10 000 eur subventie pt automobilele electrice
Ultima postare: aug 04 2018 06:08, Inițiat de
Ahasverus
, apr 21 2016 09:48
·
0
#1747
Publicat: 14 mai 2018 - 20:00
bzalex, on 14 mai 2018 - 08:55, said:
Da, asa. Mai stiu si eu pe unul care se bucura ca nu mai alimenteaza de loc. Zicea ca poate sa faca cu un plin 1200km (la vale si cu vantul din spate) )) Cand crezi balivernele unor sarlatani, ajungi sa nu mai crezi faptele reale. Eu am facut km aia cu 2 Golfuri diferite, Golf VI si Golf VII, ambele masini noi, 1.6 TDI (cel mai de succes motor Diesel din lume, in caz c-ati uitat ). Prashtiile voastre electrice n-o sa faca distanta aia cu o baterie incarcata nici in anul 2100. PS: "deloc" se scrie legat. Dar inteleg greselile astea neinsemnate. Sunt de la hiperventilatie. ) |
#1749
Publicat: 14 mai 2018 - 21:09
Write&Run, on 14 mai 2018 - 20:00, said: Cand crezi balivernele unor sarlatani, ajungi sa nu mai crezi faptele reale. Eu am facut km aia cu 2 Golfuri diferite, Golf VI si Golf VII, ambele masini noi, 1.6 TDI (cel mai de succes motor Diesel din lume, in caz c-ati uitat ). Prashtiile voastre electrice n-o sa faca distanta aia cu o baterie incarcata nici in anul 2100. PS: "deloc" se scrie legat. Dar inteleg greselile astea neinsemnate. Sunt de la hiperventilatie. ) Exact. Nici in 2100. Anul in care o sa aniversam 80 de ani de la disparitia celui mai de succes motor Diesel. PS: Asa e. Am tras mult aer in piept cand mi-am inchipui cum e sa te sufoci 1200 km langa cel mai de succes motor Diesel din lume. |
#1752
Publicat: 15 mai 2018 - 10:23
cine nu a vazut aceasta emisiune [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/oqmICv2qw7c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
este bine sa o vada deoarece tot ce scriem noi aici este total pe langa subiect. suntem prea mici pentru interesele enorme care sunt acum in dezbatere. Editat de deloghi, 15 mai 2018 - 10:24. |
#1757
Publicat: 15 mai 2018 - 22:49
Nu la asta se referea el. A mai pomenit odata de acel e-Tron si nu a bagat nimeni in seama postarea. E fan VAG si se oftica ca nimeni nu se ploconeste la maretele realizari ale acestora.
Nu-si da seama ca nu intereseaza pe nimeni de acel model cand exista deja pe piata de cativa ani un SUV electric mai dinamic si mai mare ca dimensiuni : Model X de la Tesla |
#1759
Publicat: 16 mai 2018 - 03:46
Nu este nimeni interesant deoarece pretul nu este de pe planeta asta. Cam asa se defineste. Avansul nu prea conteaza, restul, grosul este important.
Am vazut cateva filmulete cu conversia din termic in electric a masinilor in care mai nou ai doua posibilitati. Full electric sau hibrid. La hibrid nu modifici decat tamburul sau tamburii rotilor din spate care sunt inlocuiti cu motoare electrice. Se folosesc foarte usor, modificarile nu afecteaza major masina si nu trebuie sa schimbi cutia de viteze. Practic cand doresti doar mersul pe electric lasi pe neutru cutia si folosesti doar motoarele electrice de la tamburii rotilor. Acestea sunt si regenerative putand incarca acumulatorii. Se monteaza doar un buton mai special langa volan care este in 3 sau 4 pozitii acestea corespund vitezelor 1 pana la 3 sau 4 marsalier. Se mai monteaza si un mic indicator nivel incarcare acumulatori. Tehnologia evolueaza iar chestia asta cu tamburul schimbat la roti, pe masina imi surade si mie. In toamna cred ca voi cumpara un set care il voi pune pe un VW polo 1.2 benzina deoarece are in porbagaj loc suficient in locul rotii de rezerva unde poti pune acumulatorii. Fișiere atașateEditat de deloghi, 16 mai 2018 - 04:15. |
#1761
Publicat: 16 mai 2018 - 05:47
Mi se pare o țigănie. Adică motorul nu îl oprește deci funcționează la ralanti toată perioada, cum faci sa accelerezi, montezi a doua pedală de accelerație mai mica lângă? Sau se folosește aceeași pedala, dar atunci cum faci sa nu accelerezi în gol motorul termic? cum faci sa franezi din pedala regenerativ, fără sa mănânci plăcuțele față? Ca asta înseamnă că regenerarea nu folosește toată puterea de frânare ca să o transforme la loc în energie. Ce faci cu mașinile care au disc și pe spate? Scoți disc, montezi tambur? Ai loc, trebuie omologat sistemul de frânare? Cum frânează mașina pe spate dacă nu ești în mod electric? Rămâi doar cu frâne pe față? Astea sunt câteva ce mi-au venit repede acum, dar per total un kit de-ăsta mi se pare o idee slabă, dar cine știe, poate greșesc
|
|
#1762
Publicat: 16 mai 2018 - 07:31
MembruAnonim, on 16 mai 2018 - 05:47, said:
dar atunci cum faci sa nu accelerezi în gol motorul termic? MembruAnonim, on 16 mai 2018 - 05:47, said:
cum faci sa franezi din pedala regenerativ MembruAnonim, on 16 mai 2018 - 05:47, said:
Ce faci cu mașinile care au disc și pe spate? Scoți disc, montezi tambur? Ai loc, trebuie omologat sistemul de frânare? Cum frânează mașina pe spate dacă nu ești în mod electric? |
#1763
Publicat: 16 mai 2018 - 08:10
N-am zis ca e imposibil. Doar ca deși la o prima vedere pare simplu, scoti ce ai, bagi tambur la roți, bagi o baterie și gata, nu e chiar așa. Sunt o mulțime de mici cacatisuri integrate deja în habitaclu care nu pot fi dublate ci trebuiesc gândite pentru dublă comandă, switching inteligent între electric/termic, etc
|
#1764
Publicat: 16 mai 2018 - 09:11
Treaba cu motoarele in-wheel desi la prima vedere pare excelenta are unele limitari:
- adauga o masa suplimentara la roti (creste ,,unsprung mass"), chestie care se poate compensa destul de greu prin tuning-ul suspensiei - legal esti obligat sa folosesti franele clasice, nimeni nu poate merge legal doar pe frana EM - motorul fiind pe roata preia toate denivelarile si problemele care pot sa apara, reparatiile devin mai costisitoare. Nu prea merge sa pui orice chinezarie de motor hub ca pe bicicleta, firmele renumite de conversie sunt destul de putine. Ceva link-uri cu motoare in-wheel de la un producator bun care se ocupa de ceva timp: https://www.autocar....nsform-evs-year The Protean Drive can be produced to fit wheel sizes from 14in to more than 20in. It is currently in pre-production and will be built in China, initially at the rate of five to ten units a week. Although there are significant packaging and efficiency benefits, the technology is more expensive than a conventional electric drivetrain and work is continuing to make it more price-competitive. http://www.ee.co.za/...eel-motors.html http://www.proteanel...le-Dynamics.pdf Editat de Hansolo, 16 mai 2018 - 09:11. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi