Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM
 Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard
 3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...
 Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai

UPGRADE interfon de bloc Electra?
 

VODAFONE Helper

* * * - - 4 votes
  • This topic is locked This topic is locked
4887 replies to this topic

#4321
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

View Postmaryo81_cta, on 11 octombrie 2018 - 06:40, said:

Am facut reclamatii si la Vodafone. Astept raspunsul ca sa ma pot adresa ANCOM si ANPC.

Ma gandeam macar ca are bunul simt sa raspunda sau sa ajute...de ce se mai numeste vodafone HELPER????

Toti de la Vodafone  vad ca sunt ocupati cu TARGET!!! DOAR ATÂT

Am abonament si la Digi. Am avut o intrebare si DIGI HELPER mi a raspuns in nici o ora decand postasem intrebarea.... Faceti voi diferenta...cui ii pasa si cui nu!!!
AICI ai trimis o reclamație?

#4322
SPX808

SPX808

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 679
  • Înscris: 18.06.2016
Am si eu o intrebare pentru Vodafone Helper. Eu nu folosesc aplicatia voastra de myvodafone, avand in vedere multele probleme cu ea. Folosesc sistemul classic *123#. Observ de cateva zile ca s-a schimbat formularea din "mai aveti 1.11 Gb din 2.15 Gb trafic de date disponibil lunar in roaming" in "pana la 2.15 Gb trafic de date disponibil lunar in roaming". Ce unitate de masura este asta de "pana la"??? E o metoda de mai ciupi niste banuti de la fraierii ca noi??? Voi citi in stele, consumul de date. Sau cand apar primii centi la cost, hop, gata si netul in roaming???

Edited by SPX808, 11 October 2018 - 09:53.


#4323
maryo81_cta

maryo81_cta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 18.03.2011
Update!
S-a rezolvat! Am primit banutii si punctele in cont!

View PostNimcid25, on 11 octombrie 2018 - 08:01, said:


AICI ai trimis o reclamație?

Da aici am facut!

#4324
qawHaq1

qawHaq1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 14.03.2014
Se intampla ceva cu Myvodafone? Intreb, pentru ca nu mai pot intra in rahatul ala de cont nici cu vraji. Cand il accesez de pe laptop imi apare o secunda normal, dupa care se face gri si nu mai raspunde la nicio comanda. Am schimbat parole, am facut cont nou, am redenumit utilizatorul, aceeasi problema. Aplicatia asta e constituita din probleme de cand a aparut. As renunta bucuros la ea insa am nevoie de facturile pentru firma in forma fizica, alea prin posta nu le mai primesc de luni de zile.

#4325
pupama

pupama

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,555
  • Înscris: 15.05.2010
E un concurs la prepay si e moarta aplicatia

#4326
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010

View PostqawHaq1, on 11 octombrie 2018 - 15:58, said:

Se intampla ceva cu Myvodafone? Intreb, pentru ca nu mai pot intra in rahatul ala de cont nici cu vraji. Cand il accesez de pe laptop imi apare o secunda normal, dupa care se face gri si nu mai raspunde la nicio comanda. Am schimbat parole, am facut cont nou, am redenumit utilizatorul, aceeasi problema. Aplicatia asta e constituita din probleme de cand a aparut. As renunta bucuros la ea insa am nevoie de facturile pentru firma in forma fizica, alea prin posta nu le mai primesc de luni de zile.

La mine (pe PF, abonament) funcționează!

#4327
kermex

kermex

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 07.08.2018
Mai scrieți-le și din Play Store sau App Store. Dați-le o stea la review-uri, deși nu cred că sunt curioși de așa ceva atâta timp cât lunar le intră purcoaie de bani!

#4328
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

View Postmaryo81_cta, on 09 octombrie 2018 - 10:34, said:

Va rog sa ma ajutati!
Pe 03.08 am prelungit un abonament si am crescut valoarea lui de la 08 e la 15 e si am folosit 9000 puncte in valoare de 90e plus am achitat 439 lei pentru Nokia 7 Plus.
In ziua de 14.09 am dus telefonul la garantie intrucat nu mai pornea, s-a oprit din senin.
Sunt anuntat dupa 3 saptamani ca telefonul nu se poate repara si ca trebuie sa aleg un telefon dintr-o lista( cel mai bun era A6+, restul erau gen p20 lite, Iphone SE, p10,etc) la schimb fara diferenta din partea mea. Bineinteles ca nu m-au incantat telefoanele oferite, eu am cerut Huawei Mate 20Lite( care era de aceeasi valoare) sau P20( cu diferenta din partea mea) dar am fost refuzat atat de Magazinul Vodafone cat si de operatori Vdf.
Din magazin( reprezentanta vodafone nu partener) mi s -a comunicat ca nu ma pot ajuta cu restituirea banilor si desecurizarea contului, restituirea punctelor, deblocarea prelungirii abonamentului sau alt telefon la schimb intrucat comanda a fost facuta ONLINE si ei nu pot opera. Sa sun la CallCenter ca ei ma vor ajuta!
Acum vine partea stufoasa si grea......
Sunt indrumat catre CallCenter Vdf unde am vorbit cu Nica Iuliana si care mi-a spus ca ma ajuta sa imi schimbe telefonul sau sa imi returneze banii plus punctele inapoi in cont si sa desecurizeze contul plus prelungirea de abonament anulata. Din pacate nu m-a ajutat...!!!
Sun a 2 a oara si vorbesc cu alta fata care imi spune ca nu este posibil sa imi returneze punctele pentru ca ele au fost folosite deja, nu este posibil sa desecurizeze contul sau abonamentul prelungit intrucat a fost prelungit. A sunat la departamentul COMERCIAL de unde ma informeaza ca mi se va returna contravaloarea telefonului LA LIBER iar abonamentul si punctele raman prelungite respectiv folosite!!!
Bun....astept si astept si nu m-a mai sunat evident...
Sun tot eu a 3 a oara de unde vorbesc cu un baiat care imi spune ca imi trimite cererea pe mail de returnate a sumei de 439 lei( diferenta platita de mine dupa prelungire si folosirea punctelor)....Astept si nu imi trimite nimic.
Sun a 4 a oara( in decurs de 1 saptamana tot am sunat) si vorbesc cu o alta fata care imi spune sa merg in Magazin si sa trimit cererea de restituire a banilor sau sa imi aleg ce telefon vreau cu diferenta sau nu.
Merg in magazin si am luat-o de la capat ... Nu imi pot da decat ce telefoane vor ei!!!
In tot acest timp( de pe 14.09) eu nu am telefon iar abonamentul este de 15e in loc de 8e!!!
HELP PLEASE!!!

Buna,

Intre timp am inteles ca ai rezolvat aceasta situatie. Este totul in regula?

O zi frumoasa tuturor!

#4329
asgardxx

asgardxx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 222
  • Înscris: 17.12.2003
Buna ziua,

Ce oferta de portare la abonament aveti, fara achizitionare telefon?

#4330
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

View Postasgardxx, on 17 octombrie 2018 - 11:39, said:

Buna ziua,

Ce oferta de portare la abonament aveti, fara achizitionare telefon?


Buna!

Ofertele pentru Abonamente fara telefon pornesc de la ce avem pe site https://www.vodafone...lefon/index.htm si poti primi si alte reduceri si beneficii suplimentare.

O zi placuta in continuare!

#4331
csuser93

csuser93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 30.09.2014
Salut, 
Sunt interesat de o oferta la portare. Momentan sunt abonat Orange. Ma intereseaza fie un abonament cu o valoare de @7 euro fie un abonament mai mare si achizitionarea unui Samsung s9+/Huawei Mate 20 pro. As vrea sa fiu contactat sapt aceasta daca este posibil. Am trims prin pm numarul de telefon.
Multumesc!

#4332
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

View Postcsuser93, on 18 octombrie 2018 - 09:23, said:

Salut,
Sunt interesat de o oferta la portare. Momentan sunt abonat Orange. Ma intereseaza fie un abonament cu o valoare de @7 euro fie un abonament mai mare si achizitionarea unui Samsung s9+/Huawei Mate 20 pro. As vrea sa fiu contactat sapt aceasta daca este posibil. Am trims prin pm numarul de telefon.
Multumesc!

Buna!

Pentru a-ţi porta numărul în reţeaua noastră vizitează unul dintre magazinele Vodafone şi ia cu tine buletinul şi ultima factură de la operatorul actual. Vei primi din prima zi un SIM provizoriu cu beneficiile din oferta nouă Vodafone, activată imediat. Numărul va putea fi folosit până când portarea va fi finalizată, astfel vei avea acces la toate serviciile Vodafone încă din prima zi.
Ofertele pornesc de la ce avem pe site https://www.vodafone.ro/shop/telefoane si poti primi si alte reduceri si beneficii suplimentare.

Te asteptam!

#4333
kermex

kermex

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 07.08.2018
@Helper: Pe ce criterii blocati clientii pe pagina dvs. de Facebook?! M-am trezit ca sunt blocat acolo, fara ca macar sa fiu avertizat in prealabil! Daca am avut ceva de spus am spus-o in privat, pe Messenger si nicidecum pe peretele paginii Vodafone. Nici nu am spam-at, injurat pe cineva, postat imagini sau mai stiu eu ce aiurea! Asa va tratati clientii vechi?

#4334
alin---

alin---

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 141
  • Înscris: 16.10.2018
@Vodafone : telefoanele Samsung Galaxy S9 +,puse ca premii la Mystery Box sunt codate in reteaua Vodafone?

#4335
chinezzu2003

chinezzu2003

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 15.01.2015
@Vodafone
Buna ziua, sunt client Vodafone prepay de peste 15 ani. Se poate face ceva sa îmi scoateți limitarea de la viteza de internet sau îmi caut altă rețea?
Menționez că am un telefon compatibil atingerii vitezelor pe care le promovați pe site-ul Vodafone

Edited by chinezzu2003, 23 October 2018 - 15:21.


#4336
Lieutenant

Lieutenant

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 555
  • Înscris: 13.07.2014
Ce telefon ai? Ce extraoptiune? Ai 4G+? La cat/ce valoare in Mbps banuiesti ca ai limita?

Eu nu depasesc 150 Mbps (maxim 143 Mpbs am avut) cu Optiunea prepay 8 nationala in Bucuresti, indiferent de ora sau zi in 4G+ in locuri unde acum vreo 4 luni in urma prindeam inspre 200 Mpbs (180-190 Mpbs) cu extraoptiunea Nelimitat 12.

Am contactat Vodafone, au verificat parametrii contului si au constatat ca totul este ok. Atunci sa inteleg ca s-a degradat reteaua in toate zonele unde am testat? Exclus problema de terminal fiindca am testat cu mai multe, printre care Huawei P20 si P20 Pro, dar si mai vechi...

La aceasta problema am adaugat lipsa Volte si VoWifi cat si viteza extrem de proasta in 4G+ langa Piata Victoriei la mine la serviciu, si sunt in curs de portare la alt operator.

Edited by Lieutenant, 23 October 2018 - 23:43.


#4337
chinezzu2003

chinezzu2003

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 15.01.2015
Am un Xiaomi Redmi 5 plus.
Am opțiunea prepay 7 euro.
Acasă cel mai mult am prins vreo 17 Mbps maxim (zona Sălăjan)
Recunosc că la Unirii am avut 60 Mbps.
Macar 100 Mbps de aveam acasă nu as fi comentat nimic.
De Volte/VoWifi, astea sunt vise deja :)
Urmăresc secțiunea Vodafone de aici și ți-am văzut postul legat de plecare.
Telefonul suporta toate benzile de la noi deci mă pot duce oriunde.
O sa postez la LTE niste teste la ora asta

#4338
SPX808

SPX808

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 679
  • Înscris: 18.06.2016
@ Baietii si fetele de la vodafone: nu am primit raspuns aici https://forum.softpe...0#entry23635899 .

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate