Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Volvo S90

- - - - -
  • Please log in to reply
109 replies to this topic

#37
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,970
  • Înscris: 06.01.2006
mult prea scump in comparatie cu Mondeo, Passat, Superb, Talisman
la pret de E/5er/A6 nu are nici o sansa

Edited by Kroghy, 07 December 2015 - 17:27.


#38
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 Octavian_SK, on 07 decembrie 2015 - 17:13, said:

Daca S80 e vre-o 40K$, asta nou sigur e mai sus....mult prea scump

Asteapta-te la un 70k pentru una bine echipata. XC90 ajunge pe la 80k in varianta de top.

#39
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,104
  • Înscris: 22.11.2011

 Kroghy, on 07 decembrie 2015 - 17:18, said:

mult prea scump in comparatie cu Mondeo, Passat, Superb, Talisman
la pret de E/5er/A6 nu are nici o sansa
..si de ce l-ai compara cu alea? e peste toate la toate capitolele.Chiar daca S90 va fi o masina excelenta, tot nu se va cumparat si asta din cauza mentalitatii, cand ajungi sa o compari cu o lada ca Passat, e clar...

#40
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,970
  • Înscris: 06.01.2006
am comparat S90 cu Mondeo, Passat, Superb, Talisman pt. ca asta este concurenta
in zona premium nu ajunge pentru ca nici tehnic nu se ridica la inaltime (motor cu amplasare transversala, un compomis care nu se face la masinile cu pretentii) si nici renume nu (mai) are (in gama premium este foarte important pedigree si Geely trage in jos)
arata-mi o masina premium de clasa mare care compromite performanta si tinuta de drum cu un motor amplasat transversal

Edited by Kroghy, 07 December 2015 - 17:30.


#41
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011

 DaniJ90, on 07 decembrie 2015 - 17:16, said:

...mult prea scump in comparatie cu ce?

cu cat as da pe modelul asta de masin

 DaniJ90, on 07 decembrie 2015 - 17:25, said:

..si de ce l-ai compara cu alea? e peste toate la toate capitolele.Chiar daca S90 va fi o masina excelenta, tot nu se va cumparat si asta din cauza mentalitatii, cand ajungi sa o compari cu o lada ca Passat, e clar...

acu pe bune, ti-ai lua-o la banii astia? deja suntem in plaja in care daca as da banii astia as merge pe Camaro, Charger, Mustang...nicidecum pe o masina de famile...pentru aia imi e de ajuns un passat, Insignia, BMW....aaa...daca vorbim doar de dragul discutiei  putem spune orice :)

#42
mihaitzadh

mihaitzadh

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 85
  • Înscris: 14.11.2014

 Kroghy, on 07 decembrie 2015 - 17:28, said:

am comparat S90 cu Mondeo, Passat, Superb, Talisman pt. ca asta este concurenta
in zona premium nu ajunge pentru ca nici tehnic nu se ridica la inaltime (motor cu amplasare transversala, un compomis care nu se face la masinile cu pretentii) si nici renume nu (mai) are (in gama premium este foarte important pedigree si Geely trage in jos)
arata-mi o masina premium de clasa mare care compromite performanta si tinuta de drum cu un motor amplasat transversal

Nu stiu in ce volvouri ai urcat tu, dar eu cred ca XC90 face parte din categoria premium, atat la categoria finisaje fiind pest Q7 la interior,cat despre motoarele cu amplasare transversala tin sa aduc la cuostiinta ca cea mai vanduta masina din lume are  motor transversal nu intra in categoria premium dar ca fiabilitate este exceptionala, deasemenea  Land Rover Freelander si  Lamboborghini Miura, plus peste 80%din autobuzele din circulatie au motoare transversale deci eu cred ca asta nu este in nici un caz un compromis, plus ca Volvo face asta inca din 1998 la toate  modelele si culmea asta nu a afectat vanzarile

#43
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,104
  • Înscris: 22.11.2011

 Octavian_SK, on 07 decembrie 2015 - 17:51, said:

cu cat as da pe modelul asta de masin



acu pe bune, ti-ai lua-o la banii astia? deja suntem in plaja in care daca as da banii astia as merge pe Camaro, Charger, Mustang...nicidecum pe o masina de famile...pentru aia imi e de ajuns un Passat, Insignia, BMW....aaa...daca vorbim doar de dragul discutiei  putem spune orice Posted Image
Nu cred ca intelegi discutia si nici masina, ce rost are sa bagi in discutie Camaro si Mustang? Aici este vorba de o masina super spatioasa, super dotata si comoda, care o sa se bata de la egal la egal cu A6 si Seria 5, ba mai mult, masina seamana mai mult cu Seria 7, de ce mai si fac Seria 7, S Class daca avem Mustang, Charger, Ferrari si mai stiu eu ce...tine cont ca S90 in versiunea cu motorul cel mai bun ajunge de la 0-100 in 5 secunde si ceva, la greutatea si marimea ei cred ca e ceva remarcabil.Ca sa si raspund, daca as avea banii astia as merge la un driver test cu ea si cu cele de la concurenta cu toate ca sunt aproape 100% sigur ca e peste A6 , am mers destul de mult cu A6 si nu e asa impresionant pe cat ma asteptam.

#44
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,970
  • Înscris: 06.01.2006
S90 se bate cu A6 cum se bate Logan cu Aventador Posted Image
o fi semanant S90 cu 7er la supapa de aer de la roti dar cam aici se opresc asemanarile
Geely SC7 seamana cu Lexus dar nimeni nu cumpara Geely SC7 in loc de Lexus
S90 nici macar la nivel A4 nu se ridica, cand vorbim de masini premium conteaza mai putin spatiul interior
iar daca e vorba strict de spatiu atunci Skoda Superb e cel putin egala cu S90

Edited by Kroghy, 07 December 2015 - 21:03.


#45
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 Kroghy, on 07 decembrie 2015 - 17:28, said:

am comparat S90 cu Mondeo, Passat, Superb, Talisman pt. ca asta este concurenta
in zona premium nu ajunge pentru ca nici tehnic nu se ridica la inaltime (motor cu amplasare transversala, un compomis care nu se face la masinile cu pretentii) si nici renume nu (mai) are (in gama premium este foarte important pedigree si Geely trage in jos)
arata-mi o masina premium de clasa mare care compromite performanta si tinuta de drum cu un motor amplasat transversal

Te-ai urcat in XC90-ul nou? E premium fara indoiala.

Nici n-a aparut masina, tu ai si condus-o si ti-ai dat si cu parerea ca motorul ii compromite performanta si tinuta de drum... Cum iti dai tu seama de tinuta de drum si de perfomanta dintr-o poza? Cu ce trage Geely in jos? Au dezvoltat aceasta masina niste chinezi? Nu. Niste suedezi pe banii unor chinezi. XC90 este fara indoiala un succes. Cu pedigree-ul "indoielnic" cu tot, a luat n premii si a fost laudat universal de presa auto.

Nu toti oamenii care cumpara masini premium vor sportivitate (ma rog pseudo sportivitate), masinile astea sunt facute sa fie comfortabile, asta e scopul lor si sincer e bine venit, intr-o lume a pachetelor S line si a suspensiilor M sport.

Daca vrei sa vorbim de compromisuri, hai sa discutam de ce majoritatea Audi-urilor vin cu tractiune fata Posted Image Ala da compromis la sportivitate. Dar vin cu pachet s line si suspensie sport, si au motorul montat longitudinal, aia e cheia sportivitatii la 2.0 tdi 140 de cai! Fantastic!

Edited by emil_sv, 07 December 2015 - 21:00.


#46
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,970
  • Înscris: 06.01.2006

 emil_sv, on 07 decembrie 2015 - 20:59, said:

Cum iti dai tu seama de tinuta de drum si de perfomanta dintr-o poza?
nu din poza ci din compromisul motorului transversal lucru care nu este acceptat in segmentul premium si de lux din cauza compromisului in detrimentul calitatii, a confortului si a dinamicii

 emil_sv, on 07 decembrie 2015 - 20:59, said:

Cu ce trage Geely in jos?
renume prost iar in segmentul premium nici macar renume neutru nu e suficient, e nevoie de pedigree de top ca sa fii acceptat

 emil_sv, on 07 decembrie 2015 - 20:59, said:

Cu pedigree-ul "indoielnic" cu tot, a luat n premii si a fost laudat universal de presa auto.
tu chiar crezi toate articolele platite scrise de tot felul de asa zis jurnalisti auto care scriu orice telenovela pentru o ciorba reincalzita?

 emil_sv, on 07 decembrie 2015 - 20:59, said:

Nu toti oamenii care cumpara masini premium vor sportivitate
compret de acord insa aici vorbim de tinuta de drum impecabila, de perfectiune, iar motorul transversal e un compromis care distruge orice urma de perfectiune

 emil_sv, on 07 decembrie 2015 - 20:59, said:

Daca vrei sa vorbim de compromisuri, hai sa discutam de ce majoritatea Audi-urilor vin cu tractiune fata Ala da compromis la sportivitate.
tractiunea fata e motivul pentru care am ales Audi pentru ca voiam sa iau MB dar am renuntat din cauza tractiunii spate, si eu vorbesc ca posesor de marca premium nu ca cititor de reviste colorate

nu ma intereseaza sportivitatea, 140 cai sunt suficienti insa nu poti intelege placerea condusului pana cand nu conduci o masina echilibrata aproape perfect atat fata/spate cat si stanga/dreapta
S90 e fiarte departe de a fi echilibrata perfect, motorul e pus invers, cutia de viteze e amplasata foarte in fata, e moartea pasiunii
din cate am citit S80 era o masina premium cu motor longitudinal dar au vrut sa faca economi la S90 si au facut o masina mare bazata pe compromisuri, lucru care a insemnat esecul lui Opel Omega, Renault Safrane si altii de genul

Edited by Kroghy, 07 December 2015 - 21:15.


#47
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011

 DaniJ90, on 07 decembrie 2015 - 20:13, said:

Ca sa si raspund, daca as avea banii astia as merge la un driver test cu ea si cu cele de la concurenta cu toate ca sunt aproape 100% sigur ca e peste A6 , am mers destul de mult cu A6 si nu e asa impresionant pe cat ma asteptam.
la pretul; asta masina are un anume target de populatie; cei care cheltuiesc banii astia pe o masina "de familie" chiar si premium cam 90 se vor indrepta catre marci gen BMW serie 5-7 , Audi etc....Volvo nu-i tocmai populara....pe la mine "prin zona", marcile americane si japoneze fac legea, cine vrea sa faca "suta" in 5 secunda cumpara Lamborghini, Ferrari etc...de aia ziceam de Camaro sau Mustang....personal n-as da veci atatia bani pe o masina de genul asta , prefer o skoda...de asta am intrebat cateva pagini mai in fata de pret...daca as fi auzit de ceva gen 20-30k mmmm poate, altfel cu jumate din banii aia iau Charger super potent si dotat Posted Image

http://www.dodge.com/en/charger/

Edited by Octavian_SK, 07 December 2015 - 21:22.


#48
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,970
  • Înscris: 06.01.2006

 DaniJ90, on 07 decembrie 2015 - 20:13, said:

Aici este vorba de o masina super spatioasa, super dotata si comoda, care o sa se bata de la egal la egal cu A6 si Seria 5
sa fie bucuroasa daca se bate de la egal la egal cu Superb si Talisman, pana la A6 si 5er mai are de invatat multe, in primul rand cum se aseaza motorul si cutia de viteze

 Octavian_SK, on 07 decembrie 2015 - 21:20, said:

la pretul; asta masina are un anume target de populatie; cei care cheltuiesc banii astia pe o masina "de familie" chiar si premium cam 90 se vor indrepta catre marci gen BMW serie 5-7 , Audi etc....
asa este, cine da 50+ mii euro pe o masina de familie nu ii da pentru performanta si nici pentru spatiu

Edited by Kroghy, 07 December 2015 - 21:27.


#49
Osiris1981

Osiris1981

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 07.12.2015
Arata foarte bine.

#50
mihaitzadh

mihaitzadh

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 85
  • Înscris: 14.11.2014

 Kroghy, on 07 decembrie 2015 - 21:07, said:

compret de acord insa aici vorbim de tinuta de drum impecabila, de perfectiune, iar motorul transversal e un compromis care distruge orice urma de perfectiune
Al dracu compromis
noul bmx x1 - motor transversal
audi TT quattro şi pe A3/A4 quattro - motor transversal
mercedes gla + citaro - motor transversal

#51
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,970
  • Înscris: 06.01.2006

 mihaitzadh, on 07 decembrie 2015 - 21:27, said:

A4 quattro - motor transversal
esti sigur?
restul (X1, TT, GLA) sunt premium la materiale dar nu la sasiu, la fel ca S90 insa vezi si preturile la X1, TT si GLA care sunt mult sub cele cu sasiu premium

Edited by Kroghy, 07 December 2015 - 21:33.


#52
mihaitzadh

mihaitzadh

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 85
  • Înscris: 14.11.2014

 Octavian_SK, on 07 decembrie 2015 - 21:20, said:

la pretul; asta masina are un anume target de populatie; cei care cheltuiesc banii astia pe o masina "de familie" chiar si premium cam 90 se vor indrepta catre marci gen BMW serie 5-7 , Audi etc....Volvo nu-i tocmai populara....pe la mine "prin zona", marcile americane si japoneze fac legea, cine vrea sa faca "suta" in 5 secunda cumpara Lamborghini, Ferrari etc...de aia ziceam de Camaro sau Mustang....personal n-as da veci atatia bani pe o masina de genul asta , prefer o skoda...de asta am intrebat cateva pagini mai in fata de pret...daca as fi auzit de ceva gen 20-30k mmmm poate, altfel cu jumate din banii aia iau Charger super potent si dotat Posted Image

http://www.dodge.com/en/charger/

cine vrea sa faca "suta" in 5 secunda cumpara ce ai zis tu acolo nu au doar o masina iar XC90 este una dintre masinile care o foloseste in mod "uzual"

#53
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,970
  • Înscris: 06.01.2006

 mihaitzadh, on 07 decembrie 2015 - 21:32, said:

xc90 este una dintre masinile care o foloseste in mod "uzual"
la tara da, dar intr-un oras aglomerat e foarte greu de folosit in mod uzual din cauza gabaritului mare si a pozitie de condus care are vizibilitate scazuta
incearca sa parchezi un XC90 la Carrefour dar in primele randuri acolo unde e plin de Clio si Punto si vorbim dupa
dar incearca sa te incadrezi pe un singur loc, stiu, e imposibil

Edited by Kroghy, 07 December 2015 - 21:37.


#54
mog

mog

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,024
  • Înscris: 20.01.2009
Motoarele la Audi sunt pozitionate transversal doar daca sunt Quattro. De la a4/q5 in sus.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate