Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema driver imprimanta LEXMARK X364dn
Last Updated: Mar 14 2017 16:22, Started by
cipescu
, Mar 12 2017 18:21
·
0
#1
Posted 12 March 2017 - 18:21
Am instalat driverul de imprimanta pe un laptop avand Windows 7 Home Premium pe 32 biti si totul a fost in regula. Acelasi driver pe un desktop ruland acelasi sistem de operare imi permite instalarea imprimantei si pot printa fara probleme, insa nu pot scana deloc, deoarece dupa cum vedeti in imaginea atasata, optiunile de la Driver Profiler pana la Scan Drivers sunt inactive. Ma poate ajuta cineva sa imi spuna unde gresesc?
Multumiri! Attached FilesEdited by cipescu, 12 March 2017 - 18:21. |
#2
Posted 14 March 2017 - 16:22
Salut. De obicei multifunctionalele Lexmark au driver pentru scan separat.
http://support.lexma...serlocale=EN_US http://support.lexma...serlocale=EN_US Daca nici asa nu reusesti sa faci imprimanta sa scaneze pe pc poti sa folosesti un program de scanat de pe net, precum VUESCAN. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users