Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
VODAFONE Helper
Ultima postare: mai 08 2020 07:45, Inițiat de
jericho
, dec 18 2014 12:29
·
0
#4303
Publicat: 28 septembrie 2018 - 21:52
heinz, on 27 septembrie 2018 - 21:14, said:
*123# și îți arată pana când ai perioada de gratie. + Un apel la 2-3 luni și nu pierzi numarul. Nu mai merge treaba asta, acu' dacă iti expira perioada de gratie adio număr. Am pierdut 2 numere asa chiar dacă primeam apeluri pe ele. Nu e chiar asa. Am intrebat si eu la Vodafone si perioada de gratie e de 300 zile. Iar daca ai fost in situatia respectiva de a pierde nr de tel, trebuia sa mergi la un magazin Vodafone sa incerci sa l recuperezi. Nu cred ca te ar fi refuzat. pupama, on 28 septembrie 2018 - 10:13, said:
la digi prepay, eu dau 2 euro pe an doar ca sa tin nr activ (la fel, un nr vechi pe care nu vreau sa il pierd) Poti sa faci si redirectionare apeluri pe un alt nr si poti primi tel, daca ai credit pe acea cartela, in limita creditului, bineinteles pupama, on 28 septembrie 2018 - 10:13, said:
la digi prepay, eu dau 2 euro pe an doar ca sa tin nr activ (la fel, un nr vechi pe care nu vreau sa il pierd) Poti sa faci si redirectionare apeluri pe un alt nr si poti primi tel, daca ai credit pe acea cartela, in limita creditului, bineinteles |
#4305
Publicat: 29 septembrie 2018 - 06:53
@dan
Mie mi-a expirat perioada de gratie, aia de 300 de zile dar știam ca dacă primești apeluri pe acea cartela se prelungește din oficiu pentru ca ei obtin indirect bani de pe urma ta. Înainte asa făceau dar acum dacă ți-a expirat perioada de gratie adio număr. |
#4306
Publicat: 30 septembrie 2018 - 13:02
@Vodafone
Se oferă prioritate clienților care consuma din traficul de date inclus în opțiune în detrimentul celor ce consuma netul primit bonus? Am promo 5 pe o cartela și are doar 50MB. Am pus-o în telefon sa testez viteza internetului și am prins 3mbps cu 0.5 indoor cu semnal slab (-105dbm). Am rămas surprins, am crezut ca a-ți umblat pe la rețea în zona asa ca am activat bonusul de 1500MB din MyVodafone. Am mai făcut un test și...surpriza, viteza praf... http://imgur.com/a/7QgXXZ3 Se poate oferi prioritate anumitor utilizatori(cei cu probleme de semnal, cum este și cazul meu) pentru a putea folosi cât de cat internetul? |
#4307
Publicat: 03 octombrie 2018 - 07:52
excentryc, on 18 septembrie 2018 - 09:51, said:
Buna ... am o nelamurire . Am incarcat cu 7euro (asa fac de obicei), dar am ales oferta cu 6 euro, astfel imi ramane de la fiecare incarcare cate 1 euro. Dupa 6 incarcari se adunca 6 euro si nu mai trebuie sa fac o reincarcare noua. Dar de data asta dupa ce am incarcat cu 7 euro, m-am trezit ca mi-au luat 7 in loc de 6 (desi am inpresia ca mi-a luat mai mult ca mai aveam cred vreo 1 sau 2 euro dinainte, dar nu-mi amintesc exact). In fine oricum am mesajul de la ei ca am incarcat cu 7 si mi-au activat oferta cu 6 ... dar am mai putin de 1 euro in cost control ! Astept lamuriri ! In plus imi apare (in aplicatie) ca as fi dat un SMS catre un numar ciudat care m-a taxat 0.12 euro ( chiar si asa tot nu da 1 euro cei 0.12 cu 0.56 din cont ) Evident ca nu am mesajul in mesageria telefonului. Reprezentantul mi-a pus banii "de la el" ( asa mi-a spus ). |
#4309
Publicat: 04 octombrie 2018 - 10:27
Buna, roDabomb!
Deblocarea vechiului terminal se poate face in service-ul nostru specializat sau prin cod de deblocare contracost 10.08 euro cu TVA inclus. In link-ul urmator https://www.vodafone...set/v080064.pdf regasesti procedura de deblocare a terminalelor. Editat de Vodafone, 15 octombrie 2018 - 07:58. |
#4311
Publicat: 09 octombrie 2018 - 10:34
Va rog sa ma ajutati!
Pe 03.08 am prelungit un abonament si am crescut valoarea lui de la 08 e la 15 e si am folosit 9000 puncte in valoare de 90e plus am achitat 439 lei pentru Nokia 7 Plus. In ziua de 14.09 am dus telefonul la garantie intrucat nu mai pornea, s-a oprit din senin. Sunt anuntat dupa 3 saptamani ca telefonul nu se poate repara si ca trebuie sa aleg un telefon dintr-o lista( cel mai bun era A6+, restul erau gen p20 lite, Iphone SE, p10,etc) la schimb fara diferenta din partea mea. Bineinteles ca nu m-au incantat telefoanele oferite, eu am cerut Huawei Mate 20Lite( care era de aceeasi valoare) sau P20( cu diferenta din partea mea) dar am fost refuzat atat de Magazinul Vodafone cat si de operatori Vdf. Din magazin( reprezentanta vodafone nu partener) mi s -a comunicat ca nu ma pot ajuta cu restituirea banilor si desecurizarea contului, restituirea punctelor, deblocarea prelungirii abonamentului sau alt telefon la schimb intrucat comanda a fost facuta ONLINE si ei nu pot opera. Sa sun la CallCenter ca ei ma vor ajuta! Acum vine partea stufoasa si grea...... Sunt indrumat catre CallCenter Vdf unde am vorbit cu Nica Iuliana si care mi-a spus ca ma ajuta sa imi schimbe telefonul sau sa imi returneze banii plus punctele inapoi in cont si sa desecurizeze contul plus prelungirea de abonament anulata. Din pacate nu m-a ajutat...!!! Sun a 2 a oara si vorbesc cu alta fata care imi spune ca nu este posibil sa imi returneze punctele pentru ca ele au fost folosite deja, nu este posibil sa desecurizeze contul sau abonamentul prelungit intrucat a fost prelungit. A sunat la departamentul COMERCIAL de unde ma informeaza ca mi se va returna contravaloarea telefonului LA LIBER iar abonamentul si punctele raman prelungite respectiv folosite!!! Bun....astept si astept si nu m-a mai sunat evident... Sun tot eu a 3 a oara de unde vorbesc cu un baiat care imi spune ca imi trimite cererea pe mail de returnate a sumei de 439 lei( diferenta platita de mine dupa prelungire si folosirea punctelor)....Astept si nu imi trimite nimic. Sun a 4 a oara( in decurs de 1 saptamana tot am sunat) si vorbesc cu o alta fata care imi spune sa merg in Magazin si sa trimit cererea de restituire a banilor sau sa imi aleg ce telefon vreau cu diferenta sau nu. Merg in magazin si am luat-o de la capat ... Nu imi pot da decat ce telefoane vor ei!!! In tot acest timp( de pe 14.09) eu nu am telefon iar abonamentul este de 15e in loc de 8e!!! HELP PLEASE!!! Editat de maryo81_cta, 09 octombrie 2018 - 10:43. |
#4320
Publicat: 11 octombrie 2018 - 06:40
Am facut reclamatii si la Vodafone. Astept raspunsul ca sa ma pot adresa ANCOM si ANPC.
Ma gandeam macar ca are bunul simt sa raspunda sau sa ajute...de ce se mai numeste vodafone HELPER???? Toti de la Vodafone vad ca sunt ocupati cu TARGET!!! DOAR ATÂT Am abonament si la Digi. Am avut o intrebare si DIGI HELPER mi a raspuns in nici o ora decand postasem intrebarea.... Faceti voi diferenta...cui ii pasa si cui nu!!! Editat de maryo81_cta, 11 octombrie 2018 - 06:51. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi