Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Volvo S90

- - - - -
  • Please log in to reply
109 replies to this topic

#19
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 39,924
  • Înscris: 25.06.2007
Stiu ca nu-i vorba de marime, insa Volvo nici nu atentat niciodata la clubul celor trei germani de lux, s-a vrut a fi doar o optiune pentru cineva care doreste o masina premium.
Pentru ca exista o limita destul de clara intre lux si premium. In plus, Volvo e mai ''de familie'', cumva...

#20
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005

View PostKroghy, on 04 decembrie 2015 - 09:32, said:

noul S90 are motor amplasat longitudinal deci nu intra in clasa premium ci ramane in zona de masini non-premium unde Mondeo si Passat fac legea



View PostKroghy, on 04 decembrie 2015 - 10:32, said:

nou S90 are motor dispus transversal deci dpvd dinamic este la ani lumina in spatele masinilor premium ca A6, 5er si E-Class care au motoare dispuse longitudinal

Eu in locul tau nu as mai discuta despre masini,te contrazici singur !Da-ti suspend

#21
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014
Niste chinezarii scumpe .

#22
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011
Ideea e ca arata mai bine decat Seria 5, A6 si mai ales E clase, nu inteleg ce il face mai slab decat cele amintite? Versiunea T8 e superba, 5 secunde de la 0-100 avand in vedere marimea masinii cred ca e excelent, iar la interior va rog sa imi spuneti cu ce pare mai putin premium?
Attached File  Bild-Vergleich-BMW-5er-F10-LCI-Volvo-S90-Limousine-2016-06-750x750.jpg   120.22K   92 downloads

#23
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,561
  • Înscris: 15.06.2007

View PostDaniJ90, on 04 decembrie 2015 - 09:48, said:

motorizari...
Attachment original.jpg
Ce vrea sa fie la modelul din primul rand?  Chestia aia cu 1,9/100km?

View PostKroghy, on 04 decembrie 2015 - 11:20, said:

Nu e vorba de marime, a incercat si Renaul si Peugeot si Opel sa intre in clubul 5er-E-A6 dar nu au reusit.
Si VW cu phaetonul ala fiasco.

#24
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View Posttfmercedez, on 04 decembrie 2015 - 17:53, said:

Ce vrea sa fie la modelul din primul rand?  Chestia aia cu 1,9/100km?
consum, e model hibrid, probabil cu bateriile incarcate

#25
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,561
  • Înscris: 15.06.2007
Si are si 403 cp..  dar consumul ala e doar de aici si pana la colt..  nu pe distanta de 100 km..

#26
alin8999

alin8999

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,933
  • Înscris: 23.10.2015
XC90 a obtinut un punctaj foarte bun la EuroNcap deci nu cred ca are importanta cine detine divizia de automobile Volvo.
S90-ul il va inlocui pe S80 si va continua lupta cu trioul nemtesc Seria5/A6/E-klasse si cu restul masinilor premium din aceasta categorie. ( Lux, ce spune @karhu mai sus inseamna altceva si aici intra Rolls Royce sau Bentley )
Si platforma e noua, brand-new Volvo in Torslanda, Suedia...XC90 si S90 nu au nicio legatura cu Ford.
https://en.wikipedia...roduct_Platform

Edited by alin8999, 05 December 2015 - 15:01.


#27
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011
XC90 a obtinut printre cel mai bun scor la EuroNcap...

#28
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010
Stopurile alea nu se potrivesc deloc, par luate de pe o troaca americana(din alea cu design din topor). Nici interiorul, tot ceva americanesc pare(ca design).

#29
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
ei si tu acuma, eu zic ca arata foarte bine pentru un Geely cu alta sigla

Edited by Kroghy, 06 December 2015 - 19:47.


#30
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
:)) cei de la Geely nu au facut decat influx de capital, restul e Volvo de sus pana jos, facuta in suedia, aceleasi principii care au facut volvo ce este...
Dupa tine si Jaguar e tata...
Culmea e ca la nici una din marcile astea nu e adevarat...
Dar hai sa nu vb de audi...pardon VW...


#31
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 39,924
  • Înscris: 25.06.2007

View PostKroghy, on 06 decembrie 2015 - 19:43, said:

ei si tu acuma, eu zic ca arata foarte bine pentru un Geely cu alta sigla
Si care e Geely-ul similar (la care sa difere doar sigla)?

Apropo, ai avut vreun Volvo la viata ta?

#32
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011

View PostKarhu, on 07 decembrie 2015 - 10:23, said:

Si care e Geely-ul similar (la care sa difere doar sigla)?

Apropo, ai avut vreun Volvo la viata ta?
Da-i pace ca nu are rost.Lumea nu intelege ca s-au schimbat doar patronii, majoritatea angajatilor au ramas, tot departamentul de inovatii a ramas...Chinezii nu sunt prosti, cum nu sunt nici cei de la Tata Motors...

#33
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View PostKroghy, on 04 decembrie 2015 - 10:32, said:

din cate am citit se pare ca nou S90 are motor dispus transversal deci dpvd dinamic este la ani lumina in spatele masinilor premium ca A6, 5er si E-Class care au motoare dispuse longitudinal
degeaba va avea materiale premium daca dinamica va fi de Mondeo sau Passat
nu va mai uitat numai la ledurile albastre, uitati-va la partea tehnica

CUm judeci tu asta? Motorul se pune transversal in anumite conditii... Depinde cum e distribuita greutatea in masina. Nu inseamna ca daca e dispus transversal o sa aiba dinamica proasta, motoarele astea noi pe care le foloseste Volvo sunt mici si compacte. Volvo oricum nu s-a concentrat vreodata pe sportivitate ci pe comfort, si asta e un lucru ce pe mine ma bucura. M-am saturat de suspensii sport pe masini de duzina, care nici prea dinamice nu sunt si nici comfortabile, doar iti rup spatele pe drumurile de la noi.

Volvo S90 arata absolut superb. XC90 e de asemenea foarte reusit. Noua lor linie de design e top.

View PostKroghy, on 06 decembrie 2015 - 19:43, said:

ei si tu acuma, eu zic ca arata foarte bine pentru un Geely cu alta sigla
Say what? N-au nici o legatura. Faptul ca au un proprietar chinez nu inseamna ca folosesc masini chinezesti rebranduite. Maine poimaine ne trezim ca VAG e preluat de  o firma din China... Ce faci tu atunci? Vii sa ne explici cum tehnologia chineza e varful de lance al tehnicii auto? D-abia astept!


Apropo de pret cred ca va fi undeva intre Passat si E/A6/5.

Edited by emil_sv, 07 December 2015 - 14:42.


#34
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011
Legat de pret, mai multe surse spun ca preturile vor fi asemanatoare cu XC90...

#35
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011
Daca S80 e vre-o 40K$, asta nou sigur e mai sus....mult prea scump

#36
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011

View PostOctavian_SK, on 07 decembrie 2015 - 17:13, said:

Daca S80 e vre-o 40K$, asta nou sigur e mai sus....mult prea scump
...mult prea scump in comparatie cu ce?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate