Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 

Totul despre Wizzair

* * * * - 5 votes
  • Please log in to reply
16139 replies to this topic

#11089
boy4ever

boy4ever

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,640
  • Înscris: 21.07.2010
Este normal sa fie asa. Eu, care platesc pentru loc, vreau sa am de unde alege, macar cu pana la 48 h inainte de zbor. Gandeste-te ca unii pasageri au preferinte, sau vor sa stea langa o anumita persoana cu care calatoreste impreuna etc., si platesc pentru asta. Daca nu vrei sa platesti pentru loc, de ce vrei sa ti se aloce de la bun inceput? Vrei loc la nimereala, oricum primesti unul la sfarsit.

#11090
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008
cursa de astazi din cluj spre larnaca are o intarziere estimata de 4 ore si 30 minute.
am cumparat pentru 2 prieteni bilet la acest zbor. greu de crezut ca se poate reduce intarzierea sub 3 ore, asta in cazul in care cursa va fi operata.
mai nou cei de la wizz trateaza cererile de despagubire cu refuzuri categorice invocand motive tehnice si siguranta pasagerilor.
ati mai obtinut in ultimul timp compensari de la wizz air?

#11091
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006
Nu pot sa ma abtin: si asta in timp ce Ryanair a oferit de la sine putere cate 40 de euro pentru fiecare anulare (desi nu era obligat, in cazul in care a informat pasagerii cu mai mult de doua saptamani inainte).

Deh, o companie din Est tot o companie din Est va ramane.

#11092
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,630
  • Înscris: 12.12.2006
Nici Ryanair nu ti-a bagat aia 40 euro pe card. Ti i-a dat ca sa te fidelizeze: ii poti folosi pentru rezervare unei alte curse la ei intr-un interval de timp low season. Si ii poti folosi pe o perioada limitata.

Edited by mdt, 06 October 2017 - 16:24.


#11093
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006
Pai tocmai, Ryanair iti da ceva in plus (pentru mine 40 de euro reprezinta un zbor si cred ca incape si un bagaj in banii astia, chiar ti se pare putin?), iar Wizz nu vrea sa onoreze cererile de despagubire chiar daca legal ar trebui s-o faca... Chiar nu vedeti diferenta de abordare?

In martie am avut intarziere cu Ryanair 3 ore si 2 minute. Am facut cerere de despagubire si in 14 zile aveam 250 de euro intrati pe cont (distanta de sub 1500 km).

Nu inteleg de ce luati apararea Wizz, chiar nu vreti sa fiti tratati "ca afara"????

Edited by cattavencu, 06 October 2017 - 16:39.


#11094
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008
Stimate Client Wizz Air,
Prioritatea Wizz Air este confortul şi siguranţa dvs., pe lângă preocuparea de a oferi fiecărui pasager o "experienţă Wizz" cât mai plăcută.
Totuşi, ca orice companie aeriană, uneori ne confruntăm cu probleme care conduc la întârzieri sau anulări pentru care ne cerem sincer scuze. Vă garantăm că facem tot posibilul pentru ca dvs. să vă continuați călătoria în cel mai scurt timp cu putință.
În cazul întârzierii sau anulării zborului dvs., în conformitate cu Regulamentul European 261/2004 de stabilire a unor norme comune în materie de compensare și de asistență a pasagerilor în eventualitatea refuzului la îmbarcare și anulării sau întârzierii prelungite a zborurilor, aveți următoarele opțiuni:
DURATA ÎNTÂRZIERII DISTANȚA ASISTENȚA OFERITĂ PER PASAGER
2 ore sau mai mult până la 1500 km - alimente/băuturi răcoritoare cu o valoare proporţională cu durata întârzierii
- două apeluri telefonice în mod gratuit (sau alternativ puteţi alege telex, fax sau email) sau în situaţiile în care nu este posibil ca Wizz Air să vă pună la dispoziţie aceste servicii, vă vom restitui contravaloarea acestora, pe baza facturilor aferente
3 ore sau mai mult între 1500 şi 3500 km
4 ore sau mai mult Peste 3500 km
În cazul in care zborul dvs. are o întârziere de cel puțin cinci ore puteți alege una dintre următoarele opțiuni (pe lângă asistența deja menționată):

Anularea rezervării și rambursarea Prețului Total la prețul de achiziție al biletului pentru partea sau părțile de călătorie neefectuate si pentru partea sau parțile deja efectuate, în cazul în care zborul devine inutil în raport cu planul dvs. de călătorie inițial, împreună cu, dacă este cazul, un zbor de retur operat de Wizz Air sau de alt operator care oferă condiții de transport comparabile la punctul de plecare inițial.
Reprogramarea pentru un alt zbor operat de Wizz Air sau de alt operator care oferă condiții de transport comparabile spre destinația finală, la o dată ulterioară, în cel mai scurt timp posibil, sub rezerva existenței unor locuri disponibile. Pentru detalii cu privire la zboruri alternative și/ sau transportul terestru, vă rugăm să luaţi legătura cu Biroul de Informaţii de la aeroport.
Vom credita „contul dvs. de client” Wizz Air cu valoarea totală a plăţii dvs., plus 20 % din preţul achitat pentru zborul anulat. Acest credit va putea fi utilizat pentru achitarea unui zbor Wizz Air.
În cazul unei întârzieri prelungite, atunci când data de plecare a zborului impune o ședere suplimentară, vă vom pune la dispoziție cazare hotelieră și transportul dintre aeroport si locul cazării, în regim gratuit. Agenții companiei noastre de handling vă vor putea recomanda hoteluri aflate în proximitate. În situaţiile în care nu este posibil ca Wizz Air să vă pună la dispoziţie aceste servicii, vă vom putea deconta costurile suplimentare pentru alimente, cazare și transportul dintre aeroport și locul de cazare.

Pentru detalii despre zboruri alternative și/sau transport la sol vă rugăm să luați legătura cu Biroul de Informații al Aeroportului sau să sunați la unul din numerele de asistență Wizz Air pentru schimbarea programului.
În cazul aveți reclamații cu privire la aplicarea drepturilor dvs. în conformitate cu prevederile Regulamentului European, puteți contacta organismele naționale care activează în domeniul protecției consumatorilor.
Ne cerem scuze încă o dată pentru neplăcerile evidente create de întârzierea zborului dvs. de astăzi.
Cu stimă,
Departamentul Wizz Air de Relaţii cu Clienţii

acest email l-am primit azi de la wizz. nici vb de despagubiri in conformitate cu acelasi regulament european.

#11095
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,585
  • Înscris: 17.08.2007
Am zeci de zboruri in ultimul an cu Wizz și per total am fost mulțumit dar preturile ptr o deplasare în jurul sărbătorilor de iarnă mi se pare scandalos. Peste 400 euro un Basel-Bucuresti plecare înainte de Crăciun și întoarcere în ianuarie.

#11096
lls869

lls869

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 608
  • Înscris: 21.07.2011

 atupi, on 06 octombrie 2017 - 18:41, said:

Am zeci de zboruri in ultimul an cu Wizz și per total am fost mulțumit dar preturile ptr o deplasare în jurul sărbătorilor de iarnă mi se pare scandalos. Peste 400 euro un Basel-Bucuresti plecare înainte de Crăciun și întoarcere în ianuarie.

Salut,
Incearca si ei sa ingrase rau porcul, ca doar e Craciunul si sarbatorile adiacente Posted Image . O alta solutie ar fi un zbor pana in Milano iar de acolo un cu trenul. E o solutie mai ieftina(biletul de tren dus intors e 80 eur) dar mai lunga(doar calatoria cu trenul dureaza 4 ore)...  Adaugand si pretul biletului Bucuresti -Milano-Bucuresti(de la 90 eur dus intors), tot iesi mai bine...
Bafta!!

#11097
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008
in urma intarzierii wizz air refuza sa plateasca acele compensatii.
puteti sa imi recomandati o societate care se ocupa de claims in numele clientilor?
am gasit multe pe net, majoritatea din state dar si din danemarca sau Romania.
ma intereseaza o companie de la care ati si obtinut despagubiri. reclamele si recenziile de pe net nu sunt intotdeauna demne de incredere.

#11098
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,517
  • Înscris: 02.09.2006
puteti sa comentati orice, dar la tarifele pe care le au cursele low cost, personal mi-ar fi jena sa cer vre-o compensatie indiferent de durata intirzierii, chiar daca sint pasager european si am drepturi!

#11099
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008

 tytysor, on 09 octombrie 2017 - 00:01, said:

puteti sa comentati orice, dar la tarifele pe care le au cursele low cost, personal mi-ar fi jena sa cer vre-o compensatie indiferent de durata intirzierii, chiar daca sint pasager european si am drepturi!
300 euro de persoana platit pe bilet ti se pare putin?  nu vad nici o diferenta intre wizz si tarom in cazul de fata.
ti-ar fi jena ca pentru banii platiti sa iti ceri drepturile? pai poate ca din cauza asta suntem tratati astfel.

#11100
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013

 tytysor, on 09 octombrie 2017 - 00:01, said:

puteti sa comentati orice, dar la tarifele pe care le au cursele low cost, personal mi-ar fi jena sa cer vre-o compensatie indiferent de durata intirzierii, chiar daca sint pasager european si am drepturi!

Adevarat. E mai putin rusinos sa o arzi agramat pe forum.

Ai zis ca putem sa comentam orice.

#11101
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 14.11.2005

 tytysor, on 09 octombrie 2017 - 00:01, said:

puteti sa comentati orice, dar la tarifele pe care le au cursele low cost, personal mi-ar fi jena sa cer vre-o compensatie indiferent de durata intirzierii, chiar daca sint pasager european si am drepturi!


"Low cost" nu inseamna liber la bataie de joc.
Cumpararea unui bilet de avion presupune ca si tu si compania va asumati niste responsabilitat. Este un contract
Tu ca pasager ai drepturi si obligatii. Iar compania prestatoare de servicii are drepturi si obligatii.
Atunci cand cumperi un bilet la o companie low cost nu se specifica nicaieri ca firma poate sa decoleze cand vrea si ca programul este complet aleator. Nicidecum.
Stii ca nu ai bagaj decat daca il cumperi.
ca nu ai mancare decat daca o cumperi.
Ca spatiul intre scaune e mai mic.
Ca decolezi si aterizezi de pe un aeroport aflat mai departe de oras.
Dar nicidecum nu scrie undeva ca programul este aleator.
Dar asta este mentalitatea deja celebra: "lasa ca merge si asa". Adica pana la urma specificatiile sunt acolo pentru a fi incalcate daca asa ti se pune tie in dimineata aia.
O fi asa prin capul unora. Noroc insa ca mai exista si forumuri care considera ca regulile nu sunt facute pentru a fi incalcate.


Si apropos de treaba asta cu "e low cost deci fac ce vreau". Am auzit-o de multe ori de la pasageri (din pacate mereu romani) care se purtau ca niste maimute inca necoborate din copac si cand li se atragea atentia ca sunt nesimtiti faceau scandal ca e "low cost" deci daca nu iti convine sa mergi cu altceva...
Oare cand va intelege tot omul ca libertatea ta se termina unde incepe libertatea celuilalt?

Edited by something00, 09 October 2017 - 10:29.


#11102
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,517
  • Înscris: 02.09.2006
*****

Edited by tytysor, 09 October 2017 - 19:16.


#11103
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006

 something00, on 09 octombrie 2017 - 10:28, said:

Ca decolezi si aterizezi de pe un aeroport aflat mai departe de oras.

Punctul asta in muuuulte cazuri nu mai e de actualitate. De multe ori e un singur aeroport si...ala e (Otopeni, Madrid, Dublin, Lisabona etc.)
Sau daca exista mai multe (gen Londra), distanta e de neglijat. Daca vreau sa ajung in centrul Londrei (si nu chiar toata lumea vrea asta), ce mi-e Heathrow, ce mi-e Gatwick, ce mi-e Stansted. Luton e putin mai departe, e drept.

Edited by cattavencu, 10 October 2017 - 09:38.


#11104
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 14.11.2005

 cattavencu, on 10 octombrie 2017 - 09:33, said:

Punctul asta in muuuulte cazuri nu mai e de actualitate. De multe ori e un singur aeroport si...ala e (Otopeni, Madrid, Dublin, Lisabona etc.)
Sau daca exista mai multe (gen Londra), distanta e de neglijat. Daca vreau sa ajung in centrul Londrei (si nu chiar toata lumea vrea asta), ce mi-e Heathrow, ce mi-e Gatwick, ce mi-e Stansted. Luton e putin mai departe, e drept.

E adevarat ca nu este o regula valabila pentru toate zborurile.
Insa este o informatie de tinut in minte.
De exemplu Charleroi nu e Bruxel. Si Wezze nu e Dusseldorf.
Dar cum am zis: este o conditie pe care o accepti in cunostinta de cauza.
Stim ca folosirea unui aeroport secundar scade costurile si ca de multe ori companiile low cost merg pe astfel de variante.
Asta e "low cost".
Dar nu asta era discutia....

Edited by something00, 10 October 2017 - 10:07.


#11105
takecare

takecare

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 226
  • Înscris: 06.08.2007
salutare,
despre geanta foto stie cineva ceva? se poate lua cu tine, pe langa bagajul mic de cabina?!

#11106
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,630
  • Înscris: 12.12.2006
Trebuie introdusa in bagajul de cabina.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate