Volvo S90
#73
Publicat: 07 decembrie 2015 - 23:22
ionut_ionut, on 07 decembrie 2015 - 23:15, said:
Nu stiu cum este S90 insa noul XC90 nu mai are absolut nicio treaba cu vechiul model sau mai bine zis cu vreun Volvo de pana acum, este mult peste la capitolul calitate, plastice. fara sa exagerez este f comparabil cu ML,X5, peste Lexus RX dar totusi sub RRS sau Cayenne. Marea problema ramane pretul, peste 80k euro pt un exemplar dotat si din pacate vine la pachet cu un 2.0d. Nu l-am condus dar la o prima vedere este waw, mai putin pretul gretos de mare. Pe benzina au un XC90 destul de potent, vreo 400 de cp... Editat de DaniJ90, 07 decembrie 2015 - 23:27. |
#74
Publicat: 07 decembrie 2015 - 23:50
#75
Publicat: 08 decembrie 2015 - 04:23
ionut_ionut, on 07 decembrie 2015 - 23:15, said:
Nu l-am condus dar la o prima vedere este waw, mai putin pretul gretos de mare. LE cu ce-i mai rasarita ca Hyundai Genesis?....a, e Volvo...big deal Editat de Octavian_SK, 08 decembrie 2015 - 04:25. |
#76
Publicat: 08 decembrie 2015 - 13:43
#77
Publicat: 08 decembrie 2015 - 19:26
Kroghy, on 07 decembrie 2015 - 22:49, said:
degeaba vin unii care au trabant sau longan sau Avensis si viseaza la S90 nu ei sunt targetul pt. S90, vrabia malai viseaza insa producatorul nu traieste pe vise cine nu are masina premium nu poate emite pareri competente legate de S90 care viseaza la premium S90 viseaza la categoria premium, cati din cei din aceasta dezbatere au masini premium? premium incepe cu sasiul, piele si catifea se pot pune si pe trabant Intrebarea e alta. Cate masini "premium" ai avut tu de ai atitudinea asta? Ti-ai luat si tu un A4, ai sarit un anumit prag social si crezi ca le stii pe toate? Cata experienta ai tu cu masini in general de ai atitudinea asta fata de alti colegi de forum? Tu consideri premium un A4 (suspectez SH) cu tractiune fata? Esti distractiv. Mai ales ca tu aduci in discutie sasiul, parerea mea e ca Audi cu tractiune fata nu prea sunt premium in ceea ce priveste tinuta de drum. La Audi iti trebuie quattro ca sa fie asa cum trebuie. Dar banuiesc ca tu nu ai cine stie ce experienta de ai senzatia ca ai un zeu de masina. |
#78
Publicat: 09 decembrie 2015 - 15:24
Octavian_SK, on 08 decembrie 2015 - 04:23, said: Hyundai Genesis e un autoturism premium, spre deosebire de marca Hyundai in general. Acest model e facut pt un segment superior si se incadreaza in aceeasi categorie cu Volvo S90, A6/Seria5/E-klasse, modelul din aceeasi clasa de la Jaguar sau de la Lexus si nu numai. Editat de alin8999, 09 decembrie 2015 - 15:25. |
#80
Publicat: 09 decembrie 2015 - 19:57
#81
Publicat: 12 decembrie 2015 - 17:46
Este de aprox 4000 de euro diferenta de pret in favoarea lui XC90. Daca te hotarasti sa cumperi si mai tragi de pret, s-ar putea sa ai un discount de 3-4000 de euro fata de pretul de lista. Adica sa ajungi pe la 47-48 000 de euro si o diferenta de pret de vreo 10 000 de euro intre cele doua. Eu zic ca e ceva. Ca fiabilitate si tinuta de drum nu cred ca Volvo este mai prejos fata de Audi. Dar in acelasi timp o dinamica ceva mai slaba si varietatea mai mica de motoare se traduce si printr-un pret mai mic. In plus nici lista de dotari disponibile nu e la fel de stufoata ca la Audi. Mie Q7 mi se pare ca arata f vulgar si oribil comparativ cu XC90.
Editat de LauCalin, 12 decembrie 2015 - 17:50. |
#82
Publicat: 12 decembrie 2015 - 19:30
Bogdansv1, on 07 decembrie 2015 - 22:13, said:
Am impresia că Audi a hotărât ca să nu mai țină A4 ĂŽn clasa premium, plasând motorul transversal pe noile modele ce vor apărea ĂŽn 2016 http://m.auto-bild.r...i-a4-70416.html mihaitzadh, on 07 decembrie 2015 - 22:38, said:
Petru mine masina premium are piele, a/c si entertainment ca standard pe orice versiune, iar a4 are acestea ca optinale,daca punem probema astfel destule de multe masini cu suficete optionale bifate sunt premium. Premium - piele, a/c si entertainment pe orice versiune damn, am impresia ca suntem cam offtopic... Editat de MrReason, 12 decembrie 2015 - 19:31. |
|
#84
Publicat: 12 decembrie 2015 - 19:46
Bogdansv1, on 12 decembrie 2015 - 19:32, said:
Intreaba-l pe Kroghy, el e cu explicatiile... eu lui i-am atras atentia. S90 cu sasiu transversal nu este si nici nu va fi niciodata in segmentul premium din cauza sasiului low-cost cu dinamica si tinuta de drum foarte slaba comparativ cu un sasiu cu motor longitudinal care este mul mai echilibrat in distributia maselor Editat de Kroghy, 12 decembrie 2015 - 19:50. |
#85
Publicat: 12 decembrie 2015 - 20:46
LauCalin, on 12 decembrie 2015 - 17:46, said:
Este de aprox 4000 de euro diferenta de pret in favoarea lui XC90. Daca te hotarasti sa cumperi si mai tragi de pret, s-ar putea sa ai un discount de 3-4000 de euro fata de pretul de lista. Adica sa ajungi pe la 47-48 000 de euro si o diferenta de pret de vreo 10 000 de euro intre cele doua. Eu zic ca e ceva. Ca fiabilitate si tinuta de drum nu cred ca Volvo este mai prejos fata de Audi. Dar in acelasi timp o dinamica ceva mai slaba si varietatea mai mica de motoare se traduce si printr-un pret mai mic. In plus nici lista de dotari disponibile nu e la fel de stufoata ca la Audi. Mie Q7 mi se pare ca arata f vulgar si oribil comparativ cu XC90. Nu ai cum sa ajungi la 47-48k euro, nu ai cum sa iei o astfel de masina si in echiparea de baza si fara optionale si cu 190cp/400Nm la o greutate de peste 2t. |
#86
Publicat: 12 decembrie 2015 - 21:09
Pai pretul de lista e vreo 55000. Prinzi o oferta, -1500 de euro, zambesti frumos cand esti in showroom, -1000 de euro, te bagi si la rabla, -1500, le arunci in fata o oferta de masina Premium nemteasca, mai scad 1000-1500 de euro. Hai, ca s-au scăzut ceva bani. Schimbi dealerul Volvo si le arati preturile obtinute, se mai lasa cu ceva negociere. Asa a luat un prieten acum 6 ani un Lexus IS. De la 39 000 de euro a ajuns la 31500.
|
#87
Publicat: 12 decembrie 2015 - 21:10
Kroghy, on 12 decembrie 2015 - 19:46, said:
eu v-am zis sa nu mai credeti prostiile din presa, A4 B9 are platforma MLB Evo (MLB2) care este numai cu motor longitudinal S90 cu sasiu transversal nu este si nici nu va fi niciodata in segmentul premium din cauza sasiului low-cost cu dinamica si tinuta de drum foarte slaba comparativ cu un sasiu cu motor longitudinal care este mul mai echilibrat in distributia maselor |
|
#88
Publicat: 12 decembrie 2015 - 21:36
Bogdansv1, on 12 decembrie 2015 - 19:32, said:
ntreaba-l pe Kroghy, el e cu explicatiile... eu lui i-am atras atentia. Kroghy, on 12 decembrie 2015 - 19:46, said:
S90 cu sasiu transversal nu este si nici nu va fi niciodata in segmentul premium din cauza sasiului low-cost cu dinamica si tinuta de drum foarte slaba comparativ cu un sasiu cu motor longitudinal care este mul mai echilibrat in distributia maselor |
#89
Publicat: 12 decembrie 2015 - 21:39
DaniJ90, on 12 decembrie 2015 - 21:10, said:
Tu cred ca esti turc, nu intelegeti ca masina e AWD>? MrReason, on 12 decembrie 2015 - 21:36, said:
Motor transversal nu inseamna neaparat distributie proasta a greutatii. Mai ales ca vor fi si modele hibride care mai mult ca sigur vor avea bateriile in spate. Cu tinuta de drum, ramane de vazut, adica trebuie testat. si asta nu neaparat din cauza motorului ci a pozitiei cutiei de viteze, a lungimii diferite a planetarelor si alte compromisuri care se fac la un motor transversal bateria e in spate si la masina mea care nu e hibrida si are baterie asa de mare de zici ca e de camion Editat de Kroghy, 12 decembrie 2015 - 21:40. |
#90
Publicat: 12 decembrie 2015 - 23:00
Kroghy, on 12 decembrie 2015 - 21:39, said:
AWD are si Dacia Papuc 4x4 si nu e un etalon in domeniul premium nu neaparat proasta dar sigur mai proasta decat la un motor longitudinal si asta nu neaparat din cauza motorului ci a pozitiei cutiei de viteze, a lungimii diferite a planetarelor si alte compromisuri care se fac la un motor transversal bateria e in spate si la masina mea care nu e hibrida si are baterie asa de mare de zici ca e de camion |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi