva il duci mai sus.
Dar asta dupa ce iese din garantie. Posted Image

Felicitari si sa te bucuri de ea. Posted Image

Editat de ericmario, 10 mai 2017 - 22:07.


#15
sergiu_psc

sergiu_psc

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 881
  • Înscris: 08.01.2008
Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos!

#16
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.237
  • Înscris: 12.12.2011
Sa o stapanesti sanatos!

Consider ca vs nu isi mai au rostul: puteai sa cumperi X sau Y. Omul pe asta a ales-o, asta i s-a potrivit, kilometri multi si numai bine!

Ce-i drept, vs sunt utile pentru cei care isi cauta masina noua. Cu ocazia asta, mai afla si ei cum stau treburile, desi majoritatea are acces la net si poate compara oferte, preturi, dotari etc.

#17
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.496
  • Înscris: 18.06.2007
să o stăpânești sănătos și mulți km fără probleme. Lipsesc pozele cu domnișoara.

#18
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.116
  • Înscris: 27.04.2006
Merci. Mâine primesc pe mail și pozele făcute la dealer, unde e cuprinsă și domnișoara. Frumoasă foc, dar fără acordul ei mă văd obligat sa le țin doar pentru mine :D

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate