Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 

VODAFONE Helper

* * * - - 4 votes
  • This topic is locked This topic is locked
4887 replies to this topic

#4303
dan2014sv

dan2014sv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,222
  • Înscris: 24.07.2014

View Postheinz, on 27 septembrie 2018 - 21:14, said:

*123# și îți arată pana când ai perioada de gratie. + Un apel la 2-3 luni și nu pierzi numarul.

Nu mai merge treaba asta, acu' dacă iti expira perioada de gratie adio număr. Am pierdut 2 numere asa chiar dacă primeam apeluri pe ele.

Nu e chiar asa. Am intrebat si eu la Vodafone si perioada de gratie e de 300 zile. Iar daca ai fost in situatia respectiva de a pierde nr de tel, trebuia sa mergi la un magazin Vodafone sa incerci sa l recuperezi. Nu cred ca te ar fi refuzat.

View Postpupama, on 28 septembrie 2018 - 10:13, said:

la digi prepay, eu dau 2 euro pe an doar ca sa tin nr activ (la fel, un nr vechi pe care nu vreau sa il pierd)


Poti sa faci si redirectionare apeluri pe un alt nr si poti primi tel, daca ai credit pe acea cartela, in limita creditului, bineinteles

View Postpupama, on 28 septembrie 2018 - 10:13, said:

la digi prepay, eu dau 2 euro pe an doar ca sa tin nr activ (la fel, un nr vechi pe care nu vreau sa il pierd)


Poti sa faci si redirectionare apeluri pe un alt nr si poti primi tel, daca ai credit pe acea cartela, in limita creditului, bineinteles

#4304
pupama

pupama

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,559
  • Înscris: 15.05.2010
Da, dar ideea e sa consum cat mai putin. Am si un alt abonamnet corporate si e de ajuns

#4305
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,586
  • Înscris: 11.02.2016
@dan
Mie mi-a expirat perioada de gratie, aia de 300 de zile dar știam ca dacă primești apeluri pe acea cartela se prelungește din oficiu pentru ca ei obtin indirect bani de pe urma ta. Înainte asa făceau dar acum dacă ți-a expirat perioada de gratie adio număr.

#4306
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,586
  • Înscris: 11.02.2016
@Vodafone
Se oferă prioritate clienților care consuma din traficul de date inclus în opțiune în detrimentul celor ce consuma netul primit bonus?
Am promo 5 pe o cartela și are doar 50MB. Am pus-o în telefon sa testez viteza internetului și am prins 3mbps cu 0.5 indoor cu semnal slab (-105dbm). Am rămas surprins, am crezut ca a-ți umblat pe la rețea în zona asa ca am activat bonusul de 1500MB din MyVodafone. Am mai făcut un test și...surpriza, viteza praf...
http://imgur.com/a/7QgXXZ3


Se poate oferi prioritate anumitor utilizatori(cei cu probleme de semnal, cum este și cazul meu) pentru a putea folosi cât de cat internetul?

#4307
excentryc

excentryc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 15.07.2005

View Postexcentryc, on 18 septembrie 2018 - 09:51, said:

Buna ... am o nelamurire . Am incarcat cu 7euro (asa fac de obicei), dar am ales oferta cu 6 euro, astfel imi ramane de la fiecare incarcare cate 1 euro. Dupa 6 incarcari se adunca 6 euro si nu mai trebuie sa fac o reincarcare noua.
Dar de data asta dupa ce am incarcat cu 7 euro, m-am trezit ca mi-au luat 7 in loc de 6 (desi am inpresia ca mi-a luat mai mult ca mai aveam cred vreo 1 sau 2 euro dinainte, dar nu-mi amintesc exact).
In fine oricum am mesajul de la ei ca am incarcat cu 7 si mi-au activat oferta cu 6 ... dar am mai putin de 1 euro in cost control !
Astept lamuriri !

In plus imi apare (in aplicatie) ca as fi dat un SMS catre un numar ciudat care m-a taxat 0.12 euro ( chiar si asa tot nu da 1 euro cei 0.12 cu 0.56 din cont )
Evident ca nu am mesajul in mesageria telefonului.
In final am fost intr-o reprezentanta vodafone ... n-au stiut sa-mi raspunda cum au disparut banii din cont .
Reprezentantul mi-a pus banii "de la el" ( asa mi-a spus :) ).

#4308
roDabomb

roDabomb

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 27.06.2011
Salut. Am iesit din perioada de contract, am reinoit abonamentul si am achizitionat si un terminal nou. Deblocarea vechiului telefon este gratuita sau costa 10eur?

#4309
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010
Buna, roDabomb!

Deblocarea vechiului terminal se poate face in service-ul nostru specializat sau prin cod de deblocare contracost 10.08 euro cu TVA inclus.

In link-ul urmator https://www.vodafone...set/v080064.pdf regasesti procedura de deblocare a terminalelor.

Edited by Vodafone, 15 October 2018 - 07:58.


#4310
blanc

blanc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 662
  • Înscris: 07.04.2005
Orange rasplateste fidelitate intr-un mod foarte OK. VODAFONE, oare pe cand?

#4311
maryo81_cta

maryo81_cta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 18.03.2011
Va rog sa ma ajutati!
Pe 03.08 am prelungit un abonament si am crescut valoarea lui de la 08 e la 15 e si am folosit 9000 puncte in valoare de 90e plus am achitat 439 lei pentru Nokia 7 Plus.
In ziua de 14.09 am dus telefonul la garantie intrucat nu mai pornea, s-a oprit din senin.
Sunt anuntat dupa 3 saptamani ca telefonul nu se poate repara si ca trebuie sa aleg un telefon dintr-o lista( cel mai bun era A6+, restul erau gen p20 lite, Iphone SE, p10,etc) la schimb fara diferenta din partea mea. Bineinteles ca nu m-au incantat telefoanele oferite, eu am cerut Huawei Mate 20Lite( care era de aceeasi valoare) sau P20( cu diferenta din partea mea) dar am fost refuzat atat de Magazinul Vodafone cat si de operatori Vdf.
Din magazin( reprezentanta vodafone nu partener) mi s -a comunicat ca nu ma pot ajuta cu restituirea banilor si desecurizarea contului, restituirea punctelor, deblocarea prelungirii abonamentului sau alt telefon la schimb intrucat comanda a fost facuta ONLINE si ei nu pot opera. Sa sun la CallCenter ca ei ma vor ajuta!
Acum vine partea stufoasa si grea......
Sunt indrumat catre CallCenter Vdf unde am vorbit cu Nica Iuliana si care mi-a spus ca ma ajuta sa imi schimbe telefonul sau sa imi returneze banii plus punctele inapoi in cont si sa desecurizeze contul plus prelungirea de abonament anulata. Din pacate nu m-a ajutat...!!!
Sun a 2 a oara si vorbesc cu alta fata care imi spune ca nu este posibil sa imi returneze punctele pentru ca ele au fost folosite deja, nu este posibil sa desecurizeze contul sau abonamentul prelungit intrucat a fost prelungit. A sunat la departamentul COMERCIAL de unde ma informeaza ca mi se va returna contravaloarea telefonului LA LIBER iar abonamentul si punctele raman prelungite respectiv folosite!!!
Bun....astept si astept si nu m-a mai sunat evident...
Sun tot eu a 3 a oara de unde vorbesc cu un baiat care imi spune ca imi trimite cererea pe mail de returnate a sumei de 439 lei( diferenta platita de mine dupa prelungire si folosirea punctelor)....Astept si nu imi trimite nimic.
Sun a 4 a oara( in decurs de 1 saptamana tot am sunat) si vorbesc cu o alta fata care imi spune sa merg in Magazin si sa trimit cererea de restituire a banilor sau sa imi aleg ce telefon vreau cu diferenta sau nu.
Merg in magazin si am luat-o de la capat ... Nu imi pot da decat ce telefoane vor ei!!!
In tot acest timp( de pe 14.09) eu nu am telefon iar abonamentul este de 15e in loc de 8e!!!
HELP PLEASE!!!

Edited by maryo81_cta, 09 October 2018 - 10:43.


#4312
pblx

pblx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 487
  • Înscris: 12.09.2018
Sesizare la Anpc��

Edited by RealThing, 10 October 2018 - 21:39.


#4313
maryo81_cta

maryo81_cta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 18.03.2011
Asta ar insemna sa stau iar fara telefon minim 30 zile... O sa fac si la ANPC normal

#4314
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,825
  • Înscris: 10.12.2006
In ritmul asta oricum stai fara telefon inca 30 de zile si chiar ma mult.

#4315
maryo81_cta

maryo81_cta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 18.03.2011
Multumesc de raspuns, dar asta stiam si eu... Totusi un raspuns avizat de la Vodafone Helper primesc?

Edited by maryo81_cta, 09 October 2018 - 16:56.


#4316
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,586
  • Înscris: 11.02.2016
Trimite-i PM, răspunde mai repede la PM-uri.
Îți va răspunde mâine dimineață cel mai probabil.

#4317
maryo81_cta

maryo81_cta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 18.03.2011
Si maine e ok! Fata de cat am asteptat eu la Relatii cu Clientii Vodafone, stateam cate 30-40 min sa verifice. Tot verificau si degeaba..a ramas ca in tren.

#4318
maryo81_cta

maryo81_cta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 18.03.2011
Am trimis si PM de ieri, dar nimic...

#4319
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Forumul nu e un canal oficial de comunicare, sau ma rog, nu unul utilizat des. Nu ti se raspunde, mail catre ei cu CC catre ANPC si ANCOM, daca tu consideri ca este cazul.

#4320
maryo81_cta

maryo81_cta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 18.03.2011
Am facut reclamatii si la Vodafone. Astept raspunsul ca sa ma pot adresa ANCOM si ANPC.

Ma gandeam macar ca are bunul simt sa raspunda sau sa ajute...de ce se mai numeste vodafone HELPER????

Toti de la Vodafone  vad ca sunt ocupati cu TARGET!!! DOAR ATÂT

Am abonament si la Digi. Am avut o intrebare si DIGI HELPER mi a raspuns in nici o ora decand postasem intrebarea.... Faceti voi diferenta...cui ii pasa si cui nu!!!

Edited by maryo81_cta, 11 October 2018 - 06:51.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate