Yahoo!, subiect general (inclusiv Mail)
Ultima postare: mai 07 2024 17:45, Inițiat de
Lex404
, oct 06 2015 21:02
·
18
#181
Publicat: 09 martie 2018 - 19:59
MembruAnonim, pe 09 martie 2018 - 16:04, a scris:
De pe orice computer contul se acceseaza in acelasi mod. Cand te conectezi de la un PC de la care nu obisnuiesti sa te conectezi sau de la care te-ai conectat pentru prima oara, ca masura de securitate, o sa te intrebe daca sa iti trimita un cod prin SMS sau sa fii apelat (de catre un robot) si sa ti se comunice codul, pe care trebuie sa il introduci in campul indicat. Succes! La mine, in browser-ul meu, imi apare direct, la fiecare intrare, pagina de Inbox cu mesajele primite. Am incercat o simulare, sa intru in www.yahoo.com, dar nu am reusit sa-l pacalesc; imi apar numele si butonul Posta.Deci, sunt recunoscut, e firesc. Nu se va intampla acelasi lucru daca as intra pentru prima oara intr-un computer in care nu am mai intrat in browser/Yahoo. |
#183
Publicat: 10 martie 2018 - 22:17
#189
Publicat: 15 martie 2019 - 01:18
Va salut,am o problema la autentificare pe Yahoo mail.M-am trezit cand sa ma loghez ca imi cere "confirmare numar de telefon" Nu aveam alta optiune ca sa sar peste acest pas,cum se mai intampla in alte zile cand mai aveam ceva de genul "numarul e ok sau lasa-l asa" nu mai stiu cum suna mesajul.
Apas confirmare si trimite un cod prin sms care trebuia introdus in acea fereastra.Problema acum incepe,acest cod din 5 cifre primit pe tel,desi l-am scris corect,nu mi-l accepta,am dat retrimite si aceeasi poveste,am incercat de vreo 3 ori si m-am lasat pagubas,mai ales ca timpul de retrimitere se tot mareste la mai multe incercari. Am incercat apoi pe un alt cont de mail si acolo s-a intamplat aceeasi poveste,deci stie cineva ce se intampla,e de la mine sau "e de la ei"? Atasez mai jos printscreen cu eroarea: Fișiere atașate |
#190
Publicat: 27 august 2019 - 20:38
Bună „vremea” (seara/ziua/dimineata) !
Am un mail A - personal si un mail B - asociat mailului A. Ca sa accesez mailul B, intru in A (cu parola lui A) și citesc/trimit mailuri de la ambele. Adresa B e „instituionala” si trebuie predata altei pesoane. Nu pot accesa direct adresa B, deoarece imi trimite un „pin” pe o alta adresa de recuperare (facuta nu-se-stie de cine). Daca incerc sa accesez adresa B imi apare: Nu sunteți conectat la nicio aplicație Yahoo. Folosiți o modalitate alternativă de a vă conecta. Aveți acces la această adresă de e-mail? s*****[email protected] Si daca apas „nu am acces la adresa”, imi are „Pff...” Ce pot face ? |
|
#191
Publicat: 24 septembrie 2019 - 15:31
If you had a Yahoo account anytime in 2012 through 2016,
a pending class action settlement may affect you. Primiti astfel de mesaje? Screenshot aici. One by one, pe fiecare adresa de email, incep sa le primesc, inclusiv pe Gmail ceea ce este ciudat. Din alte postari similare pe alte site-uri pare ca este spam genul asta de mail. Din punctul meu de vedere destul de reusit dar nu prea. Bine, nu am avut curiozitatea sa cercetez mai departe cat de "legitima" este tentativa, doar am vrut sa atentionez asupra fenomenului. Editat de Morphinus, 24 septembrie 2019 - 15:44. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi