Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Volvo S90
#55
Posted 07 December 2015 - 21:46
#56
Posted 07 December 2015 - 21:51
mog, on 07 decembrie 2015 - 21:36, said:
Motoarele la Audi sunt pozitionate transversal doar daca sunt Quattro. De la a4/q5 in sus. mihaitzadh, on 07 decembrie 2015 - 21:46, said:
cel putin cutia e montata transversal , motorul nu sitiu cam cate masini ai vazut tu cu cutia de viteze montata in fata farurilor? toate A4 au motor longitudinal si cutie de viteze amplasata intre puntea fata si puntea spate pentru a asigura cea mai buna distributie a maselor in aceeasi situatie este si 3er si C si tot ce e mai sus, adica A6/5er/E dar aici vorbim despre masini facute cu simt de raspundere, facute bine, fara compromis Edited by Kroghy, 07 December 2015 - 21:54. |
#57
Posted 07 December 2015 - 22:04
mog, on 07 decembrie 2015 - 21:36, said:
Motoarele la Audi sunt pozitionate transversal doar daca sunt Quattro. De la a4/q5 in sus. Doar transmisia e transversala Kroghy, on 07 decembrie 2015 - 21:36, said:
Nu stiu ce parcari vizitezi ca eu loc cu pe un loc chiar suficet sa deschid si porbgajul, plus ce cumparaturi incap in clio/punto, Kroghy, on 07 decembrie 2015 - 21:36, said:
la tara da, dar intr-un oras aglomerat e foarte greu de folosit in mod uzual din cauza gabaritului mare si a pozitie de condus care are vizibilitate scazuta |
#58
Posted 07 December 2015 - 22:08
Kroghy, on 07 decembrie 2015 - 21:07, said:
nu din poza ci din compromisul motorului transversal lucru care nu este acceptat in segmentul premium si de lux din cauza compromisului in detrimentul calitatii, a confortului si a dinamicii renume prost iar in segmentul premium nici macar renume neutru nu e suficient, e nevoie de pedigree de top ca sa fii acceptat tu chiar crezi toate articolele platite scrise de tot felul de asa zis jurnalisti auto care scriu orice telenovela pentru o ciorba reincalzita? compret de acord insa aici vorbim de tinuta de drum impecabila, de perfectiune, iar motorul transversal e un compromis care distruge orice urma de perfectiune tractiunea fata e motivul pentru care am ales Audi pentru ca voiam sa iau MB dar am renuntat din cauza tractiunii spate, si eu vorbesc ca posesor de marca premium nu ca cititor de reviste colorate nu ma intereseaza sportivitatea, 140 cai sunt suficienti insa nu poti intelege placerea condusului pana cand nu conduci o masina echilibrata aproape perfect atat fata/spate cat si stanga/dreapta S90 e fiarte departe de a fi echilibrata perfect, motorul e pus invers, cutia de viteze e amplasata foarte in fata, e moartea pasiunii din cate am citit S80 era o masina premium cu motor longitudinal dar au vrut sa faca economi la S90 si au facut o masina mare bazata pe compromisuri, lucru care a insemnat esecul lui Opel Omega, Renault Safrane si altii de genul Omule, intai mergi cu masina asta si dupa vino sa ne spui ca nu e perfecta. Scuza-ma dar standardul tau adica Audi A4 e departe de perfectiune... este la limita inferioara a ceea ce inseamna "premium". De la stofa cu care vine standard si plasticele din masina pana la feelingul unei masini cu tractiune fata... Totusi sa nu exageram. Si eu am un Audi acum, si stiu foarte bine toate modelele. Sunt niste masini bune, dar nimic de ridicat in slavi, si in nici un caz vreun standard in materie de tinuta de drum sau dinamica, din contra, eu regret intens ca nu mi-am luat una cu suspensie pneumatica, ca imi clantane dintii in gura cand dau intr-o groapa cu jante pe 20 si suspensia sport. Articolele scrise de jurnalisti in presa de specialitate internationala mi se par o sursa mult mai credibila decat tine. Macar daca mergeai cu ea si veneai sa ne impartasesti parerile, asa puteam sa iti respect opinia, dar tu n-ai facut nici macar asta, tu dintr-o poza si un detaliu tehnic pe care il interpretezi tu ca fiind prost gandit, ai decis ca e o masina naspa si iti sustii parerea. Eu nu stiu daca e buna de ceva sau nu, dar nu pot sa imi formez o parere dintr-o poza si un detaliu tehnic. Si intamplator m-am urcat si eu noul XC90 la salonul auto de luna trecuta, si chiar iti spun sincer ca la capitolul materiale si finisaje interioare sta excelent, chiar am ramas impresionat. De ce spui ca Volvo are renume prost? Au fost mult timp in avangarda sigurantei auto si inca sunt, au facut masini bune de-a lungul timpului, nu vad care e problema cu faptul ca au niste proprietari chinezi. Niste arabi detin un pachet imens de actiuni la Ferrari de pilda, inseamna ca Ferrari are un renume prost din cauza proprietarilor sau ca e o masina arabeasca? Cum de altfel si JLR e detinut de niste indieni, e masina indiana? Ingineria si productia se fac in UK, ce conteaza cine detine actiunile? Sunt convins ca niste papuasi au actiuni si la VAG, inseamna ca VW/Audi sunt masini papuase? Nu inteleg logica ta. Intelegeam sa spui asta daca masinile se concepeau si fabricau in China si pastrau doar sigla dar nu e cazul. Ingineria, designul, productia se fac in Suedia de catre niste suedezi. Edited by emil_sv, 07 December 2015 - 22:16. |
#59
Posted 07 December 2015 - 22:13
Am impresia cã Audi a hotãrât ca sã nu mai ținã A4 în clasa premium, plasând motorul transversal pe noile modele ce vor apãrea în 2016
http://m.auto-bild.r...i-a4-70416.html Edited by Bogdansv1, 07 December 2015 - 22:14. |
#60
Posted 07 December 2015 - 22:14
Bogdansv1, on 07 decembrie 2015 - 22:13, said:
Am impresia că Audi a hotărât ca să nu mai țină A4 în clasa premium, plasând motorul transversal pe noile modele ce vor apărea în 2016 http://m.auto-bild.r...i-a4-70416.html La naiba!!!! Acum concureaza cu Renault si Peugeot!!! Ce ne facem??? |
#61
Posted 07 December 2015 - 22:18
Cred ca Volvo a ramas doar cu numele si cu reputatia de pe vremea cand erau 100% suedeze.
Cam aceeasi situatie cu VW-ul din prezent, doar renumele a mai ramas, in rest platesti un pret umflat cu 50% fata de ce ofera concurenta, iar calitatea e tot cu 50% mai slaba... |
#62
Posted 07 December 2015 - 22:20
Bogdansv1, on 07 decembrie 2015 - 22:13, said:
Am impresia că Audi a hotărât ca să nu mai țină A4 în clasa premium, plasând motorul transversal pe noile modele ce vor apărea în 2016 http://m.auto-bild.r...i-a4-70416.html A4 nu a facut si nu face parte din clasa premium alex2010, on 07 decembrie 2015 - 22:18, said:
Cred ca Volvo a ramas doar cu numele si cu reputatia de pe vremea cand erau 100% suedeze. Cam aceeasi situatie cu VW-ul din prezent, doar renumele a mai ramas, in rest platesti un pret umflat cu 50% fata de ce ofera concurenta, iar calitatea e tot cu 50% mai slaba... Serios, eu la ultima achizitie volvo am o constatat o crestere cu 50% a calitatii Edited by mihaitzadh, 07 December 2015 - 22:22. |
#63
Posted 07 December 2015 - 22:22
Bogdansv1, on 07 decembrie 2015 - 22:13, said:
Am impresia că Audi a hotărât ca să nu mai țină A4 în clasa premium, plasând motorul transversal pe noile modele ce vor apărea în 2016 http://m.auto-bild.r...i-a4-70416.html The B8 and B9 versions of the A4 are built on the Volkswagen Group MLB platform https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A4 The Volkswagen Group MLB platform is the company's platform strategy, announced in 2012, for shared modular construction of its longitudinal, front-engined automobiles. https://en.wikipedia...up_MLB_platform mihaitzadh, on 07 decembrie 2015 - 22:20, said:
A4 nu a facut si nu face parte din clasa premium The Audi A4 is a line of compact executive cars. Compact executive car is a car classification term applied to premium cars smaller than executive cars Edited by Kroghy, 07 December 2015 - 22:24. |
#64
Posted 07 December 2015 - 22:31
Si wikipedia e sursa sigura?))) site-ul producatorului e sursa sigura, reviste de specialitate is o sursa mai sigura. Stii care sunt cei ce mai scriu articole de pe wikipedia? studentii din an 1 de pe la tara care acuma descopera netul si elevii de clasa a 9 10 care cred ca profii is prosti si nu se prind. Dupa se desteapta si ei si invata sa se informeze...
|
|
#65
Posted 07 December 2015 - 22:38
Petru mine masina premium are piele, a/c si entertainment ca standard pe orice versiune, iar a4 are acestea ca optinale,daca punem probema astfel destule de multe masini cu suficete optionale bifate sunt premium.
Premium - piele, a/c si entertainment pe orice versiune |
#66
Posted 07 December 2015 - 22:42
Kroghy, on 07 decembrie 2015 - 21:51, said:
esti sigur ca A4 are motor transversal? eu zic sa mai studiezi cutia de viteze se monteaza in continuarea arborelui cotit, iar la un motor longitudinal arborele cotit este pozitionat fata/spate asa ca poti monta cutia in fata farurilor sau in spatele motorului, spre centrul masinii cam cate masini ai vazut tu cu cutia de viteze montata in fata farurilor? toate A4 au motor longitudinal si cutie de viteze amplasata intre puntea fata si puntea spate pentru a asigura cea mai buna distributie a maselor in aceeasi situatie este si 3er si C si tot ce e mai sus, adica A6/5er/E dar aici vorbim despre masini facute cu simt de raspundere, facute bine, fara compromis mihaitzadh, on 07 decembrie 2015 - 22:04, said: Doar transmisia e transversala Nu stiu ce parcari vizitezi ca eu loc cu pe un loc chiar suficet sa deschid si porbgajul, plus ce cumparaturi incap in clio/punto, Problema aici e intre scaun si volan, dupa logica asta ar trebui interzise in oras suvurile pentru-ca prezinta risc de accident. Edited by mog, 07 December 2015 - 22:54. |
#67
Posted 07 December 2015 - 22:43
Audi A4 nu a fost niciodata masina premium, doamne fereste...nu inseamna ca daca voi aveti masina aia e si cea mai buna din lume.Eu am doua Avensis-uri acum, una din 2003 si una din 2005 si nu, una cu 116cp si una cu 177cp, nu as da nici una pe A6, nici nu vorbesc de A4, dar asta o face premium? NU! Inteleg ca la o masina premium nu conteaza cati cp are, nu conteaza materialele, dotarile, spatiul, cum arata, cat de repede ajunge de a 0-100, etc, toate astea nu conteaza, conteaza doar daca motorul e transversal sau longitudinal, nu conteaza ca masina are deja foarte mult spatiu la interior, este foarte rapida si e si AWD...fara suparare Kroghy, cate si ce masini ai mai condus la viata ta in afara de Audi ala?
|
#68
Posted 07 December 2015 - 22:49
degeaba vin unii care au trabant sau longan sau Avensis si viseaza la S90
nu ei sunt targetul pt. S90, vrabia malai viseaza insa producatorul nu traieste pe vise cine nu are masina premium nu poate emite pareri competente legate de S90 care viseaza la premium S90 viseaza la categoria premium, cati din cei din aceasta dezbatere au masini premium? premium incepe cu sasiul, piele si catifea se pot pune si pe trabant Edited by Kroghy, 07 December 2015 - 22:52. |
#69
Posted 07 December 2015 - 22:52
Kroghy, on 07 decembrie 2015 - 22:49, said:
degeaba vin unii care au trabant sau longan sau Avensis si viseaza la S90 nu ei sunt targetul pt. S90, vrabia malai viseaza insa producatorul nu traieste pe vise cine nu are masina premium nu poate emite pareri competente legate de S90 care viseaza la premium S90 viseaza la categoria premium, cati din cei din aceasta dezbatere au masini premium? premium incepe cu sasiul, piele si catifea se pot pune si pe trabant Edited by DaniJ90, 07 December 2015 - 22:53. |
|
#70
Posted 07 December 2015 - 22:58
#72
Posted 07 December 2015 - 23:15
Nu stiu cum este S90 insa noul XC90 nu mai are absolut nicio treaba cu vechiul model sau mai bine zis cu vreun Volvo de pana acum, este mult peste la capitolul calitate, plastice. fara sa exagerez este f comparabil cu ML,X5, peste Lexus RX dar totusi sub RRS sau Cayenne. Marea problema ramane pretul, peste 80k euro pt un exemplar dotat si din pacate vine la pachet cu un 2.0d.
Nu l-am condus dar la o prima vedere este waw, mai putin pretul gretos de mare. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users