Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 

VODAFONE Helper

* * * - - 4 votes
  • This topic is locked This topic is locked
4887 replies to this topic

#4339
kermex

kermex

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 07.08.2018

View PostSPX808, on 11 octombrie 2018 - 09:52, said:

Am si eu o intrebare pentru Vodafone Helper. Eu nu folosesc aplicatia voastra de myvodafone, avand in vedere multele probleme cu ea. Folosesc sistemul classic *123#. Observ de cateva zile ca s-a schimbat formularea din "mai aveti 1.11 Gb din 2.15 Gb trafic de date disponibil lunar in roaming" in "pana la 2.15 Gb trafic de date disponibil lunar in roaming". Ce unitate de masura este asta de "pana la"??? E o metoda de mai ciupi niste banuti de la fraierii ca noi??? Voi citi in stele, consumul de date. Sau cand apar primii centi la cost, hop, gata si netul in roaming???

E praf tot sistemul lor, incepand de la mesageria text si terminand cu semnalul. A costat mult Liberty Global, nu se mai investesc bani in nimic, asa pare! Amaratii astia care intra o data pe saptamana pe aici, ne raspund, asa, doar sa se vada ca inca mai exista. Din cate observati, la probleme grave ei nu ofera raspunsuri. Te pun sa scrii la adresa de email [email protected] de la care primesti raspunsuri tipizate. Ma intreb cum oare isi justifica salariul cei de la echipa de Social Media?! Ca nu-i vezi activi pe niciunde! Pe Facebook te pun sa le trimit capturi de ecran cu care nu rezolvi nimic, la emailuri iti raspund dupa 7 zile, etc.
Solutia ar fi reclamatii dese si numeroase catre ANPC. Pentru moment se pare ca e singura autoritate care le mai da imbold (din cand in cand).

Edited by kermex, 24 October 2018 - 15:14.


#4340
FallenAngel

FallenAngel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,505
  • Înscris: 08.12.2006
Salutare.
Care este procedura pentru returul unui telefon cumparat acu 2 zile?
Am citit pe net, insa ma trimite la un formular de asistenta online, formular de care nu dau.
Ma poate ajuta cineva?

#4341
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
L-ai cumpărat dintr-un magazin fizic sau online?

#4342
dan2014sv

dan2014sv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,222
  • Înscris: 24.07.2014

View Postkermex, on 24 octombrie 2018 - 15:11, said:



E praf tot sistemul lor, incepand de la mesageria text si terminand cu semnalul. A costat mult Liberty Global, nu se mai investesc bani in nimic, asa pare! Amaratii astia care intra o data pe saptamana pe aici, ne raspund, asa, doar sa se vada ca inca mai exista. Din cate observati, la probleme grave ei nu ofera raspunsuri. Te pun sa scrii la adresa de email [email protected] de la care primesti raspunsuri tipizate. Ma intreb cum oare isi justifica salariul cei de la echipa de Social Media?! Ca nu-i vezi activi pe niciunde! Pe Facebook te pun sa le trimit capturi de ecran cu care nu rezolvi nimic, la emailuri iti raspund dupa 7 zile, etc.
Solutia ar fi reclamatii dese si numeroase catre ANPC. Pentru moment se pare ca e singura autoritate care le mai da imbold (din cand in cand).

Mie mi au raspuns la email uri si mi au rezolvat problemele.

#4343
sonykel

sonykel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 24.11.2004
Am si eu o problema cu magnificul Vodafone, iar Vodafone reprezentat prin angajatii sai da dovada de o nesimtire crasa.

Se da urmatoarea problema, o persoana juridica, cu un abonament si un numar de telefon, decide mutarea abonamentului pe persoana fizica si incheierea tuturor relatiilor ca persoana juridica.
Pe la inceputul lunii august, ma prezint intr-o reprezentata, facem actele semnam, si persoana juridica si cea fizica, juridica plateste facturile restante si cele in curs. Fiind 9august iar factura se emisese pe 6august. Toate bune si frumoase, pe 6septembrie urmand ca urmatoarea factura sa fie emisa pe persoana fizica pentru respectivul numar.
Firma/persoana juridica este preluata de altcineva, acel altcineva o saptamana mai tarziu, decide sa faca contracte/abonamnete si achizite de telefoane.
Suntem la sfarsit de octombrie, factura se emite la comun pe persoana juridica pentru numarul preluat de persoana fizica si numerele noi pe persoana juridica.
Intre timp am dat telefoane la *222, tot timpul am fost mintit ca voi fi contactat, problema se rezolva, chiar am fost rechemat in reprezentata unde am fost initial sa preiau abonamentul, sa dau o declaratie cum ca sunt de acord sa preiau abonamentul pentru numarul *********. Si nimic nu sa rezolvat.
Recent am vorbit iar cu un operator la *222 care a zis ca face si drege cate in luna si in stele ca da mail cu teamleaderul in cc, ca va contacta managerul magazinului, ca in termen de 24 de ore voi fi contactat. etc etc nimic....

Unde ma adresez, unde fac reclamatie la ANPC sau ANCOM, sau amandoi?

In momentul de fata persoana juridica nu isi achita facturile, eu nu am cum sa imi achit factura doar pentru numarul meu si de aproximativ 2 saptamani am numarul blocat.

VODAFONE, facem ceva? Pentru un fraier care insista sa fie clientul vostru?

#4344
danutz06

danutz06

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 27.10.2018

View Postsonykel, on 29 octombrie 2018 - 10:14, said:

Pentru un fraier care insista sa fie clientul vostru?
E bine ca esti constient de asta, insa nu e suficient.
In fine, n-ai decat sa insisti in continuare...

#4345
pupama

pupama

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,559
  • Înscris: 15.05.2010
La amandoi faci reclamatie. Cred ca tine si de ceva ordin juridic

#4346
FallenAngel

FallenAngel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,505
  • Înscris: 08.12.2006

View PostNimcid25, on 26 octombrie 2018 - 18:47, said:

L-ai cumpărat dintr-un magazin fizic sau online?

Salut! Dintr-un magazin online.

Pana la urma am sunat la ei si am intrebat care e procedura. Am fost tinut o ora la telefon, timp in care am demarat procedura de retur, chemat curier, si toate cele.
Luni (29.10.2018) a venit curierul si a ridicat telefonul (AWB: 3702834800013). La Fan Curier apare livrat la destinatie pe data de 31.10.2018.
Cand anume voi primii banii, nu de alta, dar initial la telefon mi s-a spus ca in 14 zile, iar astazi, dupa ce am sunat ca sa mi se confirme ca s-a primit telefonul, am fost anuntat ca o sa dureze pana la 2 luni de zile!!!!, pentru ca cer acceptare la retur in INDIA!.

Au facut misto de mine, sau asta e procedura? nu de alta, dar mi se pare cam aiurea. Emag-ul cel putin, iti returneaza banii pe loc.
Sunt constient ca trebuie sa verifice telefonul, dar mi se pare incredibil sa dureze 2 luni pana la returnarea banilor.

Edited by FallenAngel, 02 November 2018 - 10:49.


#4347
paxdedi

paxdedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,372
  • Înscris: 25.01.2014

View PostFallenAngel, on 02 noiembrie 2018 - 10:48, said:

Salut! Dintr-un magazin online.

Pana la urma am sunat la ei si am intrebat care e procedura. Am fost tinut o ora la telefon, timp in care am demarat procedura de retur, chemat curier, si toate cele.
Luni (29.10.2018) a venit curierul si a ridicat telefonul (AWB: 3702834800013). La Fan Curier apare livrat la destinatie pe data de 31.10.2018.
Cand anume voi primii banii, nu de alta, dar initial la telefon mi s-a spus ca in 14 zile, iar astazi, dupa ce am sunat ca sa mi se confirme ca s-a primit telefonul, am fost anuntat ca o sa dureze pana la 2 luni de zile!!!!, pentru ca cer acceptare la retur in INDIA!.

Au facut misto de mine, sau asta e procedura? nu de alta, dar mi se pare cam aiurea. Emag-ul cel putin, iti returneaza banii pe loc.
Sunt constient ca trebuie sa verifice telefonul, dar mi se pare incredibil sa dureze 2 luni pana la returnarea banilor.

Normal ca au facut misto de tine, ca doar nu e telefon cu receptie prin satelit de xx... meleoane da euroi !?Posted Image

Edited by paxdedi, 02 November 2018 - 10:54.


#4348
FallenAngel

FallenAngel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,505
  • Înscris: 08.12.2006
Dragut, ce pot zice.
Intrebarea era... avem pe aici utilizatori care au returnat telefoane? in cat timp s-au returnat banutii?

#4349
paxdedi

paxdedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,372
  • Înscris: 25.01.2014

View PostFallenAngel, on 02 noiembrie 2018 - 11:10, said:

Dragut, ce pot zice.
Intrebarea era... avem pe aici utilizatori care au returnat telefoane? in cat timp s-au returnat banutii?

Scuze daca am fost ironic, conform legii in 30 de zile de la instiintare de catre firma.

Verifica pe site-ul de unde ai facut comanda termenii si conditiile returnarii banilor.

Succes si sa ne tii la curent cum s-a rezolvat!

Edited by paxdedi, 02 November 2018 - 11:17.


#4350
FallenAngel

FallenAngel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,505
  • Înscris: 08.12.2006
Aaa, stai linistit, am gustat ironia. "Dragut" era pentru ca si-au batut joc de mine la telefon.

Revin cu mesaj cand mi-au intrat banii, ca sa stiti la ce sa va asteptati.
Multumesc frumos pentru raspuns.

#4351
PunisherThe

PunisherThe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 266
  • Înscris: 17.11.2008
Cum pot lua si eu legatura cu un operator la cartela? Incerc de vreo 30 de minute si nu gasesc optiunea asta la *222. E vorba de un prepay. Multumesc.

LE: am rezolvat cu smecheria sa formezi "130302" imediat dupa ce iti raspunde Andreea.

Edited by PunisherThe, 04 November 2018 - 13:15.


#4352
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018
@Vodafone , verificati putin site-ul din Strunga , IS , "eNB ID 918161", de joi face probleme nu poti apela, trebuie sa formezi de 2 ori sa faci un apel. pana joi  (01.11.2018) a mers cum trebuie.

Telefoane incercate J5 2017 -2 buc si 1xA6+ .

#4353
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,028
  • Înscris: 29.06.2011
O intrebare pentru Helper:
Eurocreditul castigat la MysteryBox by Vodafone nu se poate activa, se poate face ceva pentru activare ? Se mai plangea si altcineva de acest lucru.
Bonusul de net vad ca se activeaza.

#4354
kermex

kermex

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 07.08.2018
Încerc să trimit un mesaj din pagina Contact. Completez toate casetele, scriu mesajul si cand dau „Trimitere” apare iarăși pagina cu „Înainte de a trimite emailul, verifică dacă articolele de mai jos îți răspund la solicitare”. S-a intamplat de 3 ori pana acum! Ce zici helper, să mai încerc? Eu cum pot lua legătura cu Vodafone dacă nici măcar să scriu & trimit un mesaj nu pot?!

#4355
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

View Postsonykel, on 29 octombrie 2018 - 10:14, said:

Am si eu o problema cu magnificul Vodafone, iar Vodafone reprezentat prin angajatii sai da dovada de o nesimtire crasa.

Se da urmatoarea problema, o persoana juridica, cu un abonament si un numar de telefon, decide mutarea abonamentului pe persoana fizica si incheierea tuturor relatiilor ca persoana juridica.
Pe la inceputul lunii august, ma prezint intr-o reprezentata, facem actele semnam, si persoana juridica si cea fizica, juridica plateste facturile restante si cele in curs. Fiind 9august iar factura se emisese pe 6august. Toate bune si frumoase, pe 6septembrie urmand ca urmatoarea factura sa fie emisa pe persoana fizica pentru respectivul numar.
Firma/persoana juridica este preluata de altcineva, acel altcineva o saptamana mai tarziu, decide sa faca contracte/abonamnete si achizite de telefoane.
Suntem la sfarsit de octombrie, factura se emite la comun pe persoana juridica pentru numarul preluat de persoana fizica si numerele noi pe persoana juridica.
Intre timp am dat telefoane la *222, tot timpul am fost mintit ca voi fi contactat, problema se rezolva, chiar am fost rechemat in reprezentata unde am fost initial sa preiau abonamentul, sa dau o declaratie cum ca sunt de acord sa preiau abonamentul pentru numarul *********. Si nimic nu sa rezolvat.
Recent am vorbit iar cu un operator la *222 care a zis ca face si drege cate in luna si in stele ca da mail cu teamleaderul in cc, ca va contacta managerul magazinului, ca in termen de 24 de ore voi fi contactat. etc etc nimic....

Unde ma adresez, unde fac reclamatie la ANPC sau ANCOM, sau amandoi?

In momentul de fata persoana juridica nu isi achita facturile, eu nu am cum sa imi achit factura doar pentru numarul meu si de aproximativ 2 saptamani am numarul blocat.

VODAFONE, facem ceva? Pentru un fraier care insista sa fie clientul vostru?


Buna, Sonykel!

Ne pare rau pentru situatia intampinata. Pentru a putea verifica ce s-a intamplat si de ce nu ti se emit facturile corespunzator, te rugam sa iei legatura cu noi completand acest formular: https://goo.gl/cZe1gP.

O zi placuta in continuare!

#4356
kermex

kermex

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 07.08.2018

View PostVodafone, on 06 noiembrie 2018 - 09:16, said:



Buna, Sonykel!

Ne pare rau pentru situatia intampinata. Pentru a putea verifica ce s-a intamplat si de ce nu ti se emit facturile corespunzator, te rugam sa iei legatura cu noi completand acest formular: https://goo.gl/cZe1gP.

O zi placuta in continuare!


Ați verificat dacă acel formular funcționează azi? Pentru că ieri am încercat eu de 3 ori să trimit un mesaj și nu am reușit! Am și scris despre asta, însă constat că răspundeți preferențial!

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate