Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 

Totul despre Wizzair

* * * * - 5 votes
  • Please log in to reply
16008 replies to this topic

#11053
mofone

mofone

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,007
  • Înscris: 30.08.2011

View Postbv01, on 22 septembrie 2017 - 13:03, said:

Aveti si voi un stil de a pune intrebari.
Doar ca intrebarea avea contextul in care eu platisem pentru un bilet cu large cabin bag iar explicatia facea total abstractie de faptul ca am mentionat explicit asta. Te rog, elaboreaza mai departe daca simti nevoia.

View Postbv01, on 22 septembrie 2017 - 13:03, said:

Daca scrie pe bilet ca ai bagaj inclus, de ce mai intrebi daca trebuie sa-l platesti?
Tu ai citit ce am scris? Pentru ca primisem un mail in care spunea ca trebuie platit daca e peste 44cm, de aia, dar am presupus ca face referire la situatii in care nu as fi luat bilet cu bagaj inclus din start, large.

Bonus, am inteles ce spui tu, nu am inteles ce spune colegul, de asta am intrebat ce vrea sa spuna prin costa. Vreau sa vad inca cel putin 2 explicatii legate de intrebarea mea, macar.

Edited by mofone, 22 September 2017 - 16:52.


#11054
bv01

bv01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,098
  • Înscris: 06.12.2012
Sanchi, ăla e un mail automat trimis de Wizz Air. O dată ce pe bilet scrie ce servicii ai achitat, servus, aia e.

#11055
omg99

omg99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,910
  • Înscris: 06.04.2005
Imi spune cineva exact ce date personale trebuie introduse in timpul rezervarii? Efectiv nu mai tin minte daca e nevoie de date din buletin sau altceva inafara de nume si prenume, ma refer strict la rezervare nu la check-in.

#11056
bv01

bv01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,098
  • Înscris: 06.12.2012
prenume și nume la adulți.
+ data nașterii la copii.
Dar se poate vedea în timpul rezervării.

#11057
boy4ever

boy4ever

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,640
  • Înscris: 21.07.2010
Ieri am zburat cu Ryan, astazi cu Wizz. Ce teapa mi-am luat cu astia... Degeaba am luat loc pe randul 5, ca nu imi da priority boarding. Si avionul e ocupat 100%, e o coada... Am ramas ultimul, astept pe scaun pana se elibereaza. Asta e.

Edited by boy4ever, 23 September 2017 - 12:02.


#11058
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,453
  • Înscris: 24.05.2010
Țeapă cu cine ai luat?
Cu Ryanair sau Wizz?
Din experiența, am 6 zboruri cu Ryanair doar în ultima lună....si la îmbarcare au prioritate cei cu îmbarcare prioritară. Apoi urmează cei cu copii mici...apoi restul...

#11059
omg99

omg99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,910
  • Înscris: 06.04.2005
Asa e si la Wizz dar daca ai rezervat un anume loc si daca nu oricum trebuie sa stai pe locul inscris pe boarding pass. Daca nu ai imbarcare prioritara nu poti spune ca ai luat teapa ala e serviciu extra.

#11060
Bananaz

Bananaz

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 23.09.2017
În vară am cumpărat 4 bilete Cluj - Bratislava, mi-am rezervat și Airbnb.

Ieri am primit mail de la wizz că ruta a fost schimbată (către Budapesta) și mi-au oferit opțiuni de refund.
Problema e că nu îmi pot lua 100% banii pe airbnb dacă anulez.

Dacă zbor până la Budapesta, mă duc ei cu autocarul cele 2 ore până în Bratislava respectiv mă aduc înapoi până în Budapesta?

Ce soluții aș avea? Prefer să ajung în Bratislava :)

Mersi fain.

#11061
boy4ever

boy4ever

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,640
  • Înscris: 21.07.2010

View Postferibalint, on 23 septembrie 2017 - 16:21, said:

Țeapă cu cine ai luat?
Cu Ryanair sau Wizz?
Din experiența, am 6 zboruri cu Ryanair doar în ultima lună....si la îmbarcare au prioritate cei cu îmbarcare prioritară. Apoi urmează cei cu copii mici...apoi restul...
Ma refeream ca eu credeam ca rezervand un loc pe randul ala din fata, primesc automat si priority, ca la Ryanair. In fine, a fost ok, am asteptat sa intru printre ultimii.

#11062
Madandi_kgb

Madandi_kgb

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 25.09.2017
Buna ziua,
Daca cartea de identate expria in mai putin de 6 luni, cei de la wizzair nu te lasa sa zbori. Am tot intrebat in stanga si dreapta, uni zic  ca nu e adevarat alti ca da. Ma poate lamuri cineva ?
Multumesc!

Edited by Madandi_kgb, 25 September 2017 - 09:20.


#11063
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 14.11.2005

View PostMadandi_kgb, on 25 septembrie 2017 - 09:20, said:

Buna ziua,
Daca cartea de identate expria in mai putin de 6 luni, cei de la wizzair nu te lasa sa zbori. Am tot intrebat in stanga si dreapta, uni zic  ca nu e adevarat alti ca da. Ma poate lamuri cineva ?
Multumesc!


Nu exista o astfel de regula.
Trebuie doar sa fie valabil.
Asta daca zbori catre o tara unde iti trebuie doar cartea de identitate.

#11064
svalentins

svalentins

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 274
  • Înscris: 13.07.2009
Salutare .

zobrul W6 3211 Bucuresti - BIllund a fost anulat , iar urmatorul zbor pe aceasta ruta care avea locuri diponibile era la o saptamana distanta si nu am putut astepta atat si am acceptat un zbor Bucuresti - Oslo .

Wizz air refuza sa ofere despagubiri pe motiv ca zborul a fost anulat din cauze de siguranta pentru pasageri .

La momentul decolarii din motorul doi au iesit scantei si avionul dupa ce a desprins rotile din fata ale aeronavei s-a inclinat catre dreapta si apoi catre stanga iar decolarea nu era posibila si am aterizat inapoi .

Am contactat o firma care se ocupa de toate demersurile pentru despagibirea celor 400 euro .
Eu de la Oslo inapoi la Billund am cheltui 100 euro si am stat o noapte la receptia unui hotel in Norvegia . Defapt am stat doar 6 ore si pentru 6 ore am zis ca nu are rost sa iau camera la hotel deoarece era si foarte scumpa 170 euro .
Am pierdut o zi de munca si timp pe drum .

intrebarea este daca are rost sa ii actionez in instanta avand in vedere ca avionul s-a defectat la decolare ! pot sa refuze si sa castige neplata celor 400 euro pe aceasta defectiune ?
Daca pierd procesul va trebui sa achit eu cheltuielile lor de judecata . Firma care se ocupa de caz nu vrea decat 100 euro din cei 400 dor daca se castiga procesul !

17 septembrie 2017 W6 3211

articolul din presa despre acest incident : https://www.vasileda...pompierii-foto/

#11065
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 14.11.2005
Legea spune asa: "3. An operating air carrier shall not be obliged to pay compensation in accordance with Article 7, if it can prove that the cancellation is caused by extraordinary circumstances which could not have been avoided even if all reasonable measures had been taken."

si

"(14) As under the Montreal Convention, obligations on operating air carriers should be limited or excluded in cases where an event has been caused by extraordinary circumstances which could not have been avoided even if all reasonable measures had been taken. Such circumstances may, in particular, occur in cases of political instability, meteorological conditions incompatible with the operation of the flight concerned, security risks, unexpected flight safety shortcomings and strikes that affect the operation of an operating air carrier."

Parerea mea este ca singura sansa ca sa castigi este sa dovedesti in instanta ca problema tehnica este din cauza lor. Ceea ce sincer cred ca e destul de greu de dovedit.

Edited by Barboso, 26 September 2017 - 12:32.
Citat inutil.


#11066
zuv

zuv

    Erectile member :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,196
  • Înscris: 05.01.2008

View PostMadandi_kgb, on 25 septembrie 2017 - 09:20, said:

Buna ziua,
Daca cartea de identate expria in mai putin de 6 luni, cei de la wizzair nu te lasa sa zbori. Am tot intrebat in stanga si dreapta, uni zic  ca nu e adevarat alti ca da. Ma poate lamuri cineva ?
Multumesc!
Nu-i adevarat.

#11067
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007
Am zburat si eu cu Wizz in conditiile in care CI imi expira la vreo 2 saptamani dupa zbor :) Mi-au reamintit ca imi expira buletinul in curand, atat.

#11068
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 14.11.2005
Stie cineva daca ai voie sa iesi desi iti expira cartea de identitate inainte sa te intorci?

Edited by something00, 26 September 2017 - 15:48.


#11069
wiseguy76

wiseguy76

    just don't

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,152
  • Înscris: 24.05.2006

View Postsvalentins, on 25 septembrie 2017 - 13:00, said:

Salutare .



eu le-am trimis mail, si mi-au raspuns ca nu imi dau nici un ban. Am gasit o firma, AirHelp, cica imi dau 300 de euro. Desi nu prea cred. Eu am pierdut 4 zile de munca, plus masina care a stat in parcare la Billund, vreo 260 de kr extra, plus transferul de la Otopeni. Si nici banii de parcare nu vor sa mi-i dea.

#11070
bv01

bv01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,098
  • Înscris: 06.12.2012
AirHelp vor recupera întreaga sumă după care își vor opri comisionul. Sunt OK. Cunosc persoane care au apelat la ei.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate