Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil
 Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 "enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!
 La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)
 

Volvo S90

- - - - -
  • Please log in to reply
109 replies to this topic

#73
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011

View Postionut_ionut, on 07 decembrie 2015 - 23:15, said:

Nu stiu cum este S90 insa noul XC90 nu mai are absolut nicio treaba cu vechiul model sau mai bine zis cu vreun Volvo de pana acum, este mult peste la capitolul calitate, plastice. fara sa exagerez este f comparabil cu ML,X5, peste Lexus RX dar totusi sub RRS sau Cayenne. Marea problema ramane pretul, peste 80k euro pt un exemplar dotat si din pacate vine la pachet cu un 2.0d.

Nu l-am condus dar la o prima vedere este waw, mai putin pretul gretos de mare.
Exact, asta e problema lor, fac masini extraordinare si cine le-a condus stie ce vorbesc, dar ei nu vad ca au de recuperat, isi fac singuri rau cu preturile astea si concurenta nu trebuie sa faca nimic, absolut nimic, ca Volvo se bate singur....
Pe benzina au un XC90 destul de potent, vreo 400 de cp...

Edited by DaniJ90, 07 December 2015 - 23:27.


#74
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011
Din ce vad Audi Q7 diesel incepe de la 60000 si ceva de mii de euro iar XC90 de la 51...in versiunea standard XC90 e mult mai bine dotat insa are 193cp fata de 218 cat are Q7, dar XC90 mai dispune de un motor diesel cu 228 de cai si cred ca pretul nu e mult peste versiunea standard de la Audi...

#75
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011

View Postionut_ionut, on 07 decembrie 2015 - 23:15, said:

Nu l-am condus dar la o prima vedere este waw, mai putin pretul gretos de mare.
asta am spus si eu....pretul o face neatractiva chiar daca masina arata bine; si chiar daca arata bine nu e nimic special fata de marcile preferate de "publicul larg"

LE cu ce-i mai rasarita ca Hyundai Genesis?....a, e Volvo...big deal :)

Edited by Octavian_SK, 08 December 2015 - 04:25.


#76
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011

View PostOctavian_SK, on 08 decembrie 2015 - 04:23, said:

asta am spus si eu....pretul o face neatractiva chiar daca masina arata bine; si chiar daca arata bine nu e nimic special fata de marcile preferate de "publicul larg"

LE cu ce-i mai rasarita ca Hyundai Genesis?....a, e Volvo...big deal Posted Image"
"Cel mai puternic motor e un V8 de 5,0 litri care dezvoltă 425 CP şi 519 Nm, suficient pentru a împinge maşina de la zero până la 100 km/h în 5,4 secunde" S90 face asta cu 400cp din care 82 sunt pt motorul electric si un motor de 2l....

#77
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View PostKroghy, on 07 decembrie 2015 - 22:49, said:

degeaba vin unii care au trabant sau longan sau Avensis si viseaza la S90
nu ei sunt targetul pt. S90, vrabia malai viseaza insa producatorul nu traieste pe vise
cine nu are masina premium nu poate emite pareri competente legate de S90 care viseaza la premium
S90 viseaza la categoria premium, cati din cei din aceasta dezbatere au masini premium?
premium incepe cu sasiul, piele si catifea se pot pune si pe trabant Posted Image

Intrebarea e alta. Cate masini "premium" ai avut tu de ai atitudinea asta? Ti-ai luat si tu un A4,  ai sarit un anumit prag  social si crezi ca le stii pe toate? Cata experienta ai tu cu masini in general de ai atitudinea asta fata de alti colegi de forum? Tu consideri premium un A4 (suspectez SH) cu tractiune fata? Esti distractiv. Mai ales ca tu aduci in discutie sasiul, parerea mea e ca Audi cu tractiune fata nu prea sunt premium in ceea ce priveste tinuta de drum. La Audi iti trebuie quattro ca sa fie asa cum trebuie. Dar banuiesc ca tu nu ai cine stie ce experienta de ai senzatia ca ai un zeu de masina.

#78
alin8999

alin8999

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,933
  • Înscris: 23.10.2015

View PostOctavian_SK, on 08 decembrie 2015 - 04:23, said:

asta am spus si eu....pretul o face neatractiva chiar daca masina arata bine; si chiar daca arata bine nu e nimic special fata de marcile preferate de "publicul larg"

LE cu ce-i mai rasarita ca Hyundai Genesis?....a, e Volvo...big deal Posted Image

Hyundai Genesis e un autoturism premium, spre deosebire de marca Hyundai in general. Acest model e facut pt un segment superior si se incadreaza in aceeasi categorie cu Volvo S90, A6/Seria5/E-klasse, modelul din aceeasi clasa de la Jaguar sau de la Lexus si nu numai.

Edited by alin8999, 09 December 2015 - 15:25.


#79
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011
Exact, numai ca Genesis e pe la vre-o 50K$ maxim :)

#80
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View PostDaniJ90, on 07 decembrie 2015 - 23:50, said:

Din ce vad Audi Q7 diesel incepe de la 60000 si ceva de mii de euro iar XC90 de la 51...in versiunea standard XC90 e mult mai bine dotat insa are 193cp fata de 218 cat are Q7, dar XC90 mai dispune de un motor diesel cu 228 de cai si cred ca pretul nu e mult peste versiunea standard de la Audi...

Da, dar q7 vine la pachet cu un V6 diesel, Xc 90 doar cu un L4 (rafinament ?),L4 care la masuratori a scos cu totul alte cifre, mult mai slabe fata de cele date de producator.

#81
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Este de aprox 4000 de euro diferenta de pret in favoarea lui XC90. Daca te hotarasti sa cumperi si mai tragi de pret, s-ar putea sa ai un discount de 3-4000 de euro fata de pretul de lista. Adica sa ajungi pe la 47-48 000 de euro si o diferenta de pret de vreo 10 000 de euro intre cele doua. Eu zic ca e ceva. Ca fiabilitate si tinuta de drum nu cred ca Volvo este mai prejos fata de Audi. Dar in acelasi timp o dinamica ceva mai slaba si varietatea mai mica de motoare se traduce si printr-un pret mai mic. In plus nici lista de dotari disponibile nu e la fel de stufoata ca la Audi. Mie Q7 mi se pare ca arata f vulgar si oribil comparativ cu XC90.

Edited by LauCalin, 12 December 2015 - 17:50.


#82
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010

View PostBogdansv1, on 07 decembrie 2015 - 22:13, said:

Am impresia că Audi a hotărât ca să nu mai țină A4 ĂŽn clasa premium, plasând motorul transversal pe noile modele ce vor apărea ĂŽn 2016
http://m.auto-bild.r...i-a4-70416.html
Sa inteleg ca dispunerea motorului determina treaba cu "premium". Ca n-am inteles niciodata exact ce inseamna, desi stiu pe unde "bate" (insa nu vad argumente de ce a4 n-ar fi "premium") ...

View Postmihaitzadh, on 07 decembrie 2015 - 22:38, said:

Petru mine masina premium are piele, a/c si entertainment ca standard pe orice versiune, iar a4 are acestea ca optinale,daca punem probema astfel destule de multe masini cu suficete optionale bifate sunt premium.
  Premium  - piele, a/c si entertainment pe orice versiune
Atunci inseamna ca nici S-Class nu e premium. Pentru tine, desigur. Tot cu stofa vine standard, chiar daca n-ai sa gasesti prea multe modele pe drum doar cu stofa. Entertainment... daca te referi la display-uri multimedia in spate, nu cred ca exista niciun model care sa vina standard cu asa ceva... nu mai zic ca astea-s treburi ce depind de pietele pe care se vand..

damn, am impresia ca suntem cam offtopic...

Edited by MrReason, 12 December 2015 - 19:31.


#83
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015

View PostMrReason, on 12 decembrie 2015 - 19:30, said:

Sa inteleg ca dispunerea motorului determina treaba cu "premium". ...

Intreaba-l pe Kroghy, el e cu explicatiile... eu lui i-am atras atentia. Posted Image

#84
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View PostBogdansv1, on 12 decembrie 2015 - 19:32, said:

Intreaba-l pe Kroghy, el e cu explicatiile... eu lui i-am atras atentia.
eu v-am zis sa nu mai credeti prostiile din presa, A4 B9 are platforma MLB Evo (MLB2) care este numai cu motor longitudinal
S90 cu sasiu transversal nu este si nici nu va fi niciodata in segmentul premium din cauza sasiului low-cost cu dinamica si tinuta de drum foarte slaba comparativ cu un sasiu cu motor longitudinal care este mul mai echilibrat in distributia maselor

Edited by Kroghy, 12 December 2015 - 19:50.


#85
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View PostLauCalin, on 12 decembrie 2015 - 17:46, said:

Este de aprox 4000 de euro diferenta de pret in favoarea lui XC90. Daca te hotarasti sa cumperi si mai tragi de pret, s-ar putea sa ai un discount de 3-4000 de euro fata de pretul de lista. Adica sa ajungi pe la 47-48 000 de euro si o diferenta de pret de vreo 10 000 de euro intre cele doua. Eu zic ca e ceva. Ca fiabilitate si tinuta de drum nu cred ca Volvo este mai prejos fata de Audi. Dar in acelasi timp o dinamica ceva mai slaba si varietatea mai mica de motoare se traduce si printr-un pret mai mic. In plus nici lista de dotari disponibile nu e la fel de stufoata ca la Audi. Mie Q7 mi se pare ca arata f vulgar si oribil comparativ cu XC90.

Nu ai cum sa ajungi la 47-48k euro, nu ai cum sa iei o astfel de masina si in echiparea de baza si fara optionale si cu 190cp/400Nm la o greutate de peste 2t.

#86
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Pai pretul de lista e vreo 55000. Prinzi o oferta, -1500 de euro, zambesti frumos cand esti in showroom, -1000 de euro, te bagi si la rabla, -1500, le arunci in fata o oferta de masina Premium nemteasca, mai scad 1000-1500 de euro. Hai, ca s-au scăzut ceva bani. Schimbi dealerul Volvo si le arati preturile obtinute, se mai lasa cu ceva negociere. Asa a luat un prieten acum 6 ani un Lexus IS. De la 39 000 de euro a ajuns la 31500.

#87
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011

View PostKroghy, on 12 decembrie 2015 - 19:46, said:

eu v-am zis sa nu mai credeti prostiile din presa, A4 B9 are platforma MLB Evo (MLB2) care este numai cu motor longitudinal
S90 cu sasiu transversal nu este si nici nu va fi niciodata in segmentul premium din cauza sasiului low-cost cu dinamica si tinuta de drum foarte slaba comparativ cu un sasiu cu motor longitudinal care este mul mai echilibrat in distributia maselor
Tu cred ca esti turc, nu intelegeti ca masina e AWD>?

#88
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010

View PostBogdansv1, on 12 decembrie 2015 - 19:32, said:

ntreaba-l pe Kroghy, el e cu explicatiile... eu lui i-am atras atentia. Posted Image
OK, nu mi-am dat seama.

View PostKroghy, on 12 decembrie 2015 - 19:46, said:

S90 cu sasiu transversal nu este si nici nu va fi niciodata in segmentul premium din cauza sasiului low-cost cu dinamica si tinuta de drum foarte slaba comparativ cu un sasiu cu motor longitudinal care este mul mai echilibrat in distributia maselor
Motor transversal nu inseamna neaparat distributie proasta a greutatii. Mai ales ca vor fi si modele hibride care mai mult ca sigur vor avea bateriile in spate. Cu tinuta de drum, ramane de vazut, adica trebuie testat.

#89
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View PostDaniJ90, on 12 decembrie 2015 - 21:10, said:

Tu cred ca esti turc, nu intelegeti ca masina e AWD>?
AWD are si Dacia Papuc 4x4 si nu e un etalon in domeniul premium

View PostMrReason, on 12 decembrie 2015 - 21:36, said:

Motor transversal nu inseamna neaparat distributie proasta a greutatii. Mai ales ca vor fi si modele hibride care mai mult ca sigur vor avea bateriile in spate. Cu tinuta de drum, ramane de vazut, adica trebuie testat.
nu neaparat proasta dar sigur mai proasta decat la un motor longitudinal
si asta nu neaparat din cauza motorului ci a pozitiei cutiei de viteze, a lungimii diferite a planetarelor si alte compromisuri care se fac la un motor transversal
bateria e in spate si la masina mea care nu e hibrida si are baterie asa de mare de zici ca e de camion

Edited by Kroghy, 12 December 2015 - 21:40.


#90
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011

View PostKroghy, on 12 decembrie 2015 - 21:39, said:

AWD are si Dacia Papuc 4x4 si nu e un etalon in domeniul premium


nu neaparat proasta dar sigur mai proasta decat la un motor longitudinal
si asta nu neaparat din cauza motorului ci a pozitiei cutiei de viteze, a lungimii diferite a planetarelor si alte compromisuri care se fac la un motor transversal
bateria e in spate si la masina mea care nu e hibrida si are baterie asa de mare de zici ca e de camion
A ta e speciala, haudi apatru din 2001, mega premium...stim cu totii, haideti sa incercam sa ramanem la topic, daca ai mai fi condus masini Volvo pana acum nu cred ca mai comentai atata, dar asa, stim toti cum e cu pasare de pe gard...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate