Golf 4 1.9 alh,mici probleme
Ultima postare: mar 11 2015 17:23, Inițiat de
lari_90
, feb 14 2015 07:49
·
0
#1
Publicat: 14 februarie 2015 - 07:49
AM CAUTAT PE AICI SI NU AM GASIT PE NIMENI CU O PROBLEMA ASEMANATOARE CU CE AM EU.
Detin un golf 4 1.9 tdi alh din 2001 cu 202040, il am cam de 2 ani. In decembrie am schimbat bateria cu una de 74 amperi. Dimineata poneste destul de greu .. de obicei o i cam greu la prima cheie, dar nu vreau sa chinui motoru si ii dau si pe a 2 cheie si apoi o ia si parca da si ceva fum.. dar nu mult. Dupa pornire motorul se tureaza putin ( acul turometrului se plimba intre 950 si 1000 turati). Care o fi problema?? Ce parere aveti? Ar putea fii vreo bujie? Mentionez ca pana iarna asta nu a facut asa motorul.. Editat de lari_90, 14 februarie 2015 - 07:52. |
#4
Publicat: 14 februarie 2015 - 08:25
ai vcds?
verifica ce temperaturi ai pe ecu si ceasuri. sau fa o proba pornind masina cu sonda decuplata. mai verifici tot cu vcds temperatura motorinei; acolo e mai greu de decuplat pt ca senzorul este in corpul pompei, ai nevoie de cheie speciala daca nu ai niste scule uzate |
#7
Publicat: 14 februarie 2015 - 08:31
pai nu cumpar nimic pana nu imi zice ce are.. si sunt destul de buni oamenii de la service, acolo am facut si distributia si diferite piese,si au si vcds pus ca m-au tractat de 2 ori cand am spart baia de ulei la ora 11 noaptea, voi vedea ce vor zice luni
din bujii nu are cum sa fie nu? sau din pompa de motorina?sau vreun injector? Editat de lari_90, 14 februarie 2015 - 08:32. |
#10
Publicat: 14 februarie 2015 - 09:01
"sunt destul de buni oamenii de la service " "ca m-au tractat de 2 ori"
Acum stiu cum sa-mi aleg meseriasii . Multumesc . Foarte posibil sa ai probleme si la pompa de injectie , avand in vedere km si motorina euro 5 . Dar se verifica doar pe bancul de proba . Oricum este ultima piesa pe care ar trebui sa o schimbi . Editat de Bingo, 14 februarie 2015 - 09:04. |
|
#11
Publicat: 14 februarie 2015 - 09:56
#13
Publicat: 14 februarie 2015 - 11:12
lari_90, on 14 februarie 2015 - 07:49, said:
Dupa pornire motorul se tureaza putin ( acul turometrului se plimba intre 950 si 1000 turati). Despre restul (pornirea greoaie etc) nustiu sa-ti zic. Doar pot specula... eu as incepe cautarile incepand de la bujii, releu, alternator. Teoretic, daca ar fi de la bujii sau releu, cautand cu testerul ar trebui sa-ti indice ceva. Exista insa si posibilitatea sa nu-ti dea erori, insa un om care stie sa lucreze cu aparatura de diagnoza (nu doar care face o simpla scanare) ar trebui, cautand, sa-ti identifice problema fara a incerca sa-si dea doar cu presupusul. Succes. |
#14
Publicat: 14 februarie 2015 - 11:16
Nu, el zice ca atunci cand porneste balbait, motorul se tureaza cateva clipe peste 1000 rpm, e normal, e comanda de la ECU sa nu se opreasca.
Daca porneste frumos (sa mearga toate bujiile) nu face d-astea, poneste in turatie constanta (undeva la 1000 rpm). |
#15
Publicat: 14 februarie 2015 - 12:07
La ALH bujiile se pot verifica foarte usor, cu o sarma. Exista tutoriale pe Youtube: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LA7peDqtHiU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] , o poti face si singur acasa.
Pompa se mai duce la ALH, desi mai rar, iar injectoarele se duc doar daca bagi pamant in loc de motorina Eu zic ca e de la bujii. |
|
#18
Publicat: 14 februarie 2015 - 20:52
Nu trebuie sa tineti cont de sfatul meu dar de cativa ani s-au inventat ohmetre.
Aparate destul de simple inglobate in orice multimetru prapadit . Cu asa ceva se poate diagnostica aprope exact o bujie incandescenta . Si nu sunt scumpe ; la paritate cu pretul unei bujii . Oricum ,inteleg ca initiatorul nu stie nici sa ridice capota masinii , degeaba ii dam noi sfaturi . Si pana la urma reparatiile se fac in service nu la colt de strada . |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi