Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Volvo S90
#39
Posted 07 December 2015 - 17:25
Kroghy, on 07 decembrie 2015 - 17:18, said:
mult prea scump in comparatie cu Mondeo, Passat, Superb, Talisman la pret de E/5er/A6 nu are nici o sansa |
#40
Posted 07 December 2015 - 17:28
am comparat S90 cu Mondeo, Passat, Superb, Talisman pt. ca asta este concurenta
in zona premium nu ajunge pentru ca nici tehnic nu se ridica la inaltime (motor cu amplasare transversala, un compomis care nu se face la masinile cu pretentii) si nici renume nu (mai) are (in gama premium este foarte important pedigree si Geely trage in jos) arata-mi o masina premium de clasa mare care compromite performanta si tinuta de drum cu un motor amplasat transversal Edited by Kroghy, 07 December 2015 - 17:30. |
#41
Posted 07 December 2015 - 17:51
DaniJ90, on 07 decembrie 2015 - 17:16, said:
...mult prea scump in comparatie cu ce? cu cat as da pe modelul asta de masin DaniJ90, on 07 decembrie 2015 - 17:25, said:
..si de ce l-ai compara cu alea? e peste toate la toate capitolele.Chiar daca S90 va fi o masina excelenta, tot nu se va cumparat si asta din cauza mentalitatii, cand ajungi sa o compari cu o lada ca Passat, e clar... acu pe bune, ti-ai lua-o la banii astia? deja suntem in plaja in care daca as da banii astia as merge pe Camaro, Charger, Mustang...nicidecum pe o masina de famile...pentru aia imi e de ajuns un passat, Insignia, BMW....aaa...daca vorbim doar de dragul discutiei putem spune orice |
#42
Posted 07 December 2015 - 18:01
Kroghy, on 07 decembrie 2015 - 17:28, said:
am comparat S90 cu Mondeo, Passat, Superb, Talisman pt. ca asta este concurenta in zona premium nu ajunge pentru ca nici tehnic nu se ridica la inaltime (motor cu amplasare transversala, un compomis care nu se face la masinile cu pretentii) si nici renume nu (mai) are (in gama premium este foarte important pedigree si Geely trage in jos) arata-mi o masina premium de clasa mare care compromite performanta si tinuta de drum cu un motor amplasat transversal Nu stiu in ce volvouri ai urcat tu, dar eu cred ca XC90 face parte din categoria premium, atat la categoria finisaje fiind pest Q7 la interior,cat despre motoarele cu amplasare transversala tin sa aduc la cuostiinta ca cea mai vanduta masina din lume are motor transversal nu intra in categoria premium dar ca fiabilitate este exceptionala, deasemenea Land Rover Freelander si Lamboborghini Miura, plus peste 80%din autobuzele din circulatie au motoare transversale deci eu cred ca asta nu este in nici un caz un compromis, plus ca Volvo face asta inca din 1998 la toate modelele si culmea asta nu a afectat vanzarile |
#43
Posted 07 December 2015 - 20:13
Octavian_SK, on 07 decembrie 2015 - 17:51, said:
cu cat as da pe modelul asta de masin acu pe bune, ti-ai lua-o la banii astia? deja suntem in plaja in care daca as da banii astia as merge pe Camaro, Charger, Mustang...nicidecum pe o masina de famile...pentru aia imi e de ajuns un Passat, Insignia, BMW....aaa...daca vorbim doar de dragul discutiei putem spune orice |
#44
Posted 07 December 2015 - 20:57
S90 se bate cu A6 cum se bate Logan cu Aventador
o fi semanant S90 cu 7er la supapa de aer de la roti dar cam aici se opresc asemanarile Geely SC7 seamana cu Lexus dar nimeni nu cumpara Geely SC7 in loc de Lexus S90 nici macar la nivel A4 nu se ridica, cand vorbim de masini premium conteaza mai putin spatiul interior iar daca e vorba strict de spatiu atunci Skoda Superb e cel putin egala cu S90 Edited by Kroghy, 07 December 2015 - 21:03. |
#45
Posted 07 December 2015 - 20:59
Kroghy, on 07 decembrie 2015 - 17:28, said:
am comparat S90 cu Mondeo, Passat, Superb, Talisman pt. ca asta este concurenta in zona premium nu ajunge pentru ca nici tehnic nu se ridica la inaltime (motor cu amplasare transversala, un compomis care nu se face la masinile cu pretentii) si nici renume nu (mai) are (in gama premium este foarte important pedigree si Geely trage in jos) arata-mi o masina premium de clasa mare care compromite performanta si tinuta de drum cu un motor amplasat transversal Te-ai urcat in XC90-ul nou? E premium fara indoiala. Nici n-a aparut masina, tu ai si condus-o si ti-ai dat si cu parerea ca motorul ii compromite performanta si tinuta de drum... Cum iti dai tu seama de tinuta de drum si de perfomanta dintr-o poza? Cu ce trage Geely in jos? Au dezvoltat aceasta masina niste chinezi? Nu. Niste suedezi pe banii unor chinezi. XC90 este fara indoiala un succes. Cu pedigree-ul "indoielnic" cu tot, a luat n premii si a fost laudat universal de presa auto. Nu toti oamenii care cumpara masini premium vor sportivitate (ma rog pseudo sportivitate), masinile astea sunt facute sa fie comfortabile, asta e scopul lor si sincer e bine venit, intr-o lume a pachetelor S line si a suspensiilor M sport. Daca vrei sa vorbim de compromisuri, hai sa discutam de ce majoritatea Audi-urilor vin cu tractiune fata Ala da compromis la sportivitate. Dar vin cu pachet s line si suspensie sport, si au motorul montat longitudinal, aia e cheia sportivitatii la 2.0 tdi 140 de cai! Fantastic! Edited by emil_sv, 07 December 2015 - 21:00. |
#46
Posted 07 December 2015 - 21:07
emil_sv, on 07 decembrie 2015 - 20:59, said: Cum iti dai tu seama de tinuta de drum si de perfomanta dintr-o poza? emil_sv, on 07 decembrie 2015 - 20:59, said: Cu ce trage Geely in jos? emil_sv, on 07 decembrie 2015 - 20:59, said: Cu pedigree-ul "indoielnic" cu tot, a luat n premii si a fost laudat universal de presa auto. emil_sv, on 07 decembrie 2015 - 20:59, said: Nu toti oamenii care cumpara masini premium vor sportivitate emil_sv, on 07 decembrie 2015 - 20:59, said: Daca vrei sa vorbim de compromisuri, hai sa discutam de ce majoritatea Audi-urilor vin cu tractiune fata Ala da compromis la sportivitate. nu ma intereseaza sportivitatea, 140 cai sunt suficienti insa nu poti intelege placerea condusului pana cand nu conduci o masina echilibrata aproape perfect atat fata/spate cat si stanga/dreapta S90 e fiarte departe de a fi echilibrata perfect, motorul e pus invers, cutia de viteze e amplasata foarte in fata, e moartea pasiunii din cate am citit S80 era o masina premium cu motor longitudinal dar au vrut sa faca economi la S90 si au facut o masina mare bazata pe compromisuri, lucru care a insemnat esecul lui Opel Omega, Renault Safrane si altii de genul Edited by Kroghy, 07 December 2015 - 21:15. |
|
#47
Posted 07 December 2015 - 21:20
DaniJ90, on 07 decembrie 2015 - 20:13, said:
Ca sa si raspund, daca as avea banii astia as merge la un driver test cu ea si cu cele de la concurenta cu toate ca sunt aproape 100% sigur ca e peste A6 , am mers destul de mult cu A6 si nu e asa impresionant pe cat ma asteptam. http://www.dodge.com/en/charger/ Edited by Octavian_SK, 07 December 2015 - 21:22. |
#48
Posted 07 December 2015 - 21:24
DaniJ90, on 07 decembrie 2015 - 20:13, said:
Aici este vorba de o masina super spatioasa, super dotata si comoda, care o sa se bata de la egal la egal cu A6 si Seria 5 Octavian_SK, on 07 decembrie 2015 - 21:20, said:
asa este, cine da 50+ mii euro pe o masina de familie nu ii da pentru performanta si nici pentru spatiu
Edited by Kroghy, 07 December 2015 - 21:27. |
#50
Posted 07 December 2015 - 21:27
Kroghy, on 07 decembrie 2015 - 21:07, said:
compret de acord insa aici vorbim de tinuta de drum impecabila, de perfectiune, iar motorul transversal e un compromis care distruge orice urma de perfectiune noul bmx x1 - motor transversal audi TT quattro şi pe A3/A4 quattro - motor transversal mercedes gla + citaro - motor transversal |
#51
Posted 07 December 2015 - 21:29
|
#52
Posted 07 December 2015 - 21:32
Octavian_SK, on 07 decembrie 2015 - 21:20, said:
la pretul; asta masina are un anume target de populatie; cei care cheltuiesc banii astia pe o masina "de familie" chiar si premium cam 90 se vor indrepta catre marci gen BMW serie 5-7 , Audi etc....Volvo nu-i tocmai populara....pe la mine "prin zona", marcile americane si japoneze fac legea, cine vrea sa faca "suta" in 5 secunda cumpara Lamborghini, Ferrari etc...de aia ziceam de Camaro sau Mustang....personal n-as da veci atatia bani pe o masina de genul asta , prefer o skoda...de asta am intrebat cateva pagini mai in fata de pret...daca as fi auzit de ceva gen 20-30k mmmm poate, altfel cu jumate din banii aia iau Charger super potent si dotat http://www.dodge.com/en/charger/ cine vrea sa faca "suta" in 5 secunda cumpara ce ai zis tu acolo nu au doar o masina iar XC90 este una dintre masinile care o foloseste in mod "uzual" |
#53
Posted 07 December 2015 - 21:36
mihaitzadh, on 07 decembrie 2015 - 21:32, said: xc90 este una dintre masinile care o foloseste in mod "uzual" incearca sa parchezi un XC90 la Carrefour dar in primele randuri acolo unde e plin de Clio si Punto si vorbim dupa dar incearca sa te incadrezi pe un singur loc, stiu, e imposibil Edited by Kroghy, 07 December 2015 - 21:37. |
#54
Posted 07 December 2015 - 21:36
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users