Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Totul despre Wizzair
Ultima postare: mai 19 2024 18:27, Inițiat de
whoop007ro
, ian 12 2006 14:47
·
75
#11053
Publicat: 22 septembrie 2017 - 16:48
bv01, on 22 septembrie 2017 - 13:03, said:
Aveti si voi un stil de a pune intrebari. bv01, on 22 septembrie 2017 - 13:03, said:
Daca scrie pe bilet ca ai bagaj inclus, de ce mai intrebi daca trebuie sa-l platesti? Bonus, am inteles ce spui tu, nu am inteles ce spune colegul, de asta am intrebat ce vrea sa spuna prin costa. Vreau sa vad inca cel putin 2 explicatii legate de intrebarea mea, macar. Editat de mofone, 22 septembrie 2017 - 16:52. |
#11057
Publicat: 23 septembrie 2017 - 12:01
Ieri am zburat cu Ryan, astazi cu Wizz. Ce teapa mi-am luat cu astia... Degeaba am luat loc pe randul 5, ca nu imi da priority boarding. Si avionul e ocupat 100%, e o coada... Am ramas ultimul, astept pe scaun pana se elibereaza. Asta e.
Editat de boy4ever, 23 septembrie 2017 - 12:02. |
#11060
Publicat: 23 septembrie 2017 - 22:45
În vară am cumpărat 4 bilete Cluj - Bratislava, mi-am rezervat și Airbnb.
Ieri am primit mail de la wizz că ruta a fost schimbată (către Budapesta) și mi-au oferit opțiuni de refund. Problema e că nu îmi pot lua 100% banii pe airbnb dacă anulez. Dacă zbor până la Budapesta, mă duc ei cu autocarul cele 2 ore până în Bratislava respectiv mă aduc înapoi până în Budapesta? Ce soluții aș avea? Prefer să ajung în Bratislava Mersi fain. |
#11061
Publicat: 23 septembrie 2017 - 23:37
feribalint, on 23 septembrie 2017 - 16:21, said:
Țeapă cu cine ai luat? Cu Ryanair sau Wizz? Din experiența, am 6 zboruri cu Ryanair doar în ultima lună....si la îmbarcare au prioritate cei cu îmbarcare prioritară. Apoi urmează cei cu copii mici...apoi restul... |
#11062
Publicat: 25 septembrie 2017 - 09:20
Buna ziua,
Daca cartea de identate expria in mai putin de 6 luni, cei de la wizzair nu te lasa sa zbori. Am tot intrebat in stanga si dreapta, uni zic ca nu e adevarat alti ca da. Ma poate lamuri cineva ? Multumesc! Editat de Madandi_kgb, 25 septembrie 2017 - 09:20. |
|
#11063
Publicat: 25 septembrie 2017 - 09:33
Madandi_kgb, on 25 septembrie 2017 - 09:20, said:
Buna ziua, Daca cartea de identate expria in mai putin de 6 luni, cei de la wizzair nu te lasa sa zbori. Am tot intrebat in stanga si dreapta, uni zic ca nu e adevarat alti ca da. Ma poate lamuri cineva ? Multumesc! Nu exista o astfel de regula. Trebuie doar sa fie valabil. Asta daca zbori catre o tara unde iti trebuie doar cartea de identitate. |
#11064
Publicat: 25 septembrie 2017 - 13:00
Salutare .
zobrul W6 3211 Bucuresti - BIllund a fost anulat , iar urmatorul zbor pe aceasta ruta care avea locuri diponibile era la o saptamana distanta si nu am putut astepta atat si am acceptat un zbor Bucuresti - Oslo . Wizz air refuza sa ofere despagubiri pe motiv ca zborul a fost anulat din cauze de siguranta pentru pasageri . La momentul decolarii din motorul doi au iesit scantei si avionul dupa ce a desprins rotile din fata ale aeronavei s-a inclinat catre dreapta si apoi catre stanga iar decolarea nu era posibila si am aterizat inapoi . Am contactat o firma care se ocupa de toate demersurile pentru despagibirea celor 400 euro . Eu de la Oslo inapoi la Billund am cheltui 100 euro si am stat o noapte la receptia unui hotel in Norvegia . Defapt am stat doar 6 ore si pentru 6 ore am zis ca nu are rost sa iau camera la hotel deoarece era si foarte scumpa 170 euro . Am pierdut o zi de munca si timp pe drum . intrebarea este daca are rost sa ii actionez in instanta avand in vedere ca avionul s-a defectat la decolare ! pot sa refuze si sa castige neplata celor 400 euro pe aceasta defectiune ? Daca pierd procesul va trebui sa achit eu cheltuielile lor de judecata . Firma care se ocupa de caz nu vrea decat 100 euro din cei 400 dor daca se castiga procesul ! 17 septembrie 2017 W6 3211 articolul din presa despre acest incident : https://www.vasileda...pompierii-foto/ |
#11065
Publicat: 25 septembrie 2017 - 17:01
Legea spune asa: "3. An operating air carrier shall not be obliged to pay compensation in accordance with Article 7, if it can prove that the cancellation is caused by extraordinary circumstances which could not have been avoided even if all reasonable measures had been taken."
si "(14) As under the Montreal Convention, obligations on operating air carriers should be limited or excluded in cases where an event has been caused by extraordinary circumstances which could not have been avoided even if all reasonable measures had been taken. Such circumstances may, in particular, occur in cases of political instability, meteorological conditions incompatible with the operation of the flight concerned, security risks, unexpected flight safety shortcomings and strikes that affect the operation of an operating air carrier." Parerea mea este ca singura sansa ca sa castigi este sa dovedesti in instanta ca problema tehnica este din cauza lor. Ceea ce sincer cred ca e destul de greu de dovedit.
Editat de Barboso, 26 septembrie 2017 - 12:32.
|
#11066
Publicat: 26 septembrie 2017 - 13:21
#11069
Publicat: 26 septembrie 2017 - 17:14
svalentins, on 25 septembrie 2017 - 13:00, said:
Salutare . eu le-am trimis mail, si mi-au raspuns ca nu imi dau nici un ban. Am gasit o firma, AirHelp, cica imi dau 300 de euro. Desi nu prea cred. Eu am pierdut 4 zile de munca, plus masina care a stat in parcare la Billund, vreo 260 de kr extra, plus transferul de la Otopeni. Si nici banii de parcare nu vor sa mi-i dea. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi