Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Nemulțumiri legate de Vodafone.
Last Updated: Apr 09 2024 12:26, Started by
obionekenobi
, Nov 16 2015 12:05
·
72
#469
Posted 03 May 2017 - 01:10
Pololica, on 01 mai 2017 - 06:57, said:
La *123# nu îmi mai apare, doar beneficiile din aboanment+250mb fidelizare+1g de ziua mea. Cifra de 20 lipsa la apel. Pe 26 (cu o zi înainte de emiterea facturii) mai aveam vreo 18 ramasi, deci nu-i plag, dar totusi, anunti ca se activează automat pe 4-5 si nu anunti ca-l activezi mai devreme. Nu e frumos. Sa zici mersi ca n ai primit cadou de ziua ta, ce a primit mama, 30 de minute in retea care culmea s-au consumati si primele 30 la un abo nelimitat in retea. Dupa faza asta mi s a luat urat de tot de Vodafone, ei exceleaza in nesimtire, maxim am zis ! |
#470
Posted 03 May 2017 - 09:55
Salutare!
gump4, on 02 mai 2017 - 16:22, said: Fapt ca este vorba de topicul "nemultumiri"...cunosc un numar pe un abonament mai special... si in "myVodafone" la sectiunea "Abonamentul meu" apare abonamentul de care beneficiaza persoana, insa la bonusuri, date, altele,etc...nu apare nimic.Apareau inainte...se pare ca in momentul cand intra un "dorel" pe cont(de exemplu pentru a activa un bonus de 1GB aniversar pentru ziua de nastere sau pentru a activa un bonus loialitate pentru vechime in retea) anumite date nu mai sunt preluate in contul myVodafone(voit...sau nevoit, daca dai click pe "bonusuri"..nimic, daca dai click pe" date"...nimic...daca dai click pe "altele".. nimic...chiar daca respectiva persoana beneficiaza de anumite servicii acolo...).Fara sa va furnizez numarul de abonament ...va rog sa verificati situatia , in mod sigur nu este singulara.Multumesc. Aceasta eroare nu este una generala, astfel ca din pacate nu putem verifica situatia fara a avea un numar de telefon sau numele de utilizator al contului. Multumesc! |
#471
Posted 03 May 2017 - 09:56
Cred ca e abonament vechi (de 3 E sau ceva similar). Tata, pana acum un an si ceva, avea un abonament la care primea, prin loialitate, 30 minute in retea. L-a schimbat si acum intra pe noua fidelizare (de internet).
Orange fidelizeaza si el prin internet (la fel, un abonament al mamei pe Orange schimbat anul trecut). O fidelizare pe baza utilizarii nu cred ca iti va da cineva (si aici nu vorbesc doar de Vodafone). Orange oferea fidelizare cu minute nationale (putine, dar nationale), iar voda oferea in retea (ceva mai multicele). Acum, ambii ofera internet (cu plus sau minus). Ceva care sa te multumeasca 100% nu cred ca vom primi in veci. Daca vei cere (de exemplu): in 10E vreau 2000 minute/sms in retea, 2000 minute/sms nationale si 5 G de net toti vor zice ca nu se poate |
#472
Posted 03 May 2017 - 11:20
Mai nou toate cartelele prepay intra în grație.. Cum aflam data de expirare a perioadei de grație.
Am încercat atât cu *123# cât și *124# și nu mai afișează.. Se pare ca vreți să scăpați de vre-un milion de numere prepay dezactivandu-le.. |
#473
Posted 03 May 2017 - 11:57
mike77, on 03 mai 2017 - 11:20, said:
Mai nou toate cartelele prepay intra în grație.. Cum aflam data de expirare a perioadei de grație. Am încercat atât cu *123# cât și *124# și nu mai afișează.. Se pare ca vreți să scăpați de vre-un milion de numere prepay dezactivandu-le.. Arata mesaje goale de la *123# si *124# atunci cand intri in gratie.Dar lasa sa le dezactiveze , stii cat de mult ii costa sa tina un numar activ , mai ales daca pe numerele respective nu s-a consumat nici un cent. Edited by andupustiu, 03 May 2017 - 11:58. |
#474
Posted 04 May 2017 - 19:58
Vodafone, on 03 mai 2017 - 09:55, said:
Salutare! Aceasta eroare nu este una generala, astfel ca din pacate nu putem verifica situatia fara a avea un numar de telefon sau numele de utilizator al contului. Multumesc! adyyynis, on 03 mai 2017 - 00:42, said:
Același lucru se întâmpla si la mine si am 3 conturi. Nici o problema Vodafone...bine ca BENEFICIEZ DE MULTE SERVICII BUNE de la voi,pentru care va multumesc intru-cat nu platesc foarte mult, nu era important asa tare sa fie si evidentiate acolo...ziceam si eu, banuind ca trageti sa ajungeti nr.1, astfel ca orice bug ar trebui luat in seama(cand cineva "umbla" manual in cont si adauga info noi ,gen net aniversar/loialitate, informatia cred ca nu mai este preluata corect, astfel trebuie telefon la voi+delete cont myVodafone+creere cont nou....dar sa trecem mai departe...Am un telefon Smart Prime 7 primit in campania Vodafone/Lays.Azi , ascultand muzica pe FM , acesta a murit subit dupa cateva luni....Intrebarea este daca exista garantie la acesta ori nu?Stiu ca pare aiurea ca dupa ce castigi ceva sa mai vrei si sa-l repari..dar totusi, pot veni cu el intr-o reperezentanta Vodafone pt service,ori nu?Mentionez ca nu am primit factura,insa am ambalajul original+foaie curier. Edited by gump4, 04 May 2017 - 20:24. |
#475
Posted 04 May 2017 - 22:49
gump4, on 04 mai 2017 - 19:58, said: Am un telefon Smart Prime 7 primit in campania Vodafone/Lays.Azi , ascultand muzica pe FM , acesta a murit subit dupa cateva luni....Intrebarea este daca exista garantie la acesta ori nu?Stiu ca pare aiurea ca dupa ce castigi ceva sa mai vrei si sa-l repari..dar totusi, pot veni cu el intr-o reperezentanta Vodafone pt service,ori nu?Mentionez ca nu am primit factura,insa am ambalajul original+foaie curier. Acum sa zici mersi ca nu ti-a explodat , am vazut un astfel de telefon explodat pe pagina de Facebook Vodafone Romania.Am si eu 3 telefoane de acestea si se supraincalzesc cand vorbesc mult pe ele sau folosesc internetul masiv. |
#476
Posted 05 May 2017 - 10:11
gump4, on 04 mai 2017 - 19:58, said: Nici o problema Vodafone...bine ca BENEFICIEZ DE MULTE SERVICII BUNE de la voi,pentru care va multumesc intru-cat nu platesc foarte mult, nu era important asa tare sa fie si evidentiate acolo...ziceam si eu, banuind ca trageti sa ajungeti nr.1, astfel ca orice bug ar trebui luat in seama(cand cineva "umbla" manual in cont si adauga info noi ,gen net aniversar/loialitate, informatia cred ca nu mai este preluata corect, astfel trebuie telefon la voi+delete cont myVodafone+creere cont nou....dar sa trecem mai departe...Am un telefon Smart Prime 7 primit in campania Vodafone/Lays.Azi , ascultand muzica pe FM , acesta a murit subit dupa cateva luni....Intrebarea este daca exista garantie la acesta ori nu?Stiu ca pare aiurea ca dupa ce castigi ceva sa mai vrei si sa-l repari..dar totusi, pot veni cu el intr-o reperezentanta Vodafone pt service,ori nu?Mentionez ca nu am primit factura,insa am ambalajul original+foaie curier. Da, ai garantie si pentru acesta. Nu ai primit nici macar certificatul de garantie? Multumesc! |
#477
Posted 11 May 2017 - 15:30
Luna asta mi s-a terminat traficul de date din abonament in mai putin de 2 saptamani, nu stiu ce se intampla dar in ultimele 2 luni amterminat datele extrem de repede, nu am mai avut cost suplimentar in abonament de foarte multi ani..
|
#478
Posted 11 May 2017 - 22:52
Am sunat zilele trecute sa micsorez si eu un Red 19 pt care platesc 18.23 euro si ce credeti ma suna unu azi , nesimtit clar ca mi ofera Red 22, dar pe dansa cine o suge, pardon? Imi maresti abonamentul, cat tupeu de nesimtit sa ai, nu i nimic, counting till pre paid
|
|
#479
Posted 11 May 2017 - 23:02
EPoX, on 11 mai 2017 - 15:30, said:
Luna asta mi s-a terminat traficul de date din abonament in mai putin de 2 saptamani, nu stiu ce se intampla dar in ultimele 2 luni amterminat datele extrem de repede, nu am mai avut cost suplimentar in abonament de foarte multi ani.. |
#480
Posted 12 May 2017 - 19:55
andupustiu, on 04 mai 2017 - 22:49, said:
Acum sa zici mersi ca nu ti-a explodat , am vazut un astfel de telefon explodat pe pagina de Facebook Vodafone Romania.Am si eu 3 telefoane de acestea si se supraincalzesc cand vorbesc mult pe ele sau folosesc internetul masiv. Adevarul este ca "l-am cam abuzat" pe partea de net si intr-adevar frigea foarte tare. Vodafone, on 05 mai 2017 - 10:11, said:
Salutare, Da, ai garantie si pentru acesta. Nu ai primit nici macar certificatul de garantie? Multumesc! Altfel, cred ca am postat aiurea partea a doua a mesajului,cea cu telefonul(prima parte este in continuare nerezolvata, dar, repet, nu e asa important) intru-cat, in general, eu sunt multumit de Vodafone, Edited by gump4, 12 May 2017 - 20:00. |
#481
Posted 23 May 2017 - 15:51
Activati bonusul gratuit de 1500MB pe cartele prepay ca "e foarte bun"!!! Dar e foarte bun de aruncat praf in ochi pt ca in loc sa se consume ala, s-a consumat din credit si ala a ramas neutilizat (eventual pot sa ma laud cu el)!
|
#482
Posted 23 May 2017 - 16:31
Na fain, pai ar trebui sa scrie in paranteza imediat dupa bonus!
|
#483
Posted 24 May 2017 - 19:04
Eu am facut portare de pe orange pe vodafone, fiind atras de o oferta buna si pt ca in zona in care locuiesc am semnal mai bun pe vodafone. Mi s-a zis ca in primele 2 luni nu platesc abonamentul si ca ar fi 60 de lei pe luna. Oook, azi mi s-a emis prima factura si surpriza, aveam de platit 121 de lei. Ma duc la ei si hopa, alta poveste ca de fapt prima luna se calculeaza ca prima luna + ultima luna din abonament si ca de fapt urmatoarele 2 luni sunt gratuite. Dar pe bune? 120 de lei ? Initial promisi 60 ? Super super dezamagit si scarbit de ei.
Cei de la orange mi s-au parut nesimtiti, dar astia sunt sub orice critica, te iau drept ultimul prost, asta dupa doar o luna in vodafone. Edited by Katta92, 24 May 2017 - 19:05. |
|
#484
Posted 25 May 2017 - 08:50
Salutare!
Ne poti trimite numarul de telefon prin mesaj privat pentru a verifica si noi factura ta? Multumesc! |
#485
Posted 25 May 2017 - 14:06
Helper cum fac sa primesc si eu credit prin transfer!
Cica daca am transferat de patru ori credit NU AM VOIE sa PRIMESC.....imi poti spune unde mai exact scrie I regulament pe site treaba asta? Ca nu pot primi? Merci! |
#486
Posted 08 June 2017 - 11:30
xperia_ray, on 11 mai 2017 - 22:52, said:
Am sunat zilele trecute sa micsorez si eu un Red 19 pt care platesc 18.23 euro si ce credeti ma suna unu azi , nesimtit clar ca mi ofera Red 22, dar pe dansa cine o suge, pardon? Imi maresti abonamentul, cat tupeu de nesimtit sa ai, nu i nimic, counting till pre paid |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users